quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
En we hebben een strawpoll:
https://strawpoll.com/polls/NoZrL19Pkn3
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Lillfex het volgende:
Jeezzzzzzzzz Grace hou op met dat gejank. Is toch logisch dat je jezelf red. Nu ben je bezig zieltjes te winnen
echt he, ze is zielsgelukkig van binnen, kan niet andersquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Lillfex het volgende:
Jeezzzzzzzzz Grace hou op met dat gejank. Is toch logisch dat je jezelf red. Nu ben je bezig zieltjes te winnen
Ja dit slaat echt nergens op. Aandachtstrekkerij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Lillfex het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Lillfex het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:36 schreef Kinga het volgende:
Nou mooi. Zaterdag weten we de winnaar van BB 2022.
Ze hebben het net toch gezien? Er werd ook door de bewoners gezegd dat het Nawel en Salar zijn en daarna kwam Grace met haar uitlegquote:
Ik kijk streams gastquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:39 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Kijk je stream 2? Je loopt achter kerel.
Donder eens op man.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. omdat het niet met jouw wereldbeeld klopt? Het is wat het is.
Dat kun je wel vergeten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:40 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is wel zo hoor. Ik hoop dat Salar wint van Nawel
Ik hoop het maar, hoe langer ik kijk hoe meer ik denk dat men aanstuurt op een Belgische winnaarquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:40 schreef Sestra666 het volgende:
domme koe die nawelgaat ze niet winnen van salar
Ja maar niet bij iedereen;)quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben direct al voor kristof geweest
Salar heeft zijn plekje in de loop verdient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |