Heel zuur ja. Al moet ik zeggen dat ik er ook volledig ingetrapt ben.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga overigens wel heel erg goed op de zoutige reacties rondom de zogenoemde maskerhint. Oneerlijk, belachelijk en al die termen vliegen je om de oren.
Ze hebben gewoon het beste/mooiste kandidatenmaskertje gepakt voor die liveuitzending.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heel zuur ja. Al moet ik zeggen dat ik er ook volledig ingetrapt ben.
Die maskerhint is wel iets anders dan van die hints als 'de mol is in jullie midden' of getallen/letters waar je iets van zou kunnen maken. Die ogen zijn daar bewust achter gezet en dat masker is bewust tijdens de livestream getoond, zonder dat er andere maskers te zien waren. Dat in combinatie met dat het in aflevering 1 nogmaals te zien was en KL gedurende het seizoen meerdere links met ''Kijk in mijn ogen'' legde, maakte dat toch wel veel mensen (waaronder ik) dachten dat dit wel degelijk een hint was.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:03 schreef Spyrodedraak het volgende:
Vooral naief dag mensen daar zo vol overtuigd waren.
Everon was de enige die vrijwel niet opvallend in beeld werd gebracht. Mensen verklaarden mij voor gek![]()
Ze wegen ook dat er talloze mensen achter alles iets zoeken. Dus dat ze dit echt als hint zouden pakken.. nee leek mij niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:43 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Die maskerhint is wel iets anders dan van die hints als 'de mol is in jullie midden' of getallen/letters waar je iets van zou kunnen maken. Die ogen zijn daar bewust achter gezet en dat masker is bewust tijdens de livestream getoond, zonder dat er andere maskers te zien waren. Dat in combinatie met dat het in aflevering 1 nogmaals te zien was en KL gedurende het seizoen meerdere links met ''Kijk in mijn ogen'' legde, maakte dat toch wel veel mensen (waaronder ik) dachten dat dit wel degelijk een hint was.
Ik denk dat het beter was geweest als ze er helemaal geen ogen achter hadden gezet, of desnoods de ogen van Rik. Want het blijft wel een raar gedoe zo.
Edit: Het is inmiddels bekend dat de kandidaten zelf ook op de hoogte waren van deze 'hint'. Dat heeft mogelijks het spelverloop benvloed wat betreft de verdenkingen. Dit is alleszins geen handige zet geweest van de productie.
Veel hints kwamen in moltalk gister avondquote:Op zondag 6 maart 2022 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag de laatste vier reguliere afleveringen gekeken en net de uitslag, toffe mol en lekker onverwacht, ik was er echt 99% (uiteraard niet 100%, want WIDM) van overtuigd dat het toch zeker f Kim-Lian f Fresia was. Everon, baas
Alleen jammer dat er nul hints werden getoond. En wat was dat met 33 wat in de uitslagaflevering genoemd werd? Kim-Lian die het had over 'ik kreeg een nummer door.....33', waarna van ons verwacht werd dat we gelijk een momentje hadden van "haha wow, 33?! Jemig!". Maar het had toch net zo goed 68 of 2 of 1369 kunnen zijn?
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag de laatste vier reguliere afleveringen gekeken en net de uitslag, toffe mol en lekker onverwacht, ik was er echt 99% (uiteraard niet 100%, want WIDM) van overtuigd dat het toch zeker f Kim-Lian f Fresia was. Everon, baas
Alleen jammer dat er nul hints werden getoond. En wat was dat met 33 wat in de uitslagaflevering genoemd werd? Kim-Lian die het had over 'ik kreeg een nummer door.....33', waarna van ons verwacht werd dat we gelijk een momentje hadden van "haha wow, 33?! Jemig!". Maar het had toch net zo goed 68 of 2 of 1369 kunnen zijn?
Ahquote:
Rik heeft vanavond bevestigd dat dit vooral een eerste reactie was op de mollicitaties die ze in het busje te zien kregen, verder had het niet veel betekenisquote:Op zondag 6 maart 2022 22:49 schreef Meke het volgende:
Ik vroeg me trouwen wel af waar dat hele schot voor de boeg voor nodig wasHad echt gehoopt dat daar uiteindelijk nog iets leuks mee gedaan zou worden
Geinig, hoewel dit wel bijzonder is:quote:
quote:Dit masker is door een figurant gedragen tijdens het gemaskerd bal in Albani.
Samequote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:49 schreef 4-elements het volgende:
Blijf het raar vinden dat ze vrijwel niets van het gemaskerde bal hebben laten zien. De onthulling was nu niet bijzonder spectaculair.
Gemiste kans inderdaad......quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
SameHet begon op zo'n manier en elke aflevering weer een referentie daarna, en uiteindelijk was het helemaal niks
Klopt, dat idee had ik ook sterk dat als er nog veel beperkingen waren geweest en die slotaflevering een issue zou worden dat het gemaskerde bal een meer prominente plek had gekregenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat dat gemaskerde bal gewoon een back-up plan was voor als er nog teveel coronarestricties zouden zijn geweest. Toen het eenmaal begon in januari zaten we volgens mij nog steeds in een vrij zware lockdown dus snap wel dat dat niet uit de afleveringen is gehaald, maar ze hadden dan idd er wel iets over kunnen zeggen in de live-aflevering.
Overigens vond ik de live-aflevering voor de verandering best leuk en begon het voor mij zowaar het niveau van een Belgische laatste aflevering te benaderen! Niet al te veel oeverloos gelul en ook veel beelden te zien geweest, zelfs het een en ander van achter de schermen en hoe Everon oefende enzo. Heb ik bij de Nederlandse nooit zo gezien!
Dat denk ik ook hoor. Maar dan nog een rare keuze om daar niets van te laten zien. Want elke aflevering leek toe te werken naar die geheimzinnige apotheose: het gemaskerde bal.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, dat idee had ik ook sterk dat als er nog veel beperkingen waren geweest en die slotaflevering een issue zou worden dat het gemaskerde bal een meer prominente plek had gekregen
benieuwd of we er ergens nog een keer iets van horen / lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor. Maar dan nog een rare keuze om daar niets van te laten zien. Want elke aflevering leek toe te werken naar die geheimzinnige apotheose: het gemaskerde bal.
Morgen toch het voorstellen van de kandidaten van de Vlaamse Mol?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef essnhills het volgende:
Zaterdagavond en geen WIDM
Ik ben het hier niet mee eens
+1quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef essnhills het volgende:
Heerlijk tussenweekje om over te schakelen naar de Vlaamse, waarvan morgenavond de kandidaten bekend gemaakt wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef essnhills het volgende:
Ik ben uiteten geweest en daarna de kroeg in gedoken. Sociaal leven ineens. Kut zaterdag.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:27 schreef essnhills het volgende:
Wel even het topic uit de topic pointer weghalen.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:02 schreef Moira het volgende:
Ohja deze ook maar weer ff kicken aangezien dit onze SC is tot er weer live relevantie is
Wie komt er nog meer langzaam uit z'n hol gekropen nu bekendmaking van de kandidaten dichterbij komt?
Ohja, die vervang ik dan later wel weer voor de nieuwequote:Op woensdag 16 november 2022 21:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Wel even het topic uit de topic pointer weghalen.
Ik ben er al uit wie het is joh. Er gaan geruchten dat Dieuwertje Blok mee doet en Rachel Rosier van het Sinterklaasjournaal zegt in elke reportage daar de hele tijd "niets is wat het lijkt". 1+1=2 lijkt mequote:Op woensdag 16 november 2022 21:02 schreef Moira het volgende:
Ohja deze ook maar weer ff kicken aangezien dit onze SC is tot er weer live relevantie is
Wie komt er nog meer langzaam uit z'n hol gekropen nu bekendmaking van de kandidaten dichterbij komt?
quote:Op donderdag 17 november 2022 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben er al uit wie het is joh. Er gaan geruchten dat Dieuwertje Blok mee doet en Rachel Rosier van het Sinterklaasjournaal zegt in elke reportage daar de hele tijd "niets is wat het lijkt". 1+1=2 lijkt me
Goede theorie, maar het blijkt toch niet zo te zijn.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben er al uit wie het is joh. Er gaan geruchten dat Dieuwertje Blok mee doet en Rachel Rosier van het Sinterklaasjournaal zegt in elke reportage daar de hele tijd "niets is wat het lijkt". 1+1=2 lijkt me
Ik was dan ook zeer teleurgesteld zaterdagquote:Op maandag 28 november 2022 01:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Goede theorie, maar het blijkt toch niet zo te zijn.![]()
MOL / De kandidaten van WIDM 2023 zijn bekend!
Wat was eigenlijk waarom ze dat dachten? Een naam als Windhoek ofzo toch? Ik denk dat de logische conclusie daaruit dan Namibi was omdat dat het enige andere land is waar Afrikaans gesproken word en ze in Zuid-Afrika al zijn geweest.quote:Op maandag 28 november 2022 17:33 schreef Cirilico het volgende:
Ik sluit vooralsnog niet uit dat ze halverwege naar Namibi vertrekken. Er werd massaal gedacht nog dat dit seizoen in Namibi zou zijn.
Windhoek inderdaad. Nou ja we zullen zien.quote:Op maandag 28 november 2022 19:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk waarom ze dat dachten? Een naam als Windhoek ofzo toch? Ik denk dat de logische conclusie daaruit dan Namibi was omdat dat het enige andere land is waar Afrikaans gesproken word en ze in Zuid-Afrika al zijn geweest.
(edit: oh is een Namibisch biertje dat Windhoek heet, mja dat verkopen ze ook in Z-A).
quote:Op maandag 28 november 2022 19:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk waarom ze dat dachten? Een naam als Windhoek ofzo toch? Ik denk dat de logische conclusie daaruit dan Namibi was omdat dat het enige andere land is waar Afrikaans gesproken word en ze in Zuid-Afrika al zijn geweest.
(edit: oh is een Namibisch biertje dat Windhoek heet, mja dat verkopen ze ook in Z-A).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Van de vibes van het filmpje uit gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:15 schreef jogy het volgende:
Kut, mijn eerste widm gok doe ik altijd blind maar nu heb ik de filmpjes gekeken van de deelnemers en de mijne komt er het zwakste uit maar ik heb een beetje een bijgeloof wat dit spel betreft om het nooit te veranderen.
What to doooooo?.
En hoe laat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:15 schreef Moira het volgende:
[..]
NPO1, doe je ook weer mee in de app dit keer?
20:29, dus over 12 minutenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En hoe laat?
Geen zin om die app bij te houden
Ik heb nu Froukje maar wil hem overzetten naar Danil (niet Jeroenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Van de vibes van het filmpje uit gaanHeeft mij de afgelopen 2 keer op het goede been gezet!
(voor mij is dat nu Annick maar ik ga er wederom weer vanuit dat dat vast niet goed is)
Oke heb die app gedownload. Is er invite link of moet je me toevoegen? Mortaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:17 schreef Moira het volgende:
[..]
20:29, dus over 12 minuten
En jammer, vond wel gezellig
Moet je uitnodigen, als het goed is heb je nu een invite staanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke heb die app gedownload. Is er invite link of moet je me toevoegen? Morta
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
Geen idee wie die mensen zijn. Alle punten op een dame van kleur gezet want na al die witte Mollen is dat wel eens tijd
Kunt toch fok op je telefoon erbij houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:28 schreef Moira het volgende:
Ik ga straks wel in het NPO tabje kijken hoor en niet in het FOK! tabje, anders mis ik alles
Ja maar dan zit ik dus de hele tijd posts te lezen of te maken ipv te kijken wat er gebeurtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kunt toch fok op je telefoon erbij houden
Hier ook thee (met nog wat speculaas).quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:27 schreef DaMart het volgende:
Zo, nog een kop thee ingeschonken, dus ze mogen beginnen.
Iemand heeft vorig seizoen gemist.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
Geen idee wie die mensen zijn. Alle punten op een dame van kleur gezet want na al die witte Mollen is dat wel eens tijd
Froukje ook?quote:
Nee wie is dat nou weerquote:
quote:
Hallo geef eens antwoordquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo slecht? Muziek veel te hard vergeleken met de kandidaten
Ik ken er aardig wat:quote:
Niet, wij waren goed in radenquote:
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:36 schreef DKUp het volgende:
Jurre is van al die slechte BNN-programma’s
Net als die bondjes etc, het voelt allemaal wat nep aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:37 schreef SilverEyes het volgende:
Dit gedoe vind ik altijd zo vervelend. Hup, opdrachten en op reis!
Dit ja. Ik begin liever in Zuid-Afrika met een opdracht dan dit. Dit stuk is leuk als je erbij bent, maar als kijker net wat minder spannend.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:37 schreef SilverEyes het volgende:
Dit gedoe vind ik altijd zo vervelend. Hup, opdrachten en op reis!
Dat is al een jaar of vijf zo, hoe lang kijk je al?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net als die bondjes etc, het voelt allemaal wat nep aan.
Het is ook grotendeels gescriptquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net als die bondjes etc, het voelt allemaal wat nep aan.
Al veel langer toch, ik kijk sinds seizoen 3.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is al een jaar of vijf zo, hoe lang kijk je al?
Je brengt me in de verleidingquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:39 schreef Ireth het volgende:
Heb ondertussen maar een pizza in de oven gegooid....
En dan moeten ze daar nog 3 uur wachten bij de security.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit tempo komen ze deze aflevering niet verder dan Schiphol.
Dat was een paar jaar geleden ook zo met Buddy Vedder.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:39 schreef DKUp het volgende:
Soy in minder programma’s zou ook al een verrijking zijn voor de Nederlandse televisie.
Ja die overkill ben ik wel klaar mee. Ik heb er niks meequote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden ook zo met Buddy Vedder.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit tempo komen ze deze aflevering niet verder dan Schiphol.
Buddy vind ik echt zo'n jochie dat met papa Gerard Joling mee mag naar en programmaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden ook zo met Buddy Vedder.
Ohquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zuid-Afrika, waar mijn favoriete seizoen was
Tijd voor Davina Michellequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:43 schreef superniger het volgende:
Welke rol?
Doe ene heeft iig een vetrol.HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mol heeft zich eruit gegravenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:45 schreef Momo het volgende:
Helaas hebben de kandidaten de oplossing niet gevonden en zitten nu nog in de dozen
De "tafel-weg-schuif-actie" van Klaas is wat mij betreft de enige mol-actie die ooit duidelijk in beeld was gebracht.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:41 schreef Remco het volgende:
Ja dit is niets, net als die opdrachten waar je oog in oog met de mol kan komen. Uiteindelijk zie je als kijker toch niets want anders is het programma voorbij.
Ook alleen al de opmerking: "De Mol", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Lol, bondje van Dennis en Viv is inmiddels al bijna 15 jaar geledenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is al een jaar of vijf zo, hoe lang kijk je al?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Mol", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Waarvan aktequote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Mol", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ja tuurlijk, maar ik bedoel, toen het nep en niet meer leuk ging worden was ongeveer vijf jaar geleden, of zeven, zoiets.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lol, bondje van Dennis en Viv is inmiddels al bijna 15 jaar geleden
Als winnaarquote:
Think inside the boxquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:48 schreef tralalala het volgende:
Die deur trap je toch makkelijk open.
Ah, gelukkig. Dit had ik al gemist.quote:
Ik zou al panikerend en jankend starten ja, heel Nederlands kijkpubliek vindt me een kutaanstelster, enz.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:49 schreef roos94 het volgende:
Hier zou ik echt ziek claustrofibisch van worden
Voor mij geldt het ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou al panikerend en jankend starten ja, heel Nederlands kijkpubliek vindt me een kutaanstelster, enz.
Holly is niet zijn dochter biologisch gezienquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:50 schreef roos94 het volgende:
Als herman brood nog leefde had soy hem als schoonpapa.
Dat is niet relevantquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Holly is niet zijn dochter biologisch gezien
Verscheept als vracht vanaf Schiphol.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een overdreven gedoe van die soy. Alsof ze in die kist wakker zijn geworden
Anders hadden ze nu nog in de wachtrij gestaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verscheept als vracht vanaf Schiphol.
We doen hier niet aan kink shamenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:53 schreef Legoblokje het volgende:
''Wie vindt de geur van speelgoedfolders lekker ruiken''![]()
Ze zouden het nog wel kunnen verstaan, Afrikaans lijkt heel veel op het Nederlands.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vond “kan iemand het licht aandoen” ook wel mooi
Niet iedereen daar spreekt Afrikaans en zo’n gesproken zin uit het niets is niet per se ‘mutually intelligible’quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zouden het nog wel kunnen verstaan, Afrikaans lijkt heel veel op het Nederlands.
De eerste aflevering is vaak niet zo en ligt ook echt aan de deelnemers.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:56 schreef SilverEyes het volgende:
Ben nog niet echt ondersteboven van deze aflevering
Ik niet van de kandidatenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:56 schreef SilverEyes het volgende:
Ben nog niet echt ondersteboven van deze aflevering
Jurre en die stevige meidquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:56 schreef Moira het volgende:
De mol zal wel in de groene kist zitten, welke 2 waren dat?
Wel heel opvallend.quote:
Lijkt vooral op nepmollenquote:
Helaas elk jaar wel een of meerdere kandidaten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vorig jaar toch ook die gozer die zichzelf verdacht ging maken
Sahilquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vorig jaar toch ook die gozer die zichzelf verdacht ging maken
Ron Boszhard, Willem Wever.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helaas elk jaar wel een of meerdere kandidaten.
Dat was echt een vreemde tjap iddquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
SahilGeld achterhouden als kandidaat om mol te lijken.
Die waren vooral heel dom.quote:
Denk ik ook iddquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:00 schreef DaMart het volgende:
De mol is waarschijnlijk al op weg naar die locatie, zodat de rest info mist.
Daar win je wil het meeste mee om te mollen ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:00 schreef DaMart het volgende:
De mol is waarschijnlijk al op weg naar die locatie, zodat de rest info mist.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik geloof het al wel weer voor het hele seizoen, veel plezier nog kinders.
Ik ook nietquote:
Dat is valsspelenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:04 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk vaak de opdrachten even terug. Dan zie ik veel meer.
Dat iemand de mol is.quote:
Case is de mol grquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef Legoblokje het volgende:
Hey, in 2013 gingen ze in afl 1 ook naar de kerk
Case is the molequote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef Legoblokje het volgende:
Dank je welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik geloof het al wel weer voor het hele seizoen, veel plezier nog kinders.
Misschien zongen ze de naam van de mol wel weerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef Legoblokje het volgende:
Ik Jurre en Soyquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:08 schreef E.T. het volgende:
Ik haal Anke en Annick de hele tijd door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |