als je denkt dat Rusland luchtlandingen uitvoert met jongetjens om de boel af te tasten dan is hoger denk nivo niet direct het eerste wat in me opkomtquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee gewoon wat hoger denk nivo en mensenkennis.
Hoe wil je hem een halt toe roepen zonder keihard nee tegen hem te zeggen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:46 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar ik zou daar niet te ver in gaan, want Poetin speelt met mensenlevens. Dan zou het Westen ook met mensenlevens moeten gaan spelen in de vorm van het-betrokken-raken in een oorlog met Rusland, en dat zou een horrorscenario zijn. Plus, Poetin heeft veel meer ervaring in het macho-powerplay. Dus als we meegaan met zijn spelletjes, ligt hij altijd een stap voorop de rest. Ik pleit ervoor om de rust te bewaren, genuanceerd te reageren door sancties uit te voeren en ondertussen de Russische oorlogsmachine een halt toe te roepen.
Hoe zo blijkbaar ? En in het artikel, spreken ze over 33quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij deze aanval zijn dus blijkbaar 22 mensen om gekomen
https://nos.nl/artikel/24(...)elijk-clustermunitie
Het is wel wat er gebeurde toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je denkt dat Rusland luchtlandingen uitvoert met jongetjens om de boel af te tasten dan is hoger denk nivo niet direct het eerste wat in me opkomt
dat blijkt vooralsnog nergens uitquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is wel wat er gebeurde toch?
En talloze konvooien verlaten omdat de diesel op was. Geheel volgens plan, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je denkt dat Rusland luchtlandingen uitvoert met jongetjens om de boel af te tasten dan is hoger denk nivo niet direct het eerste wat in me opkomt
Was 30 jaar geleden al fan van hem als schaker, maar hij draagt nu ook echt mooi zijn steentje bij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:01 schreef polderturk het volgende:
Nieuwe draad van de schaakgrootmeester.
[ twitter ]
dat is om de druk op te voeren zei iemand vannachtquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En talloze konvooien verlaten omdat de diesel op was. Geheel volgens plan, natuurlijk.
Dit is toch bijna vragen om een aanval met de Turkse drones die Oekrane nog heeft? Bizar dat ze daar 3 dagen ongehinderd kunnen blijven staan. Of de Russen moeten in het Noorden dus wel echt volledige controle over de lucht hebben.quote:Russisch konvooi voor Kiev in drie dagen tijd amper verplaatst
Het ruim 60 kilometer lange Russische konvooi in Oekrane is in drie dagen tijd nauwelijks verplaatst. Diverse internationale media speculeren waarom het militaire materieel nog altijd op zo'n 20 kilometer afstand staat van hoofdstad Kiev.
Putin zou gek doen om ons in de war te brengen. Ben ik ook sceptisch over.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is om de druk op te voeren zei iemand vannacht
was ik ook sceptisch over
Het is gewoon zwaar terrein waar wielvoertuigen gewoon niet in vooruit komen... Zelfs de tracked voertuigen hebben het er zwaar mee. Maar dat al die banden eraf liggen komt nmm omdat ze die Pantsir niet achter wilden laten aangezien dat best een modern en potent systeem is dus daar hebben ze gewoon een paar tanks voorgezet en dat ding vooruit lopen trekken... En dan trek je gewoon alles kapot... De stelregel bij defensie is ook dat je in principe wielen bergt met wielen en tanks met tanks... Als je met een tank een wielvoertuig uit de modder gaat trekken heb je kans dat je het hele voertuig de vernieling in helpt omdat er veel te veel kracht op komt...quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:19 schreef EinarBoe het volgende:
Over dat konvooi en waarom het wellicht stilstaat (Het is een heel draadje):
[ twitter ]
@:AchJa kun jij hier nog wat over zeggen?
dat Mariopol nog niet ingenomen is geeft wel te denkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Osinga en Deen temperden de verwachtingen ook weer wat vandaag. Volgens Osinga is dat konvooi een hype en gaat dat vooral om vooral om voorraden en niet zozeer om tanks etc.
Deen benadrukte het belang van Mariupol. De pantsereenheden die dan vrijkomen kunnen bij een overgave oprukken richting de Dnepr.
Dan vraag ik me af waar dat in zit. Niet in je diepere gedachten ofzo, elke putin bot draait namelijk precies dezelfde domme verhalen af.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, net zoals al dat moderne militair materieel aan flarden laten schieten. Is om de vijand te laten denken dat ze succes boeken om daarna ongenadig hard materiaalpech te krijgen toe te slaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is om de druk op te voeren zei iemand vannacht
was ik ook sceptisch over
Er zou sprake van zijn dat ze niet vorderen omdat Ukrainse soldaten lastig doen (plus modder en diesel problemen).quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit is toch bijna vragen om een aanval met de Turkse drones die Oekrane nog heeft? Bizar dat ze daar 3 dagen ongehinderd kunnen blijven staan. Of de Russen moeten in het Noorden dus wel echt volledige controle over de lucht hebben.
ik zeg doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef Rambolin het volgende:
ze bieden 150 miljoenmiljard
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
n van de kenmerken van een hoger denkniveau is het vermogen tot automatiseren, oftewel het doortrekken en toepassen van patronen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oneens. Die omsingeling is nog geen 24 uur compleet. Ik weet niet hoeveel tijd jij rekent om een stad met 500.000 mensen in te nemen maar daar ben je wel even mee bezig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat Mariopol nog niet ingenomen is geeft wel te denken
Ja echt heel nuttig een paar tweetsquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Was 30 jaar geleden al fan van hem als schaker, maar hij draagt nu ook echt mooi zijn steentje bij.
Ja het gedeelte dat die per 1000en jonge mannen in de gehaktmolen douwt, dat gedeelte klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gedeeltelijk iig.
Was het maar zo simpel...quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef Rambolin het volgende:
[ twitter ]
Doe Oligarchen denken dat je letterlijk alles kan kopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef Rambolin het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg doen
Ik zeg: vraag het dubbele en daarna NATO en EU lidmaatschap aanvragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Opmerkelijk dat de NOS dit doet, zouden er mensen zijn die het geloven, net als over dat Russische convoy van 60 km lang dat zonder benzine staat?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend op het NOS nieuws ook weer.
Oekraners vechten enorm goed. Russen leiden zware verliezen. Toespraak Zelensky dat Oekrane aan de winnende hand is.
zou mijn eerste doel zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oneens. Die omsingeling is nog geen 24 uur compleet. Ik weet niet hoeveel tijd jij rekent om een stad met 500.000 mensen in te nemen maar daar ben je wel even mee bezig.
Punt is dat de colonne een sitting duck is voor een luchtaanval. Blijkbaar kan Oekrane in dat gedeelte van het land qua luchtaanvallen niks meer doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zou sprake van zijn dat ze niet vorderen omdat Ukrainse soldaten lastig doen (plus modder en diesel problemen).
Ja, 4D schaken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, net zoals al dat moderne militair materieel aan flarden laten schieten. Is om de vijand te laten denken dat ze succes boeken om daarna ongenadig hard materiaalpech te krijgen toe te slaan.
Big brain tactics dit hoor.
Die colonne is puur een bevoorradingscolonne. Niet onbelangrijk maar het militaire belang moet ook niet overdreven worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Punt is dat de colonne een sitting duck is voor een luchtaanval. Blijkbaar kan Oekrane in dat gedeelte van het land qua luchtaanvallen niks meer doen.
Is opzich natuurlijk niet verboden... Maar je maakt misbruik van het rode kruis en dan verlies je dus de beschermde (non combatant) status. Dus moet je niet vreemd opkijken dat ze nu alle voertuigen met een rood kruis aan gaan vallen, dat is de consequentie van dit soort "krijgslisten"...quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
Russians are hiding ammunition inside fake medical vehicles
https://old.reddit.com/r/(...)unition_inside_fake/
🤔
Met genoeg geld id dat natuurlijk ook gewoon waar. Mochten ze hun bod verdubbelen of voor mijn part vertienvoudigen dan reken maar dat iemand gaat nadenken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe Oligarchen denken dat je letterlijk alles kan kopen
De VDV (luchtlandingstroepen) zijn geen jonge onervaren jongetjes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gedeeltelijk iig.
lol wat is dit danquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:09 schreef Starhopper het volgende:
Is deze al gepost? Star Wars in Oekraine?
[ twitter ]
Ja bizar hequote:
Het is allemaal tegenstrijdig nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:07 schreef Za het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat de NOS dit doet, zouden er mensen zijn die het geloven, net als over dat Russische convoy van 60 km lang dat zonder benzine staat?
https://www.cbsnews.com/a(...)ion-talks-today/#appquote:Satellite images showed a 40-mile-long Russian military convoy approaching Ukraine's capital of Kyiv on Tuesday as authorities said Russian forces carried out a deadly attack on the city's main TV tower. The plodding Russian advance on the ground came while Ukraine's second-largest city, Kharkiv, was hit by intense shelling as Vladimir Putin's invasion of the neighboring nation entered its sixth day. The U.N. human rights office said Tuesday that at least 136 civilians had been killed by Russia's assault, including 13 children.
Militair is niets belangrijker dan logistiek.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die colonne is puur een bevoorradingscolonne. Niet onbelangrijk maar het militaire belang moet ook niet overdreven worden.
Onafhankelijke bronnen melden tussen de 300 en 3000 dode Russen. Minder dan wat Oekrane meld maar die willen de spirit hoog houden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:07 schreef Za het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat de NOS dit doet, zouden er mensen zijn die het geloven, net als over dat Russische convoy van 60 km lang dat zonder benzine staat?
Dat is heel wat anders dan een RPG in GTAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |