abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203917418
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:02 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat het blijkbaar bon ton is geworden om Russen die geen jota met de kwestie te maken te hebben te "straffen", of het nu je reis boeken bij TUI is, studenten aan universiteiten, mensen met veel centjes of de directeur van Gazprom.
Je kunt niet alles op een hoop gooien. Er is nogal een verschil tussen het straffen van mensen die een flinke invloed hebben in Rusland, en willekeurige Russen in Nederland lastig gevallen.

Het eerste kan constructief zijn, het tweede is ranzig.
pi_203917442
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je kunt niet alles op een hoop gooien. Er is nogal een verschil tussen het straffen van mensen die een flinke invloed hebben in Rusland, en willekeurige Russen in Nederland lastig gevallen.

Het eerste kan constructief zijn, het tweede is ranzig.
_O-

Het gaat hier om scheldpartijen richting individuen, vanuit individuen.

Het ander is op grote schaal alle Russen beleidsmatig kapot maken.

met je constructief
pi_203917448
quote:
13s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Russische winkeliers mikpunt van Poetin-haat: ‘Ga terug naar je eigen land’
https://www.ad.nl/binnenl(...)eigen-land~a778d5db/

De woede over de oorlog in Oekraïne raakt ook Russische ondernemers in Nederland. Ze worden overspoeld met negatieve reacties, met name online. ,,Rot op, schrijven ze. Maar wat kan ik er aan doen? Ik vind het vreselijk wat daar gebeurt.”
Tokkies are gonna tokkie.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:07:33 #154
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203917462
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:06 schreef aTypisch het volgende:
Wat zou jij doen?
pi_203917472
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]
_O-

Het gaat hier om scheldpartijen richting individuen, vanuit individuen.

met je constructief
Ik reageerde op nostra. Simpele ziel.
pi_203917475
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 07:14 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja ik snap het.

Stel dat Putin ons land wil raken. Zal hij dat via nucleaire weg doen, of bestaat er een kans dat we daadwerkelijk de Russen door onze steden krijgen die alles kapot schieten ?
Ik merk veel onrust bij je wat betreft die kernoorlog.

Zeker de nucleaire dreiging is reëel. Putin is onbetrouwbaar als hell en hij kan ons land hoogstwaarschijnlijk niet per beer bereiken dus heeft hij alleen de missle optie. Maar:
- de doorgaans goed geïnformeerde Amerikanen maken zich nog niet druk. https://www.reuters.com/w(...)te-house-2022-02-28/
- als land hebben we een bootje die raketten van gigantische hoogte uit de lucht traceren en icm andere fregatten deze raketten kan uitschakelen. https://www.thalesgroup.c(...)cien-international-0
- waarom het 'verre' Nederland? Zoveel doelen dichterbij die eenvoudiger te bereiken zijn en minstens zoveel impact maken.
- en mocht alles tegenzitten: wat wil je nog doen als Putin full beserk gaat? Dan gaan we er gewoon aan. En een kleine felicitatie is op zijn plek, want je hebt de ondergang van de wereld meegemaakt.

Maar vooral: wat heeft het voor zin om je continue zorgen te maken of de bom valt? Zorg dat je voorbereid bent voor zover dat zin heeft en verspil je kostbare tijd niet aan angst rondom dit soort scenario's. Juist die eventuele laatste weken zijn dan zonde om met angst weg te gooien. :s)
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:08:59 #157
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203917476
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Kortzichtigheid

Dit conflict is tientallen jaren in the making, maar je kunt ook gewoon één persoon aanwijzen als enige schuldige. Lekker wereldbeeld heb je dan. :')

Ik zou jou eens willen horen wanneer jij als burger een normaal leven wil leiden en daarom kiest om te horen bij de partij die jou niet met geweld onderdrukt. Maar nee, jouw bully bedreigt je dat jij hier geen keus in hebt, want dan voelt hij zich bedreigd. Rot toch op man.

De expansiedrift van de EU ben ik geen voorstander van, zorg eerst dat je jouw eigen zaakjes op order hebt voor je meer landen erbij haalt. NAVO is een moeilijke discussie, maar het is niet aan Rusland te bepalen wat Soevereine staten doen. En dat bepalen ze nu wel met geweld, en hierbij zijn ze gewoon de agressor. Heel simpel.

Ja het westen speelt vieze spelletjes, maar dat doet iedereen, niks nieuws. Feit blijft, een soevereine staat zocht toenadering tot het westen omdat ze blijkbaar niet bij zo'n nog vele malen corruptere smeerlap willen horen. Iedereen met een beetje verstand kan zien dat, ondanks de vele problemen in het westen, het altijd nog een stuk beter vertoeven is dan in Rusland. En dat pikt Rusland niet. Vrij simpel wie dan de agressor is, kun je uren proberen goed te praten wat je wil, je zit fout.
Krekker is de bom!
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 09:09:53 #158
8781 crew  Frutsel
pi_203917485
quote:
13s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:56 schreef Aether het volgende:
Russische winkeliers mikpunt van Poetin-haat: ‘Ga terug naar je eigen land’
https://www.ad.nl/binnenl(...)eigen-land~a778d5db/

De woede over de oorlog in Oekraïne raakt ook Russische ondernemers in Nederland. Ze worden overspoeld met negatieve reacties, met name online. ,,Rot op, schrijven ze. Maar wat kan ik er aan doen? Ik vind het vreselijk wat daar gebeurt.”
Als je de serie "The Americans" hebt gezien weet je natuurlijk dat dit allemaal KGB spionnen zijn :P
(en ik denk dat er best een paar echte spionnetjes tussen zullen zitten... :P)

Gewoon Russisch paspoort inleveren, Oekraïnse vlaggen ophangen etc ;)
pi_203917489
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:02 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat het blijkbaar bon ton is geworden om Russen die geen jota met de kwestie te maken te hebben te "straffen", of het nu je reis boeken bij TUI is, studenten aan universiteiten, mensen met veel centjes of de directeur van Gazprom.
Naar nu blijkt zitten die oliarchen met geld op de meest onwerkelijke plekken, zie het voorbeeld van TUI. Verhaal halen bij uitbaters van Russische winkeltjes in Nederland is inderdaad vrij kansloos, die kunnen er niks aan doen. De gewone burgers in Rusland, wél. Gazprom, een van de instrumenten van Putler, heeft 100k werknemers, w/o veel in Rusland. En last but not least, door hun kiesgedrag, of enkel inactie, kan Putler in dat Kremlin blijven zitten. Hij is in vorm en functie een dictator, maar lang niet zo omnipotent als zeg een Kim-Jong-Un. Als de Russische burgers en-masse in opstand komen, of zelfs escaleren tot een burgeroorlog, kan hij wel uit dat Kremlin verwijderd worden.

Putler heeft iets gedaan wat in zijn wereldbeeld past, namelijk er een grotendeels zwart/wit plaatje van maken, zonder een groot grijs gebied om je in te verschuilen. Of je bent tégen het invallen van een soeverein land, en het bestoken van burgerdoelen, of je bent vóór dictatuur.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_203917491
Er komt geen nucleaire wereldoorlog. :N
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_203917494
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:04 schreef theunderdog het volgende:
Dat klopt sowieso en ik vind er ook nog wel wat voor te zeggen om dat te verbreden naar bijvoorbeeld sporters die toch dwepen met hun nationaliteit, maar dat gebeurt dus precies niet. Het enkele feit dat je Rus bent is al verworden tot een valide basis om individuen te belemmeren in hun doen en laten, omdat de perceptie is dat dat via een omweg Poetin zou beïnvloeden. Dat is niet alleen laf, maar schiet ook nog eens volkomen zijn doel voorbij.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:10:41 #162
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203917497
Hoop dat deze ellende snel afgelopen is.
Is er zicht op een staakt het vuren door de vredesonderhandelingen?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 09:10:51 #163
8781 crew  Frutsel
pi_203917499
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:10 schreef laforest het volgende:
Ik ben er niet 100% van overtuigd.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:11:11 #164
65846 Bocaj
47th President.
pi_203917504
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:02 schreef Zwansen het volgende:
Bij elk ministerie kun je ambtenaren vinden die negatief denken over de nieuwe minister. Altijd. En vooral bij defensie.
Ja, dat geloof ik ook wel...
Jeanine Hennis zal het in het begin ook wel moeilijk gehad hebben....
Maar Ollongren heeft wel wat extra negatiefs over haar...
  Redactie Sport donderdag 3 maart 2022 @ 09:11:17 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203917507
quote:
Lijkt me ook niet want dat kent louter verliezers
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203917515
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 07:19 schreef UitStraling het volgende:
Hoog tijd dat de mensen gaan beseffen dat de NAVO echt 100 keer niks voorstelt zonder de VS, zeker niet tegen een geoefend Russisch leger.
Niks aan de hand, dus.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_203917517
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:54 schreef DonDruiper het volgende:
BNW is gewoon een levenswijze.
Underrated opmerking. Derhalve like gegeven.

Nu snel even bijlezen van vannacht.
Kan bijna niet erger zijn dan gisteravond. c_/
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:12:29 #168
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203917518
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:03 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ik denk dat je jezelf beter kunt verdedigen als je de motivaties van je vijand weet. :)

Maar de werkelijke motivaties weet je niet!

Jezus man, als ik wist wat de winnende cijfers van de lotto waren speelde ik ook wel mee, maar die weet ik niet en daar kom ik ook niet achter. Dan ga ik toch niet in het midden van de strijd alle aandacht daarop vestigen.

En tuurlijk, dat mogelijke motivaties onderdeel v/d discussie zijn is logisch. Maar lui zoals jij schijnen te denken dat je makkelijk kan zeggen: "Ah, als we dit-en-dit pionnetje anders hadden gespeeld, dan was dit niet gebeurd", maar dat is kul aangezien je absoluut niet weet wat voor zet jouw schaakmeester tegenstander anders had gedaan, om zijn doel, waarvan we niet eens weten wat het is, te bereiken.
Krekker is de bom!
pi_203917520
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Lijkt me ook niet want dat kent louter verliezers
Als je al verloren hebt maakt dat niet uit
pi_203917524
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:10 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat klopt sowieso en ik vind er ook nog wel wat voor te zeggen om dat te verbreden naar bijvoorbeeld sporters die toch dwepen met hun nationaliteit, maar dat gebeurt dus precies niet. Het enkele feit dat je Rus bent is al verworden tot een valide basis om individuen te belemmeren in hun doen en laten, omdat de perceptie is dat dat via een omweg Poetin zou beïnvloeden. Dat is niet alleen laf, maar schiet ook nog eens volkomen zijn doel voorbij.
Maar hoe kom je erbij dat dat is genormaliseerd?
pi_203917533
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Ahja, die kneuzen die 10 keer worden gevorderd weg te gaan, dat niet doen en het dan vreemd vinden dat ze wat tikjes krijgen. Ook totaal geen medelijden mee en je moet wel een absurde kronkel in je kop hebben wil je dat vergelijken met de situatie in Rusland.

Daar krijg je geen paar maanden celstraf hoor als je met een brandende fakkel in de voortuin van een minister staat.
Ah, dat weet je dan wel goed te praten. Maar Rusland hè!
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:13:35 #172
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203917536
twitter

Dit soort symbolische maatregelen, net als dat Fifa is toch gewoon symbool politiek? Heeft weinig met sancties te maken
  Redactie Sport donderdag 3 maart 2022 @ 09:13:52 #173
pi_203917543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:12 schreef Salina het volgende:

[..]
Underrated opmerking. Derhalve like gegeven.

Nu snel even bijlezen van vannacht.
Kan bijna niet erger zijn dan gisteravond. c_/
Watskeburt?
pi_203917551
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Wat zou jij doen?
Ik hoop niet ooit in een positie te komen dat ik daar echt een antwoord op moet hebben. :+

Ik ben gewoon aan het lezen en een beetje rondvragen. Ik heb wat Russische vrienden van vorige reizen die compleet kapot zijn nu.

Om een indicatie te geven: er zijn nu russische banken die tot wel 20% rente bieden voor roebels, iets minder dan 10% voor euro's en dollars. Dit omdat bijna iedereen hun geld probeert weg te halen daar. Tenminste, de mensen die ik ken.

Vind ik interessanter dan debieltjes die andere uitschelden omdat ze in een ander deel van de wereld zijn geboren.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2022 09:15:06 ]
pi_203917552
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:08 schreef Catatafishh het volgende:
- waarom het 'verre' Nederland? Zoveel doelen dichterbij die eenvoudiger te bereiken zijn en minstens zoveel impact maken.
• Omdat Rotterdam de belangrijkste haven is als het om de aanvoer van Amerikaans leger materiaal gaat.
• Omdat in Brunssum een belangrijk NATO hoofdkwartier is. Vanuit daar wordt momenteel de interventiemacht in Oost-Europa aangestuurd.

Dus zelf bij een gelimiteerde nucleaire oorlog met tactische kernwapens zijn we het haasje. Maak je maar geen illusies. Daarnaast wordt ook wel eens gesproken over dat Putin als waarschuwing een atoombom in de Noordzee zou kunnen laten ontploffen. Dan krijgen we ook met fallout te maken.

Overigens geloof ik zelf niet in een gelimiteerde nucleaire oorlog. Het is of niet, of full out en dan is de hele planeet het haasje. Daarom ben ik ook zo angstig voor escalatie.
pi_203917556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar hoe kom je erbij dat dat is genormaliseerd?
Ik lees niet anders dan berichten á la vier hierboven.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_203917582
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:10 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ik ben er niet 100% van overtuigd.
Niks in het leven is 100% natuurlijk. Ik claim dit op basis van Putin's huidige aanval en strategie die hij gebruikt. Dat duidt niet op het uitlokken van een nucleair conflict.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:15:49 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_203917589
Interview met het oude Russische vrouwtje dat in St. Petersburg protesteerde en opgepakt werd.

WAT een vrouw _O_.

https://therussianreader.(...)r-antiwar-protester/
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203917600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:14 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik lees niet anders dan berichten á la vier hierboven.
Als je uit een enigsinds fatsoenlijk milieu komt, dan ken je niemand die bovenstaande in zijn hoofd zou halen.

Als het genormaliseerd zou zijn, dan zou het bon ton zijn in vrijwel alle lagen van de samenleving.
pi_203917601
quote:
Dat weet jij niet. Dan kan je het heel hard roepen van niet, maar feit is dat die dreiging reëeler is dan ooit.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_203917604
quote:
Ben je hier net zo overtuigd van als de mensen die dachten dat er geen inval in Oekraïne zou komen?
pi_203917608
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Dit soort symbolische maatregelen, net als dat Fifa is toch gewoon symbool politiek? Heeft weinig met sancties te maken
Nee, dit kan niet. _O-
Zit echt even te lachen achter mijn beeldscherm.

Dit.Kan.Niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind trouwens dat we nu ALLE Siberische tijgers uit onze Westerse dierentuinen moeten halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203917614
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:14 schreef Aurelius het volgende:

[..]
• Omdat Rotterdam de belangrijkste haven is als het om de aanvoer van Amerikaans leger materiaal gaat.
• Omdat in Brunssum een belangrijk NATO hoofdkwartier is. Vanuit daar wordt momenteel de interventiemacht in Oost-Europa aangestuurd.

Dus zelf bij een gelimiteerde nucleaire oorlog met tactische kernwapens zijn we het haasje. Maak je maar geen illusies. Daarnaast wordt ook wel eens gesproken over dat Putin als waarschuwing een atoombom in de Noordzee zou kunnen laten ontploffen. Dan krijgen we ook met fallout te maken.

Overigens geloof ik zelf niet in een gelimiteerde nucleaire oorlog. Het is of niet, of full out en dan is de hele planeet het haasje. Daarom ben ik ook zo angstig voor escalatie.
De planeet zal het wel overleven hoor.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:17:46 #184
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203917629
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Vind ik interessanter dan debieltjes die andere uitschelden omdat ze in een ander deel van de wereld zijn geboren.
Maar wel anderen opofferen omdat ze in een ander deel v/d wereld geboren zijn en helemaal niet bij Rusland willen horen?
Krekker is de bom!
pi_203917637
quote:

[..]

Ik ben daar dus niet zo zeker van want we zijn lastig bereikbaar.

En voor het overige gelden mijn andere argumenten
pi_203917646
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:16 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Ben je hier net zo overtuigd van als de mensen die dachten dat er geen inval in Oekraïne zou komen?
Ik had de inval wel verwacht, dus je vergelijking gaat niet op.
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:18:46 #187
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203917650
Oorlogstijd, dan is het 'acceptabel' om verraders af te knallen

https://www.dailymail.co.(...)-kidnapped-home.html
Pro-Russian mayor of city in eastern Ukraine who welcomed Putin’s invasion is found shot dead in the street after being kidnapped from his home

The pro-Russian mayor of a city in eastern Ukraine , Vlodymyr Struk, (pictured) who welcomed President Vladimir Putin's invasion was 'shot dead' after being kidnapped from his home, it has been announced
pi_203917652
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Maar wel anderen opofferen omdat ze in een ander deel v/d wereld geboren zijn en helemaal niet bij Rusland willen horen?
Waar heb je het over?
pi_203917658
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:18 schreef Catatafishh het volgende:
Ik ben daar dus niet zo zeker van want we zijn lastig bereikbaar.
Hoezo? Hij hoeft alleen maar een onderzeeboot voor de kust te parkeren. :')
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:19:30 #190
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203917666
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:17 schreef laforest het volgende:

[..]

Feit blijft, we weten niet wat zal gebeuren.

[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 03-03-2022 09:21:34 ]
Krekker is de bom!
  Redactie Sport donderdag 3 maart 2022 @ 09:19:37 #191
pi_203917668
Het is niet alsof Rusland gericht een raket naar 'ons' kan afschieten en dat wij dan gaan kijken 'oh er wordt een raket afgeschoten' en dat we vervolgens NIETS doen.
pi_203917669
quote:

[..]

Vlissingen niet Rotterdam…

https://www.pzc.nl/walche(...)e-kades-op~a24019bc/
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:20:32 #193
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203917687
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ik hoop niet ooit in een positie te komen dat ik daar echt een antwoord op moet hebben. :+

Ik ben gewoon aan het lezen en een beetje rondvragen. Ik heb wat Russische vrienden van vorige reizen die compleet kapot zijn nu.

Om een indicatie te geven: er zijn nu russische banken die tot wel 20% rente bieden voor roebels, iets minder dan 10% voor euro's en dollars. Dit omdat bijna iedereen hun geld probeert weg te halen daar. Tenminste, de mensen die ik ken.

Dat laatste sowieso. Maar de sancties werken dus, prima zaak (los gezien dat het voor mensen persoonlijk ontzettend klote is).

Zodra Putin weg is uit Oekraïne en het liefst helemaal verdwenen is zal alles weer beter worden voor ze.
pi_203917688
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet alsof Rusland gericht een raket naar 'ons' kan afschieten en dat wij dan gaan kijken 'oh er wordt een raket afgeschoten' en dat we vervolgens NIETS doen.
Weet jij welk afweergeschut 'we' hebben dan? En voor welke raketten dit wel of niet werkt?

Hoor het graag!
pi_203917700
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:19 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Hoezo? Hij hoeft alleen maar een onderzeeboot voor de kust te parkeren. :')
ICBM onderzeeers hoef je niet voor de kust te parkeren.
pi_203917704
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:09 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Als je de serie "The Americans" hebt gezien weet je natuurlijk dat dit allemaal KGB spionnen zijn :P
(en ik denk dat er best een paar echte spionnetjes tussen zullen zitten... :P)

Gewoon Russisch paspoort inleveren, Oekraïnse vlaggen ophangen etc ;)
Uiteraard, net als Putin zelf als dekmantel een vertaler in Oost-Duitsland was.
Die spionnen zijn overal; waarschijnlijk zit er onder elke tafel in een Chinees restaurant een microfoon zodat China kan meeluisteren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203917705
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat laatste sowieso. Maar de sancties werken dus, prima zaak (los gezien dat het voor mensen persoonlijk ontzettend klote is).

Zodra Putin weg is uit Oekraïne en het liefst helemaal verdwenen is zal alles weer beter worden voor ze.
Ja, ik kan dat niet los zien. :)

Zijn ook maar 140+ miljoen mensen in dat land.
  Redactie Sport donderdag 3 maart 2022 @ 09:22:29 #198
pi_203917723
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Weet jij welk afweergeschut 'we' hebben dan? En voor welke raketten dit wel of niet werkt?

Hoor het graag!
Dat lijkt me niet mijn taak. Sowieso weten we niet wat Rusland besluit te doen in dergelijk geval, maar ik neem aan dat er niet toegekeken gaat worden in zo'n geval.
pi_203917724
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:17 schreef laforest het volgende:

[..]
Jij loopt hier constant de Rusland troll uit te hangen, ga ik niet meer op in.
Complete onzin. Ik spreek louter mijn zorgen uit en ik zeg dat de EU niets anders doet dan olie op het vuur gooien en dat de NAVO zelf ook schuld aan deze situatie heeft.

Daar is niets aan gelogen.

Dat een hoop mensen het dan groen voor de ogen wordt en mij bestempelen als Russische troll en niet eens meer mee krijgen dat ook ik de aanval van Rusland verwerpelijk vind en dat Rusland hier de agressor is zegt meer over die mensen dan over mij.

Dus donder lekker op met je er komt geen nucleaire oorlog. Dat weet jij niet en dat telkens heel hard roepen maakt het nog niet waar.

Ow en ps, ook ik heb heel erg te doen met al die mensen in Oekraïne, maar dat lees jij ook gewoon niet.

}:|
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_203917726
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet één raket hé? Het is een raket die de atmosfeer ingaat, vervolgens komen hier een dozijn kernkoppen uit en die vallen naar beneden. Wat er gebeurt is dat de Amerikanen, Fransen en Engelsen dan hun raketten op Rusland afschieten. Maar dan maken wij al niet meer mee.

Echt, sommige mensen hier leven echt in een roze fantasie als het om kernwapens gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')