Bedankt maat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
Het is vandaag nationale complimentendag.
@:scrummie wat zit je haar leuk
Zit echt mooi idd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
Tegen @Coco kun je dit niet zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
Iets vroeger, heb dit keer geen broodjes. Ik schrik hiervan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Ja, laten we maar alvast gaan lunchen. (iets vroeger vandaag)
Eet smakelijk
quote:De hulpdiensten rukten groots uit na de melding. Na even zoeken wisten agenten het 'lichaam' te vinden. Het bleek alleen niet om een lichaam te gaan, merkte een agent die met zijn handen in het water voelde. Hoewel op de foto lijkt alsof er twee handen in het water liggen, bleek het om een ijzeren voorwerp te gaan.
Wat een verhaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Licorice Pizza
5/10
@:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie @:caland @:wereldgozer check deze review(zelf geschreven)
Dit ga ik dus vanavond niet halen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Licorice Pizza
5/10
@:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie @:caland @:wereldgozer check deze review(zelf geschreven)
Deze grap krijgt van mij dezelfde beoordeling als de filmquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ga ik dus vanavond niet halen in de supermarkt.
Uitstekende review. Ik ga op basis van deze review de DVD NIET kopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Licorice Pizza
5/10
V.l.n.r. @Scrummie , @Coco, @GGMM , @maxi-musquote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #324 presenteer ik vandaag foto #71:
[ afbeelding ]
Klote voor je.quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Worteltjes, doperwtjes en visquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens je vaste recept of uit een blik?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zeg
Gewoon zo, of heb je er ook iets op?
met zalmquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zeg
Gewoon zo, of heb je er ook iets op?
Lekker, eet smakelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Baobuns met gestoofde speklap.
@:kingroland
Erg mooiquote:
Bedankt maat. Het was erg lekker.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker, eet smakelijk.
[..]
Erg mooi
En dat op de dag van de complimenten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, het is niets. Je bent niets meer dan een walgelijk hoopje stront.
Behehehe, 'hij is het niet met mij eens!'. Nee, klopt, en daarnaast ben je een walgelijk stuk ongedierte. Rot op.
Ik heb GGMM al een complimentje gegeven. Dat lijkt me wel voldoende.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat op de dag van de complimenten.
Ik vind hier wat van.
Zo werkt dat niet. Je neemt een loopje met deze dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb GGMM al een complimentje gegeven. Dat lijkt me wel voldoende.
Oh oke. Sorry!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Je neemt een loopje met deze dag.
Ik ga een uurtje dutten na een lange werkdag en daarna naar de gym.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:44 schreef Coco het volgende:
OEK alweer beu.
Ik ga een potje elden ring doen.
Zeer terecht als iemand over hidden agenda's begint te lullen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Je neemt een loopje met deze dag.
bohhquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:44 schreef Coco het volgende:
OEK alweer beu.
Ik ga een potje elden ring doen.
We praten hier Nederlands.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeer terecht als iemand over hidden agenda's begint te lullen.
Vaste recept natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens je vaste recept of uit een blik?
Ik eet bloemkool en rollade en gebakken piepers.
Uitspelen als in de Pokédex voltooien?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bohh
genot
ik ga eerst Pokemon uitspelen
nee gewoon de game tot de creditsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitspelen als in de Pokédex voltooien?
Dat is letterlijk het doel van dit spel het verhaallijn begint pas na de eerste rotzooi credits.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee gewoon de game tot de credits
ben toch geen nerd
(lol)
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is letterlijk het doel van dit spel het verhaallijn begint pas na de eerste rotzooi credits.
Ben al pittig ver al doe ik het wel samen met iemand want solo zou ik dit niet trekkenquote:
genotquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben al pittig ver al doe ik het wel samen met iemand want solo zou ik dit niet trekken
Eerste spel wat ik op mijn switch speel na 2 en half maand bezit (lol)
Hoi tiepies. Hoe hangt de vlag erbij in het Latijnse?quote:
ik moest even terug naar europaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi tiepies. Hoe hangt de vlag erbij in het Latijnse?
Word je getrackt door de Mexicaanse kartels of zo?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik moest even terug naar europa
kan denk ik in mei oid weer terug
dus daar heb ik wel zin in
neen, tot nu toe alleen maar vrienden gemaakt daarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Word je getrackt door de Mexicaanse kartels of zo?
ik wacht wel op die nieuwe pokemon volgens mij zitten ze niet allemaal in het spel tochquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben al pittig ver al doe ik het wel samen met iemand want solo zou ik dit niet trekken
Eerste spel wat ik op mijn switch speel na 2 en half maand bezit (lol)
Succes makker, ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
@:ggmm morgen weer naar de tandarts, spannend!!!
Nintendo en prijsdalingenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:15 schreef KingRoland het volgende:
ben nog een beetje skeer voor een switch
wacht wel tot ie in prijs is gedaald
misschien wel oled
Ik vind het hard om te zeggen maar waarom ben je nou niet gedowngrade naar 10 na de 100ste crashquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
Windows 11 heeft uiteindelijk mijn pc definitief weten te vermoorden.
Bedankt @:BillGates @:Windows @:Microsoft
Daar was ik net mee bezig, toen kreeg ik ongeveer 5 van die blauwe schermen achter elkaar en was het gebeurd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het hard om te zeggen maar waarom ben je nou niet gedowngrade naar 10 na de 100ste crash
Een computer die sepukko pleegt is wel uniekquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar was ik net mee bezig, toen kreeg ik ongeveer 5 van die blauwe schermen achter elkaar en was het gebeurd.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een computer die sepukko pleegt is wel uniek
Weer wat anders dan van de dijk afrollen. Fietsen is jouw ding niet echt hequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, ik heb echt geluk. Een uur daarvoor werd ik nog van mijn fiets gereden door een auto.
Ik kreeg een tijdje terug in beeld "installeer nu Windows 11" of zoiets. Toen heb ik daar op geklikt, zonder er verder bij na te denken.quote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug in beeld "installeer nu Windows 11" of zoiets. Toen heb ik daar op geklikt, zonder er verder bij na te denken.
Ja, alleen een blauwe knie deze keer. Dat tel ik niet als verwonding.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer wat anders dan van de dijk afrollen. Fietsen is jouw ding niet echt he
Polsen heelgebleven?
nou nou nou dat is wel erg gortigquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gran Torino
Dit is een film.
9,5/10
@:maxi-mus @:coco @:caland @:scrummie @:ggmm @:oriente @:scrupuleus
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gran Torino
Dit is een film.
9,5/10
Lijkt mij erg leuk maar heb geen HBO.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gran Torino
Dit is een film.
9,5/10
Wat een lange review zeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gran Torino
Dit is een film.
9,5/10
Dit ga ik dus niet lezen, denk je dat ik tijd teveel heb ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gran Torino
Dit is een film.
9,5/10
Die verwacht ik erg gortig.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedankt voor alle feedback op mijn review.
De volgende film die ik ga kijken en reviewen is Once upon a time in America. @:maxi-mus
wat een boekwerk joh, dit ga ik niet helemaal lezen hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gran Torino
Dit is een film.
9,5/10
Omdat het kanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:45 schreef Scrummie het volgende:
@:Yvonne post door het slotje (van vanmorgen).
Pittige mening hierover.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:45 schreef Scrummie het volgende:
@:Yvonne post door het slotje (van vanmorgen).
Leuke review maatquote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heat
7,8/10
Deze review is net als de film zelf, duurt iets te lang.
Dat was een flinke mishandeling...quote:De 42-jarige pakketbezorger die vorige week maandag in Hoogvliet zwaargewond raakte na een mishandeling, is gisteren aan zijn verwondingen overleden. Dat meldt het Openbaar Ministerie.
Misschien boos geworden omdat de lamp kapot was.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was een flinke mishandeling...Waar zou iemand zo boos om kunnen worden om zo erg tekeer te gaan, bezorger met z'n pakketje gesmeten?
Nergens. Die man is gewoon niet in orde.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
Waar zou iemand zo boos om kunnen worden om zo erg tekeer te gaan
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien boos geworden om dat de lamp kapot was.
Bruine bol kaas frikandaut.quote:
gewoon een debiel, meteen naar het front sturenquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was een flinke mishandeling...Waar zou iemand zo boos om kunnen worden om zo erg tekeer te gaan, bezorger met z'n pakketje gesmeten?
Erg jammer. Die jongen heeft hulp nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:41 schreef KingRoland het volgende:
The Bradge gaat tegenwoordig ook weer helemaal los met eten.
Dat hebben wel meer users nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Die jongen heeft hulp nodig.
@Nattekatquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat hebben wel meer users nodig.
Ik noem geen namen.
Hij zou het toch rustig aan doen? geen vette hap meer? komt meneertje met ditquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Die jongen heeft hulp nodig.
Hou jezelf voor dat door hem je ziektekostenpremie stijgt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:46 schreef KingRoland het volgende:
Beetje bezorgd, maar goed het is zijn leven. waar bemoei ik mij mee lol
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou jezelf voor dat door hem je ziektekostenpremie stijgt.
Tja we kunnen er helaas niks aan doenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou jezelf voor dat door hem je ziektekostenpremie stijgt.
Ik mis zijn filmpjes.quote:
Op naar de Footlocker @Zipportalquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 5% gewijzigd door 3rr0r op 02-03-2022 16:17 ]quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door 3rr0r op 02-03-2022 16:17 ]
Ja want het was in TV, anders loopt GGMM te zoeken in VBL wat ik bedoel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:21 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 5% gewijzigd door 3rr0r op 02-03-2022 16:17 ]
Dankjewel makker. Gister flink griepje te pakken maar inmiddels al weer redelijk in de herstelmodus, alleen nog wat keelklachten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
Beterschap vrienden @:maxi-mus en @:atypisch
Ik heb een zeer duidelijke uitleg gegeven hoe je een topic binnen de reeks opent, vanaf nu gaat dat nooit meer fout (lol)quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand hier snapt niet hoe hij een nieuw deel moet openen. @:GGMM
(In TV)
Slavink, aardappelen, bloemkool, en een papjequote:Op woensdag 2 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk.
Rotiquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ook, bavettequote:Op woensdag 2 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
gevulde paprikaquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch niet met tortilla's?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roti
Maar geen echte roti, gewoon een AllerHande recept. @:donraja
Van die dikke kant en klaar voorverpakte. Dat zou dusdanig smerig zijn dat ik er respect voor heb.quote:
Met tonijn als vullingquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van die dikke kant en klaar voorverpakte. Dat zou dusdanig smerig zijn dat ik er respect voor heb.
Groesbeek is toch een beetje jouw achterland?quote:
Groesbeek is een soort land op zich, met behoorlijk veel incest.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groesbeek is toch een beetje jouw achterland?
Het is niet aardig om te zeggen maar hoe kunnen mensen stuk voor stuk zo lelijk zijn?
En goede voetballersquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Groesbeek is een soort land op zich, met behoorlijk veel incest.
Echt bizarquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Groesbeek is een soort land op zich, met behoorlijk veel incest.
Nee. Is gewoon allemaal zwartgeld. Dat hele dorp zit in de dakbedekking en/of bouw.quote:
Heb je de boel een beetje kapot kunnen boren daar?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt bizar
Zal ook niet helpen dat ik overdag alle werkloze zie uiteraard maar toch. Zelden zoveel lage voorhoofden gezien.
Ik heb vandaag weinig lol gehad.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de boel een beetje kapot kunnen boren daar?
Ik eet nu een pokebowlquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weinig lol gehad.
nee amsterdam, ik kom niet zo vaak in Rotterdam meer sinds die hele shit online is en nog steeds isquote:
Mag ik meequote:Op woensdag 2 maart 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
maar eind deze week of volgende week pak ik wel witte de with
Mag ik meequote:Op woensdag 2 maart 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
maar eind deze week of volgende week pak ik wel witte de with
Content met jou, lekker bezig maat.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga zaterdag weer uit bij Perron@:erasmus @:kingroland
Gelachen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel antistoffen door 3x COR toch?
@:chratnox check deze grap.
Goeie garp maat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel antistoffen door 3x COR toch?
@:chratnox check deze grap.
Bannen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:34 schreef GGMM het volgende:
Geen enkele moeite met het 6-letter woord trouwens. Gebruik dat woord dagelijks
Met dat *?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het isINGDINGDINGDING*
Graag goed doen voortaan
Gelachen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het isINGDINGDINGDING*
Graag goed doen voortaan
Banaan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds maanden weer op het kantoor trouwens.
De banaan is al veiliggesteld@:afcniels
Leuke UI.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:39 schreef Bocaj het volgende:
Hey, ik dacht dat vrouwenvoetbal altijd zo vriendelijk was...
[ afbeelding ]
Graag mij ook mentionen over de dagelijkse fruitperikelen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:53 schreef GGMM het volgende:
Ik zet je direct op de lijst!quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Graag mij ook mentionen over de dagelijkse fruitperikelen.
Ik heb slecht nieuws. Heb een gaatjequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:00 schreef GGMM het volgende:
@:el-stinho moest jij gisteren niet naar de tandarts? (Heb geen update gezien)
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws. Heb een gaatje.
Ik ga dinsdag langs. Later kan niet vanwege schooldrukte.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt me een beetje tegen. Hopelijk wordt het snel hersteld.
Sterkte maatquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag langs. Later kan niet vanwege schooldrukte.
Toch een domper aangezien ik zonder dollen oprecht mijn best doe met poetsen. Al is sommige rot bij spalkjes niet te voorkomen; dat heeft mijn tandarts wel toegegeven.quote:
Bruine bollen, cervelaat, kaas, sinaasappel. Medicijnen.quote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 3 maart 2022 12:03 schreef 3rr0r het volgende:
Ik krijg opeens die pics onderaan weer te zien terwijl ik het uit heb staan.
Hmm, wacht, een spook had die optie uitgevinkt![]()
Geniet er lekker van maat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bollen, cervelaat, kaas, sinaasappel. Medicijnen.
Cookies verlopen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:03 schreef 3rr0r het volgende:
Hier hetzelfde. Ach, heeft @Banny toch weer een paar cent verdiend.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:03 schreef 3rr0r het volgende:
Heb je wel geflost? Ik doe dat nu ook met die stokjes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toch een domper aangezien ik zonder dollen oprecht mijn best doe met poetsen. Al is sommige rot bij spalkjes niet te voorkomen; dat heeft mijn tandarts wel toegegeven.
Oh oke, waar wel mee?quote:
Daarvoor ging het dus wel met cookies, dus mijn suggestie was niet zo raar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:33 schreef Danny het volgende:
Settings aangepast. deze wordt nu in de database bewaard. Dat houdt wel in dat je natuurlijk ingelogd moet zijn.
Het kan zijn dat je 'm éénmalig opnieuw moet instellen.
User Scrummie verspreid misinformatie. Walgelijk.quote:
Je kop is pas raar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User Scrummie verspreid misinformatie. Walgelijk.
Gelukkig heb je het meteen door. Wat ook wel logisch is aangezien zijn suggestie erg raar was.
Dat was het welquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke, waar wel mee?
Gevonden:
[..]
Daarvoor ging het dus wel met cookies, dus mijn suggestie was niet zo raar.
Ik wist niet dat het bij iedereen gebeurde. Het kon toch dat jij en @3rr0r hem op hetzelfde moment hadden uitgezet!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was het wel
Als het bij iedereen gebeurt kan het niks met Cookies te maken hebben
quote:
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bij iedereen gebeurde. Het kon toch dat jij en @:3rr0r hem op hetzelfde moment hadden uitgezet!
DOE NIET ZO MOEILIJK Jezus hey.
Ja, uitstekend zelfs.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Gaat het verder wel goed met je?
Ik blijf het een beetje raar vindenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bij iedereen gebeurde. Het kon toch dat jij en @:3rr0r hem op hetzelfde moment hadden uitgezet!
DOE NIET ZO MOEILIJK Jezus hey.
Goed om te horen, user Scrummie!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, uitstekend zelfs.
Laat mij gewoon met rust.
Goedemiddag Scrummie. Vind je tot nu toe dat ze je geld goed besteden bij Ongehoord Nederland?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, uitstekend zelfs.
Laat mij gewoon met rust.
Goedemiddag maxi-mus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedemiddag Scrummie. Vind je tot nu toe dat ze je geld goed besteden bij Ongehoord Nederland?
Dat lijkt mij gezien de uitzendingen wel de productiekosten voor een week.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemiddag maxi-mus.
Ik heb geen flauw idee! Ik denk het niet, al was het ook maar 6 euro ofzoiets.
Even opgezocht; ¤5,72.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:53 schreef GGMM het volgende:
Brengt me op een idee. Morgen denk ik Bakker Bart. Zin in.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:58 schreef GGMM het volgende:
Bij de lunch een broodje gezond op
@:atypisch
User @maxi-mus en ik hebben een pittige mening over Bakker Bart.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brengt me op een idee. Morgen denk ik Bakker Bart. Zin in.
Er is oorlog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie Heb je even een update over de Ukraïne?
Kan je gewoon Oekraïne zeggen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie Heb je even een update over de Ukraïne?
Bedankt! Kort en bondig, daar houd ik van.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:43 schreef GGMM het volgende:
Ja, ik twijfelde eerlijk gezegd een beetje wat het moest zijn.
[..]
Kan je gewoon Oekraïne zeggen?
Alle filialen platbombarderen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:maxi-mus en ik hebben een pittige mening over Bakker Bart.
Er staat tekst in je quote van GGMM die er niet in de post van GGMM staat!quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt! Kort en bondig, daar houd ik van.
[..]
We worden besodemieterd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er staat tekst in je quote van GGMM die er niet in de post van GGMM staat!
Ook dat nog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er staat tekst in je quote van GGMM die er niet in de post van GGMM staat!
Nee, natuurlijk niet, waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je ook vechten in de Oekraïne?
@:GGMM
Ik las dat sommige mensen dat gingen doen. Ik dacht misschien voel jij je als onze Oost Europadeskundige wel zo verbonden met de Oekraïners dat je daar ook gaat vechten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, waarom zou ik dat doen?
Een van de betere friettenten van de stad, op Vurens na. Allebei Nederlandse eigenaren dus niet zo vreemd.quote:
Ik ben geen Oost Europadeskundige, dat is @Calandquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las dat sommige mensen dat gingen doen. Ik dacht misschien voel jij je als onze Oost Europadeskundige wel zo verbonden met de Oekraïners dat je daar ook gaat vechten.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben geen Oost Europadeskundige, dat is @:Caland
Je doet erg vervelend. Stop ermee.
Geniet ervanquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:54 schreef Coco het volgende:
Ik heb gewoon wat uren vrij gepakt.
Managersleven genot.
@:caland
En hij kan beter wat overuren pakken voor nieuwe airpodsquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij hebt wel al een Servisch uitstapje gehad.
Er zijn ook mensen die een Oekraïnse vlag als Ui nemen om hun steun te laten blijken. Ik vind het wel een beetje onbeleefd van die president dat hij daar zijn dank nog niet voor heeft uitgesproken.quote:
Users met een vlag als ui neem ik net zo serieus als users zonder ui.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een Oekraïnse vlag als Ui nemen om hun steun te laten blijken. Ik vind het wel een beetje onbeleefd van die president dat hij daar zijn dank nog niet voor heeft uitgesproken.
@Orientequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Users met een vlag als ui neem ik net zo serieus als users zonder ui.
Wel in je signaturequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik had 💛💙 in m'n ondertitel willen zetten om Oekraïne te steunen, maar blijkbaar kan dat niet.
Sorry @:Oekraïne
Eeeeh ja, klopt!quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar daar heb ik al interessante dingen staan
Nee, dat ding moet eerst 3 á 4 weken indraaienquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eeeeh ja, klopt!
Hoe is het met je aquarium? Heb je al vissen?
Ah oke, dat duurt lang.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat ding moet eerst 3 á 4 weken indraaien
Gisteren wel een slak gezien!
Zie DMquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, dat duurt lang.
Pics van je slak.
Is het niet juist de bedoeling dat die dingen er niet inzitten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zijn er 2 jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon doen ook nog.
Wat een mooie slak(ken).
Maakt niet zoveel uit. Slakken kunnen juist goed zijn zeker tijdens het indraaien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het niet juist de bedoeling dat die dingen er niet inzitten?
Nu ben ik ook benieuwd. @GGMM graag slakken pics in DM.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon doen ook nog.
Wat een mooie slak(ken).
Sorry dit was speciaal voor @Scrummiequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd. @:ggmm graag slakken pics in DM.
Oh.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry dit was speciaal voor @:scrummie
Je zal het met zijn beschrijving moeten doen.
Dat is wel een hele harde maatregel gelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh.
Ik haal je NU van mijn FOK-vriendenlijst.
Je maakt het er zelf naar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel een hele harde maatregel gelijk
Pizza salamiquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Omdopen tot Patatje Putin. Ik vind het een gemiste kans.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook al posten, wat een mongool. Die heeft aandacht nodig zeker.
Dit nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
Brabant![]()
https://www.omroepbrabant(...)wee-dagen-verdubbeld
Pasta cacio e pepequote:Op donderdag 3 maart 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Heel verstandig, wat een verademing om iemand verstandig om te zien gaan met vissenquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
@GGMM wat was er ook alweer met je vorige vissen gebeurd?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heel verstandig, wat een verademing om iemand verstandig om te zien gaan met vissen![]()
Oh nee, wil ik dat wel weten? Ik had net een sprankeltje hoop voor mijn respect richting Reneetjequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:GGMM wat was er ook alweer met je vorige vissen gebeurd?
Heb je ooit gezien hoe zijn kat Kenji eruit ziet?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh nee, wil ik dat wel weten? Ik had net een sprankeltje hoop voor mijn respect richting Reneetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |