Leuke review maatquote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heat
7,8/10
Deze review is net als de film zelf, duurt iets te lang.
Dat was een flinke mishandeling...quote:De 42-jarige pakketbezorger die vorige week maandag in Hoogvliet zwaargewond raakte na een mishandeling, is gisteren aan zijn verwondingen overleden. Dat meldt het Openbaar Ministerie.
Misschien boos geworden omdat de lamp kapot was.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was een flinke mishandeling...Waar zou iemand zo boos om kunnen worden om zo erg tekeer te gaan, bezorger met z'n pakketje gesmeten?
Nergens. Die man is gewoon niet in orde.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
Waar zou iemand zo boos om kunnen worden om zo erg tekeer te gaan
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien boos geworden om dat de lamp kapot was.
Bruine bol kaas frikandaut.quote:
gewoon een debiel, meteen naar het front sturenquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was een flinke mishandeling...Waar zou iemand zo boos om kunnen worden om zo erg tekeer te gaan, bezorger met z'n pakketje gesmeten?
Erg jammer. Die jongen heeft hulp nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:41 schreef KingRoland het volgende:
The Bradge gaat tegenwoordig ook weer helemaal los met eten.
Dat hebben wel meer users nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Die jongen heeft hulp nodig.
@Nattekatquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat hebben wel meer users nodig.
Ik noem geen namen.
Hij zou het toch rustig aan doen? geen vette hap meer? komt meneertje met ditquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Die jongen heeft hulp nodig.
Hou jezelf voor dat door hem je ziektekostenpremie stijgt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:46 schreef KingRoland het volgende:
Beetje bezorgd, maar goed het is zijn leven. waar bemoei ik mij mee lol
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou jezelf voor dat door hem je ziektekostenpremie stijgt.
Tja we kunnen er helaas niks aan doenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou jezelf voor dat door hem je ziektekostenpremie stijgt.
Ik mis zijn filmpjes.quote:
Op naar de Footlocker @Zipportalquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 5% gewijzigd door 3rr0r op 02-03-2022 16:17 ]quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door 3rr0r op 02-03-2022 16:17 ]
Ja want het was in TV, anders loopt GGMM te zoeken in VBL wat ik bedoel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:21 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 5% gewijzigd door 3rr0r op 02-03-2022 16:17 ]
Dankjewel makker. Gister flink griepje te pakken maar inmiddels al weer redelijk in de herstelmodus, alleen nog wat keelklachten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
Beterschap vrienden @:maxi-mus en @:atypisch
Ik heb een zeer duidelijke uitleg gegeven hoe je een topic binnen de reeks opent, vanaf nu gaat dat nooit meer fout (lol)quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand hier snapt niet hoe hij een nieuw deel moet openen. @:GGMM
(In TV)
Slavink, aardappelen, bloemkool, en een papjequote:Op woensdag 2 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk.
Rotiquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ook, bavettequote:Op woensdag 2 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
gevulde paprikaquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch niet met tortilla's?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roti
Maar geen echte roti, gewoon een AllerHande recept. @:donraja
Van die dikke kant en klaar voorverpakte. Dat zou dusdanig smerig zijn dat ik er respect voor heb.quote:
Met tonijn als vullingquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van die dikke kant en klaar voorverpakte. Dat zou dusdanig smerig zijn dat ik er respect voor heb.
Groesbeek is toch een beetje jouw achterland?quote:
Groesbeek is een soort land op zich, met behoorlijk veel incest.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groesbeek is toch een beetje jouw achterland?
Het is niet aardig om te zeggen maar hoe kunnen mensen stuk voor stuk zo lelijk zijn?
En goede voetballersquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Groesbeek is een soort land op zich, met behoorlijk veel incest.
Echt bizarquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Groesbeek is een soort land op zich, met behoorlijk veel incest.
Nee. Is gewoon allemaal zwartgeld. Dat hele dorp zit in de dakbedekking en/of bouw.quote:
Heb je de boel een beetje kapot kunnen boren daar?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt bizar
Zal ook niet helpen dat ik overdag alle werkloze zie uiteraard maar toch. Zelden zoveel lage voorhoofden gezien.
Ik heb vandaag weinig lol gehad.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de boel een beetje kapot kunnen boren daar?
Ik eet nu een pokebowlquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weinig lol gehad.
nee amsterdam, ik kom niet zo vaak in Rotterdam meer sinds die hele shit online is en nog steeds isquote:
Mag ik meequote:Op woensdag 2 maart 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
maar eind deze week of volgende week pak ik wel witte de with
Mag ik meequote:Op woensdag 2 maart 2022 19:30 schreef KingRoland het volgende:
maar eind deze week of volgende week pak ik wel witte de with
Content met jou, lekker bezig maat.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga zaterdag weer uit bij Perron@:erasmus @:kingroland
Gelachen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel antistoffen door 3x COR toch?
@:chratnox check deze grap.
Goeie garp maat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel antistoffen door 3x COR toch?
@:chratnox check deze grap.
Bannen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:34 schreef GGMM het volgende:
Geen enkele moeite met het 6-letter woord trouwens. Gebruik dat woord dagelijks
Met dat *?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het isINGDINGDINGDING*
Graag goed doen voortaan
Gelachen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het isINGDINGDINGDING*
Graag goed doen voortaan
Banaan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds maanden weer op het kantoor trouwens.
De banaan is al veiliggesteld@:afcniels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |