Er staat tekst in je quote van GGMM die er niet in de post van GGMM staat!quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt! Kort en bondig, daar houd ik van.
[..]
We worden besodemieterd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er staat tekst in je quote van GGMM die er niet in de post van GGMM staat!
Ook dat nog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er staat tekst in je quote van GGMM die er niet in de post van GGMM staat!
Nee, natuurlijk niet, waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je ook vechten in de Oekraïne?
@:GGMM
Ik las dat sommige mensen dat gingen doen. Ik dacht misschien voel jij je als onze Oost Europadeskundige wel zo verbonden met de Oekraïners dat je daar ook gaat vechten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, waarom zou ik dat doen?
Een van de betere friettenten van de stad, op Vurens na. Allebei Nederlandse eigenaren dus niet zo vreemd.quote:
Ik ben geen Oost Europadeskundige, dat is @Calandquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las dat sommige mensen dat gingen doen. Ik dacht misschien voel jij je als onze Oost Europadeskundige wel zo verbonden met de Oekraïners dat je daar ook gaat vechten.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben geen Oost Europadeskundige, dat is @:Caland
Je doet erg vervelend. Stop ermee.
Geniet ervanquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:54 schreef Coco het volgende:
Ik heb gewoon wat uren vrij gepakt.
Managersleven genot.
@:caland
En hij kan beter wat overuren pakken voor nieuwe airpodsquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij hebt wel al een Servisch uitstapje gehad.
Er zijn ook mensen die een Oekraïnse vlag als Ui nemen om hun steun te laten blijken. Ik vind het wel een beetje onbeleefd van die president dat hij daar zijn dank nog niet voor heeft uitgesproken.quote:
Users met een vlag als ui neem ik net zo serieus als users zonder ui.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een Oekraïnse vlag als Ui nemen om hun steun te laten blijken. Ik vind het wel een beetje onbeleefd van die president dat hij daar zijn dank nog niet voor heeft uitgesproken.
@Orientequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Users met een vlag als ui neem ik net zo serieus als users zonder ui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |