Hier hetzelfde. Ach, heeft @Banny toch weer een paar cent verdiend.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:03 schreef 3rr0r het volgende:
Ik krijg opeens die pics onderaan weer te zien terwijl ik het uit heb staan.
Hmm, wacht, een spook had die optie uitgevinkt![]()
Heb je wel geflost? Ik doe dat nu ook met die stokjes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toch een domper aangezien ik zonder dollen oprecht mijn best doe met poetsen. Al is sommige rot bij spalkjes niet te voorkomen; dat heeft mijn tandarts wel toegegeven.
Oh oke, waar wel mee?quote:
Daarvoor ging het dus wel met cookies, dus mijn suggestie was niet zo raar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:33 schreef Danny het volgende:
Settings aangepast. deze wordt nu in de database bewaard. Dat houdt wel in dat je natuurlijk ingelogd moet zijn.
Het kan zijn dat je 'm éénmalig opnieuw moet instellen.
User Scrummie verspreid misinformatie. Walgelijk.quote:
Je kop is pas raar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User Scrummie verspreid misinformatie. Walgelijk.
Gelukkig heb je het meteen door. Wat ook wel logisch is aangezien zijn suggestie erg raar was.
Dat was het welquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke, waar wel mee?
Gevonden:
[..]
Daarvoor ging het dus wel met cookies, dus mijn suggestie was niet zo raar.
Ik wist niet dat het bij iedereen gebeurde. Het kon toch dat jij en @3rr0r hem op hetzelfde moment hadden uitgezet!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was het wel
Als het bij iedereen gebeurt kan het niks met Cookies te maken hebben
quote:
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bij iedereen gebeurde. Het kon toch dat jij en @:3rr0r hem op hetzelfde moment hadden uitgezet!
DOE NIET ZO MOEILIJK Jezus hey.
Ja, uitstekend zelfs.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Gaat het verder wel goed met je?
Ik blijf het een beetje raar vindenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bij iedereen gebeurde. Het kon toch dat jij en @:3rr0r hem op hetzelfde moment hadden uitgezet!
DOE NIET ZO MOEILIJK Jezus hey.
Goed om te horen, user Scrummie!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, uitstekend zelfs.
Laat mij gewoon met rust.
Goedemiddag Scrummie. Vind je tot nu toe dat ze je geld goed besteden bij Ongehoord Nederland?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, uitstekend zelfs.
Laat mij gewoon met rust.
Goedemiddag maxi-mus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedemiddag Scrummie. Vind je tot nu toe dat ze je geld goed besteden bij Ongehoord Nederland?
Dat lijkt mij gezien de uitzendingen wel de productiekosten voor een week.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemiddag maxi-mus.
Ik heb geen flauw idee! Ik denk het niet, al was het ook maar 6 euro ofzoiets.
Even opgezocht; ¤5,72.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds maanden weer op het kantoor trouwens.
De banaan is al veiliggesteld@:afcniels
Brengt me op een idee. Morgen denk ik Bakker Bart. Zin in.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:58 schreef GGMM het volgende:
Bij de lunch een broodje gezond op
@:atypisch
User @maxi-mus en ik hebben een pittige mening over Bakker Bart.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brengt me op een idee. Morgen denk ik Bakker Bart. Zin in.
Er is oorlog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie Heb je even een update over de Ukraïne?
Kan je gewoon Oekraïne zeggen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie Heb je even een update over de Ukraïne?
Bedankt! Kort en bondig, daar houd ik van.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:43 schreef GGMM het volgende:
Ja, ik twijfelde eerlijk gezegd een beetje wat het moest zijn.
[..]
Kan je gewoon Oekraïne zeggen?
Alle filialen platbombarderen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:maxi-mus en ik hebben een pittige mening over Bakker Bart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |