En dat op de dag van de complimenten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, het is niets. Je bent niets meer dan een walgelijk hoopje stront.
Behehehe, 'hij is het niet met mij eens!'. Nee, klopt, en daarnaast ben je een walgelijk stuk ongedierte. Rot op.
Ik heb GGMM al een complimentje gegeven. Dat lijkt me wel voldoende.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat op de dag van de complimenten.
Ik vind hier wat van.
Zo werkt dat niet. Je neemt een loopje met deze dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb GGMM al een complimentje gegeven. Dat lijkt me wel voldoende.
Oh oke. Sorry!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Je neemt een loopje met deze dag.
Ik ga een uurtje dutten na een lange werkdag en daarna naar de gym.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:44 schreef Coco het volgende:
OEK alweer beu.
Ik ga een potje elden ring doen.
Zeer terecht als iemand over hidden agenda's begint te lullen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Je neemt een loopje met deze dag.
bohhquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:44 schreef Coco het volgende:
OEK alweer beu.
Ik ga een potje elden ring doen.
We praten hier Nederlands.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeer terecht als iemand over hidden agenda's begint te lullen.
Vaste recept natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens je vaste recept of uit een blik?
Ik eet bloemkool en rollade en gebakken piepers.
Uitspelen als in de Pokédex voltooien?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bohh
genot
ik ga eerst Pokemon uitspelen
nee gewoon de game tot de creditsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitspelen als in de Pokédex voltooien?
Dat is letterlijk het doel van dit spel het verhaallijn begint pas na de eerste rotzooi credits.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee gewoon de game tot de credits
ben toch geen nerd
(lol)
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is letterlijk het doel van dit spel het verhaallijn begint pas na de eerste rotzooi credits.
Ben al pittig ver al doe ik het wel samen met iemand want solo zou ik dit niet trekkenquote:
genotquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben al pittig ver al doe ik het wel samen met iemand want solo zou ik dit niet trekken
Eerste spel wat ik op mijn switch speel na 2 en half maand bezit (lol)
Hoi tiepies. Hoe hangt de vlag erbij in het Latijnse?quote:
ik moest even terug naar europaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi tiepies. Hoe hangt de vlag erbij in het Latijnse?
Word je getrackt door de Mexicaanse kartels of zo?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik moest even terug naar europa
kan denk ik in mei oid weer terug
dus daar heb ik wel zin in
neen, tot nu toe alleen maar vrienden gemaakt daarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Word je getrackt door de Mexicaanse kartels of zo?
ik wacht wel op die nieuwe pokemon volgens mij zitten ze niet allemaal in het spel tochquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben al pittig ver al doe ik het wel samen met iemand want solo zou ik dit niet trekken
Eerste spel wat ik op mijn switch speel na 2 en half maand bezit (lol)
Succes makker, ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
@:ggmm morgen weer naar de tandarts, spannend!!!
Nintendo en prijsdalingenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:15 schreef KingRoland het volgende:
ben nog een beetje skeer voor een switch
wacht wel tot ie in prijs is gedaald
misschien wel oled
Ik vind het hard om te zeggen maar waarom ben je nou niet gedowngrade naar 10 na de 100ste crashquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
Windows 11 heeft uiteindelijk mijn pc definitief weten te vermoorden.
Bedankt @:BillGates @:Windows @:Microsoft
Daar was ik net mee bezig, toen kreeg ik ongeveer 5 van die blauwe schermen achter elkaar en was het gebeurd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het hard om te zeggen maar waarom ben je nou niet gedowngrade naar 10 na de 100ste crash
Een computer die sepukko pleegt is wel uniekquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar was ik net mee bezig, toen kreeg ik ongeveer 5 van die blauwe schermen achter elkaar en was het gebeurd.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een computer die sepukko pleegt is wel uniek
Weer wat anders dan van de dijk afrollen. Fietsen is jouw ding niet echt hequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, ik heb echt geluk. Een uur daarvoor werd ik nog van mijn fiets gereden door een auto.
Ik kreeg een tijdje terug in beeld "installeer nu Windows 11" of zoiets. Toen heb ik daar op geklikt, zonder er verder bij na te denken.quote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug in beeld "installeer nu Windows 11" of zoiets. Toen heb ik daar op geklikt, zonder er verder bij na te denken.
Ja, alleen een blauwe knie deze keer. Dat tel ik niet als verwonding.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer wat anders dan van de dijk afrollen. Fietsen is jouw ding niet echt he
Polsen heelgebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |