Bedankt maat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
Het is vandaag nationale complimentendag.
@:scrummie wat zit je haar leuk
Zit echt mooi idd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
Tegen @Coco kun je dit niet zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
Iets vroeger, heb dit keer geen broodjes. Ik schrik hiervan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Ja, laten we maar alvast gaan lunchen. (iets vroeger vandaag)
Eet smakelijk
quote:De hulpdiensten rukten groots uit na de melding. Na even zoeken wisten agenten het 'lichaam' te vinden. Het bleek alleen niet om een lichaam te gaan, merkte een agent die met zijn handen in het water voelde. Hoewel op de foto lijkt alsof er twee handen in het water liggen, bleek het om een ijzeren voorwerp te gaan.
Wat een verhaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Licorice Pizza
5/10
@:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie @:caland @:wereldgozer check deze review(zelf geschreven)
Dit ga ik dus vanavond niet halen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Licorice Pizza
5/10
@:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie @:caland @:wereldgozer check deze review(zelf geschreven)
Deze grap krijgt van mij dezelfde beoordeling als de filmquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ga ik dus vanavond niet halen in de supermarkt.
Uitstekende review. Ik ga op basis van deze review de DVD NIET kopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Licorice Pizza
5/10
V.l.n.r. @Scrummie , @Coco, @GGMM , @maxi-musquote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #324 presenteer ik vandaag foto #71:
[ afbeelding ]
Klote voor je.quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Worteltjes, doperwtjes en visquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens je vaste recept of uit een blik?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zeg
Gewoon zo, of heb je er ook iets op?
met zalmquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zeg
Gewoon zo, of heb je er ook iets op?
Lekker, eet smakelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Baobuns met gestoofde speklap.
@:kingroland
Erg mooiquote:
Bedankt maat. Het was erg lekker.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker, eet smakelijk.
[..]
Erg mooi
En dat op de dag van de complimenten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, het is niets. Je bent niets meer dan een walgelijk hoopje stront.
Behehehe, 'hij is het niet met mij eens!'. Nee, klopt, en daarnaast ben je een walgelijk stuk ongedierte. Rot op.
Ik heb GGMM al een complimentje gegeven. Dat lijkt me wel voldoende.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat op de dag van de complimenten.
Ik vind hier wat van.
Zo werkt dat niet. Je neemt een loopje met deze dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb GGMM al een complimentje gegeven. Dat lijkt me wel voldoende.
Oh oke. Sorry!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Je neemt een loopje met deze dag.
Ik ga een uurtje dutten na een lange werkdag en daarna naar de gym.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:44 schreef Coco het volgende:
OEK alweer beu.
Ik ga een potje elden ring doen.
Zeer terecht als iemand over hidden agenda's begint te lullen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Je neemt een loopje met deze dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |