Wel in je signaturequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik had 💛💙 in m'n ondertitel willen zetten om Oekraïne te steunen, maar blijkbaar kan dat niet.
Sorry @:Oekraïne
Eeeeh ja, klopt!quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar daar heb ik al interessante dingen staan
Nee, dat ding moet eerst 3 á 4 weken indraaienquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eeeeh ja, klopt!
Hoe is het met je aquarium? Heb je al vissen?
Ah oke, dat duurt lang.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat ding moet eerst 3 á 4 weken indraaien
Gisteren wel een slak gezien!
Zie DMquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, dat duurt lang.
Pics van je slak.
Is het niet juist de bedoeling dat die dingen er niet inzitten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zijn er 2 jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon doen ook nog.
Wat een mooie slak(ken).
Maakt niet zoveel uit. Slakken kunnen juist goed zijn zeker tijdens het indraaien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het niet juist de bedoeling dat die dingen er niet inzitten?
Nu ben ik ook benieuwd. @GGMM graag slakken pics in DM.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon doen ook nog.
Wat een mooie slak(ken).
Sorry dit was speciaal voor @Scrummiequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd. @:ggmm graag slakken pics in DM.
Oh.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry dit was speciaal voor @:scrummie
Je zal het met zijn beschrijving moeten doen.
Dat is wel een hele harde maatregel gelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh.
Ik haal je NU van mijn FOK-vriendenlijst.
Je maakt het er zelf naar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel een hele harde maatregel gelijk
Pizza salamiquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Omdopen tot Patatje Putin. Ik vind het een gemiste kans.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook al posten, wat een mongool. Die heeft aandacht nodig zeker.
Dit nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
Brabant![]()
https://www.omroepbrabant(...)wee-dagen-verdubbeld
Pasta cacio e pepequote:Op donderdag 3 maart 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Heel verstandig, wat een verademing om iemand verstandig om te zien gaan met vissenquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
@GGMM wat was er ook alweer met je vorige vissen gebeurd?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heel verstandig, wat een verademing om iemand verstandig om te zien gaan met vissen![]()
Oh nee, wil ik dat wel weten? Ik had net een sprankeltje hoop voor mijn respect richting Reneetjequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:GGMM wat was er ook alweer met je vorige vissen gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |