Dat lijkt me wel een beetje sterk. Van speciale eenheden zou je toch verwachten dat ze eerder doorvechten tot hun dood dan dat ze zich overgeven.quote:
Toen waren se voorbereidingen nog niet klaar en in de winter vechten is niet altijd even effectief in het oosten. Denk dat als corona er niet was geweest dat hij sowieso al eerder had aangevallen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:22 schreef Zwansen het volgende:
Had Putin dit niet beter een paar maanden geleden kunnen starten bij het begin van de winter?
Nu hebben we de komende maanden amper gas nodig en kunnen we behoorlijk strenge sancties opleggen zonder zelf problemen te krijgen.
Walgelijke grap!quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet andersom dit keer? We leven inderdaad in bizarre tijden.
Het zijn nog jochies. Die willen eigenlijk niet eens vechten.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een beetje sterk. Van speciale eenheden zou je toch verwachten dat ze eerder doorvechten tot hun dood dan dat ze zich overgeven.
Wat is er bagger aan wat Harrison 'uitbraakt'? En hoe mag jouw reactie erop tot dusver te boek staan?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:23 schreef EinarBoe het volgende:
Zomaar wat bagger uitbraken is iets anders dan 'duiding'.
op tv welquote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een beetje sterk. Van speciale eenheden zou je toch verwachten dat ze eerder doorvechten tot hun dood dan dat ze zich overgeven.
En dat ze dezelfde kleding zouden dragen, want dit is wel heel verschillend.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe gaat het Russische leger zichzelf verwarmen als ze met -15 door sneeuw en ijsvlaktes moeten oprukken dan? Oorlog is een zomerbezigheid.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:22 schreef Zwansen het volgende:
Had Putin dit niet beter een paar maanden geleden kunnen starten bij het begin van de winter?
Nu hebben we de komende maanden amper gas nodig en kunnen we behoorlijk strenge sancties opleggen zonder zelf problemen te krijgen.
Want?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zoals een chauffeur (vermoedelijk Oost-Europees) afgelopen donderdag op 't werk zei:quote:
Tenzij ze niet achter hun missie staan.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat de eerste quote (dat de Russcieh bevolking de retoriek van Poetin totaal niet gelooft) veel te generaliserend is. Graag beter lezen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een generatie dingetje. Die boomers en ouderen in Rusland zijn allemaal zwaar gendoctrineerd. Maar de jongeren en mensen van middelbare leeftijd zitten er heel anders in hoor. Die weten namelijk wat een VPN is.
Je praat kennelijk met een vrij beperkte groep, demografisch gezien.
Vergeet niet dat het er nu ook koud is en sneeuwt.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:22 schreef Zwansen het volgende:
Ik vermoed dat die datum van 22-2-2022 voor hem ook best belangrijk was.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:25 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Toen waren se voorbereidingen nog niet klaar en in de winter vechten is niet altijd even effectief in het oosten. Denk dat als corona er niet was geweest dat hij sowieso al eerder had aangevallen.
Baudet moet ook eens een rustdagje hebben natuurlijk.quote:
Ik verbied ze toch niet om te reageren?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Inderdaad, laat een ander bepalen of iemand recht van spreken heeft of niet. Hoef je zelf niet meer na te denken![]()
Kan alleen maar goed gaan, toch?
Poetin is een verkrachter die jankt over korte rokjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
Wie heeft de OP verpest met dat 'het is de schuld van het westen!!!' narratief?
Doe dat lekker op forum.fok.ru
Raar eigenlijk dat er helemaal geen geluid bij die webcam zitquote:
Ieder westers land dat destijds bedenkingen had tegen Bush junior met zijn "search for weapons of mass destruction" na 9/11 kon ook de tyfus krijgen voor het Amerikaans Imperialisme en hegemonie in de wereldquote:Op zondag 27 februari 2022 13:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het enige dat overeind blijft is: Poetin is een dictator en heeft een schurfthekel aan democratie, hij wil een Groot Rusland met hemzelf als enige Grote Leider, daar moet alles voor wijken en iedereen die daar bedenkingen over heeft wordt als Grote Vijand beschouwd.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik verbied ze toch niet om te reageren?
Dat is waar, maar jij draaide de retoriek om en dat is ook onzin.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat de eerste quote (dat de Russcieh bevolking de retoriek van Poetin totaal niet gelooft) veel te generaliserend is. Graag beter lezen.
W.b. mijn hobby, klassieke muziek: tsja, het zal best zo wezen dat er meer ouderen zijn die deze kunstvorm waarderen. Niettemin: in Rusland/Oekrane beroemde figuren als Valery Gergiev (wereldberoemd dirigent), Valentina Lisitsa (wereldberoemde Oekranse pianiste) en zelfs de ijshockeyer Alexander Ovechkin zijn grote supporters van Poetin. Zij geven hem in zo'n beetje alles gelijk. En ze krijgen meer dan voldoende steun, ook uit de kringen van jongeren. Lisitsa is tamelijk populair en bekend onder jongeren (die van een bepaalde muziekvorm houden). Haar internationale faam begon omdat zij wereldwijd op stations de oude piano's ging bespelen en die clips op Youtube plaatste.
Over de populariteit van Ovechkin hoef ik niet eens te beginnen. Heeft zelfs een fonds opgericht in 2017 om Poetin te steunen in diens herverkiezing. Dat fonds werd een groot succes.
Ik geef toe: maar een paar (bij mij bekende) voorbeeldjes, maar het idee dat de Russische bevolking de retoriek van Poetin totaal niet gelooft, is pertinent veel te eenzijdig en daarom onjuist.
80 jaar te laatquote:Op zondag 27 februari 2022 13:22 schreef Aether het volgende:
Gratis treinvervoer vanuit Polen naar Duitsland
https://www.deutschebahn.(...)e-in-Planung-7311236
Ja, maar hoe weet je dan dat dat allemaal niet ̈ gestaged" is?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ook onzin dit dus.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:29 schreef xminator het volgende:
Dag 6 zonder sancties / acties vanuit Europa. Pussies.
In de basis sta ik open voor andere meningen maar iemand als mondkapje negeer ik hier.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Imo is het gewoon ongezond om alle andere geluiden dan die van jezelf weg te willen filteren.
En de Rasputitsa begint bijna. Dan schiet het helemaal niet meer opquote:Op zondag 27 februari 2022 13:22 schreef Zwansen het volgende:
Dan is het dus niet zo erg dat de bevolking last heeft van sancties.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat de eerste quote (dat de Russcieh bevolking de retoriek van Poetin totaal niet gelooft) veel te generaliserend is. Graag beter lezen.
W.b. mijn hobby, klassieke muziek: tsja, het zal best zo wezen dat er meer ouderen zijn die deze kunstvorm waarderen. Niettemin: in Rusland/Oekrane beroemde figuren als Valery Gergiev (wereldberoemd dirigent), Valentina Lisitsa (wereldberoemde Oekranse pianiste) en zelfs de ijshockeyer Alexander Ovechkin zijn grote supporters van Poetin. Zij geven hem in zo'n beetje alles gelijk. En ze krijgen meer dan voldoende steun, ook uit de kringen van jongeren. Lisitsa is tamelijk populair en bekend onder jongeren (die van een bepaalde muziekvorm houden). Haar internationale faam begon omdat zij wereldwijd op stations de oude piano's ging bespelen en die clips op Youtube plaatste.
Over de populariteit van Ovechkin hoef ik niet eens te beginnen. Heeft zelfs een fonds opgericht in 2017 om Poetin te steunen in diens herverkiezing. Dat fonds werd een groot succes.
Ik geef toe: maar een paar (bij mij bekende) voorbeeldjes, maar het idee dat de Russische bevolking de retoriek van Poetin totaal niet gelooft, is pertinent veel te eenzijdig en daarom onjuist.
Dat is je goed recht en imo de juiste manier. Maar dat doe je niet door er een 'ster' op te plakken.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In de basis sta ik open voor andere meningen maar iemand als mondkapje negeer ik hier.
Want? Swift afgesloten? Embargo op rusland? Vluchten van en naar rusland afgesloten? Nee, nee en nee.quote:
Ze zijn bang voor Putin. Dus geven we hem Oekrane.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik snap wel dat de NAVO niks doet, maar waarom is er geen 'coalition of the willing'?
Kunnen we eens democratie brengen naar een land dat dat ook wil en dan doen we het niet.
Deden ze tachtig jaar geleden ook, er een ster op plakken.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is je goed recht en imo de juiste manier. Maar dat doe je niet door er een 'ster' op te plakken.
Reken er maar op dat dit alles is ingecalculeerd, zwak voordoen, uitputten en dan Blitzkriegquote:Op zondag 27 februari 2022 13:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Putin zwaarder materieel inzet.
Kunnen we missen als kiespijn ouwe reus.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor Putin. Dus geven we hem Oekrane.
Vind je dat de inval legitiem was?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, maar het helpt ook niet want het versterkt alleen het narratief van Putin maar. Want het Westen zorgt ervoor dat zij niks te vreten hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het dus niet zo erg dat de bevolking last heeft van sancties.
We zijn er nog niet he. Dit is pas dag 6 van deze fase van de de crisis.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor Putin. Dus geven we hem Oekrane.
Want het is goed als ze hele wijken inclusief burgerbevolking met de grond gelijk maken?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan is het wel heel snel einde tijdperk Oekrane.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Reken er maar op dat dit alles is ingecalculeerd, zwak voordoen, uitputten en dan Blitzkrieg
Ja, ja en jaquote:Op zondag 27 februari 2022 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Want? Swift afgesloten? Embargo op rusland? Vluchten van en naar rusland afgesloten? Nee, nee en nee.
Positiefste punt van sancties is denk ik dat we Putin en Rusland armer maken, zodat oorlog voeren lastiger wordt.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, maar het helpt ook niet want het versterkt alleen het narratief van Putin maar. Want het Westen zorgt ervoor dat zij niks te vreten hebben.
En dus creer je nog meer generaties met haat tegen de democratie.
We kunnen niet anders, lijkt me, maar dat is wel een gevolg.
Waarom niet? Je hoeft ze alleen maar op te wachten.quote:
Voor een vredesmissie?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Reken er maar op dat dit alles is ingecalculeerd, zwak voordoen, uitputten en dan Blitzkrieg
Omdat het met zo’n coalitie toch wel uitdraait op een oorlog met de NAVO.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik snap wel dat de NAVO niks doet, maar waarom is er geen 'coalition of the willing'?
Kunnen we eens democratie brengen naar een land dat dat ook wil en dan doen we het niet.
Dat gaat-ie ook niet inzetten.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Want het is goed als ze hele wijken inclusief burgerbevolking met de grond gelijk maken?
Heb nummers voorbij zien komen van 40k tot 80k volgens mijquote:Op zondag 27 februari 2022 13:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn er schattingen hoeveel Russische militairen op Oekraens grondgebied actief zijn?
Ik ben totaal geen fan van Bush junior.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:29 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ieder westers land dat destijds bedenkingen had tegen Bush junior met zijn "search for weapons of mass destruction" na 9/11 kon ook de tyfus krijgen voor het Amerikaans Imperialisme en hegemonie in de wereld
De Amerikanen doen dit al 70 jaar he? En ja we hebben ironisch genoeg onze "vrijheid en stabiliteit" daar ook aan te 'danken'. Jammer, dat je zelf een wat eenzijdige kijk op de enorme rol van "The Militairy industrial Complex" waar President Eisenhouwer al voor heeft gewaarschuwd. Objectiviteit is daarom ZO belangrijk.
Lees eens het nieuws voor je wat post maat.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Want? Swift afgesloten? Embargo op rusland? Vluchten van en naar rusland afgesloten? Nee, nee en nee.
Hoezo, niet alle burgers zullen sterven gaat meer over overname van de keypoints, parlement, defensie, energie, pretparken, industrie.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan is het wel heel snel einde tijdperk Oekrane.
Er was geplanned dat de Russen in 6 uur in centrum Kyiv zouden zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
We zijn er nog niet he. Dit is pas dag 6 van deze fase van de de crisis.
1/3 * 190.000 = ~60.000quote:Op zondag 27 februari 2022 13:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn er schattingen hoeveel Russische militairen op Oekraens grondgebied actief zijn?
2 dagen geleden was de schatting 30 - 60kquote:Op zondag 27 februari 2022 13:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Kiev wel lekkere dames, dat wordt mij weer ontnomen! Misschien vluchten ze hier heen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kunnen we missen als kiespijn ouwe reus.
Misschien is dit een mooi moment om te stoppen met het klakkeloos posten van tweets van altijd maar dezelfde persoon, die duidelijk een soort propagandafunctie vervult. Hou hem in je tijdlijn ofzo, maar niet alles hoeft hier gedumpt te worden, zonder toevoegingen. Ontzettend vervelend gedrag.quote:
De schatting is 1/3 tot de helft van de aan de grens paraat gebrachte troepen. Als je dan de troepen vanuit Belarus en de Krim meeneemt moeten dat er rond de 80 a 90.000 zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Nee, swift worden enkele banken afgesloten over x-aantal tijd (wanneer?) - dus niet alle banken, vluchten alleen afgesloten voor russische maatschappijen dus niet alles, en embargos geen spraken van.quote:
Ik denk dat de steun tegenvalt hoor. Verenigd Rusland haalt bijvoorbeeld zo'n 30% van de stemmen, dit terwijl veel concurrenten niet eens op de stembiljetten te vinden zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blitzkrieg is letterlijk het tegenovergesteldequote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat jij even moet opbokken met je wannabe mod gedrag, pro Russische troll dat je er bent.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:36 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Misschien is dit een mooi moment om te stoppen met het klakkeloos posten van tweets van altijd maar dezelfde persoon, die duidelijk een soort propagandafunctie vervult. Hou hem in je tijdlijn ofzo, maar niet alles hoeft hier gedumpt te worden, zonder toevoegingen. Ontzettend vervelend gedrag.
Ja hoor, want een onmiddellijke blitzkrieg zou uiteraard te makkelijk zijn geweest. En daarom kiezen ze om kosten te verslinden door te doen alsof het allemaal zo moeilijk is.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok Hansquote:Op zondag 27 februari 2022 13:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, swift worden enkele banken afgesloten over x-aantal tijd (wanneer?) - dus niet alle banken, vluchten alleen afgesloten voor russische maatschappijen dus niet alles, en embargos geen spraken van.
Dus vertel maar wat er wel is gedaan. Alles is met mitsen en maren en zonder daadkracht.
Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er was geplanned dat de Russen in 6 uur in centrum Kyiv zouden zijn.
Ja je begrijpt toch, je veel zwakker voordoen, verliezen leiden en dan keihard en snel overrompelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:36 schreef EinarBoe het volgende:
[..]![]()
Blitzkrieg begint juist met het overrompelen van de tegenstander, niet het laten overrompelen van jezelf.
Nee, swift worden enkele banken afgesloten over x-aantal tijd (wanneer?) - dus niet alle banken, vluchten alleen afgesloten voor russische maatschappijen dus niet alles, en embargos geen spraken van.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lees eens het nieuws voor je wat post maat.
Een combinatie van NAVO en niet NAVO, zodat Putin het in elk geval niet kan verkopen als een NAVO aanval.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat het met zo’n coalitie toch wel uitdraait op een oorlog met de NAVO.
Of dacht je aan een coalitie zonder NAVO-landen?
Laatste keer dat ik hierop reageer: ik heb NIET beweerd dat heel Rusland achter Poetin aanloopt. Alleen getracht aan te geven dat het ook niet zo is dat HEEL Rusland de retoriek van Poetin niet gelooft. Graag beter lezen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat de steun tegenvalt hoor. Verenigd Rusland haalt bijvoorbeeld zo'n 30% van de stemmen, dit terwijl veel concurrenten niet eens op de stembiljetten te vinden zijn.
Bij een eerlijke verkiezingsstrijd, zou Poetin het verliezen.
Als je iedereen een wapen geeft krijg je dat. Ze zullen weinig meer mikken vermoed ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Want het is goed als ze hele wijken inclusief burgerbevolking met de grond gelijk maken?
Het was dan ook helemaal niet de bedoeling dat de Ukrainers terug zouden vechten.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Dat is alleen mogelijk als er niet gevochten wordt.
Jij bent wel een speciaal soort pannenkoekbeslag of niet ?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Je moet toch ergens beginnen als Rusland door gaat gaan ze gewoon steeds meer via Swift afsluiten.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, swift worden enkele banken afgesloten over x-aantal tijd (wanneer?) - dus niet alle banken, vluchten alleen afgesloten voor russische maatschappijen dus niet alles, en embargos geen spraken van.
Dus vertel maar wat er wel is gedaan. Alles is met mitsen en maren en zonder daadkracht.
Lees jij maar eens het nieuws en dus niet de headlines.
Waarom niet direct snel overrompelen? Een tussenstap, jezelf zwakker voordoen TIJDENDS de invasie is nogal raar.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja je begrijpt toch, je veel zwakker voordoen, verliezen leiden en dan keihard en snel overrompelen.
See more here on The Guardian's Live Feed: https://www.theguardian.c(...)om-swift-system-livequote:Andriy Zagorodnyuk, Ukraine’s former defence minister, says Belarus is about to declare war on Ukraine.
Ja, ik ben het met je eens, Poetin heeft nog steun, en vooral onder de ouderen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hierop reageer: ik heb NIET beweerd dat heel Rusland achter Poetin aanloopt. Alleen getracht aan te geven dat het ook niet zo is dat HEEL Rusland de retoriek van Poetin niet gelooft. Graag beter lezen.
Ik denk dat je het zo vaak moet uitleggen omdat je tekst toch echt iets anders impliceerde dan je bedoelde.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hierop reageer: ik heb NIET beweerd dat heel Rusland achter Poetin aanloopt. Alleen getracht aan te geven dat het ook niet zo is dat HEEL Rusland de retoriek van Poetin niet gelooft. Graag beter lezen.
Dat zou minder briljant zijn!quote:Op zondag 27 februari 2022 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom niet direct snel overrompelen? Een tussenstap, jezelf zwakker voordoen TIJDENDS de invasie is nogal raar.
Zwakker voordoen heeft alleen zin voor een oorlog.
Kadyrov is een maffiabaas verkleed als politicus.quote:
Eerder vandaag werd gemeld dat de Tsjetsjenen met de staart tussen de benen huiswaarts zijn gekeerd. Wat is daarvan waar?quote:
Dat doet ie dan uiteindelijk toch wel als ie tegenover niet-Poolse soldaten staat.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een combinatie van NAVO en niet NAVO, zodat Putin het in elk geval niet kan verkopen als een NAVO aanval.
Loekasjenko won 6% van de stemmen bij de verkiezingen. En kon toen alleen maar ingrijpen met de Russische dreiging achter de hand. Zou dit dan het moment zijn om ook daar een regime change te bewerkstelligen?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:41 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd of we daar weer grootschalige demonstraties krijgen. In 2020 heeft Lukashenko daar de handen vol aan gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |