Ja hoor, want een onmiddellijke blitzkrieg zou uiteraard te makkelijk zijn geweest. En daarom kiezen ze om kosten te verslinden door te doen alsof het allemaal zo moeilijk is.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Reken er maar op dat dit alles is ingecalculeerd, zwak voordoen, uitputten en dan Blitzkrieg
Ok Hansquote:Op zondag 27 februari 2022 13:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, swift worden enkele banken afgesloten over x-aantal tijd (wanneer?) - dus niet alle banken, vluchten alleen afgesloten voor russische maatschappijen dus niet alles, en embargos geen spraken van.
Dus vertel maar wat er wel is gedaan. Alles is met mitsen en maren en zonder daadkracht.
Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er was geplanned dat de Russen in 6 uur in centrum Kyiv zouden zijn.
Ja je begrijpt toch, je veel zwakker voordoen, verliezen leiden en dan keihard en snel overrompelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:36 schreef EinarBoe het volgende:
[..]![]()
Blitzkrieg begint juist met het overrompelen van de tegenstander, niet het laten overrompelen van jezelf.
Nee, swift worden enkele banken afgesloten over x-aantal tijd (wanneer?) - dus niet alle banken, vluchten alleen afgesloten voor russische maatschappijen dus niet alles, en embargos geen spraken van.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lees eens het nieuws voor je wat post maat.
Een combinatie van NAVO en niet NAVO, zodat Putin het in elk geval niet kan verkopen als een NAVO aanval.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat het met zo’n coalitie toch wel uitdraait op een oorlog met de NAVO.
Of dacht je aan een coalitie zonder NAVO-landen?
Laatste keer dat ik hierop reageer: ik heb NIET beweerd dat heel Rusland achter Poetin aanloopt. Alleen getracht aan te geven dat het ook niet zo is dat HEEL Rusland de retoriek van Poetin niet gelooft. Graag beter lezen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat de steun tegenvalt hoor. Verenigd Rusland haalt bijvoorbeeld zo'n 30% van de stemmen, dit terwijl veel concurrenten niet eens op de stembiljetten te vinden zijn.
Bij een eerlijke verkiezingsstrijd, zou Poetin het verliezen.
Als je iedereen een wapen geeft krijg je dat. Ze zullen weinig meer mikken vermoed ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Want het is goed als ze hele wijken inclusief burgerbevolking met de grond gelijk maken?
Het was dan ook helemaal niet de bedoeling dat de Ukrainers terug zouden vechten.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Dat is alleen mogelijk als er niet gevochten wordt.
Jij bent wel een speciaal soort pannenkoekbeslag of niet ?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Want? Swift afgesloten? Embargo op rusland? Vluchten van en naar rusland afgesloten? Nee, nee en nee.
Je moet toch ergens beginnen als Rusland door gaat gaan ze gewoon steeds meer via Swift afsluiten.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, swift worden enkele banken afgesloten over x-aantal tijd (wanneer?) - dus niet alle banken, vluchten alleen afgesloten voor russische maatschappijen dus niet alles, en embargos geen spraken van.
Dus vertel maar wat er wel is gedaan. Alles is met mitsen en maren en zonder daadkracht.
Lees jij maar eens het nieuws en dus niet de headlines.
Waarom niet direct snel overrompelen? Een tussenstap, jezelf zwakker voordoen TIJDENDS de invasie is nogal raar.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja je begrijpt toch, je veel zwakker voordoen, verliezen leiden en dan keihard en snel overrompelen.
See more here on The Guardian's Live Feed: https://www.theguardian.c(...)om-swift-system-livequote:Andriy Zagorodnyuk, Ukraine’s former defence minister, says Belarus is about to declare war on Ukraine.
Ja, ik ben het met je eens, Poetin heeft nog steun, en vooral onder de ouderen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hierop reageer: ik heb NIET beweerd dat heel Rusland achter Poetin aanloopt. Alleen getracht aan te geven dat het ook niet zo is dat HEEL Rusland de retoriek van Poetin niet gelooft. Graag beter lezen.
Ik denk dat je het zo vaak moet uitleggen omdat je tekst toch echt iets anders impliceerde dan je bedoelde.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hierop reageer: ik heb NIET beweerd dat heel Rusland achter Poetin aanloopt. Alleen getracht aan te geven dat het ook niet zo is dat HEEL Rusland de retoriek van Poetin niet gelooft. Graag beter lezen.
Dat zou minder briljant zijn!quote:Op zondag 27 februari 2022 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom niet direct snel overrompelen? Een tussenstap, jezelf zwakker voordoen TIJDENDS de invasie is nogal raar.
Zwakker voordoen heeft alleen zin voor een oorlog.
Kadyrov is een maffiabaas verkleed als politicus.quote:
Eerder vandaag werd gemeld dat de Tsjetsjenen met de staart tussen de benen huiswaarts zijn gekeerd. Wat is daarvan waar?quote:
Dat doet ie dan uiteindelijk toch wel als ie tegenover niet-Poolse soldaten staat.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een combinatie van NAVO en niet NAVO, zodat Putin het in elk geval niet kan verkopen als een NAVO aanval.
Loekasjenko won 6% van de stemmen bij de verkiezingen. En kon toen alleen maar ingrijpen met de Russische dreiging achter de hand. Zou dit dan het moment zijn om ook daar een regime change te bewerkstelligen?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:41 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd of we daar weer grootschalige demonstraties krijgen. In 2020 heeft Lukashenko daar de handen vol aan gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |