abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203849547
quote:
https://voltnederland.org/volt-schorst-kamerlid

Volt schorst Kamerlid Gündoğan
Volt heeft zondag Tweede Kamerlid Nilüfer Gündoğan geschorst. In de afgelopen weken heeft de partij enkele meldingen ontvangen die wijzen op grensoverschrijdend gedrag van het Kamerlid. De partij heeft naar aanleiding van deze meldingen een extern integriteitsbureau ingeschakeld om onderzoek te doen naar deze meldingen. Volt heeft nu besloten om het Kamerlid per direct te schorsen als lid van de Voltfractie. Dit om voor betrokkenen een veilige omgeving te creëren voor het vervolg van het onderzoek en om hoor en wederhoor te kunnen laten plaatsvinden. Volt onthoudt zich van verdere inhoudelijke mededelingen totdat het onderzoek is afgerond.
Dat is ineens heftig nieuws uit Volt. En opvallend dat het een keer een vrouw is. Verder nogal geheimzinnig.

Benieuw wat hier nu weer aan de hand is.
zie email 27 oktober
pi_203849553
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, voor een paar jaar. En daarna heeft hij/zij zich volledig onmogelijk gemaakt in het openbaar.

Je ziet dit wel in provincies/gemeenteraden, afsplitsers die vervolgens zelden op komen dagen. Maar meestal zijn afsplitsers juist personen die wel een ideaal hebben en dat dus verdedigen met hun zetel.
Er zijn toch wel wat afsplitsers die 'n partij uit de grond hebben gestampt. :) Aantal daarvan hadden zelf wel voldoende voorkeursstemmen.

Het ligt er wat mij betreft ook wel aan wat dat ideaal is. Lastig te vangen in regels, geef ik meteen toe, maar vind het nogal een verschil of iemand bijvoorbeeld met het partijprogramma in de hand afwijkt van wat de rest van de fractie doet of dat iemand gewoon volledig tegen het partijprogramma ingaat. Zal in de praktijk nog weleens subjectief zijn.
pi_203851823
Afgezien van Gundogan bestaat Volt vooral uit een stel zeikwijven, zoals Dassen.
pi_203854332
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 20:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Afgezien van Gundogan bestaat Volt vooral uit een stel zeikwijven, zoals Dassen.
Ok hans
Robert Moog died for our synths
  zaterdag 26 februari 2022 @ 23:17:55 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203855361
quote:
Dat wordt smullen geblazen.
pi_203855424
Nergens nog een nauwkeurige beschrijving gezien van wat nu precies de aanklacht is.

Alleen typisch linkse vaagtaal als "grensoverschrijdend", "handtastelijk" en "seksuele avances".

Dit lijkt meer op een heksenjacht.
pi_203855708
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Nergens nog een nauwkeurige beschrijving gezien van wat nu precies de aanklacht is.

Alleen typisch linkse vaagtaal als "grensoverschrijdend", "handtastelijk" en "seksuele avances".

Dit lijkt meer op een heksenjacht.
Dat zal bij die rechtszaken wel aan bod komen, toch? Dan zullen ze allebei toch met de billen bloot moeten.
pi_203858131
Wat een clusterfuck in dit conflict bij Volt zeg. Mede daarom wordt Gündogan volgens mij ook nog altijd best breed gesteund. Tegelijkertijd vraag ik me af of een man die 13 (!) klachten tegen zich krijgt ingediend op evenveel steun en begrip had kunnen rekenen.
pi_203858178
Ik ben erg benieuwd wie die 13 zijn en wat die 13 allemaal aangegeven hebben, want daarover hoor je HE-LE-MAAL niets!!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_203858275
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 08:46 schreef Chandler het volgende:
Ik ben erg benieuwd wie die 13 zijn en wat die 13 allemaal aangegeven hebben, want daarover hoor je HE-LE-MAAL niets!!!
Moet dat dan met naam en toenaam? Een onafhankelijk onderszoeksbureau heeft het onderzocht en een advocatenkantoor heeft de gang van zaken gecontroleerd. Het zal vast geen complot zijn.
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2022 09:01:20 ]
pi_203858288
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 09:00 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Moet dat dan met naam en toenaam? Een onafhankelijk onderszoeksbureau heeft het onderzocht en een advocatenkantoor heeft het proces gecontroleerd. Het zal vast geen complot zijn.
[ twitter ]
Ik neem aan dat als er 'aangiftes' tegen mij liggen ik wel de inhoud van die aangiftes mag inzien... anders kan ik mij niet verweren... dus ja, met alle gegevens die daarbij nodig zijn! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_203858306
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 09:01 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik neem aan dat als er 'aangiftes' tegen mij liggen ik wel de inhoud van die aangiftes mag inzien... anders kan ik mij niet verweren... dus ja, met alle gegevens die daarbij nodig zijn! :)
Ze heeft alle medewerking herhaaldelijk geweigerd. Dan krijg je ook niets te zien bij zo’n onderzoek.
pi_203858328
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 09:03 schreef DarkwingDuck het volgende:
Ze heeft alle medewerking herhaaldelijk geweigerd. Dan krijg je ook niets te zien bij zo’n onderzoek.
Klopt, met argumenten waar ik mij in kan vinden. Zeker als je merkt dat het vriendjes politiek is, maar graag zou ik als ik in haar positie stond het fijne van al die 'aangiftes' willen weten... en ook daarin is deze partij totaal niet transparant... :)
Like trump...
pi_203858342
Ik vind nog steeds dat Volt dit verschrikkelijk slecht heeft aangepakt. Veel slechter dan hoe zij het hebben gedaan kon je het niet doen. Maar voor Gündoğan gaat het er toch ook wel slecht uit zien, 13 klagers is behoorlijk veel. Zeker bij een kleine fractie als Volt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203858354
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 09:05 schreef Chandler het volgende:

[..]
Klopt, met argumenten waar ik mij in kan vinden. Zeker als je merkt dat het vriendjes politiek is, maar graag zou ik als ik in haar positie stond het fijne van al die 'aangiftes' willen weten... en ook daarin is deze partij totaal niet transparant... :)
Geen enkele partij, bedrijf of organisatie zal dat zijn aangezien je niet zomaar namen van slachtoffers kan openbaren.
pi_203858363
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 09:08 schreef DarkwingDuck het volgende:
Geen enkele partij, bedrijf of organisatie zal dat zijn aangezien je niet zomaar namen van slachtoffers kan openbaren.
Nee ongetwijfeld maar wel vertellen waar de aangiftes over gaan... en denk dat mevrouw zelf deze informatie wel zou moeten krijgen, die schijnt ze dus niet gekregen te hebben! :)
Like trump...
pi_203858410
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 09:09 schreef Chandler het volgende:

[..]
Nee ongetwijfeld maar wel vertellen waar de aangiftes over gaan... en denk dat mevrouw zelf deze informatie wel zou moeten krijgen, die schijnt ze dus niet gekregen te hebben! :)
Als ze had meegewerkt met het onderzoek, wat onschuldige mensen zouden doen, dan had ze alle informatie vast gekregen. Het is maar goed dat ze die informatie niet heeft want ze zal het ongetwijfeld meteen op straat gooien en zo de slachtoffers nog een keer aanvallen.
Daarnaast heeft Volt gisteren in hun verklaring gedeeld wat de meldingen waren.
pi_203858453
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 09:14 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Als ze had meegewerkt met het onderzoek, wat onschuldige mensen zouden doen, dan had ze alle informatie vast gekregen. Het is maar goed dat ze die informatie niet heeft want ze zal het ongetwijfeld meteen op straat gooien en zo de slachtoffers nog een keer aanvallen.
Ah, na gisteren heb ik het amper meer gevolgd, zal zo zijn. Ik ben toch benieuwd hoe het vervolg gaat... En de mededelingen waren nogal breed verwoord, maar goed, we zullen zien. Ik geef haar nu nog de voordeel van de twijfel.

We shall see, sowieso heb ik niets met Volt ;)
Like trump...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 februari 2022 @ 09:32:05 #20
862 Arcee
Look closer
pi_203858543
Opvallend wat een shitshow dat is geworden bij Volt. Na aan reeks van meer extremere partijen aan de flanken van het politieke spectrum was daar ineens de doorbraak van middenpartij Volt die met de vriendelijke Dassen aan het roer de concurrentie leek aan te gaan met D66 en GroenLinks. Tot de Gündoğan-bom barstte en het vriendelijke Volt ineens een kwaadaardig gezicht kreeg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 27 februari 2022 @ 09:36:54 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203858594
Ik heb wel het idee dat Dassen het wat te gretig aan heeft gegrepen om van zijn talentvollere fractiegenote af te komen.
pi_203858747
Ik ben niet eens een Voltstemmer en ik oordeel veel milder over de partij. Het lijkt erop dat ze hebben geprobeerd het proces correct aan te pakken door transparant te zijn over interne tumult, zich te laten adviseren door advocaten, een onderzoeksbureau in te schakelen en tegelijk de rechten van vermeende slachtoffers te beschermen. Gündoğan voelt zich onrechtvaardig behandeld en meent dat het onderzoeksbureau niet onafhankelijk is. Daar mag een rechter dan in het kort geding over oordelen, maar wat mij betreft heeft ze de schijn tegen door haar gebrek aan coöperatie en de aanklacht van smaad en laster tegen vermeende slachtoffers.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203859465
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 08:46 schreef Chandler het volgende:
Exact. Nergens wordt man en paard genoemd. Alleen indirecte anonieme laffe beschuldigingen.
pi_203859488
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 09:08 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
VERMEENDE slachtoffers.
pi_203859504
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 09:14 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Nee dus. Alleen vaagtaal.
pi_203859513
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
VERMEENDE slachtoffers.
Schijnbaar slachtoffer genoeg om Gündoğan te wieberen uit de fractie na onafhankelijk onderzoek.
Geen idee waarom deze vrouw nog zo op handen gedragen wordt, als het een kerel was geweest was die al lang en breed uitgekotst.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2022 11:07:26 ]
pi_203859533
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:05 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Slachtoffer genoeg schijnbaar om Gündoğan te wieberen uit de fractie na onafhankelijk onderzoek.
Geen idee waarom deze vrouw nog zo op handen gedragen wordt, als het een kerel was geweest was die al lang en breed uitgekotst.
Goeie.

Een kerel die het voor elkaar krijgt om bij zo'n kleine fractie in nog geen jaar tijd 13 van dit soort verklaringen te scoren, zou met pek en veren de stad uit zijn gejaagd.
pi_203859569
Handtastelijk: waar gaat het nu precies over? Als ik iemand even een hand op de schouder leg, ben ik dan handtastelijk?

Seksuele avances: zelfde vraag. Waar gaat het nu precies over? Als ik iemand vraag of hij/zij koffie met me wil drinken, is dat een "seksuele avance"?

Laffe anonieme vage beschuldigingen, meer is het tot dusver niet.
pi_203859616
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Goeie.

Een kerel die het voor elkaar krijgt om bij zo'n kleine fractie in nog geen jaar tijd 13 van dit soort verklaringen te scoren, zou met pek en veren de stad uit zijn gejaagd.
Sterker nog: het lijkt vooral Dassen te zijn die (hier) kritiek krijgt.
pi_203859650
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja.

Bij bv. het gedoe rondom Overmans zag je dat Overmars vrij snel neer werd gezet als 'n smeerlap, sociaal onhandig figuur die de hele dag maar vieze berichtjes zat te sturen en zo.

In dit dossier is het narratief meer dat Gundogan 'n assertieve dame is die niet op haar mondje is gevallen, zegt waar het op staat en dat Dassen zich daardoor van z'n Volt-troon verstoten ziet.
pi_203859665
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Terwijl die dus daad bij het woord heeft gevoegd door op te treden binnen eigen fractie bij grensoverschrijdend gedrag ondanks dat het qua timing niet zo lekker uit kwam. Bij de meeste andere partijen die de morele stokpaardjes berijden was dit gewoon terug de kast in getrapt tot iig na de gemeenteraadsverkiezingen. Volt heeft hiermee aangetoond daadwerkelijk voor een nieuwe gezondere bestuurscultuur te staan.
pi_203859692
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja.

Bij bv. het gedoe rondom Overmans zag je dat Overmars vrij snel neer werd gezet als 'n smeerlap, sociaal onhandig figuur die de hele dag maar vieze berichtjes zat te sturen en zo.

In dit dossier is het narratief meer dat Gundogan 'n assertieve dame is die niet op haar mondje is gevallen, zegt waar het op staat en dat Dassen zich daardoor van z'n Volt-troon verstoten ziet.
Maar je zag ook in voetbalkringen veel mensen die moeite hadden met de negatieve manier waarop Overmars werd geportretteerd. Zelfs twee Volkskrantjournalisten namen het voor hem op. Het is moeilijk om een idool te laten vallen.
pi_203859751
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Maar je zag ook in voetbalkringen veel mensen die moeite hadden met de negatieve manier waarop Overmars werd geportretteerd. Zelfs twee Volkskrantjournalisten namen het voor hem op. Het is moeilijk om een idool te laten vallen.
Die waren naar mijn idee wel zwaar in de minderheid. Het geluid dat Overmars op basis van wat vage beschuldigen - met de insinuatie dat die mensen niet met z'n karakter om konden gaan - voor de bus werd gegooid, heb ik amper gehoord.
  zondag 27 februari 2022 @ 11:29:18 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203859796
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Exact. Nergens wordt man en paard genoemd. Alleen indirecte anonieme laffe beschuldigingen.
lijkt me vrij normaal dat dit discreet gebeurt
pi_203859807
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die waren naar mijn idee wel zwaar in de minderheid. Het geluid dat Overmars op basis van wat vage beschuldigen - met de insinuatie dat die mensen niet met z'n karakter om konden gaan - voor de bus werd gegooid, heb ik amper gehoord.
Ze zijn overal in de minderheid, maar wel luidruchtig (ook hier op het forum). En aangezien de Volkskrant door en door correct is, vond ik het opvallend dat een aantal mannelijke sportcolumnisten het voor hem opnam.

Het valt me op dat de nationale pers in de kwestie Volt-Gündoğan terughoudend is. Dat heeft er misschien ook mee te maken dat de aard van de beschuldigingen onduidelijk is. Als iemand toegeeft een dickpic te hebben verzonden, dan heb je met een andere situatie te maken dan een vermeende dader die hevig ontkent ook maar iets grensoverschrijdends te hebben gedaan.
pi_203860296
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja.

Die dubbele moraal zal wel altijd blijven bestaan denk ik. Als mannen zoiets doen dan zitten de talkshows vol met (vrijwel altijd) vrouwelijke psychologen die de psyche van mannen gaan duiden, als zoiets andersom een keer gebeurt schiet men 9 van de 10 keer in een vergoeilijkende houding.
pi_203860403
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ze zijn overal in de minderheid, maar wel luidruchtig (ook hier op het forum). En aangezien de Volkskrant door en door correct is, vond ik het opvallend dat een aantal mannelijke sportcolumnisten het voor hem opnam.

Het valt me op dat de nationale pers in de kwestie Volt-Gündoğan terughoudend is. Dat heeft er misschien ook mee te maken dat de aard van de beschuldigingen onduidelijk is. Als iemand toegeeft een dickpic te hebben verzonden, dan heb je met een andere situatie te maken dan een vermeende dader die hevig ontkent ook maar iets grensoverschrijdends te hebben gedaan.
Die dickpic-discussie is hier ook volop gevoerd, wat mij betreft ook veel te zwaar aangezet allemaal.

Ja het is niet netjes en het hoort niet maar de therapeutische taal die ik in talkshows hoorde over slachtoffers enzo ging ook nergens over. Op dit moment worden die dingen op zulke enorme schaal verstuurd dat ik die morele verontwaardiging ontzettend hypcriet vond.
  zondag 27 februari 2022 @ 12:20:36 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203860422
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 12:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die dubbele moraal zal wel altijd blijven bestaan denk ik. Als mannen zoiets doen dan zitten de talkshows vol met (vrijwel altijd) vrouwelijke psychologen die de psyche van mannen gaan duiden, als zoiets andersom een keer gebeurt schiet men 9 van de 10 keer in een vergoeilijkende houding.
Ik weet ook niet hoe de verhouding ligt tussen mannen die zich te buitengaan aan seksueel overschrijdend gedrag op de werkvloer tov vrouwen maar het zou me niet verbazen als het 90% vs 10% of nog lager is.
Plus het feit dat als een vrouw dat gedrag vertoont, veel mannen dat gewoon prima zouden vinden.
Nu gaat het om vrouw-vrouw toch dus weer een andere fenomeen.
pi_203860444
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vond dat wel meevallen. Die columns waren soms, bijvoorbeeld die van Onkenhout, ook meer beschouwend en constaterend dan oordelend.

Aanvankelijk was er weinig bekend wat er aan de hand was. Er werd vooral gehint naar dat haar manier van communiceren voor sommige mensen bedreigend zou zijn. En dat die lui dan niet zo moesten janken.

Verwacht dat er na het kort geding wel meer details bekend worden.
pi_203860596
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 12:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die dickpic-discussie is hier ook volop gevoerd, wat mij betreft ook veel te zwaar aangezet allemaal.
Omdat jij niet zo lijdt onder de dickpics die je toegezonden krijgt?
pi_203861810
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 11:18 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Terwijl die dus daad bij het woord heeft gevoegd door op te treden binnen eigen fractie bij grensoverschrijdend gedrag ondanks dat het qua timing niet zo lekker uit kwam. Bij de meeste andere partijen die de morele stokpaardjes berijden was dit gewoon terug de kast in getrapt tot iig na de gemeenteraadsverkiezingen. Volt heeft hiermee aangetoond daadwerkelijk voor een nieuwe gezondere bestuurscultuur te staan.
Bij VERMEEND grensoverschrijdend gedrag.

Zucht.
pi_203861839
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 13:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Zucht.
Was je ook zo mild bij al die mannen? Bij het Voice schandaal waar ook nog steeds niemand veroordeeld is?
pi_203861873
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 13:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Zucht.
Het is onderzocht door een onafhankelijk onderzoeksbureau en het onderzoek zelf is op juistheid gecontroleerd door een advocatenkantoor.

Mensen die in de ontkenningsfase blijven hangen. Zucht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2022 13:48:42 ]
pi_203861938
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Was je ook zo mild bij al die mannen? Bij het Voice schandaal waar ook nog steeds niemand veroordeeld is?
Bij Borsato staat alles op beeld. Bij Ali B. waren mensen die voor de camera een getuigenis aflegden. Overmars heeft zijn eigen bewijs vastgelegd.

Hier is dit totaal anders:

- Onbekend is WAT er is gebeurd

- Onbekend is WIE hier bij betrokken is

- Onbekend is WANNEER dit gebeurd zou zijn

- Onbekend is HOE het gedaan zou zijn

Wat er overblijft is niets meer dan een smerige verdachtmaking. Gundogan heeft "ergs" iets gedaan, maar we zeggen niet wat, niet bij wie, niet waar, niet hoe en niet wanneer ze dat dan gedaan zou hebben.
pi_203861952
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 13:48 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Het is onderzocht door een onafhankelijk onderzoeksbureau en het onderzoek zelf is op juistheid gecontroleerd door een advocatenkantoor.

Mensen die in de ontkenningsfase blijven hangen. Zucht.
Welk onderzoeksbureau is dat dan? Dat is zeker ook weer geheim?
pi_203861982
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 13:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Welk onderzoeksbureau is dat dan? Dat is zeker ook weer geheim?
Dat weet Gündoğan zelf prima. Ze hebben namelijk meerdere keren via meerdere wegen contact met haar opgenomen. Maar ze weigerde elke medewerking.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 13:58:16 #47
236264 crew  capricia
pi_203862004
Ik ken dat bureau niet, Bing.
twitter

Volt moet dat rapport openbaar maken. Blijft allemaal veel te vaag zo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203862013
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 13:56 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat weet Gündoğan zelf prima. Ze hebben namelijk meerdere keren via meerdere wegen contact met haar opgenomen. Maar ze weigerde elke medewerking.
Uiteraard. Waarom zou ze zelf meewerken aan haar eigen politieke afrekening? Laat de rechter maar vaststellen of er een wet is overtreden.

Zo gaat dat in een beschaafd land. Niet door een schimmig onderzoeksbureautje.
pi_203862041
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 13:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Uiteraard. Waarom zou ze zelf meewerken aan haar eigen politieke afrekening? Laat de rechter maar vaststellen of er een wet is overtreden.

Ze is al uit de fractie en partij gezet, en daar heeft een rechter helemaal niets mee te maken.
Maar ik mag hopen dat er aangiften volgen ja, dat heeft ze wel verdient nu zij en haar aanhang zo in zitten te hakken op de slachtoffers.
pi_203862046
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:01 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ze is al uit de fractie en partij gezet, en daar heeft een rechter helemaal niets mee te maken.
Maar ik mag hopen dat er aangiften volgen ja, dat heeft ze wel verdient nu zij en haar aanhang zo in zitten te hakken op de slachtoffers.
VERMEENDE slachtoffers.
pi_203862051
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
VERMEENDE slachtoffers.
Ja prima
pi_203862053
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
VERMEENDE slachtoffers.

Slachtoffers.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2022 14:03:31 ]
pi_203862071
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 13:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Het gaat niet om overtreding van een wet, het gaat om grensoverschrijdend gedrag. Dat is de reden voor ontslag etc van mensen die dergelijk gedrag hebben vertoond..

Dat komt allemaal niet voor de rechter.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203862075
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:03 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Onzin. We leven in een rechtsstaat.

Er is geen aanklacht. Er is geen bewijs. Er is geen motief. Er is niets.

Dat twee commerciele bedrijven hier tegen betaling iets over hebben geschreven, heeft geen enkele waarde en geen enkele betekenis.
pi_203862096
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:04 schreef Montagui het volgende:

[..]
Het gaat niet om overtreding van een wet, het gaat om grensoverschrijdend gedrag. Dat is de reden voor ontslag etc van mensen die dergelijk gedrag hebben vertoond..

Aha, er is dus geen wet overtreden, maar wel een "grens"?

Kom, kom, we zijn hier niet in Rusland.
pi_203862100
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Er is niets.
Jij bent af.
pi_203862166
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:06 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Vertel dat maar tegen alle lieden die ontslagen zijn wegens grensoverschrijdend gedrag.

Heeft allemaal niets met Rusland te maken, maar met gedrag dat niet door de beugel kan en dus een reden kan zijn voor ontslag.
pi_203862248
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef Montagui het volgende:

[..]
Vertel dat maar tegen alle lieden die ontslagen zijn wegens grensoverschrijdend gedrag.

Heeft allemaal niets met Rusland te maken, maar met gedrag dat niet door de beugel kan en dus een reden kan zijn voor ontslag.
Welke beugel precies?

Graag aangeven om welk artikel in welk wetboek dit gaat.

Nederland is een rechtsstaat.
pi_203862287
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Welke beugel precies?

Graag aangeven om welk artikel in welk wetboek dit gaat.

Nederland is een rechtsstaat.
Je snapt het echt niet he?
pi_203862325
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:21 schreef Montagui het volgende:

[..]
Je snapt het echt niet he?
Wat ik snap is dat Nederland een rechtsstaat is. En dat organisaties zoals een politieke vereniging niet hun eigen rechtbankje kunnen gaan spelen om iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
pi_203863565
Goed draadje

twitter
pi_203866249
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:04 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ontslag is niet eens aan de orde, natuurlijk. En ontslag in Nederland is bepaald niet eenvoudig, ook niet voor grensoverschrijdend gedrag. Dat komt wel degelijk bij rechters terecht in Nederland.
pi_203866635
Ik snap ook gewoon niet zo goed waarom Volt niet kan melden: er zijn meldingen geweest over dit en dat en zus en zo. Zeker nu er een onderzoeksbureau en een advocaat naar zou hebben gekeken. Hoef je helemaal geen namen van slachtoffers te noemen. Maar ze blijven in zeer algemene containerbegrippen hangen.

Tegen iemand schreeuwen is grensoverschrijdend (en ik heb bij mijn baas ook wel eens aangegeven dat een collega dat tegen zijn assistent waarvan hij de stagebegeleider was deed, die assistent ging s morgens huilend naar haar werk), maar dat is geen reden voor ontslag, laat staan publiekelijk aan de schandpaal nagelen. Wel voor een herindeling van wie met wie werkt.

Geef nou gewoon duidelijkheid. Dat moet kunnen als je zekerheid hebt dat het heeft plaatsgevonden. Het komt nu over alsof ze bang zijn voor de gevolgen als ze duidelijk zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203867158
quote:

[..]

Dat twee commerciele bedrijven hier tegen betaling iets over hebben geschreven, heeft geen enkele waarde en geen enkele betekenis.
Dus je kunt voortaan alleen nog maar iemand op staande voet ontslaan als er 'n aanklacht is geweest en iemand is veroordeeld?

Niet omdat 'ie gewoon niet op z'n werk op komt dagen :?
pi_203867167
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:06 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met je functie. Zie bv Marc Overmars.
pi_203867185
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 19:28 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dus je kunt voortaan alleen nog maar iemand op staande voet ontslaan als er 'n aanklacht is geweest en iemand is veroordeeld?

Niet omdat 'ie gewoon niet op z'n werk op komt dagen :?
Kan wel, maar alleen als diegene een man is of op FVD stemt. Als het een vrouw is van een geaccepteerde partij dan kan het niet zomaar.
pi_203867803
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 19:28 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat heeft te maken met je functie. Zie bv Marc Overmars.
Overmars heeft ontslag genomen, is niet ontslagen.
pi_203869384
Weet iemand hoe laat het kort geding is?
pi_203878341
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 21:23 schreef potjecreme het volgende:
Weet iemand hoe laat het kort geding is?
Was dat niet morgen?
  maandag 28 februari 2022 @ 14:28:52 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203878387
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Wat ik snap is dat Nederland een rechtsstaat is. En dat organisaties zoals een politieke vereniging niet hun eigen rechtbankje kunnen gaan spelen om iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
nee je snapt het dus niet
  maandag 28 februari 2022 @ 14:41:55 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203878559
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 14:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Was dat niet morgen?
quote:
Het kort geding dient volgens de verklaring van het kantoor Knoops’ advocaten op 28 februari in Amsterdam.
  maandag 28 februari 2022 @ 15:15:51 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203878939
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 14:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Was dat niet morgen?
lees nu ook dat het morgen om 14 uur is maar of dat klopt moeten we afwachten
pi_203878959
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
lees nu ook dat het morgen om 14 uur is maar of dat klopt moeten we afwachten
Er zijn twee zaken volgens mij. Maar wat wanneer precies is, geen idee.

Dat dinsdagmiddag had ik uit de Telegraaf, hier bv: https://www.telegraaf.nl/(...)gens-smaad-en-laster
  maandag 28 februari 2022 @ 15:25:56 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203879097
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
Er zijn twee zaken volgens mij. Maar wat wanneer precies is, geen idee.

Dat dinsdagmiddag had ik uit de Telegraaf, hier bv: https://www.telegraaf.nl/(...)gens-smaad-en-laster
ik geef haar hoe dan ook heel weinig kans op een goeie afloop
pi_203879130
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik geef haar hoe dan ook heel weinig kans op een goeie afloop
Ik ook niet.

Feitelijk gaat het toch nergens om.

Volt mag haar waarschijnlijk gewoon royeren. En stel dat dat niet mag (hypothetisch, denk ik), dan is er alsnog geen weg terug voor haar, omdat de relatie met de rest van de partij definitief verziekt is.

En ze mag gewoon haar zetel behouden, maar dan wel als eigen fractie.

Voor de rest een beetje welles/nietes, waarbij we misschien wat meer te horen krijgen over wat voor meldingen het precies zijn.
pi_203879227
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik ook niet.

Feitelijk gaat het toch nergens om.

Rechtszaken over smaad gaan altijd om een rectificatie en soms een geldbedrag.
pi_203879258
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:33 schreef Hanca het volgende:

[..]
Denk dat er niks te rectificeren valt voor Volt. Als die klachten er gewoon zijn (en geen reden om aan te nemen om dat niet zo is), valt er niks te rectificeren.
  maandag 28 februari 2022 @ 15:38:25 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203879289
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:33 schreef Hanca het volgende:

[..]
dit kort geding gaat over die schorsing en die is inmiddels al omgezet in een permanente verwijdering dus point of no return al bereikt
  dinsdag 1 maart 2022 @ 14:48:22 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203893296
twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 14:51:31 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203893350
twitter
pi_203893402
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 14:51 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Klinkt als geneuzel in de marge.

Net zoals dat verbeterplan :')
pi_203893416
twitter
pi_203893668
Die Knoops heeft zijn speech vorige week al geschreven? Met zijn staatsrechtelijke nucleaire bom.

Vreemde woordkeuze in deze tijd. :{
pi_203893829
twitter
pi_203893846
Is wel smullen hoor :@
pi_203893945
twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 15:34:01 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203893950
twitter

Wel bizar als ze zelfs op 23 februari nog niet is benaderd voor wederhoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203893961
twitter
pi_203893974
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:33 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
_O-
pi_203894011
twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 15:55:54 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203894194
twitter
pi_203894222
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:55 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Oh, oops, scherpe vraag wel :D
pi_203894240
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, oops, scherpe vraag wel :D
Je krijgt anders toch wel vragen als ze opeens niks meer mag? Of had ze zich dan met een lulsmoes ziek moeten melden?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 15:58:38 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203894244
twitter
pi_203894246
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:40 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Naar goed voorbeeld van Juncker dus.
pi_203894270
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je krijgt anders toch wel vragen als ze opeens niks meer mag? Of had ze zich dan met een lulsmoes ziek moeten melden?
Tja, het verhaal wat ook in de volgende tweet staat pleit er dan toch voor dat je alles binneskamers houd en uit de publiciteit totdat je de zaak voldoende onderzocht hebt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2022 16:00:50 ]
pi_203894277
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Tja, het verhaal wat ook in de volgende tweet staat pleit er dan toch voor dat je alles binneskamers houd en uit de publiciteit houd totdat je de zaak voldoende onderzocht hebt?
Ja, maar denk dat dat lastig is met een politicus die in de Tweede Kamer zit, in een kleine fractie zit en dan ook nog veruit de opvallendste is in de fractie.
pi_203894296
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, maar denk dat dat lastig is met een politicus die in de Tweede Kamer zit, in een kleine fractie zit en dan ook nog veruit de opvallendste is in de fractie.
Kijk, prima als je het doet zoals Volt het gedaan heeft maar ga dan niet met zo'n verhaal bij een rechter aankomen want dan ga je nat want die stelt meteen de meest relevante vraag, natuurlijk.

Had dan gezegd "We vonden het zo serieus dat we in goed geweten dit niet binnenskamers konden houden"
pi_203894314
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Kijk, prima als je het doet zoals Volt het gedaan heeft maar ga dan niet met zo'n verhaal bij een rechter aankomen want dan ga je nat want die stelt meteen de meest relevante vraag, natuurlijk.

Had dan gezegd "We vonden het zo serieus dat we in goed geweten dit niet binnenskamers konden houden"
Eens. Met dat statement komen betekent dat je het niet binnenskamers hebt willen houden. En in deze tijden met termen als "grensoverschrijdend" komen, dan bedenken mensen er zelf wel wat bij.
pi_203894322
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
Eens. Met dat statement komen betekent dat je het niet binnenskamers hebt willen houden. En in deze tijden met termen als "grensoverschrijdend" komen, dan bedenken mensen er zelf wel wat bij.
Yep, en dan zit je vrijwel gelijk in een situatie waarin lijmen gewoon onmogelijk wordt.
pi_203894329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Yep, en dan zit je vrijwel gelijk in een situatie waarin lijmen gewoon onmogelijk wordt.
Ja, was na dat statement al niet meer mogelijk.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:10:11 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203894373
twitter
pi_203894385
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En de verantwoordelijkheid op je neemt van het risico van onrechtmatige schade bij de betrokken partijen. Een beetje 'trial by publication'. Ik ken wettelijke regelingen die getoetst worden te weinig, maar materieel staat Gündogan niet slecht.
pi_203894392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:10 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Het grensoverschrijdende gedrag wordt wel heel hypothetisch zo.
pi_203894400
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:10 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Mogelijk. Niks bewezen of aangetoond dus. En waar is dat rapport dan, vraag ik mij af, ik neem toch aan dat de rechter dat zal willen inzien?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:17:46 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203894477
twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:19:09 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203894498
twitter

ze zal februari bedoelen
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:25:27 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203894562
twitter

twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:56:11 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203894974
twitter
pi_203894975
twitter
pi_203894979
Beweert Volt nu dat haar gedrag na de schorsing mag worden gebruikt als argument ter onderbouwing van de schorsing?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:59:49 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203895016
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:56 schreef HiZ het volgende:
Beweert Volt nu dat haar gedrag na de schorsing mag worden gebruikt als argument ter onderbouwing van de schorsing?
Bizar om haar "opstelling nadien" mee te nemen als je eerst iemand op oneigenlijke gronden schorst.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203895017
quote:
Ik krijg het idee dat Volt's advocaat niet zo vreselijk goed is, eigenlijk.
pi_203895024
quote:
Zo lees ik het niet. Ik lees; Haar gedrag na de schorsing zien ze als bevestiging dat ze juist gehandeld hebben.

Smullen. c_/

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2022 17:00:47 ]
pi_203895038
twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:01:21 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203895042
Overigens geloof ik best dat haar positie inmiddels onhoudbaar is, maar dat ligt dan primair aan de manier waarop Volt dit aangepakt heeft, en hun "opstelling nadien".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203895052
twitter
pi_203895083
twitter

Euhm ja. Nee. Zo werkt dat natuurlijk niet.
zie email 27 oktober
pi_203895126
quote:
80s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:00 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Zo lees ik het niet. Ik lees; Haar gedrag na de schorsing zien ze als bevestiging dat ze juist gehandeld hebben.

Smullen. c_/
Ja fijn, maar dat zeggen tegen een rechter die moet bepalen of je zonder die kennis juist hebt gehandeld is op zijn zachtst gezegd een beetje dom. Het klinkt alsof je oorspronkelijk niet genoeg reden had voor de schorsing.

En ik krijg het idee dat deze rechter dat sowieso al een beetje denkt.
pi_203895139
Sow!

twitter
pi_203895147
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:01 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Ha, en geen equality of arms mag verwachten door de beschuldigingen geheim te houden.
pi_203895150
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:08 schreef potjecreme het volgende:
Sow!

[ twitter ]
:N
Wat een partij...
zie email 27 oktober
pi_203895160
quote:
Sow!

[ twitter ]
Volt had dan wel concreter kunnen zijn. Je weet dat in deze tijden mensen wel wat gaan denken als ze "grensoverschrijdend gedrag" lezen in een persbericht.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:10:19 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203895163
Als iemand die haar onderling append al "sletje" noemde en wiens aanstelling niet verlengd is de primaire bron voor de "tik op de billen" en eventuele andere "seksuele avances" is dan is dit wel heel mager en hebben ze het gewoon aangegrepen om haar te wieberen.

Dat hadden ze dan ook kunnen doen als ze een Volt-pen mee naar huis had genomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203895171
Ik weet dat ik naar een potje moddergooien zit te kijken, maar ik begin mijn stem wel te betreuren.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:10:55 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203895173
dat Volt schiet zich wel lekker in de voet hier
pi_203895177
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Volt had dan wel concreter kunnen zijn. Je weet dat in deze tijden mensen wel wat gaan denken als ze "grensoverschrijdend gedrag" lezen in een persbericht.
Misschien kan Volt eerst eens uitleggen waarom er überhaupt een persbericht moest komen. En nee 'we zijn een transparante partij' volstaat niet. Je maakt mensen kapot, daar moet je een onderbouwing bij hebben...
zie email 27 oktober
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:12:25 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203895197
quote:
Sow!

[ twitter ]
Dat fuck!

Je gooit iemand onder een bus en roept vervolgens dat je er niets mee te maken hebt dat hij in het ziekenhuis ligt, degene die je onder een bus gooide stak immers regelmatig roekeloos over.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203895199
twitter

My god...
zie email 27 oktober
pi_203895200
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Misschien kan Volt eerst eens uitleggen waarom er überhaupt een persbericht moest komen. En nee 'we zijn een transparante partij' volstaat niet. Je maakt mensen kapot, daar moet je een onderbouwing bij hebben...
Denk dat gewoon concreet melden wat er lag minder schadelijk is voor iemand dan "grensoverschrijdend gedrag"....
pi_203895214
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:12 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat gewoon concreet melden wat er lag minder schadelijk is voor iemand dan "grensoverschrijdend gedrag"....
Dat zou kunnen. Maar waarom meldt je überhaupt iets naar buiten toe? Bij Volt kennen ze het waar rook is is vuur gezegd toch ook wel. Gundogan was na dat persbericht voor het leven beschadigd, no matter what.
zie email 27 oktober
pi_203895216
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik begrijp wel dat die onderbouwing niet werd gegeven; er was en is geen onderbouwing. Behalve dat zij zich niet heeft gedragen als een deurmat, wat ze kennelijk wel had moeten doen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:14:26 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203895225
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:10 schreef HiZ het volgende:
Ik weet dat ik naar een potje moddergooien zit te kijken, maar ik begin mijn stem wel te betreuren.
Ik ook.
Dat was dus ook gelijk de laatste keer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203895244
twitter

twitter
pi_203895254
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik ook.
Dat was dus ook gelijk de laatste keer.
Grote kans ja, hoewel ik hier in Amsterdam echt een partij moet hebben die niet PVV is of voor Putin werkt die wel tegen die windmolens is. Lastig.
pi_203895255
twitter
pi_203895263
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:07 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ja fijn, maar dat zeggen tegen een rechter die moet bepalen of je zonder die kennis juist hebt gehandeld is op zijn zachtst gezegd een beetje dom. Het klinkt alsof je oorspronkelijk niet genoeg reden had voor de schorsing.

En ik krijg het idee dat deze rechter dat sowieso al een beetje denkt.
Gewoon aanvullende informatie.
Tenzij jij mee kan kijken kan je niet zoveel opmaken over wat de rechter denkt tenzij die het letterlijk uitspreekt. Degene die tweet kan er van alles inleggen.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 17:18:03 #138
236264 crew  capricia
pi_203895279
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:10 schreef HiZ het volgende:
Juist.
Ik heb ook Volt gestemd. Vanwege het pro EU geluid. (vind D66 te veel met de macht en alle winden mee gaan)

Maar ik weet ik niet wat ik anders zou moeten stemmen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203895287
twitter
pi_203895292
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat zou kunnen. Maar waarom meldt je überhaupt iets naar buiten toe? Bij Volt kennen ze het waar rook is is vuur gezegd toch ook wel. Gundogan was na dat persbericht voor het leven beschadigd, no matter what.
Dat weet ik niet.

Je kunt eigenlijk twee dingen doen. Of je meldt concreet wat er is of je schorst d'r, maar houdt dat stil. Dat laatste is misschien wel lastig als het gaat om het meest opvallende lid van een fractie van 3 man.
pi_203895300
twitter
pi_203895307
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:17 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Gewoon aanvullende informatie.
Tenzij jij mee kan kijken kan je niet zoveel opmaken over wat de rechter denkt tenzij die het letterlijk uitspreekt. Degene die tweet kan er van alles inleggen.
De vragen zijn echt superkritisch. En dit soort jijbakken doen het echt slecht in rechtzaken.
pi_203895339
twitter

twitter
pi_203895377
twitter
pi_203895427
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:12 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
My god...
Wereldvreemd....
pi_203895495
twitter
pi_203895504
Er is weer pauze
pi_203895553
quote:
De melders die met het het onderzoeksbureau van Volt spraken zijn voormalig leden van het landelijk bestuur, een medewerker van de Tweede Kamerfractie, vrijwilligers en personen die actief zijn in een lokale afdeling van de partij.

Handtastelijkheden
Bij twee meldingen ging het over structurele opmerkingen over seksuele geaardheid en uiterlijk. Die twee melders gaven aan dat zij zich in hun waardigheid voelden aangetast.

Drie melders claimen dat het Kamerlid handtastelijk is geweest door ze 'een tik op de billen' te hebben gegeven. Bij een van hen zou dit meermaals zijn gebeurd.

Zeven melders hebben het alcoholgebruik van het Kamerlid aangekaart. Die zou volgens de melders 'problematisch' zijn. Haar gedrag na het drinken van alcohol gaf de melders 'gevoelens van ongemak en schaamte'. Negen melders gaven aan dat zij stevige verbale aanvaringen met Gündoğan hebben gehad. Die aanvaringen noemen ze 'diskwalificerend', 'ongepast' en 'buiten proportie'.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)avances-van-gundogan
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:38:58 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203895610
twitter
pi_203895661
twitter
pi_203895681
twitter
pi_203895713
twitter
pi_203895738
twitter
pi_203895742
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:38 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Dassen klinkt niet echt als 'n piepel manager.
pi_203895750
twitter
pi_203895787
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:51 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Dat klinkt alsof Volt hun persbericht ook nog onwaar was, dat zou wel heel slecht zijn van de partij.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:55:42 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203895805
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:54 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat klinkt alsof Volt hun persbericht ook nog onwaar was, dat zou wel heel slecht zijn van de partij.
Dit idd, het is echt stuitend.
En bij zo'n melding, publiciteit en dan meer meldingen is het altijd nog maar de vraag wat er achter zit.

Ik kan ook niets met dat geneuzel over "verbale aanvaringen".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203895808
twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:57:17 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203895827
twitter
pi_203895836
Hoeveel zetels zou dit gedoe Volt kosten?
pi_203895850
Dat krijg je als je woke bent en anderen de maat neemt.

twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:59:29 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203895861
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef Halcon het volgende:
2 van de 2 die ze nu nog hebben.
Dassen kan het echt schudden, wat een enorme slappe hap.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:59:42 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203895865
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Dat krijg je als je woke bent en anderen de maat neemt.

[ twitter ]
deze vind ik dan weer niet zo sterk van Knoops
  Vis een optie? dinsdag 1 maart 2022 @ 18:02:20 #164
70532 loveli
N
pi_203895908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef Halcon het volgende:
Mwah, ze hebben een aardige propagandamachine achter zich, het duurt wsch nog even voor er landelijke verkiezingen zijn. Tijd genoeg om een Rutte te doen.
crap in = crap out
pi_203895927
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
deze vind ik dan weer niet zo sterk van Knoops
Nou ja op zich is het wel wezenlijk dat die meldingen binnen zijn gekomen nadat er al rumoer was. Dat beïnvloed toch hun betrouwbaarheid, en doordat het anoniem is kan Gundogan dat ook niet toetsten/er iets over zeggen.
zie email 27 oktober
  dinsdag 1 maart 2022 @ 18:03:42 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203895928
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat weet ik niet.

Je kunt eigenlijk twee dingen doen. Of je meldt concreet wat er is of je schorst d'r, maar houdt dat stil. Dat laatste is misschien wel lastig als het gaat om het meest opvallende lid van een fractie van 3 man.
Ook dat kan prima in stilte. Dan kan ze zich "ziek" melden voor zolang het onderzoek duurt.
pi_203895942
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ook dat kan prima in stilte. Dan kan ze zich "ziek" melden voor zolang het onderzoek duurt.
Als ze medewerking had verleend daaraan, dan was dat de beste optie geweest.

Maar lijkt erop dat Dassen de boel vrij snel heeft opgeblazen al richting 'n punt dat het toch niet meer goed zou komen.
pi_203895954
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Maar lijkt erop dat Dassen de boel vrij snel heeft opgeblazen al richting 'n punt dat het toch niet meer goed zou komen.
twitter

twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 18:06:20 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203895959
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:02 schreef loveli het volgende:

[..]
Mwah, ze hebben een aardige propagandamachine achter zich, het duurt wsch nog even voor er landelijke verkiezingen zijn. Tijd genoeg om een Rutte te doen.
Dassen is zeker geen Rutte.
pi_203895977
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat weer maakt dat dit een afrekening lijkt. Ik kan bij deze acties alleen me steeds alleen maar afvragen 'stel dat de meldingen tegen Dassen waren, zou het bestuur dan hetzelfde hebben gehandeld?' En er zijn inmiddels wel heel veel redenen om te denken dat het antwoord nee zou zijn...
pi_203895980
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]
[ twitter ]

[ twitter ]
Ik weet niet wat gebruikelijk is in dit soort kwesties eigenlijk (mbt bureaukeuze), ook in acht nemende dat we het hier niet hebben over werknemer/werkgever...
zie email 27 oktober
pi_203895991
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wat weer maakt dat dit een afrekening lijkt. Ik kan bij deze acties alleen me steeds alleen maar afvragen 'stel dat de meldingen tegen Dassen waren, zou het bestuur dan hetzelfde hebben gehandeld?' En er zijn inmiddels wel heel veel redenen om te denken dat het antwoord nee zou zijn...
Laak ik het eens zo stellen, als het waar is dat het gaat om 1 melding en dat die 12 anderen pas na het gewraakte persbericht kwamen dan slaat VOLT hier een modderfiguur van jewelste.
zie email 27 oktober
  dinsdag 1 maart 2022 @ 18:12:06 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203896026
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dassen klinkt niet echt als 'n piepel manager.
Dassen is ook nogal dom om dit zelf ter hand te nemen en niet het partijbestuur dit soort dingen te laten afhandelen. Nu raakt hij zelf ook besmeurd door alle fouten in deze affaire.
pi_203896031
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het lijkt in elk geval veel te maken te hebben met de persoon Gundogan. Net zoals een aantal van die meldingen daar mee te maken hebben. Die gaan over haar communicatiestijl en drankgebruik.
pi_203896069
twitter
pi_203896109
twitter

twitter

twitter
pi_203896112
twitter

Oh nee geen dertien, twee! :')

En 'er was al contact' is ook lekker vaag.
zie email 27 oktober
pi_203896160
Wat een amateurisme bij Volt, ongekend.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_203896184
twitter
pi_203896201
twitter

Hardop gelachen.
zie email 27 oktober
pi_203896207
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:19 schreef HiZ het volgende:

[..]
De vragen zijn echt superkritisch. En dit soort jijbakken doen het echt slecht in rechtzaken.
Jeetje een rechter die kritisch is. Lijkt me eigenlijk een van de meest basale eigenschappen waarover een rechter moet beschikken. Daarnaast hoe doet hij/zij bij andere zaken het werk? Ik mag hopen net zo kritisch.
pi_203896219
twitter
  dinsdag 1 maart 2022 @ 18:27:40 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203896234
Nou als de rechter al zo gaat beginnen ziet het er niet best uit.
pi_203896241
twitter
pi_203896249
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oh nee geen dertien, twee! :')

En 'er was al contact' is ook lekker vaag.
Ik vind de advocaat van Volt bepaald geen sterk figuur slaan hier.
pi_203896262
twitter
pi_203896266
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik vind de advocaat van Volt bepaald geen sterk figuur slaan hier.
Advocaat moet het ook maar doen met hoe Volt het heeft aangepakt.
pi_203896276
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:30 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Wat een pannenkoek is dat zeg.
zie email 27 oktober
pi_203896280
twitter

Schriftelijk
pi_203896282
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Advocaat moet het ook maar doen met hoe Volt het heeft aangepakt.
Ik mag toch aannemen dat hier in een vroeg stadium advocaten bij betrokken zijn...
zie email 27 oktober
pi_203896294
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik mag toch aannemen dat hier in een vroeg stadium advocaten bij betrokken zijn...
Volgens mij was de trein al aan het rijden gebracht door Volt.
pi_203896314
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Voor dat je iemand met een dergelijk profiel schorst bel je toch even met je advocaat, toch?
zie email 27 oktober
pi_203896333
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat al weer aangeeft hoe knullig men hiermee omgesprongen is.
pi_203896380
twitter
pi_203896470
twitter
pi_203896541
Die Dassen is wel echt 'n weggooier, scheet in een fles water...
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:10:20 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203896844
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Marieke Koekkoek is jurist.... nou is dat over het algemeen een redelijk nietszeggende term, maar zij heeft ook werkelijk een rechtenstudie afgerond.
Dit maakt de manier van handelen nog stuitender, het zijn geen complete nitwits die geen toegang hebben tot kennis en maar wat doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203896897
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:12 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het lijkt in elk geval veel te maken te hebben met de persoon Gundogan. Net zoals een aantal van die meldingen daar mee te maken hebben. Die gaan over haar communicatiestijl en drankgebruik.
Maar ik mag toch hopen dat ze haar kenden voor ze op plek 2 van de lijst kwam?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:14:16 #199
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203896906
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Marieke Koekkoek is jurist.... nou is dat over het algemeen een redelijk nietszeggende term, maar zij heeft ook werkelijk een rechtenstudie afgerond.

Dit lijkt me een pleonasme
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203896942
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:13 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar ik mag toch hopen dat ze haar kenden voor ze op plek 2 van de lijst kwam?
Beperkt, denk ik.

Nieuwe partij. Dan heb je minder mogelijkheden dan de gevestigde orde. VVD, CDA, PvdA en zo die kennen hun mensen veel beter. Die zitten eerst in de jongerenclub, komen jaren bij events, debatten, zitten in de gemeenteraad en zo...

Dan kun je toch beter inschatten wat voor vlees je in de kuip hebt.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:19:48 #201
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203896988
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
Beperkt, denk ik.

Nieuwe partij. Dan heb je minder mogelijkheden dan de gevestigde orde. VVD, CDA, PvdA en zo die kennen hun mensen veel beter. Die zitten eerst in de jongerenclub, komen jaren bij events, debatten, zitten in de gemeenteraad en zo...

Nu komt Gundogan weg bij D66 Amsterdam, en ik vermoed zomaar dat het nieuwbakken partijkader van Volt daar niet geheel onbekend is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_203897039
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nu komt Gundogan weg bij D66 Amsterdam, en ik vermoed zomaar dat het nieuwbakken partijkader van Volt daar niet geheel onbekend is.
Misschien toch wat opportunisme dan.
pi_203897046
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
Beperkt, denk ik.

Volt Nederland is al 4 jaar oud. Gündoğan is ook al sinds 2019 lid, ze stond toen ook op 2 op de lijst voor de Europese verkiezingen. Dan moet je haar toch kennen, dan moet ze toch actief zijn in de partij.

En zo niet: waarom zet je haar dan op 2?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:23:53 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203897059
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nou nee, juist niet, want "Jurist" is geen beschermde titel.

Overigens noemt ze zichzelf jurist in haar Twitterprofiel, terwijl ze feitelijk meester in de rechten is (dat is wel een beschermde titel).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203897085
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Iemand die een HBO bedrijfsrecht heeft gedaan, noemt zich ook jurist.
pi_203897094
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit idd, het is echt stuitend.
En bij zo'n melding, publiciteit en dan meer meldingen is het altijd nog maar de vraag wat er achter zit.

Ik kan ook niets met dat geneuzel over "verbale aanvaringen".
Ik had vandaag ook een verbale aanvaring toen ik een collega toebeet mij niet uit te leggen wat iedereen in de vergadering wist. Moet ik nu ook onderzocht worden door een extern bureau of zo?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:26:16 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203897102
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef Hanca het volgende:

[..]
Iemand die helemaal geen rechten heeft gedaan kan en mag zich ook jurist noemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:27:13 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203897114
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook wel een verschil in iemand meemaken op af en toe een vergadering of een borrel en iemand meemaken in een dagelijkse professionele rol.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:28:33 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203897133
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik had vandaag ook een verbale aanvaring toen ik een collega toebeet mij niet uit te leggen wat iedereen in de vergadering wist. Moet ik nu ook onderzocht worden door een extern bureau of zo?
Ik vind het wel opvallend dat je de term "toebeet" gebruikt, je suggereert bijna dat je je tanden erin gezet hebt, en dat dat zou wel eens onder seksuele intimidatie kunnen vallen, ik denk dat we toch maar eens op zoek moeten naar een onderzoeksbureautje :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203897137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:24 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Jeetje een rechter die kritisch is. Lijkt me eigenlijk een van de meest basale eigenschappen waarover een rechter moet beschikken. Daarnaast hoe doet hij/zij bij andere zaken het werk? Ik mag hopen net zo kritisch.
Zucht.
pi_203897226
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, LOI-cursusje en je bent jurist.
pi_203897230
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik vind het wel opvallend dat je de term "toebeet" gebruikt, je suggereert bijna dat je je tanden erin gezet hebt, en dat dat zou wel eens onder seksuele intimidatie kunnen vallen, ik denk dat we toch maar eens op zoek moeten naar een onderzoeksbureautje :+
Ja, dit kan natuurlijk niet, schorsen die HiZ ;)
pi_203897313
quote:

[..]
Het was via Zoom. En ik ben nog niet zo gek dat ik ga proberen mijn laptop op te vreten.

Was trouwens een extreem irritante situatie waarin ik een toelichting zocht op een situatie waarin die persoon het antwoord niet kon weten maar mij wel begon te beleren over het oude planningssysteem. Mijn vraag bleek overigens relevant en niet makkelijk te beantwoorden.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:36:48 #214
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203897324
quote:

[..]
Vergadertijgers he, gaan voor de kill. Dat zijn geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_203897365
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, dit kan natuurlijk niet, schorsen die HiZ ;)
Dan meld ik me arbeidsongeschikt wegen surmenage. En met de oorlogsdreiging als onderliggende reden. Hou ik het wel uit tot de bom valt.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:39:27 #216
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203897392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook wel een verschil in iemand meemaken op af en toe een vergadering of een borrel en iemand meemaken in een dagelijkse professionele rol.
Ik dacht gelezen te hebben dat haar vertrek bij D66 ook niet al te soepel ging.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:40:54 #217
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203897410
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat haar vertrek bij D66 ook niet al te soepel ging.
Maar dan zou ik haa als D66'er juist aanbevelen bij VOLT :D
pi_203897460
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar dan zou ik haa als D66'er juist aanbevelen bij VOLT :D
Sneaky, sneaky! :D
pi_203897476
twitter

Dit fragment laat precies zien waarom mensen haar waarderen én waarom sommige mensen binnen Volt niet tegen haar gedrag kunnen denk ik :P
pi_203898301
Volt is gewoon impulsief op de Me-too bandwagon hype train gesprongen. Stelletje fakking amateurs
pi_203898378
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 14:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
nee je snapt het dus niet
De rechter was het dus met me eens.
pi_203898695
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 20:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
De rechter was het dus met me eens.
De rechter heeft nog geen uitspraak gedaan, volgens mij.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 20:53:03 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203899073
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dit fragment laat precies zien waarom mensen haar waarderen én waarom sommige mensen binnen Volt niet tegen haar gedrag kunnen denk ik :P
Het begint wel bizar trouwens met "Ik kon het oudergesprek niet beginnen voor ik de juf beloofde, naar eer en geweten, dat ik dit soort dingen niet doe, die in de media verschenen zijn".

Dat klinkt alsof de juf die belofte wilde hebben alvorens aan het oudergesprek te beginnen.
Ik vraag me af of een Mark Overmars of Ali B ook zo door de juf wordt afgerekend.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203899148
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 20:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het begint wel bizar trouwens met "Ik kon het oudergesprek niet beginnen voor ik de juf beloofde, naar eer en geweten, dat ik dit soort dingen niet doe, die in de media verschenen zijn".

Dat klinkt alsof de juf die belofte wilde hebben alvorens aan het oudergesprek te beginnen.
Ik vraag me af of een Mark Overmars of Ali B ook zo door de juf wordt afgerekend.
Elke ouder heeft toch gewoon recht op een oudergesprek mits diegene zich normaal gedraagt tijdens dat oudergesprek :?
pi_203899181
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Elke ouder heeft toch gewoon recht op een oudergesprek mits diegene zich normaal gedraagt tijdens dat oudergesprek :?
Voor zover ik weet wel. En ik heb er best wat gevoerd.
pi_203899206
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 20:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zit vanavond bij Jinek, dus wellicht licht ze het dan gelijk even toe
twitter
pi_203899244
Jinek is vergane glorie
pi_203899299
quote:
Kamerlid Marieke Koekkoek zou ook hebben aangegeven dat ze zich ‘onveilig’ voelde door de manier waarop Gündoğan in de fractie opereerde.
Deze zin staat in de Volkskrant...
zie email 27 oktober
pi_203899320
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Theorie en praktijk lopen nog wel eens uiteen... Juffen zijn ook mensen.
zie email 27 oktober
  dinsdag 1 maart 2022 @ 21:14:52 #230
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_203899505
Nou door haar wil ik wel op mn kont getikt worden hoor.
pi_203899849
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 21:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou door haar wil ik wel op mn kont getikt worden hoor.
oké
pi_203899953
POL on tour. w/

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203900034
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Als je dit al niet kan handelen heb je niet zo heel veel in de politiek te zoeken hoor.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_203901844
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 20:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De rechter heeft nog geen uitspraak gedaan, volgens mij.
Nee, maar stelde wel dezelfde vragen die ik ook had gesteld.

Volt heeft onjuist en verwijtbaar gehandeld. Wat een aanfluiting.
pi_203901864
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 21:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Deze zin staat in de Volkskrant...
Marieke is koekoek
pi_203901872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef HiZ het volgende:

[..]
Nee, maar een cusus ethiek kan geen kwaad.
pi_203948145
Knettergek wijf. Van intern binnen volt heb ik ook gehoord dat ze nogal fel kan reageren op meningen waar zij niet van gediend is.

In de politiek moet je kunnen samenwerken. Misschien zou ze een betere dictator zijn dan Poetin maar binnen een democratische rechtsstaat werkt zo'n persoonlijkheid niet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204009819
Is er al een uitspraak van de rechter?
pi_204011371
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 13:10 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Is er al een uitspraak van de rechter?
twitter

Dat zal gezellig worden bij de eerste Volt-vergadering

[ Bericht 1% gewijzigd door Raw85 op 09-03-2022 15:45:32 ]
  woensdag 9 maart 2022 @ 15:38:12 #240
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204011395
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 15:35 schreef Raw85 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dat zal gezellig worden op de eerste Volt-vergadering
:D RIP Volt
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 15:41:59 #241
236264 crew  capricia
pi_204011432
Ik zal de uitspraak hier onder de spoiler zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204011461
Kortom, de rechter denkt wat de meesten hier ook al dachten: Volt heeft dit 100% verkeerd aangepakt.

Ben benieuwd naar het vervolg, want vrolijk weer lid zijn van die fractie lijkt me ook onwaarschijnlijk.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 15:46:43 #243
236264 crew  capricia
pi_204011466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 15:45 schreef Hanca het volgende:
Kortom, de rechter denkt wat de meesten hier ook al dachten: Volt heeft dit 100% verkeerd aangepakt.

Ben benieuwd naar het vervolg, want vrolijk weer lid zijn van die fractie lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Ik neem aan dat het bestuur opstapt?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204011473
Heeft Dassen al een reactie gegeven?
#superniger2020
pi_204011496
Mooi werk. Kunnen ze er geen realitysoap van maken? Gewoon een paar weken lang met camera de 3 fractieleden volgen? En dan elke dag een half uurtje een samenvatting van hoe het er die dag aan toeging.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 15:51:10 #246
236264 crew  capricia
pi_204011505
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204011538
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 15:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik neem aan dat het bestuur opstapt?
Die zijn bij Volt vrij machtig, dacht ik. Dus dat vraag ik me af.
De voorzitter is ook de oprichter van Volt Nederland.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 15:56:57 #248
236264 crew  capricia
pi_204011560
quote:
Rechter over de klacht over Gündogan: 'De inhoud van de brief (...), die afkomstig is van een medewerker van wie het arbeidscontract niet zou worden verlengd, was om verschillende redenen onvoldoende voor de drastische stappen die Volt meent te hebben moeten zetten.'
---------
Rechter over deze brief: 'De brief beschrijft met name, zoals ook door BING is vastgesteld, opmerkingen van [eiseres] die “als zij op zichzelf zouden staan, in objectieve zin te kwalificeren [zijn] als (geslaagde of minder geslaagde) grapjes”.'
-----------
De eerste klager over Gündogan vroeg niet om een behandeling van zijn brief als klacht.
----------
Vervolg: 'Ook zij begrijpt derhalve niet waarom deze weg (van schorsing) is ingeslagen en de kwestie meteen in de publiciteit is gebracht. Het handelen van de partijleiding is voor haar aanleiding geweest om haar ontslag aan te bieden.'
https://twitter.com/Chris(...)U4BsikyelNqPoLQ&s=19
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204011571
quote:
Oei, Volt zit er nog verder naast dan wij zelfs dachten...

Zo kan je echt alleen concluderen dat er een andere reden was om Gündoğan voor de bus te gooien.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 16:01:22 #250
236264 crew  capricia
pi_204011605
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 15:58 schreef Hanca het volgende:

[..]

Zo kan je echt alleen concluderen dat er een andere reden was om Gündoğan voor de bus te gooien.
Eens.

En ik denk ook na over of en welk precedent het schept als een rechter bepaalt dat een fractie iemand terug moet nemen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204011630
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:01 schreef capricia het volgende:

[..]
En ik denk ook na over of en welk precedent het schept als een rechter bepaalt dat een fractie iemand terug moet nemen.
Het precedent is dat een fractie ook zorgvuldig moet handelen. Bouw een dossier op. Hou tenminste een gesprek met degene die je uit de fractie wil zetten. Lijkt me ook wel zo netjes.
  woensdag 9 maart 2022 @ 16:06:56 #252
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_204011657
Volt graaft op deze manier haar eigen graf. En dat vind ik op zich wel jammer. Was toch wel een leuke nieuwkomer wat mij betreft. Hier zaten ze echt wel fout. Zijn denk ik ook slecht juridisch geadviseerd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 16:09:03 #253
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204011676
Popcorngenot dit _O- :lijstje:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_204011805
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 15:58 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik vind dit het meest vernietigende stukje van het hele vonnis:
quote:
Ook de stelling dat Volt niet anders kon omdat [eiseres] niet mee wilde werken aan het onderzoek door BING wordt niet gevolgd. Het is volstrekt begrijpelijk dat zij niet wilde meewerken aan het reeds eenzijdig door Volt opgestarte onderzoek. Dat dit onderzoek zou worden uitgevoerd is niet met haar besproken, zij heeft geen invloed gehad op de opdracht aan BING en op de werkwijze, en zij wist aanvankelijk vijf dagen niet eens welke aard de klachten hadden. Het wantrouwen van [eiseres] jegens BING is dan ook reeds vanwege de wijze waarop de opdracht aan BING tot stand is gekomen en het onderzoek is gestart gerechtvaardigd.
Dat hele onderzoek wordt afgeserveerd.
zie email 27 oktober
pi_204011820
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het precedent is dat een fractie ook zorgvuldig moet handelen. Bouw een dossier op. Hou tenminste een gesprek met degene die je uit de fractie wil zetten. Lijkt me ook wel zo netjes.
Volt, de zogenaamde keurige partij, valt nu al door de mand. Als ze zo al omgaan met hun eigen mensen...
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 16:31:22 #256
236264 crew  capricia
pi_204011928
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:07 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Jij bent af.
Nou nee.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 maart 2022 @ 16:31:30 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204011929
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik vind dit het meest vernietigende stukje van het hele vonnis:
[..]
Dat hele onderzoek wordt afgeserveerd.
Mooi zo

Wat een stel prutsers zeg. Wie heeft hun juridisch voorgelicht hierin. Lijkt wel vooropgezet broddelwerk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 16:32:22 #258
236264 crew  capricia
pi_204011939
quote:

[..]

Hier lijkt het wel op ja. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204012031
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Mooi zo

Wat een stel prutsers zeg. Wie heeft hun juridisch voorgelicht hierin. Lijkt wel vooropgezet broddelwerk
Niemand vrees ik. En dat is precies het punt.
zie email 27 oktober
  woensdag 9 maart 2022 @ 16:39:18 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204012042
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:32 schreef capricia het volgende:

[..]
daar ben ik het ook weer niet mee eens, het gaat over grensoverschrijdend gedrag op de werkplek, neemt niet weg dat ze wel de juiste procedures moeten volgen
pi_204012050
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nummer 3 is toch een juriste? Blijkbaar geen arbeidsrecht gedaan, maar ze heeft toch dezelfde opleiding als de rechter die hier gehakt van maakt.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 16:40:58 #262
236264 crew  capricia
pi_204012067
En stel nou hè..advocaat van de duivel, dat ze wel iets gedaan heeft...bedoel, daar doet de rechter hierin geen uitspraak over. Onschuldig tot tegendeel bewezen is en zulks.. maar dan moet Volt haar terug nemen, en da's ook niet zo lekker voor de vermeende slachtoffers.

Volt heeft er gewoon een teringzooitje van gemaakt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204012069
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
daar ben ik het ook weer niet mee eens, het gaat over grensoverschrijdend gedrag op de werkplek, neemt niet weg dat ze wel de juiste procedures moeten volgen
De eerste klager wilde niet eens dat Gündoğan geschorst werd, toch is ze na 1 klacht al geschorst. Dat klinkt als een afrekening, ipv afhandelen van een klacht.
  woensdag 9 maart 2022 @ 16:41:24 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204012074
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nummer 3 is toch een juriste? Blijkbaar geen arbeidsrecht gedaan, maar ze heeft toch dezelfde opleiding als de rechter die hier gehakt van maakt.
denk dat het kalf al verdronken was voor ze aan juridisch advies dachten
pi_204012105
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
denk dat het kalf al verdronken was voor ze aan juridisch advies dachten
Maar je wil toch niet zeggen dat het medefractielid (Koekkoek) niet eens op de hoogte was, dat bestuur en evt Dassen alleen hebben gehandeld. Zo groot is die fractie nu ook weer niet...
  woensdag 9 maart 2022 @ 16:43:33 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204012109
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:41 schreef Hanca het volgende:

[..]
De eerste klager wilde niet eens dat Gündoğan geschorst werd, toch is ze na 1 klacht al geschorst. Dat klinkt als een afrekening, ipv afhandelen van een klacht.
eens al is dat natuurlijk niet aan de klager, schrijnender vind ik dat schorsen niet eens tot de mogelijkheden behoorde maar dat ze het toch gedaan hebben.
  woensdag 9 maart 2022 @ 16:55:37 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204012259
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:40 schreef capricia het volgende:
En stel nou hè..advocaat van de duivel, dat ze wel iets gedaan heeft...bedoel, daar doet de rechter hierin geen uitspraak over. Onschuldig tot tegendeel bewezen is en zulks.. maar dan moet Volt haar terug nemen, en da's ook niet zo lekker voor de vermeende slachtoffers.

Mensen hebben klachten ingediend, dus een intern probleem is er sowieso wel. En nu nog even iets erger door hun eigen domme schuld

Jezelf cancellen, goede start van je partij :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_204012286
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Mijn vertrouwen in de rechtsstaat is vandaag weer een klein beetje gegroeid.

Ik ben geen fan van Volt en ook niet van Gundogan, maar deze heksenjacht vond ik stuitend.
pi_204012364
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:40 schreef capricia het volgende:

Melders geen slachtoffers. Anders zijn we allemaal slachtoffer van onze ouders. Kan mij niet voorstellen dat er hier iemand is wiens ouders niet tegen geschreeuwd hebben.
pi_204012410
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 17:02 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Melders geen slachtoffers. Anders zijn we allemaal slachtoffer van onze ouders. Kan mij niet voorstellen dat er hier iemand is wiens ouders niet tegen geschreeuwd hebben.
Nou hier meldt zich in ieder geval al één iemand..
pi_204012469
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
Als je het vonnis goed leest is die ook pas heel laat betrokken. Dit is bedisseld tussen de fractievoorzitter en de ‘co-voorzitters’.
zie email 27 oktober
pi_204012483
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 17:08 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nou hier meldt zich in ieder geval al één iemand..
Oke, oke er zijn echt slachtoffers van kindermishandeling waar er werd geschreeuw en gekleineerd. excuses.
pi_204012538
twitter

De politieke foto van de maand is iig bekend.
zie email 27 oktober
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 17:20:49 #274
236264 crew  capricia
pi_204012549
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 17:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De politieke foto van de maand is iig bekend.
Wat een foto.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204012555
Ik had dit al verwacht

de rechter heeft keihard gelijk op alle punten _O-

dat smerige volt wilde op een goedkope manier iemand eruit gooien met de verkeerde huidskleur

vuile racisten clubje
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204012629
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had dit al verwacht

de rechter heeft keihard gelijk op alle punten _O-

dat smerige volt wilde op een goedkope manier iemand eruit gooien met de verkeerde huidskleur

vuile racisten clubje
Dit slaat natuurlijk nergens op, als de huidskleur verkeerd was zetten ze haar niet op 2. Ik denk meer aan inhoudelijke meningsverschillen of het overschaduwen van de rest van de partij.
pi_204012780
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 17:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op, als de huidskleur verkeerd was zetten ze haar niet op 2. Ik denk meer aan inhoudelijke meningsverschillen of het overschaduwen van de rest van de partij.
Ze is waarschijnlijk alleen gebruikt om zoveel mogelijk allochtonen kiezers binnen te halen en daarna was ze niet meer nodig

vuile ratten partij

waarschijnlijk halen ze bij de volgende verkiezingen 0 zetels.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204013296
twitter
#superniger2020
pi_204013357
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 18:01 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
Best dapper om er vanavond gelijk te gaan zitten, ik zou zelf denk ik een andere keuze hebben gemaakt als ik in zijn schoenen zou hebben gestaan.
pi_204013429
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Best dapper om er vanavond gelijk te gaan zitten, ik zou zelf denk ik een andere keuze hebben gemaakt als ik in zijn schoenen zou hebben gestaan.
Als Dassen nu een handige en vlotte prater zou zijn geweest, dan kon je overwegen om het daar eens even goed uit te leggen...
pi_204013523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 18:01 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
Als dat maar goed gaat…
zie email 27 oktober
pi_204014004
twitter

Tja wat moet je hier nu weer van zeggen dan…
zie email 27 oktober
pi_204014029
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 18:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wat een slapjanus :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_204014041
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 18:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Wat een slapjanus :')
Ja, misschien is dat wel de enige passende reactie.
zie email 27 oktober
pi_204014175
twitter

twitter

Dit komt niet meer goed.
zie email 27 oktober
  woensdag 9 maart 2022 @ 18:58:31 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204014186
Man, man, man.... die ontslagen knul waarmee ze behoorlijk amicaal was (en andersom ook) heeft op 21 januari een brief gestuurd en op 24 januari was er al een opdrachtbevestiging voor het onderzoek door BING?

Dan hebben ze er op zitten wachten en het gelijk aangegrepen om haar eruit te werken.
Ze waren er geen enkel moment meer op gericht dit tot een goed einde te brengen, het doel was wegwerken vanaf het moment dat ze de klacht ontvingen.
Waarschijnlijk hebben ze nog net niet op de tafels staan dansen toen ze die brief op 21 januari kregen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 maart 2022 @ 19:01:31 #287
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204014247
Die had ik niet zien aankomen. Een rechter die een fractie dwingt iemand terug te nemen. :D

Wel een stukje bestuurlijke vernieuwing dat ze hebben bereikt.
pi_204014271
twitter

Die Koekoek is melder :D

Koekoek.
zie email 27 oktober
  woensdag 9 maart 2022 @ 19:07:56 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204014355
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 16:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Marieke Koekkoek is nota bene jurist, het is echt stuitend dat dit gebeurd is terwijl zij nota bene een van de melders is.
Ze hadden op alle fronten beter moeten weten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_204014372
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 19:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Marieke Koekkoek is nota bene jurist, het is echt stuitend dat dit gebeurd is terwijl zij nota bene een van de melders is.
Ze hadden op alle fronten beter moeten weten.
Er is een reden dat je nooit zaken moet doen waar je zelf emotioneel bij betrokken bent. Als dit echt allemaal waar is komt deze nog in heel veel cursussen terug…
zie email 27 oktober
  woensdag 9 maart 2022 @ 19:13:21 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204014431
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 18:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat heeft toch niets met een excuus te maken, dat is simpelweg opnieuw beschuldigen.

Dat is er een in de categorie "Het spijt me dat je je naar voelde toen ik je een klap voor je bek gaf".
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 maart 2022 @ 19:20:54 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204014564
Koekkoek lijkt me echt zo'n gevoelig kutje dat door deze opmerking al van slag zou zijn, want gut, ik noem iemand een gevoelig kutje.

Gooi er ook gelijk maar intimidatie en seksueel grensoverschrijdend bij, ik zei immers "kutje".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_204014618
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 19:20 schreef Leandra het volgende:
Koekkoek lijkt me echt zo'n gevoelig kutje dat door deze opmerking al van slag zou zijn, want gut, ik noem iemand een gevoelig kutje.

Gooi er ook gelijk maar intimidatie en seksueel grensoverschrijdend bij, ik zei immers "kutje".
Dat wil ik allemaal niet zeggen. Maar de manier waarop dit gaat is al heel bijzonder. Als straks blijkt dat die Koekoek met anonieme klachten aan de gang is gegaan ipv haar gewoon aan te spreken (want hoezo onveiligheid, ze kan je niet ontslaan. Staat niet in een hiërarchische verhouding niets) dan is het bijzonder in het kwadraat.
zie email 27 oktober
pi_204014740
Ik heb de uitspraak van de rechter nog niet gelezen, maar vooralsnog is de uitspraak toch vooral gebaseerd op procedurele aspecten? Dus Volt had bijv aan Gündogan moet vertellen waar het over ging, minder snel naar buiten moeten treden, zorgvuldiger moeten handelen etc. Maar van een inhoudelijke beoordeling van de 13 klachten is toch nog geen sprake geweest?
pi_204014796
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 19:29 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb de uitspraak van de rechter nog niet gelezen, maar vooralsnog is de uitspraak toch vooral gebaseerd op procedurele aspecten? Dus Volt had bijv aan Gündogan moet vertellen waar het over ging, minder snel naar buiten moeten treden, zorgvuldiger moeten handelen etc. Maar van een inhoudelijke beoordeling van de 13 klachten is toch nog geen sprake geweest?
Klopt, maar volgens mij wel dat de klachten die er lagen, niet in verhouding stonden met de acties van Volt.
pi_204014805
quote:
Correct. Alhoewel de rechter ook wel zegt dat er inhoudelijk ook geen grond was, waarmee ze wel laat doorschemeren dat wat er op dat moment lag (!) ook inhoudelijk onvoldoende was.
zie email 27 oktober
pi_204014843
twitter

Ah. Hier is ingegrepen.
zie email 27 oktober
  woensdag 9 maart 2022 @ 19:38:03 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204014917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 19:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat wil ik allemaal niet zeggen. Maar de manier waarop dit gaat is al heel bijzonder. Als straks blijkt dat die Koekoek met anonieme klachten aan de gang is gegaan ipv haar gewoon aan te spreken (want hoezo onveiligheid, ze kan je niet ontslaan. Staat niet in een hiërarchische verhouding niets) dan is het bijzonder in het kwadraat.
Het was ook puur mijn mening over Koekkoek, primair ingegeven door hoe ze overkomt en hier mee omgegaan is.
Zo'n "foei, het hoort niet zo" type en dan heel er verontwaardigd gaat zitten zijn maar niet de ballen heeft de juiste stappen te nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 maart 2022 @ 19:39:21 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204014950
quote:
Nee inderdaad, daar is geen sprake van, je zou hoogstens kunnen stellen dat de rechter de inhoud van de brief die aanleiding was voor het hele verhaal ook niet ernstig genoeg beschouwt, BING ook niet trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_204015006
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 19:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah. Hier is ingegrepen.
Waar zijn deze lui toch in hemelsnaam mee bezig :')
pi_204015123
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 19:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah. Hier is ingegrepen.
Maak het nog maar weer erger, blijkbaar overlegt de lijsttrekker zoiets niet met de persverantwoordelijke en het bestuur? Hoe onprofessioneel kun je zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')