Ja, was na dat statement al niet meer mogelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, en dan zit je vrijwel gelijk in een situatie waarin lijmen gewoon onmogelijk wordt.
En de verantwoordelijkheid op je neemt van het risico van onrechtmatige schade bij de betrokken partijen. Een beetje 'trial by publication'. Ik ken wettelijke regelingen die getoetst worden te weinig, maar materieel staat Gündogan niet slecht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, en dan zit je vrijwel gelijk in een situatie waarin lijmen gewoon onmogelijk wordt.
Mogelijk. Niks bewezen of aangetoond dus. En waar is dat rapport dan, vraag ik mij af, ik neem toch aan dat de rechter dat zal willen inzien?quote:
Bizar om haar "opstelling nadien" mee te nemen als je eerst iemand op oneigenlijke gronden schorst.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:56 schreef HiZ het volgende:
Beweert Volt nu dat haar gedrag na de schorsing mag worden gebruikt als argument ter onderbouwing van de schorsing?
Ik krijg het idee dat Volt's advocaat niet zo vreselijk goed is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:56 schreef HiZ het volgende:
Beweert Volt nu dat haar gedrag na de schorsing mag worden gebruikt als argument ter onderbouwing van de schorsing?
Zo lees ik het niet. Ik lees; Haar gedrag na de schorsing zien ze als bevestiging dat ze juist gehandeld hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:56 schreef HiZ het volgende:
Ja fijn, maar dat zeggen tegen een rechter die moet bepalen of je zonder die kennis juist hebt gehandeld is op zijn zachtst gezegd een beetje dom. Het klinkt alsof je oorspronkelijk niet genoeg reden had voor de schorsing.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:00 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet. Ik lees; Haar gedrag na de schorsing zien ze als bevestiging dat ze juist gehandeld hebben.
Smullen.![]()
Volt had dan wel concreter kunnen zijn. Je weet dat in deze tijden mensen wel wat gaan denken als ze "grensoverschrijdend gedrag" lezen in een persbericht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |