Ja, was na dat statement al niet meer mogelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, en dan zit je vrijwel gelijk in een situatie waarin lijmen gewoon onmogelijk wordt.
En de verantwoordelijkheid op je neemt van het risico van onrechtmatige schade bij de betrokken partijen. Een beetje 'trial by publication'. Ik ken wettelijke regelingen die getoetst worden te weinig, maar materieel staat Gündogan niet slecht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, en dan zit je vrijwel gelijk in een situatie waarin lijmen gewoon onmogelijk wordt.
Mogelijk. Niks bewezen of aangetoond dus. En waar is dat rapport dan, vraag ik mij af, ik neem toch aan dat de rechter dat zal willen inzien?quote:
Bizar om haar "opstelling nadien" mee te nemen als je eerst iemand op oneigenlijke gronden schorst.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:56 schreef HiZ het volgende:
Beweert Volt nu dat haar gedrag na de schorsing mag worden gebruikt als argument ter onderbouwing van de schorsing?
Ik krijg het idee dat Volt's advocaat niet zo vreselijk goed is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:56 schreef HiZ het volgende:
Beweert Volt nu dat haar gedrag na de schorsing mag worden gebruikt als argument ter onderbouwing van de schorsing?
Zo lees ik het niet. Ik lees; Haar gedrag na de schorsing zien ze als bevestiging dat ze juist gehandeld hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:56 schreef HiZ het volgende:
Ja fijn, maar dat zeggen tegen een rechter die moet bepalen of je zonder die kennis juist hebt gehandeld is op zijn zachtst gezegd een beetje dom. Het klinkt alsof je oorspronkelijk niet genoeg reden had voor de schorsing.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:00 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet. Ik lees; Haar gedrag na de schorsing zien ze als bevestiging dat ze juist gehandeld hebben.
Smullen.![]()
Volt had dan wel concreter kunnen zijn. Je weet dat in deze tijden mensen wel wat gaan denken als ze "grensoverschrijdend gedrag" lezen in een persbericht.quote:
Misschien kan Volt eerst eens uitleggen waarom er überhaupt een persbericht moest komen. En nee 'we zijn een transparante partij' volstaat niet. Je maakt mensen kapot, daar moet je een onderbouwing bij hebben...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volt had dan wel concreter kunnen zijn. Je weet dat in deze tijden mensen wel wat gaan denken als ze "grensoverschrijdend gedrag" lezen in een persbericht.
Dat fuck!quote:
Denk dat gewoon concreet melden wat er lag minder schadelijk is voor iemand dan "grensoverschrijdend gedrag"....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien kan Volt eerst eens uitleggen waarom er überhaupt een persbericht moest komen. En nee 'we zijn een transparante partij' volstaat niet. Je maakt mensen kapot, daar moet je een onderbouwing bij hebben...
Dat zou kunnen. Maar waarom meldt je überhaupt iets naar buiten toe? Bij Volt kennen ze het waar rook is is vuur gezegd toch ook wel. Gundogan was na dat persbericht voor het leven beschadigd, no matter what.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat gewoon concreet melden wat er lag minder schadelijk is voor iemand dan "grensoverschrijdend gedrag"....
Ik begrijp wel dat die onderbouwing niet werd gegeven; er was en is geen onderbouwing. Behalve dat zij zich niet heeft gedragen als een deurmat, wat ze kennelijk wel had moeten doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien kan Volt eerst eens uitleggen waarom er überhaupt een persbericht moest komen. En nee 'we zijn een transparante partij' volstaat niet. Je maakt mensen kapot, daar moet je een onderbouwing bij hebben...
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:10 schreef HiZ het volgende:
Ik weet dat ik naar een potje moddergooien zit te kijken, maar ik begin mijn stem wel te betreuren.
Grote kans ja, hoewel ik hier in Amsterdam echt een partij moet hebben die niet PVV is of voor Putin werkt die wel tegen die windmolens is. Lastig.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat was dus ook gelijk de laatste keer.
Gewoon aanvullende informatie.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja fijn, maar dat zeggen tegen een rechter die moet bepalen of je zonder die kennis juist hebt gehandeld is op zijn zachtst gezegd een beetje dom. Het klinkt alsof je oorspronkelijk niet genoeg reden had voor de schorsing.
En ik krijg het idee dat deze rechter dat sowieso al een beetje denkt.
Juist.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:10 schreef HiZ het volgende:
Ik weet dat ik naar een potje moddergooien zit te kijken, maar ik begin mijn stem wel te betreuren.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar waarom meldt je überhaupt iets naar buiten toe? Bij Volt kennen ze het waar rook is is vuur gezegd toch ook wel. Gundogan was na dat persbericht voor het leven beschadigd, no matter what.
De vragen zijn echt superkritisch. En dit soort jijbakken doen het echt slecht in rechtzaken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Gewoon aanvullende informatie.
Tenzij jij mee kan kijken kan je niet zoveel opmaken over wat de rechter denkt tenzij die het letterlijk uitspreekt. Degene die tweet kan er van alles inleggen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)avances-van-gundoganquote:De melders die met het het onderzoeksbureau van Volt spraken zijn voormalig leden van het landelijk bestuur, een medewerker van de Tweede Kamerfractie, vrijwilligers en personen die actief zijn in een lokale afdeling van de partij.
Handtastelijkheden
Bij twee meldingen ging het over structurele opmerkingen over seksuele geaardheid en uiterlijk. Die twee melders gaven aan dat zij zich in hun waardigheid voelden aangetast.
Drie melders claimen dat het Kamerlid handtastelijk is geweest door ze 'een tik op de billen' te hebben gegeven. Bij een van hen zou dit meermaals zijn gebeurd.
Zeven melders hebben het alcoholgebruik van het Kamerlid aangekaart. Die zou volgens de melders 'problematisch' zijn. Haar gedrag na het drinken van alcohol gaf de melders 'gevoelens van ongemak en schaamte'. Negen melders gaven aan dat zij stevige verbale aanvaringen met Gündoğan hebben gehad. Die aanvaringen noemen ze 'diskwalificerend', 'ongepast' en 'buiten proportie'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |