Nu komt Gundogan weg bij D66 Amsterdam, en ik vermoed zomaar dat het nieuwbakken partijkader van Volt daar niet geheel onbekend is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beperkt, denk ik.
Nieuwe partij. Dan heb je minder mogelijkheden dan de gevestigde orde. VVD, CDA, PvdA en zo die kennen hun mensen veel beter. Die zitten eerst in de jongerenclub, komen jaren bij events, debatten, zitten in de gemeenteraad en zo...
Dan kun je toch beter inschatten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Misschien toch wat opportunisme dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu komt Gundogan weg bij D66 Amsterdam, en ik vermoed zomaar dat het nieuwbakken partijkader van Volt daar niet geheel onbekend is.
Volt Nederland is al 4 jaar oud. Gündoğan is ook al sinds 2019 lid, ze stond toen ook op 2 op de lijst voor de Europese verkiezingen. Dan moet je haar toch kennen, dan moet ze toch actief zijn in de partij.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beperkt, denk ik.
Nieuwe partij. Dan heb je minder mogelijkheden dan de gevestigde orde. VVD, CDA, PvdA en zo die kennen hun mensen veel beter. Die zitten eerst in de jongerenclub, komen jaren bij events, debatten, zitten in de gemeenteraad en zo...
Dan kun je toch beter inschatten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Nou nee, juist niet, want "Jurist" is geen beschermde titel.quote:
Iemand die een HBO bedrijfsrecht heeft gedaan, noemt zich ook jurist.quote:
Ik had vandaag ook een verbale aanvaring toen ik een collega toebeet mij niet uit te leggen wat iedereen in de vergadering wist. Moet ik nu ook onderzocht worden door een extern bureau of zo?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, het is echt stuitend.
En bij zo'n melding, publiciteit en dan meer meldingen is het altijd nog maar de vraag wat er achter zit.
Ik kan ook niets met dat geneuzel over "verbale aanvaringen".
Iemand die helemaal geen rechten heeft gedaan kan en mag zich ook jurist noemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Iemand die een HBO bedrijfsrecht heeft gedaan, noemt zich ook jurist.
Het is natuurlijk ook wel een verschil in iemand meemaken op af en toe een vergadering of een borrel en iemand meemaken in een dagelijkse professionele rol.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu komt Gundogan weg bij D66 Amsterdam, en ik vermoed zomaar dat het nieuwbakken partijkader van Volt daar niet geheel onbekend is.
Ik vind het wel opvallend dat je de term "toebeet" gebruikt, je suggereert bijna dat je je tanden erin gezet hebt, en dat dat zou wel eens onder seksuele intimidatie kunnen vallen, ik denk dat we toch maar eens op zoek moeten naar een onderzoeksbureautjequote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook een verbale aanvaring toen ik een collega toebeet mij niet uit te leggen wat iedereen in de vergadering wist. Moet ik nu ook onderzocht worden door een extern bureau of zo?
Zucht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:24 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Jeetje een rechter die kritisch is. Lijkt me eigenlijk een van de meest basale eigenschappen waarover een rechter moet beschikken. Daarnaast hoe doet hij/zij bij andere zaken het werk? Ik mag hopen net zo kritisch.
Ja, LOI-cursusje en je bent jurist.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Iemand die een HBO bedrijfsrecht heeft gedaan, noemt zich ook jurist.
Ja, dit kan natuurlijk niet, schorsen die HiZquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat je de term "toebeet" gebruikt, je suggereert bijna dat je je tanden erin gezet hebt, en dat dat zou wel eens onder seksuele intimidatie kunnen vallen, ik denk dat we toch maar eens op zoek moeten naar een onderzoeksbureautje
Het was via Zoom. En ik ben nog niet zo gek dat ik ga proberen mijn laptop op te vreten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat je de term "toebeet" gebruikt, je suggereert bijna dat je je tanden erin gezet hebt, en dat dat zou wel eens onder seksuele intimidatie kunnen vallen, ik denk dat we toch maar eens op zoek moeten naar een onderzoeksbureautje
Vergadertijgers he, gaan voor de kill. Dat zijn geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan meld ik me arbeidsongeschikt wegen surmenage. En met de oorlogsdreiging als onderliggende reden. Hou ik het wel uit tot de bom valt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dit kan natuurlijk niet, schorsen die HiZ
Ik dacht gelezen te hebben dat haar vertrek bij D66 ook niet al te soepel ging.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een verschil in iemand meemaken op af en toe een vergadering of een borrel en iemand meemaken in een dagelijkse professionele rol.
Maar dan zou ik haa als D66'er juist aanbevelen bij VOLTquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat haar vertrek bij D66 ook niet al te soepel ging.
Sneaky, sneaky!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar dan zou ik haa als D66'er juist aanbevelen bij VOLT
De rechter heeft nog geen uitspraak gedaan, volgens mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
De rechter was het dus met me eens.
Het begint wel bizar trouwens met "Ik kon het oudergesprek niet beginnen voor ik de juf beloofde, naar eer en geweten, dat ik dit soort dingen niet doe, die in de media verschenen zijn".quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dit fragment laat precies zien waarom mensen haar waarderen én waarom sommige mensen binnen Volt niet tegen haar gedrag kunnen denk ik
Elke ouder heeft toch gewoon recht op een oudergesprek mits diegene zich normaal gedraagt tijdens dat oudergesprekquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint wel bizar trouwens met "Ik kon het oudergesprek niet beginnen voor ik de juf beloofde, naar eer en geweten, dat ik dit soort dingen niet doe, die in de media verschenen zijn".
Dat klinkt alsof de juf die belofte wilde hebben alvorens aan het oudergesprek te beginnen.
Ik vraag me af of een Mark Overmars of Ali B ook zo door de juf wordt afgerekend.
Voor zover ik weet wel. En ik heb er best wat gevoerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Elke ouder heeft toch gewoon recht op een oudergesprek mits diegene zich normaal gedraagt tijdens dat oudergesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |