Dat klinkt alsof Volt hun persbericht ook nog onwaar was, dat zou wel heel slecht zijn van de partij.quote:
Dit idd, het is echt stuitend.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof Volt hun persbericht ook nog onwaar was, dat zou wel heel slecht zijn van de partij.
deze vind ik dan weer niet zo sterk van Knoopsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Dat krijg je als je woke bent en anderen de maat neemt.
[ twitter ]
Mwah, ze hebben een aardige propagandamachine achter zich, het duurt wsch nog even voor er landelijke verkiezingen zijn. Tijd genoeg om een Rutte te doen.quote:
Nou ja op zich is het wel wezenlijk dat die meldingen binnen zijn gekomen nadat er al rumoer was. Dat beïnvloed toch hun betrouwbaarheid, en doordat het anoniem is kan Gundogan dat ook niet toetsten/er iets over zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
deze vind ik dan weer niet zo sterk van Knoops
Ook dat kan prima in stilte. Dan kan ze zich "ziek" melden voor zolang het onderzoek duurt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Je kunt eigenlijk twee dingen doen. Of je meldt concreet wat er is of je schorst d'r, maar houdt dat stil. Dat laatste is misschien wel lastig als het gaat om het meest opvallende lid van een fractie van 3 man.
Als ze medewerking had verleend daaraan, dan was dat de beste optie geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook dat kan prima in stilte. Dan kan ze zich "ziek" melden voor zolang het onderzoek duurt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze medewerking had verleend daaraan, dan was dat de beste optie geweest.
Maar lijkt erop dat Dassen de boel vrij snel heeft opgeblazen al richting 'n punt dat het toch niet meer goed zou komen.
Dassen is zeker geen Rutte.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben een aardige propagandamachine achter zich, het duurt wsch nog even voor er landelijke verkiezingen zijn. Tijd genoeg om een Rutte te doen.
Wat weer maakt dat dit een afrekening lijkt. Ik kan bij deze acties alleen me steeds alleen maar afvragen 'stel dat de meldingen tegen Dassen waren, zou het bestuur dan hetzelfde hebben gehandeld?' En er zijn inmiddels wel heel veel redenen om te denken dat het antwoord nee zou zijn...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze medewerking had verleend daaraan, dan was dat de beste optie geweest.
Maar lijkt erop dat Dassen de boel vrij snel heeft opgeblazen al richting 'n punt dat het toch niet meer goed zou komen.
Ik weet niet wat gebruikelijk is in dit soort kwesties eigenlijk (mbt bureaukeuze), ook in acht nemende dat we het hier niet hebben over werknemer/werkgever...quote:
Laak ik het eens zo stellen, als het waar is dat het gaat om 1 melding en dat die 12 anderen pas na het gewraakte persbericht kwamen dan slaat VOLT hier een modderfiguur van jewelste.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat weer maakt dat dit een afrekening lijkt. Ik kan bij deze acties alleen me steeds alleen maar afvragen 'stel dat de meldingen tegen Dassen waren, zou het bestuur dan hetzelfde hebben gehandeld?' En er zijn inmiddels wel heel veel redenen om te denken dat het antwoord nee zou zijn...
Dassen is ook nogal dom om dit zelf ter hand te nemen en niet het partijbestuur dit soort dingen te laten afhandelen. Nu raakt hij zelf ook besmeurd door alle fouten in deze affaire.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dassen klinkt niet echt als 'n piepel manager.
Het lijkt in elk geval veel te maken te hebben met de persoon Gundogan. Net zoals een aantal van die meldingen daar mee te maken hebben. Die gaan over haar communicatiestijl en drankgebruik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat weer maakt dat dit een afrekening lijkt. Ik kan bij deze acties alleen me steeds alleen maar afvragen 'stel dat de meldingen tegen Dassen waren, zou het bestuur dan hetzelfde hebben gehandeld?' En er zijn inmiddels wel heel veel redenen om te denken dat het antwoord nee zou zijn...
Jeetje een rechter die kritisch is. Lijkt me eigenlijk een van de meest basale eigenschappen waarover een rechter moet beschikken. Daarnaast hoe doet hij/zij bij andere zaken het werk? Ik mag hopen net zo kritisch.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
De vragen zijn echt superkritisch. En dit soort jijbakken doen het echt slecht in rechtzaken.
Ik vind de advocaat van Volt bepaald geen sterk figuur slaan hier.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oh nee geen dertien, twee!
En 'er was al contact' is ook lekker vaag.
Advocaat moet het ook maar doen met hoe Volt het heeft aangepakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind de advocaat van Volt bepaald geen sterk figuur slaan hier.
Ik mag toch aannemen dat hier in een vroeg stadium advocaten bij betrokken zijn...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Advocaat moet het ook maar doen met hoe Volt het heeft aangepakt.
Volgens mij was de trein al aan het rijden gebracht door Volt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat hier in een vroeg stadium advocaten bij betrokken zijn...
Voor dat je iemand met een dergelijk profiel schorst bel je toch even met je advocaat, toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij was de trein al aan het rijden gebracht door Volt.
Wat al weer aangeeft hoe knullig men hiermee omgesprongen is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij was de trein al aan het rijden gebracht door Volt.
Marieke Koekkoek is jurist.... nou is dat over het algemeen een redelijk nietszeggende term, maar zij heeft ook werkelijk een rechtenstudie afgerond.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat hier in een vroeg stadium advocaten bij betrokken zijn...
Maar ik mag toch hopen dat ze haar kenden voor ze op plek 2 van de lijst kwam?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt in elk geval veel te maken te hebben met de persoon Gundogan. Net zoals een aantal van die meldingen daar mee te maken hebben. Die gaan over haar communicatiestijl en drankgebruik.
Dit lijkt me een pleonasmequote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marieke Koekkoek is jurist.... nou is dat over het algemeen een redelijk nietszeggende term, maar zij heeft ook werkelijk een rechtenstudie afgerond.
Beperkt, denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopen dat ze haar kenden voor ze op plek 2 van de lijst kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |