abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203848544
quote:
Ik wil al heel lang een keer graag naar Rusland. Maar dat zal er de komende jaren wel niet inzitten. Niet dat ik het in deze omstandigheden nog zou willen natuurlijk.
pi_203848545
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]
80 % van de gele gebieden dat je op de kaart ziet is platteland of amper bewoond. :')
Het gros van dat bezette gebied ook, en daar ligt ook nog eens geen enkel groot bevolkingscentrum of strategisch belangrijk iets :').
pi_203848546
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dan snap jij er dus helemaal geen jota van. Want in niet één van die situaties is de NAVO actief geweest. Niet één.
Wel waar
pi_203848547
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je zou zo'n poll ook kunnen maken over een van de andere talloze deskundigen die dagelijks op tv te zien zijn.

Ik ben niet zo'n fan van Wierd Duk, maar vind dat hij de kwestie best oké uiteenzet. Al was m'n favoriete deskundige van de afgelopen tijd Laura Starink:

[ afbeelding ]

En Levchenko doet het ook best aardig.
Daar heb je een punt maar ik word specifiek moe van Wierd Duk. Net iets te veel onderbuik steeds
pi_203848548
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als het waar is vind ik het juist wonderlijk dat ze met de helft van de beschikbare troepen niet al veel harder zijn doorgestoten. Als het klopt, dan is het een regelrecht fiasco dat ze met die aantallen niet al land Kiev hebben ingenomen.
De helft van de troepen, dan is dit gewoon logisch. Als de Russen echt alles geven lopen ze Oekraïne zo onder de voet.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:19:39 #206
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203848549
quote:
Vliegtuig naar Moskou was er echt bijna :D Ik had toch wellicht mensen gedropt en teruggevlogen
pi_203848557
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb het antwoord voor je opgezocht (bron):

Dan de andere vraag, over Oekraïne. Ja, ik heb vorige week gestemd tegen de motie over het steunen van de onvoorwaardelijke soevereiniteit van Oekraïne. Als er had gestaan "de soevereiniteit van Oekraïne" had ik ervoor gestemd. Maar "onvoorwaardelijk" is in de internationale politiek een zeer gevaarlijk woord. Dat betekent namelijk dat je in welk conflict dan ook met Oekraïne onvoorwaardelijk alles moet doen om het te steunen. En dat gaat te ver. Dan ga je Nederland verbinden aan iets waartoe je eigenlijk niet in staat bent en dan ga je belangen en mensen in gevaar brengen, wat je eigenlijk niet moet doen. Ik vind het dus zeer gevaarlijk om het woord "onvoorwaardelijk" te gebruiken in de internationale politiek.
Wat een onzin.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203848561
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Vliegtuig naar Moskou was er echt bijna :D Ik had toch wellicht mensen gedropt en teruggevlogen
Dat is meer iets voor de vader van Maxima.
pi_203848562
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Verbaas me vooral over het feit dat ze blijkbaar genoeg brandstof aan boord hadden voor een retourvlucht :D
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:20:57 #210
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203848563
quote:

[..]
Dan snap jij er dus helemaal geen jota van. Want in niet één van die situaties is de NAVO actief geweest. Niet één.
Wat is jouw definitie van 'actief zijn'?
pi_203848564
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:19 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Als we de zg. geitenwollensokkenrockers in de jaren 70 al serieus hadden genomen, dan hadden we al die verdomde olie en al dat gas misschien niet eens meer nodig gehad. En was er misschien niet eens Woke Climate propaganda nodig geweest in 2022.

Maar gas en olie waren en zijn Big Money. Dus werden alternatieven, al dan niet honend, opzij geschoven.
Die zucht naar poen poen poen is het enige waar we op dit moment de wrange vruchten van plukken.
En, als gevolg daarvan, van zo lang mogelijk uitstellen van belangrijke beslissingen.
Stoer links gepeupel, de verzorgingsstaat, WAO, AOW, WAJONG, WIA, bijstand en alle linkse hobby's zijn betaald met dat geld.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_203848566
Het zou mij niets verbazen dat 99% van alle Pro-Oekraïense nieuws fake nieuws is. Een van hun grootste hoop op dit moment is het creëren van propaganda om het moraal van hun eigen volk niet kwijt te raken.

Ik w8 wel op de feiten die we 10 jaar laten kunnen bestuderen en kijken wie er echt fout zit in dit verhaal. Maar gekeken naar de oorlogen van de afgelopen 20/30 jaar i.v.m met Irak, Syrie, Afghanistan etc. zou het mij niet verbazen als Rusland volledig in zijn recht staat.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_203848567
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wel waar
Je hebt geen idee van wat de NAVO is. In al die situaties die je schetst waren een paar landen actief die ook lid zijn van de NAVO, maar dat is echt iets anders. De NAVO is een verdedigingsalliantie en valt niet aan.

Als collectief heeft de NAVO nog nooit een missie uitgevoerd, voor zover ik me kan herinneren.
pi_203848569
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:18 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ze hebben ruim 24 uur rustig aan gedaan, ze gaat straks de strijd opvoeren.
Hebben de Russen al volledige controle over het luchtruim?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203848570
quote:
Ja, laten we iemand die de afgelopen 10 jaar een beroep heeft gemaakt van het goedpraten van Russische misstanden eens vragen om deze situatie te duiden :')
Wierd Duk :')
pi_203848572
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:19 schreef DeOlifantvis het volgende:

[..]
Duitsland had in 1945 ook een aantal dagen nodig + terreurbombardement.

Zo makkelijk is het allemaal niet

https://nl.wikipedia.org/wiki/Duitse_aanval_op_Nederland_in_1940
Hitler wilde ook een snelle beslissing forceren om zich te concentreren op Frankrijk, het hoofddoel van dat offensief
pi_203848574
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je hebt geen idee van wat de NAVO is. In al die situaties die je schetst waren een paar landen actief die ook lid zijn van de NAVO, maar dat is echt iets anders. De NAVO is een verdedigingsalliantie en valt niet aan.

Als collectief heeft de NAVO nog nooit een missie uitgevoerd, voor zover ik me kan herinneren.
Klopt en klopt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_203848577
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Verbaas me vooral over het feit dat ze blijkbaar genoeg brandstof aan boord hadden voor een retourvlucht :D
Vluchten naar Moskou gaan vaak heen en 1-2 uur later weer terug zonder dat er tussendoor nog getankt moet worden.
pi_203848578
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ja, laten we iemand die de afgelopen 10 jaar een beroep heeft gemaakt van het goedpraten van Russische misstanden eens vragen om deze situatie te duiden :')
Dit.
pi_203848584
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Vluchten naar Moskou gaan vaak heen en 1-2 uur later weer terug zonder dat er tussendoor nog getankt moet worden.
Ahh oké, dat wist ik niet :s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203848585
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:18 schreef Tengano het volgende:
Ik snap niet wat mensen tegen Weird Duck hebben :?

Prettige, bedachtzame en rustige man.
Walgelijke extreemrechtse ophitser
pi_203848588
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef Bredemug het volgende:
Het zou mij niets verbazen dat 99% van alle Pro-Oekraïense nieuws fake nieuws is. Een van hun grootste hoop op dit moment is het creëren van propaganda om het moraal van hun eigen volk niet kwijt te raken.

Ik w8 wel op de feiten die we 10 jaar laten kunnen bestuderen en kijken wie er echt fout zit in dit verhaal. Maar gekeken naar de oorlogen van de afgelopen 20/30 jaar i.v.m met Irak, Syrie, Afghanistan etc. zou het mij niet verbazen als Rusland volledig in zijn recht staat.
Oja :'). Er is veel propaganda, maar wat jij hier zegt slaat nergens op.
pi_203848589
https://www.youtube.com/c/CaspianReport/videos

Dit is trouwens een heel degelijk kanaal met hapklare video's voor een beetje verdieping in geopolitiek.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203848591
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Ze zijn naar Kopenhagen gevlogen.
pi_203848595
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:20 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wat is jouw definitie van 'actief zijn'?
Dat er missies onder NAVO vlag worden uitgevoerd. Candymannetje claimt dat de NAVO actief was in o.a. Syrië, Afghanistan, Irak en al die andere VS-coalitie missies. Dat is echt totale flauwekul.
pi_203848597
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Klopt en klopt.
Was het niet zo dat Irak om luchtsteun van de NAVO verzocht heeft tijdens de oorlog tegen het kalifaat?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203848603
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:15 schreef RAVW het volgende:

[..]
zo die heeft niet een steekje los maar mist gewoon een hele kabelboom
Sterker nog, het is een bijzonder intelligente en doortastende vrouw. Als ik in Amsterdam had gewoond, had ik op d'r gestemd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:25:00 #228
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203848604
quote:
India’s prime minister Narendra Modi said on Saturday he would help peace efforts over the Ukraine invasion, Reuters reports, on a phone call with Ukraine’s president Volodymyr Zelenskiy.

Modi said India was willing “to contribute in any way towards peace efforts” while Zelenskiy briefed him about the conflict, a government statement said.

It comes after India – alongside China and the United Arab Emirates – abstained from voting on a UN Security Council resolution to deplore Russia’s invasion. Russia vetoed the resolution.

Modi also express his “deep anguish about the loss of life and property due to the ongoing conflict”. He also raised the issue of the safety of Indian citizens asked for help to evacuate students.
are we infinite or am I alone
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:25:12 #229
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203848605
Luchtalarm!

[ Bericht 96% gewijzigd door the-eye op 26-02-2022 17:34:35 ]
pi_203848606
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Stoer links gepeupel, de verzorgingsstaat, WAO, AOW, WAJONG, WIA, bijstand en alle linkse hobby's zijn betaald met dat geld.
In de zakken verdwenen van Shell en andere megabedrijven.
Die, als gevolg van liberale hobbyisten als Rutte, verhoudingsgewijs weinig belasting hoeven te betalen.
(Niettemin krast de Shell, uit dankbaarheid daarvoor, nu op naar de UK.)

Ik heb, als gevolg van diverse ongemakken, regelmatig een beroep moeten doen en kunnen doen op onderdelen van de verzorgingsstaat, deze zogenaamde linkse hobby's. Niet dat ik me daar trots op voel(de), maar ik was wel zielsgelukkig dat het hier (nog) kon/kan.
Wacht maar tot jou of één van je geliefden/vrienden enig ongemak overkomt, en de overheid zegt: rot op, je redt jezelf maar, linkse hobbyist.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:25:20 #231
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_203848607
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:12 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Jij zit veel te veel op de hand van Rusland om deze klacht serieus te nemen, sorry. Er wordt niet BELACHELIJK veel propaganda geplaatst, het is wel zaak om het een beetje in de gaten te houden.
Wat lul je nou stom. De tweets die hier over het algemeen geplaatst worden door accounts zoals Nexta laten keer op keer blijken kul te verkondigen en dat wordt dan als warme broodjes voor waar aangenomen. Tevens zal het mij weinig boeien wie er in deze oorlog wint. Maar dat geneuzel en eenzijdige berichtgeving wat hier veel voorbij komt doet dit topic weinig goeds.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_203848610
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:24 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Was het niet zo dat Irak om luchtsteun van de NAVO verzocht heeft tijdens de oorlog tegen het kalifaat?
Turkije heeft artikel 5 ingeroepen in het Syrië conflict, maar dat is niet gehonoreerd.
pi_203848611
Incelfrikandel
pi_203848613
twitter

Volgens Rutte zijn de stingers al onderweg
pi_203848615
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Hitler wilde ook een snelle beslissing forceren om zich te concentreren op Frankrijk, het hoofddoel van dat offensief
Ja, anders had het wat langer geduurd. Ik begrijp dat Zelensky de moraal hoog wil houden, maar ik vrees dat mensen die denken dat Oekraine niet gaat verliezen niet gelijk hebben.

Dus ik vrees dat vrede met Rusland voor hen het beste is wat ze kunnen bereiken
pi_203848616
quote:

Een soeverein land dat zijn eigen beslissingen mag maken binnenvallen omdat het niet doet wat jij zegt is volledig in je recht staan? :')

Jij zou ook een goede in 1938 geweest zijn. :')
pi_203848618
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:16 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
Heeft Wierd al een manier gevonden om 'de moslims' de schuld te geven van dit alles?
Je kunt het gewoon doen, en als er dan commentaar op komt, schrijf je een jaar lang dagelijks een column over 'hoe je dat niet eens meer mag zeggen'.
pi_203848621
quote:
Die past mooi in de OP @Frozen-assassin
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:26:17 #239
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203848623
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat er missies onder NAVO vlag worden uitgevoerd. Candymannetje claimt dat de NAVO actief was in o.a. Syrië, Afghanistan, Irak en al die andere VS-coalitie missies. Dat is echt totale flauwekul.
Zie hier, een lijst met operaties onder de NAVO-vlag: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_NATO_operations
pi_203848626
quote:

pi_203848630
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:18 schreef EinarBoe het volgende:
Het is duidelijk een gevalletje: Te laf en bang om de stemmen van de Poetinfanboys uit de achterban te verliezen.
Dat is het geenszins. Dan zou Nanninga Zelensky geen "ontzettende baas" noemen.
pi_203848631
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Turkije heeft artikel 5 ingeroepen in het Syrië conflict, maar dat is niet gehonoreerd.
Dat weet ik maar Irak heeft toen om luchtsteun gevraagd en gekregen, de vraag is dan natuurlijk of dat van de NAVO was.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:27:26 #243
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203848632
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:25 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]

Die kunnen ze toch binnen 3 uur brengen met een vliegtuig? Of zijn ze onderweg met een bakfiets?
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:27:33 #244
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203848634
UK households face biggest fall in living standards since 1950s, say experts

Russian invasion of Ukraine could further hike global energy prices and cut real incomes by 3.1%, economists fear
pi_203848637
quote:

Want bij Irak en Afghanistan stonden de aanvallers ook in hun recht? Hoe een burgeroorlog in Syrië hier iets mee te maken heeft, ben ik ook benieuwd naar.
pi_203848639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:27 schreef Momo het volgende:

[..]
Die kunnen ze toch binnen 3 uur brengen met een vliegtuig? Of zijn ze onderweg met een bakfiets?
Denk tot aan Polen met het vliegtuig en dan met vrachtwagens. Lijkt me niet dat ze nu op Oekraïne gaan vliegen.
pi_203848642
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dan had Tjerry zitten vertellen dat ome Dolf zo'n mooie vent was en dat we ons er niet mee moesten bemoeien omdat de wereld zo niet in elkaar zit. :X
En dat het de schuld was van het Westen door het Verdrag van Versailles en dat Duitsland nu niet anders kon omdat ze Lebensraum nodig hebben. Je ziet het Baudet zo Twitteren als ze toen Twitter hadden.
pi_203848643
quote:

[..]
Ik denk dat puur vanwege de veiligheid niet bekend wordt gemaakt via welk transportmiddel/route deze dingen worden vervoerd.
pi_203848644
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik vraag mij af wat het belang van India is om zich niet concreet uit te spreken tegen Rusland.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:28:38 #250
65846 Bocaj
47th President.
pi_203848646
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:25 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]

Zijn wel gave dingen...

pi_203848648
We leveren inmiddels flink wat wapens aan Oekraïne als EU.. dat is toch gewoon oorlog in de ogen van Rusland?
pi_203848649
Vind het mooi dat Polen zo'n leidersrol vertolkt, zowel wat betreft opvang vluchtelingen als richting de EU.
pi_203848651
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:27 schreef crystal_meth het volgende:
UK households face biggest fall in living standards since 1950s, say experts

Russian invasion of Ukraine could further hike global energy prices and cut real incomes by 3.1%, economists fear
Geen probleem, men zag dit al aankomen:

quote:
Bank of England tells ministers to intervene on digital currency 'programming'

Digital cash could be programmed to ensure it is only spent on essentials, or goods which an employer or Government deems to be sensible

https://www.telegraph.co.(...)urrency-programming/

https://www.bankofengland.co.uk/research/digital-currencies
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:29:06 #254
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203848652
quote:

[..]
De nieuwste S-400 raketten hebben een bereik van 400 km.
pi_203848655
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:28 schreef dudewhereismycar het volgende:
We leveren inmiddels flink wat wapens aan Oekraïne als EU.. dat is toch gewoon oorlog in de ogen van Rusland?
Die gaan hier zeker nog op reageren denk ik.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:29:28 #256
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203848656
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:13 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Worden de Russische aantallen onderschat of zou Putin niet doorhebben dat hij bij de invasie van Roemenie, Polen, Hongarije, Baltics, Finland etc ook nog troepen nodig heeft?
Daarvoor gaat hij natuurlijk de inwoners van de veroverde gebieden gebruiken. Net zoals Genghis Khan dat deed.

Schijnt dus dat bij de Winter War van Finland er vooral veel Ukrainers de dood vonden. Wel slim van de Sovjet Unie, gebied veroveren en daarna de mannen van dat gebied gebruiken om een ander gebied te veroveren.
pi_203848657
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Wat bedoelen ze dan met deze missies?
https://www.defensie.nl/onderwerpen/navo-70-jaar/navo-missies
pi_203848658
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vraag mij af wat het belang van India is om zich niet concreet uit te spreken tegen Rusland.
India is fel tegen de westerse hegemonie in de wereld, dat is allang bekend.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:29:35 #259
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203848660
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:28 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
Denk tot aan Polen met het vliegtuig en dan met vrachtwagens. Lijkt me niet dat ze nu op Oekraïne gaan vliegen.
Maar dan kunnen ze er alsnog toch binnen 12 uur zijn?
pi_203848661
twitter
pi_203848662
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:28 schreef dudewhereismycar het volgende:
Landen leveren, niet de NAVO en EU.
pi_203848663
quote:
Dus USA is in oorlog met iedereen? Die leveren aan hele wereld via Lockheed, Dimension, Boeing.
pi_203848665
quote:
Ik zit ook te wachten op het moment dat Putin dit oppakt als oorlogsverklaring
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:29:58 #264
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203848666
quote:

[..]
Nee natuurlijk niet :') die gaan gewoon via een track en trace zodat de levering goed gevolgd kan worden.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:29:59 #265
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203848667
quote:

[..]
Rusland levert 60 a 70% van hun wapens.
pi_203848669
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind het mooi dat Polen zo'n leidersrol vertolkt, zowel wat betreft opvang vluchtelingen als richting de EU.
Inderdaad, heel goed om te zien.
pi_203848670
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:26 schreef Repentless het volgende:

[..]
Zie hier, een lijst met operaties onder de NAVO-vlag: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_NATO_operations
En daar is dus geen één aanvalsmissie bij die is veroorzaakt doordat één van de leden de rest meetrok in een oorlog.

Het gaat om trainen, tegengaan piraterij en het plaatsen van verdedigingsmiddelen. De enige oorlogsacties waren in Bosnië en dat voorbeeld werd niet eens genoemd door Candymannetje.
pi_203848673
quote:

[..]
Van een land waar groepsverkrachting de officieuze nationale sport is verwacht ik niet veel.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:30:40 #269
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203848674
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:29 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet :') die gaan gewoon via een track en trace zodat de levering goed gevolgd kan worden.
Hopelijk niet met DPD, die raken altijd mijn pakketjes kwijt in Duitsland.
pi_203848675
quote:
Dat blijft ook volkomen maf. We mogen en willen geen strijdmachten naar Oekraïne sturen, maar we sturen wel materieel. En intussen blijven we gas kopen van de Russen en hun oorlogskas spekken.
pi_203848676
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat is het geenszins. Dan zou Nanninga Zelensky geen "ontzettende baas" noemen.
Maar Nanninga zit niet in de TK namens JA21, en Nanninga deed die uitspraak later pas, nadat Zelenski toch wat harten wist te veroveren. Het is overduidelijk dat JA21 eerst de kat uit de boom wilde kijken en niet de cojones had om stelling te nemen.
pi_203848677
quote:
Nee, China leverde ook wapens aan Vietnam, maar de VS zag het niet als een oorlog tegen China.
pi_203848678
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:27 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat weet ik maar Irak heeft toen om luchtsteun gevraagd en gekregen, de vraag is dan natuurlijk of dat van de NAVO was.
Irak niet. Turkije heeft toen patriots gekregen van de NAVO, uit Nederland.
pi_203848679
quote:
We schieten ze zelf niet af, dat mogen de mensen uit Oekraïne doen.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:31:07 #275
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203848680
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad, heel goed om te zien.
maar die hebben ook een teringhekel aan alles wat maar van rusland af komt
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203848685
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:31 schreef RAVW het volgende:

[..]
maar die hebben ook een teringhekel aan alles wat maar van rusland af komt
En terecht, gezien 1939-1990.
pi_203848686
quote:

[..]

Echt wel: NAVO Missies.
pi_203848687
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:29 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
because we see them as rural villages
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_203848688
quote:
[ twitter ]
Is het blind en doof ofzo
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203848691
Ik zie net op televisie dat het verzoek voor die Stinger raketten al 5 weken geleden was ingediend, maar daar is eerst een paar weken over vergaderd.
pi_203848692
quote:
Aanvalsmissies. Daar had jij het over. Missies waarbij één van de lidstaten de rest mee de oorlog in trok. Dat beweerde jij, en je levert nu zelf overduidelijk bewijs dat dat niet klopt.

Echt slim ben je niet hè?
pi_203848693
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jammer dat Frankrijk en Duitsland dit (wederom) niet doen.
pi_203848694
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:27 schreef bedachtzaam het volgende:

NATO Mission Iraq (NMI) is a non-combat mission that aims to strengthen Iraqi security institutions and forces so that they are able to prevent the return of ISIS, fight terrorism and stabilise their country. It was at the NATO Summit in Brussels in July 2018, following a request from the government of Iraq, that Allied Leaders launched this advisory and capacity-building mission in Iraq, which was established in October 2018.
https://www.nato.int/cps/en/natohq/topics_166936.htm
pi_203848695
quote:
Nee hoor. Zijn gewoon spullen om de tuin te versieren :Y
pi_203848696
quote:
[ twitter ]
Wat een laffe kuthonden zijn die Russen toch. Hitler gaf tenminste toe dat hij Europese steden aanviel.
pi_203848700
quote:
[ twitter ]
Heel oud filmpje, wat is de toegevoegde waarde?
pi_203848701
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
Dus USA is in oorlog met iedereen? Die leveren aan hele wereld via Lockheed, Dimension, Boeing.
Gaat om het moment van levering..
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:33:17 #288
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203848703
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:32 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Nee hoor. Zijn gewoon spullen om de tuin te versieren :Y
En voor de plaatselijke schietvereniging :)
pi_203848704
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Hij weet in iedergeval meer van Rusland af dan ons allemaal. En begin jaren 2000 was Poetin een alternatief voor Rusland na Jeltsin. Dat het nu anders blijkt te zijn is een feit.

Bovendien praten we ook de misstanden in China etc goed. Althans we maken er geen groot punt van want we kopen altijd nog met alle plezier spullen van China en laten we het toe dat ze ook nog diverse infra opkopen in de EU.
pi_203848705
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die gaan hier zeker nog op reageren denk ik.
Die krijgen ook een lading wapens van Cuba, Venezuela en Belarus. :P
pi_203848707
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:31 schreef AchJa het volgende:

[..]
Echt wel: NAVO Missies.
Ja, ik vergat in deze post 'aanvals'- missies. De context was iemand die beweerde dat de NAVO betrokken was in aanvalsmissies omdat één van de lidstaten ze daarin meegetrokken had.
pi_203848711
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:33 schreef Cherni het volgende:

[..]
Hij weet in iedergeval meer van Rusland af dan ons allemaal.
Waarom praat ie dan altijd poep als het om Rusland gaat?
pi_203848713
quote:
Dit is hoe de Koude Oorlog -die we hebben hervat met expansie richting het Oosten- altijd heeft gewerkt.
pi_203848723
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, ik vergat in deze post 'aanvals'- missies. De context was iemand die beweerde dat de NAVO betrokken was in aanvalsmissies omdat één van de lidstaten ze daarin meegetrokken had.
Ik hoorde gisteren ook een FvDer beweren dat de EU en Navo allemaal landen en grondgebied van Rusland hebben afgepakt. Say what?
pi_203848729
twitter
pi_203848732
Ik vraag me af. Er zijn al heel wat wapenleverancies richting oekraine gegaan. Wat als de navo ook wat goed getrainde troepen als commando's tijdelijk kado doet aan oekraine. Oekrains uniform aan, maar verder wel via navo aangestuurd..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:35:48 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203848733
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:34 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dit is hoe de Koude Oorlog -die we hebben hervat met expansie richting het Oosten- altijd heeft gewerkt.
Hoe hebben wij die expansie hervat dan?
Laffe huichelaar
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:35:52 #299
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203848737
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Aanvalsmissies. Daar had jij het over. Missies waarbij één van de lidstaten de rest mee de oorlog in trok. Dat beweerde jij, en je levert nu zelf overduidelijk bewijs dat dat niet klopt.

Echt slim ben je niet hè?
De war on terror was gewoon een artikel 5 missie. Turkije was een artikel 4 missie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')