En terecht, gezien 1939-1990.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar die hebben ook een teringhekel aan alles wat maar van rusland af komt
Echt wel: NAVO Missies.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je hebt geen idee van wat de NAVO is. In al die situaties die je schetst waren een paar landen actief die ook lid zijn van de NAVO, maar dat is echt iets anders. De NAVO is een verdedigingsalliantie en valt niet aan.
Als collectief heeft de NAVO nog nooit een missie uitgevoerd, voor zover ik me kan herinneren.
because we see them as rural villagesquote:
Is het blind en doof ofzoquote:
Aanvalsmissies. Daar had jij het over. Missies waarbij één van de lidstaten de rest mee de oorlog in trok. Dat beweerde jij, en je levert nu zelf overduidelijk bewijs dat dat niet klopt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze dan met deze missies?
https://www.defensie.nl/onderwerpen/navo-70-jaar/navo-missies
Jammer dat Frankrijk en Duitsland dit (wederom) niet doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind het mooi dat Polen zo'n leidersrol vertolkt, zowel wat betreft opvang vluchtelingen als richting de EU.
NATO Mission Iraq (NMI) is a non-combat mission that aims to strengthen Iraqi security institutions and forces so that they are able to prevent the return of ISIS, fight terrorism and stabilise their country. It was at the NATO Summit in Brussels in July 2018, following a request from the government of Iraq, that Allied Leaders launched this advisory and capacity-building mission in Iraq, which was established in October 2018.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:27 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat weet ik maar Irak heeft toen om luchtsteun gevraagd en gekregen, de vraag is dan natuurlijk of dat van de NAVO was.
Nee hoor. Zijn gewoon spullen om de tuin te versierenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:28 schreef dudewhereismycar het volgende:
We leveren inmiddels flink wat wapens aan Oekraïne als EU.. dat is toch gewoon oorlog in de ogen van Rusland?
Wat een laffe kuthonden zijn die Russen toch. Hitler gaf tenminste toe dat hij Europese steden aanviel.quote:
Gaat om het moment van levering..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dus USA is in oorlog met iedereen? Die leveren aan hele wereld via Lockheed, Dimension, Boeing.
En voor de plaatselijke schietverenigingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:32 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn gewoon spullen om de tuin te versieren
Hij weet in iedergeval meer van Rusland af dan ons allemaal. En begin jaren 2000 was Poetin een alternatief voor Rusland na Jeltsin. Dat het nu anders blijkt te zijn is een feit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, laten we iemand die de afgelopen 10 jaar een beroep heeft gemaakt van het goedpraten van Russische misstanden eens vragen om deze situatie te duiden
Wierd Duk
Die krijgen ook een lading wapens van Cuba, Venezuela en Belarus.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die gaan hier zeker nog op reageren denk ik.
Ja, ik vergat in deze post 'aanvals'- missies. De context was iemand die beweerde dat de NAVO betrokken was in aanvalsmissies omdat één van de lidstaten ze daarin meegetrokken had.quote:
Waarom praat ie dan altijd poep als het om Rusland gaat?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Hij weet in iedergeval meer van Rusland af dan ons allemaal.
Dit is hoe de Koude Oorlog -die we hebben hervat met expansie richting het Oosten- altijd heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:28 schreef dudewhereismycar het volgende:
We leveren inmiddels flink wat wapens aan Oekraïne als EU.. dat is toch gewoon oorlog in de ogen van Rusland?
Turkije heeft helemaal niks gekregen. Wij hebben daar de BMDT gedraaid.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Irak niet. Turkije heeft toen patriots gekregen van de NAVO, uit Nederland.
Ik hoorde gisteren ook een FvDer beweren dat de EU en Navo allemaal landen en grondgebied van Rusland hebben afgepakt. Say what?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ik vergat in deze post 'aanvals'- missies. De context was iemand die beweerde dat de NAVO betrokken was in aanvalsmissies omdat één van de lidstaten ze daarin meegetrokken had.
Hoe hebben wij die expansie hervat dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:34 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dit is hoe de Koude Oorlog -die we hebben hervat met expansie richting het Oosten- altijd heeft gewerkt.
Geweldig kanaal iddquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:23 schreef Complotwappie het volgende:
https://www.youtube.com/c/CaspianReport/videos
Dit is trouwens een heel degelijk kanaal met hapklare video's voor een beetje verdieping in geopolitiek.
De war on terror was gewoon een artikel 5 missie. Turkije was een artikel 4 missie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aanvalsmissies. Daar had jij het over. Missies waarbij één van de lidstaten de rest mee de oorlog in trok. Dat beweerde jij, en je levert nu zelf overduidelijk bewijs dat dat niet klopt.
Echt slim ben je niet hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |