Ze zeggen en schrijven the Netherlands. Maar Netherlands is de 'eigennaam' van ons land.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar wel The Netherlands in het Engels.
Eigenlijk is dat niet relevant. Als de VS solo betrokken zou raken is dat voor de NAVO helemaal geen reden om mee te doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het lijkt jou mooi als de NAVO lidstaten erbij betrokken raken?
Je kunt je afvragen of die cyberaanvallen over en weer ook niet al art 5 van de NAVO triggeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[ twitter ]
Ik kan het niet verifiren maar klinkt haast te mooi om waar te zijn
Sterker nog de fall-out van die invasie en die desastreuze speech van Colin Powell bij de VN hebben zelfs afgelopen weken nog hun effect gehad, in de zin dat de intelligence die Biden presenteerde door een deel van de Westerse wereld met scepsis en zelfs ongeloof werd ontvangen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Onder wat voor steen heb jij geleefd sinds 2003? Je moet toch wel echt goed je best doen om helemaal niks van de hopen kritiek die daar op is gekomen mee te krijgen.
Wellicht vinden ze dergelijke ingrepen toch teveel zelf een daad van oorlog, waar ze nogal wars van zijn sinds een kleine eeuw.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Het valt mij echt heel erg tegen van een land als Duitsland...
Liever naar Oekrane, zonder wapenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:01 schreef Aurelius het volgende:
JA21 is wel oke.
Thierry mogen ze op het vliegtuig naar Rusland zetten.
begrijp het wel die heeft natuurlijk niet echt positieve vooruitzichten als er een WW3 komt .. ze hebben bij de eerste twee al een hoop schulden en problemen gehad , dat willen ze echt gen 3de keerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met Geert Wilders, maar ook zijn standpunt kun je niet fascistode noemen (zoals de eerder aangehaalde twitteraar deed):quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Vlaardingerbroek vind ik ook meer een type voor BVNL(Van Haga) met haar coronacomplotten. Ik heb de indruk dat het wat betreft het erkennen en steunen van de soevereiniteit van Oekrane wel goed zit bij JA21, SGP en BBB.
Zie post #55.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Behalve dat JA21 wel tegen die motie had gestemd van vdPlas om de soevereiniteit te benadrukken. Ik weet niet in welke verwoordingen dat was, maar toch opvallend.
Ging me meer om het woord "rechts". SGP doet met dit soort dossiers meestal geen gekke dingen.quote:Oekrane is nog wel christelijk genoeg om steun te ontvangen vanuit de SGP.
Greet trekt weer veel te snel conclusies, die sancties gaat Putin wel voelen maar dat duurt even.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met Geert Wilders, maar ook zijn standpunt kun je niet fascistode noemen (zoals de eerder aangehaalde twitteraar deed):
[ twitter ]
Wachtwoord er ook nog bij?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:48 schreef Bocaj het volgende:
Heeft iemand het emailadres van Putin? (Wil hem een email zenden!)
Klopt wat betreft het niet-fascisme van die uitspraak, maar Geert blijft natuurlijk een racist en een harteloze lul die er geen problemen mee heeft om te scoren over de slachtoffers in Oekrane zodat hij nog weer wat langer uit zijn neus kan vreten in de TK.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met Geert Wilders, maar ook zijn standpunt kun je niet fascistode noemen (zoals de eerder aangehaalde twitteraar deed):
[ twitter ]
Hopelijk een boel Britse en Deutsche.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:03 schreef crystal_meth het volgende:
Weten we welke Europese banken en bedrijven in moeilijkheden komen wanneer Rusland van SWIFT afgesloten wordt?
vooral die lege tanks ...quote:
Ik hoop zo dat die Zelensky dit lettterlijk gaat overleven.quote:
Zijn er nog beelden van de 2 of 3 Russische troepen transportvliegtuigen die afgelopen nacht zijn neergehaald?quote:
Het gaat niet om het hebben van olie. Maar om het daar te krijgen waar je het nodig hebt. Hoe dieper ze het land in gaan hoe moeilijker het isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
vooral die lege tanks ...
en dat van een land die geloof ik de meeste olie in de grond heb zitten van de hele wereld ( ergens in de buurt van Alaska
Rape123123? Meneer Billy lijkt me geen gezellige gozer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wachtwoord er ook nog bij?
https://9gag.com/gag/aBndD9A
[ afbeelding ]
Kan ook gewoon propaganda zijn. Alle tweets, foto's, berichten moeten met een korrel zout worden genomenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
en dat van een land die geloof ik de meeste olie in de grond heb zitten van de hele wereld ( ergens in de buurt van Alaska
In theorie wel, de praktijk is helaas anders.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat niet relevant. Als de VS solo betrokken zou raken is dat voor de NAVO helemaal geen reden om mee te doen.
Maar de invasie vindt daar nou eenmaal niet plaatsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee, lijkt ook niet te kloppen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zijn er nog beelden van de 2 of 3 Russische troepen transportvliegtuigen die afgelopen nacht zijn neergehaald?
Ik heb het antwoord voor je opgezocht (bron):quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Behalve dat JA21 wel tegen die motie had gestemd van vdPlas om de soevereiniteit te benadrukken. Ik weet niet in welke verwoordingen dat was, maar toch opvallend.
Heb je ook voorbeelden van racisme ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Klopt, maar Geert blijft natuurlijk een racist en een harteloze lul die er geen problemen mee heeft om te scoren over de slachtoffers in Oekrane zodat hij nog weer wat langer uit zijn neus kan vreten in de TK.
Zo heel verrassend is dit toch niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[ twitter ]
Ik kan het niet verifiren maar klinkt haast te mooi om waar te zijn
Die krengen rijden zowat 4:1 (Duitse Leopard), en die oude t- 72 (?) zijn vast niet zuiniger.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
We vervallen allemaal in energiearmoede in Europa vanwege een gigantisch slechte samenloop van omstandigheden van Woke Climate propaganda en uitvoering + afschalen kolencentrales + afschalen Kernreactoren + geen vervanging voor die shit behalve dan inkoop van Gas in grote getalen van Rusland.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Want? Hoe vaak is de NAVO betrokken geraakt bij internationale conflicten?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In theorie wel, de praktijk is helaas anders.
Dat is ook wel gebleken de afgelopen jaren.
Heb ook wel het idee dat er vrij veel propaganda vanuit de Oekraense kant wordt verspreid ja. Ook al die foto's en heldhaftige teksten. Ze doen maar, maar dat is wel iets om rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan ook gewoon propaganda zijn. Alle tweets, foto's, berichten moeten met een korrel zout worden genomen
Fascistode zeker niet, maar zijn mening omtrent dit conflict is te debiel voor woorden. Dat is niet in je video te zien overigens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ twitter ]
Niet slim om naast die brandbommen te lassen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:39 schreef Janena het volgende:
https://youtube.com/shorts/SIOL5Keyl3Y?feature=share
Wat een heldhaftig volk
Dat ze grote problemen qua logistiek hebben (waaronder dus tekorten aan brandstof) wordt ondertussen ook al bevestigd door de Britten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan ook gewoon propaganda zijn. Alle tweets, foto's, berichten moeten met een korrel zout worden genomen
Er wordt BELACHELIJK veel propaganda vanuit twitter door Oekranes gezinde accounts verspreidt. En dat wordt hier zonder het te checken klakkeloos geplaatst.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat er vrij veel propaganda vanuit de Oekraense kant wordt verspreid ja. Ook al die foto's en heldhaftige teksten. Ze doen maar, maar dat is wel iets om rekening mee te houden.
Die twitteraars moeten gewoon eens stoppen om iedereen die het niet met hen eens is een fascist te noemen. Da's nota bene een tactiek waar Poetin zich van bedient.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Fascistode zeker niet, maar zijn mening omtrent dit conflict is te debiel voor woorden. Dat is niet in je video te zien overigens.
Een beetje zoals Itali tijdens de Tweede Wereldoorlog dus. Eerst kijken wie aan de winnende hand is. Keert het daarna om, dan kunnen we altijd nog switchen van zijde.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord voor je opgezocht (bron):
Dan de andere vraag, over Oekrane. Ja, ik heb vorige week gestemd tegen de motie over het steunen van de onvoorwaardelijke soevereiniteit van Oekrane. Als er had gestaan "de soevereiniteit van Oekrane" had ik ervoor gestemd. Maar "onvoorwaardelijk" is in de internationale politiek een zeer gevaarlijk woord. Dat betekent namelijk dat je in welk conflict dan ook met Oekrane onvoorwaardelijk alles moet doen om het te steunen. En dat gaat te ver. Dan ga je Nederland verbinden aan iets waartoe je eigenlijk niet in staat bent en dan ga je belangen en mensen in gevaar brengen, wat je eigenlijk niet moet doen. Ik vind het dus zeer gevaarlijk om het woord "onvoorwaardelijk" te gebruiken in de internationale politiek.
Ik vrees dat ie als martelaar gaat stervenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die Zelensky dit lettterlijk gaat overleven.
Zou afschuwelijk zijn als die Russen hem over een week afschieten
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wachtwoord er ook nog bij?
https://9gag.com/gag/aBndD9A
[ afbeelding ]
Je leest erin wat je wil lezen. JA21 heeft heel duidelijk gezegd voor de soevereiniteit van Oekrane te zijn. Bekijk ook gerust de twitterfeed van Nanninga om te zien of ze aan de goede kant van de geschiedenis staat. Of niet natuurlijk, als je je mening al klaar hebt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:09 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Een beetje zoals Itali tijdens de Tweede Wereldoorlog dus. Eerst kijken wie aan de winnende hand is. Keert het daarna om, dan kunnen we altijd nog switchen van zijde.
Als er in Europa gewoon 10-20 jaar eerder eens zaak was gemaakt van die 'woke climate propaganda' dan hadden we nu lang niet zo'n groot probleem gehad om sancties tegen deze oorlog uit te voerenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
We vervallen allemaal in energiearmoede in Europa vanwege een gigantisch slechte samenloop van omstandigheden van Woke Climate propaganda en uitvoering + afschalen kolencentrales + afschalen Kernreactoren + geen vervanging voor die shit behalve dan inkoop van Gas in grote getalen van Rusland.
Je kunt altijd nog RussiaToday volgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Er wordt BELACHELIJK veel propaganda vanuit twitter door Oekranes gezinde accounts verspreidt. En dat wordt hier zonder het te checken klakkeloos geplaatst.
Dus russen vechten qua manschappen op halve kracht. Daarnaast gaan ze nog niet all out om burgerdoden te vermijden. Kan dus nog veel erger worden. Hoop dat de Russen en Oekraine snel om tafel gaan en een oplossing onderhandelen.quote:
Ze zoeken hem en gaan hem geheid vinden, maar wat gaan ze dan in godsnaam doen...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:09 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie als martelaar gaat sterven
(maar snap wel dat vluchten voor hem geen optie is als je de burgers hoop wil laten houden en mee wil laten doen)
Jij zit veel te veel op de hand van Rusland om deze klacht serieus te nemen, sorry. Er wordt niet BELACHELIJK veel propaganda geplaatst, het is wel zaak om het een beetje in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Er wordt BELACHELIJK veel propaganda vanuit twitter door Oekranes gezinde accounts verspreidt. En dat wordt hier zonder het te checken klakkeloos geplaatst.
Hier kun je ook zien dat de Russen best wat belangrijke gebieden onder controle hebben. Het is zelfs zo dat Kiev moet uitkijken dat ze niet compleet afgesneden gaan worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:08 schreef Gebruikersnaam404 het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige situatie
Nee man, die hebben toch gewoon navigatie. Denk je nou werkelijk dat die naar de verkeersborden gaan kijkenquote:
Dit idd, het blijft oorlogquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat dat nog kan, er zijn wel eens mensen voor veel minder van YT of Facebook (en waar die verder ook uitzenden) gebonjourd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:11 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog RussiaToday volgen.
Worden de Russische aantallen onderschat of zou Putin niet doorhebben dat hij bij de invasie van Roemenie, Polen, Hongarije, Baltics, Finland etc ook nog troepen nodig heeft?quote:
Dat soort televisie kanalen, net zoals propaganda tweets vanuit Twitter, is meer iets voor jou. Dus nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:11 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog RussiaToday volgen.
Het precieze aantal weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Want? Hoe vaak is de NAVO betrokken geraakt bij internationale conflicten?
Als het waar is vind ik het juist wonderlijk dat ze met de helft van de beschikbare troepen niet al veel harder zijn doorgestoten. Als het klopt, dan is het een regelrecht fiasco dat ze met die aantallen niet al land Kiev hebben ingenomen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:11 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Dus russen vechten qua manschappen op halve kracht. Daarnaast gaan ze nog niet all out om burgerdoden te vermijden. Kas dus nog veel erger worden. Hoop dat de Russen en Oekraine snel om tafel gaan en een oplossing onderhandelen.
komen ze vanzelf wel achterquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
Niet slim om naast die brandbommen te lassen.
Deze Nanninga?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je leest erin wat je wil lezen. JA21 heeft heel duidelijk gezegd voor de soevereiniteit van Oekrane te zijn. Bekijk ook gerust de twitterfeed van Nanninga om te zien of ze aan de goede kant van de geschiedenis staat. Of niet natuurlijk, als je je mening al klaar hebt.
Je moet het ook kunnen raffinerenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dan snap jij er dus helemaal geen jota van. Want in niet n van die situaties is de NAVO actief geweest. Niet n.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het precieze aantal weet ik niet.
Zo uit m'n hoofd even een paar.
Afghanistan.
Irak.
Libi.
Joegoslavi.
Hij is heel authentiek. Komt zeer integer over. Hopelijk blijft ie uit handen van de Russen. Zou een groot gemis voor de wereld zijn, als ie het loodje legt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze zoeken hem en gaan hem geheid vinden, maar wat gaan ze dan in godsnaam doen...![]()
Ik kende de man hiervoor niet maar hij heeft zoiets bijzonders over zich. Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij hiervoor gewoon een komiek was.
Misschien worden zij ook wel door Putin betaald om het land te verraden. Ze komen natuurlijk voort uit de FvD.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar dat ik me afvraag wat er achter de tegenstem van JA21 zit.
De vrjiheidminnende Eva Vlaardingerbroek is overigens opvallend stil op Twitter.
Trap er niet in, 1 filmpje is het maar maar voor de rest helemaal niet grootschalig te zien. Niet zo naef zijn dat zrusland het zo simpel laat zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ehmmm...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee man, die hebben toch gewoon navigatie. Denk je nou werkelijk dat die naar de verkeersborden gaan kijken
Jep, die ja. Zoals ik al dacht: mening allang klaar.quote:
Ik heb 'm twee jaar lang genegeerd dus kan 'm nog even hebben, al zit ik pas op minuut 10.quote:
Ik volg al die twitter berichten niet eens. Swift zou ook geregeld zijn want Duitsland is om. Dat werd vermeld door een bron uit de Oekrane en word gelijk overgenomen. Als iemand mij een Duitse bron kan geven of van een betrouwbaar persbureau dan hou ik mij aanbevolen. Ik kan het zelf niet vinden. Althans geen officieel bericht vanuit Duitsland.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat er vrij veel propaganda vanuit de Oekraense kant wordt verspreid ja. Ook al die foto's en heldhaftige teksten. Ze doen maar, maar dat is wel iets om rekening mee te houden.
zo die heeft niet een steekje los maar mist gewoon een hele kabelboomquote:
Nog een paar minuten en ook jij bent omquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:15 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik heb 'm twee jaar lang genegeerd dus kan 'm nog even hebben, al zit ik pas op minuut 10.
Als die verstoord wordt...dan moet je toch wat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee man, die hebben toch gewoon navigatie. Denk je nou werkelijk dat die naar de verkeersborden gaan kijken
dat is ook het probleemquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Je moet het ook kunnen raffineren
Sorry hoor maar het gros van die belangrijke gebieden die ze 'onder controle' hebben ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hier kun je ook zien dat de Russen best wat belangrijke gebieden onder controle hebben. Het is zelfs zo dat Kiev moet uitkijken dat ze niet compleet afgesneden gaan worden.
Maar hij kan onmogelijk uit handen van de Russen blijven. De jacht is uiteindelijk op hem; hij heeft de touwtjes in handen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hij is heel authentiek. Komt zeer integer over. Hopelijk blijft ie uit handen van de Russen. Zou een groot gemis voor de wereld zijn, als ie het loodje legt.
Het hele fvd clubje was al vanaf het begin pro Putin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien worden zij ook wel door Putin betaald om het land te verraden. Ze komen natuurlijk voort uit de FvD.
Ja, maar ze is geen fascist hoor. Joden vergassen, kapot rijden en raampje op en heil hitler roepen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
zo die heeft niet een steekje los maar mits gewoon een hele kabelboom
Schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:08 schreef Gebruikersnaam404 het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige situatie
Wierd "als je je bek houdt en je niet met politiek bemoeit is het prima vertoeven in Rusland" Dukquote:
80 % van de gele gebieden dat je op de kaart ziet is platteland of amper bewoond.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het gros van die belangrijke gebieden die ze 'onder controle' hebben ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Allemaal wel leuk en aardig dat ze de lokale kippenschuur veroverd hebben maar daar gaan ze de oorlog niet mee winnen.
Dat argument werd in Neurenberg ook gebruikt, daar trapte men niet in.quote:
Ze hebben ruim 24 uur rustig aan gedaan, ze gaat straks de strijd opvoeren.quote:
Naar het EuroSongfestival sturenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:01 schreef Aurelius het volgende:
JA21 is wel oke.
Thierry mogen ze op het vliegtuig naar Rusland zetten.
Je zou zo'n poll ook kunnen maken over een van de andere talloze deskundigen die dagelijks op tv te zien zijn.quote:
Geinig kulverhaal van de 'jurist'.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord voor je opgezocht (bron):
Dan de andere vraag, over Oekrane. Ja, ik heb vorige week gestemd tegen de motie over het steunen van de onvoorwaardelijke soevereiniteit van Oekrane. Als er had gestaan "de soevereiniteit van Oekrane" had ik ervoor gestemd. Maar "onvoorwaardelijk" is in de internationale politiek een zeer gevaarlijk woord. Dat betekent namelijk dat je in welk conflict dan ook met Oekrane onvoorwaardelijk alles moet doen om het te steunen. En dat gaat te ver. Dan ga je Nederland verbinden aan iets waartoe je eigenlijk niet in staat bent en dan ga je belangen en mensen in gevaar brengen, wat je eigenlijk niet moet doen. Ik vind het dus zeer gevaarlijk om het woord "onvoorwaardelijk" te gebruiken in de internationale politiek.
Duitsland had in 1945 ook een aantal dagen nodig + terreurbombardement.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als het waar is vind ik het juist wonderlijk dat ze met de helft van de beschikbare troepen niet al veel harder zijn doorgestoten. Als het klopt, dan is het een regelrecht fiasco dat ze met die aantallen niet al land Kiev hebben ingenomen.
Als we de zg. geitenwollensokkenrockers in de jaren 70 al serieus hadden genomen, dan hadden we al die verdomde olie en al dat gas misschien niet eens meer nodig gehad. En was er misschien niet eens Woke Climate propaganda nodig geweest in 2022.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
We vervallen allemaal in energiearmoede in Europa vanwege een gigantisch slechte samenloop van omstandigheden van Woke Climate propaganda en uitvoering + afschalen kolencentrales + afschalen Kernreactoren + geen vervanging voor die shit behalve dan inkoop van Gas in grote getalen van Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |