Nee, lijkt ook niet te kloppen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zijn er nog beelden van de 2 of 3 Russische troepen transportvliegtuigen die afgelopen nacht zijn neergehaald?
Ik heb het antwoord voor je opgezocht (bron):quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Behalve dat JA21 wel tegen die motie had gestemd van vdPlas om de soevereiniteit te benadrukken. Ik weet niet in welke verwoordingen dat was, maar toch opvallend.
Heb je ook voorbeelden van racisme ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Klopt, maar Geert blijft natuurlijk een racist en een harteloze lul die er geen problemen mee heeft om te scoren over de slachtoffers in Oekraïne zodat hij nog weer wat langer uit zijn neus kan vreten in de TK.
Zo heel verrassend is dit toch niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[ twitter ]
Ik kan het niet verifiëren maar klinkt haast te mooi om waar te zijn
Die krengen rijden zowat 4:1 (Duitse Leopard), en die oude t- 72 (?) zijn vast niet zuiniger.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
vooral die lege tanks ...
en dat van een land die geloof ik de meeste olie in de grond heb zitten van de hele wereld ( ergens in de buurt van Alaska
We vervallen allemaal in energiearmoede in Europa vanwege een gigantisch slechte samenloop van omstandigheden van Woke Climate propaganda en uitvoering + afschalen kolencentrales + afschalen Kernreactoren + geen vervanging voor die shit behalve dan inkoop van Gas in grote getalen van Rusland.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Het valt mij echt heel erg tegen van een land als Duitsland...
Want? Hoe vaak is de NAVO betrokken geraakt bij internationale conflicten?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In theorie wel, de praktijk is helaas anders.
Dat is ook wel gebleken de afgelopen jaren.
Heb ook wel het idee dat er vrij veel propaganda vanuit de Oekraïense kant wordt verspreid ja. Ook al die foto's en heldhaftige teksten. Ze doen maar, maar dat is wel iets om rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan ook gewoon propaganda zijn. Alle tweets, foto's, berichten moeten met een korrel zout worden genomen
Fascistoïde zeker niet, maar zijn mening omtrent dit conflict is te debiel voor woorden. Dat is niet in je video te zien overigens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met Geert Wilders, maar ook zijn standpunt kun je niet fascistoïde noemen (zoals de eerder aangehaalde twitteraar deed):
[ twitter ]
Niet slim om naast die brandbommen te lassen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:39 schreef Janena het volgende:
https://youtube.com/shorts/SIOL5Keyl3Y?feature=share
Wat een heldhaftig volk
Dat ze grote problemen qua logistiek hebben (waaronder dus tekorten aan brandstof) wordt ondertussen ook al bevestigd door de Britten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan ook gewoon propaganda zijn. Alle tweets, foto's, berichten moeten met een korrel zout worden genomen
Er wordt BELACHELIJK veel propaganda vanuit twitter door Oekraïnes gezinde accounts verspreidt. En dat wordt hier zonder het te checken klakkeloos geplaatst.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat er vrij veel propaganda vanuit de Oekraïense kant wordt verspreid ja. Ook al die foto's en heldhaftige teksten. Ze doen maar, maar dat is wel iets om rekening mee te houden.
Die twitteraars moeten gewoon eens stoppen om iedereen die het niet met hen eens is een fascist te noemen. Da's nota bene een tactiek waar Poetin zich van bedient.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Fascistoïde zeker niet, maar zijn mening omtrent dit conflict is te debiel voor woorden. Dat is niet in je video te zien overigens.
Een beetje zoals Italië tijdens de Tweede Wereldoorlog dus. Eerst kijken wie aan de winnende hand is. Keert het daarna om, dan kunnen we altijd nog switchen van zijde.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord voor je opgezocht (bron):
Dan de andere vraag, over Oekraïne. Ja, ik heb vorige week gestemd tegen de motie over het steunen van de onvoorwaardelijke soevereiniteit van Oekraïne. Als er had gestaan "de soevereiniteit van Oekraïne" had ik ervoor gestemd. Maar "onvoorwaardelijk" is in de internationale politiek een zeer gevaarlijk woord. Dat betekent namelijk dat je in welk conflict dan ook met Oekraïne onvoorwaardelijk alles moet doen om het te steunen. En dat gaat te ver. Dan ga je Nederland verbinden aan iets waartoe je eigenlijk niet in staat bent en dan ga je belangen en mensen in gevaar brengen, wat je eigenlijk niet moet doen. Ik vind het dus zeer gevaarlijk om het woord "onvoorwaardelijk" te gebruiken in de internationale politiek.
Ik vrees dat ie als martelaar gaat stervenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die Zelensky dit lettterlijk gaat overleven.
Zou afschuwelijk zijn als die Russen hem over een week afschieten
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wachtwoord er ook nog bij?
https://9gag.com/gag/aBndD9A
[ afbeelding ]
Je leest erin wat je wil lezen. JA21 heeft heel duidelijk gezegd voor de soevereiniteit van Oekraïne te zijn. Bekijk ook gerust de twitterfeed van Nanninga om te zien of ze aan de goede kant van de geschiedenis staat. Of niet natuurlijk, als je je mening al klaar hebt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:09 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Een beetje zoals Italië tijdens de Tweede Wereldoorlog dus. Eerst kijken wie aan de winnende hand is. Keert het daarna om, dan kunnen we altijd nog switchen van zijde.
Als er in Europa gewoon 10-20 jaar eerder eens zaak was gemaakt van die 'woke climate propaganda' dan hadden we nu lang niet zo'n groot probleem gehad om sancties tegen deze oorlog uit te voerenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
We vervallen allemaal in energiearmoede in Europa vanwege een gigantisch slechte samenloop van omstandigheden van Woke Climate propaganda en uitvoering + afschalen kolencentrales + afschalen Kernreactoren + geen vervanging voor die shit behalve dan inkoop van Gas in grote getalen van Rusland.
Je kunt altijd nog RussiaToday volgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Er wordt BELACHELIJK veel propaganda vanuit twitter door Oekraïnes gezinde accounts verspreidt. En dat wordt hier zonder het te checken klakkeloos geplaatst.
Dus russen vechten qua manschappen op halve kracht. Daarnaast gaan ze nog niet all out om burgerdoden te vermijden. Kan dus nog veel erger worden. Hoop dat de Russen en Oekraine snel om tafel gaan en een oplossing onderhandelen.quote:
Ze zoeken hem en gaan hem geheid vinden, maar wat gaan ze dan in godsnaam doen...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:09 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie als martelaar gaat sterven
(maar snap wel dat vluchten voor hem geen optie is als je de burgers hoop wil laten houden en mee wil laten doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |