abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:06:32 #126
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_203848360
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:05 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Zijn er nog beelden van de 2 of 3 Russische troepen transportvliegtuigen die afgelopen nacht zijn neergehaald?
Nee, lijkt ook niet te kloppen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_203848362
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 16:59 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Behalve dat JA21 wel tegen die motie had gestemd van vdPlas om de soevereiniteit te benadrukken. Ik weet niet in welke verwoordingen dat was, maar toch opvallend.
Ik heb het antwoord voor je opgezocht (bron):

Dan de andere vraag, over Oekraïne. Ja, ik heb vorige week gestemd tegen de motie over het steunen van de onvoorwaardelijke soevereiniteit van Oekraïne. Als er had gestaan "de soevereiniteit van Oekraïne" had ik ervoor gestemd. Maar "onvoorwaardelijk" is in de internationale politiek een zeer gevaarlijk woord. Dat betekent namelijk dat je in welk conflict dan ook met Oekraïne onvoorwaardelijk alles moet doen om het te steunen. En dat gaat te ver. Dan ga je Nederland verbinden aan iets waartoe je eigenlijk niet in staat bent en dan ga je belangen en mensen in gevaar brengen, wat je eigenlijk niet moet doen. Ik vind het dus zeer gevaarlijk om het woord "onvoorwaardelijk" te gebruiken in de internationale politiek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203848367
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Klopt, maar Geert blijft natuurlijk een racist en een harteloze lul die er geen problemen mee heeft om te scoren over de slachtoffers in Oekraïne zodat hij nog weer wat langer uit zijn neus kan vreten in de TK.
Heb je ook voorbeelden van racisme ?
Ik ben hier heel benieuwd naar.
En wat word gezien als racisme ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:07:11 #129
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203848369
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[ twitter ]

Ik kan het niet verifiëren maar klinkt haast te mooi om waar te zijn
Zo heel verrassend is dit toch niet?
Westerse landen nemen misschien niet actief deel aan deze strijd, maar reken maar op dat er non-stop intelligence doorgegeven wordt aan de Oekraïense krijgsmacht.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:07:12 #130
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203848370
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:

[..]
vooral die lege tanks ...
en dat van een land die geloof ik de meeste olie in de grond heb zitten van de hele wereld ( ergens in de buurt van Alaska
Die krengen rijden zowat 4:1 (Duitse Leopard), en die oude t- 72 (?) zijn vast niet zuiniger.

Lijkt tacktiek om de Russen ver het gebied in te laten en daarna af te snijden van supply.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_203848372
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:00 schreef Momo het volgende:

[..]
Het valt mij echt heel erg tegen van een land als Duitsland...
We vervallen allemaal in energiearmoede in Europa vanwege een gigantisch slechte samenloop van omstandigheden van Woke Climate propaganda en uitvoering + afschalen kolencentrales + afschalen Kernreactoren + geen vervanging voor die shit behalve dan inkoop van Gas in grote getalen van Rusland.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203848373
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
In theorie wel, de praktijk is helaas anders.
Dat is ook wel gebleken de afgelopen jaren.
Want? Hoe vaak is de NAVO betrokken geraakt bij internationale conflicten?
pi_203848377
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Kan ook gewoon propaganda zijn. Alle tweets, foto's, berichten moeten met een korrel zout worden genomen
Heb ook wel het idee dat er vrij veel propaganda vanuit de Oekraïense kant wordt verspreid ja. Ook al die foto's en heldhaftige teksten. Ze doen maar, maar dat is wel iets om rekening mee te houden.
pi_203848380
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik ben het niet eens met Geert Wilders, maar ook zijn standpunt kun je niet fascistoïde noemen (zoals de eerder aangehaalde twitteraar deed):

[ twitter ]
Fascistoïde zeker niet, maar zijn mening omtrent dit conflict is te debiel voor woorden. Dat is niet in je video te zien overigens.
Incelfrikandel
pi_203848383
quote:
Niet slim om naast die brandbommen te lassen.
pi_203848385

Huidige situatie
pi_203848387
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Kan ook gewoon propaganda zijn. Alle tweets, foto's, berichten moeten met een korrel zout worden genomen
Dat ze grote problemen qua logistiek hebben (waaronder dus tekorten aan brandstof) wordt ondertussen ook al bevestigd door de Britten.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:08:50 #138
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_203848394
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Heb ook wel het idee dat er vrij veel propaganda vanuit de Oekraïense kant wordt verspreid ja. Ook al die foto's en heldhaftige teksten. Ze doen maar, maar dat is wel iets om rekening mee te houden.
Er wordt BELACHELIJK veel propaganda vanuit twitter door Oekraïnes gezinde accounts verspreidt. En dat wordt hier zonder het te checken klakkeloos geplaatst.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:08:52 #139
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203848395
twitter
pi_203848400
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Fascistoïde zeker niet, maar zijn mening omtrent dit conflict is te debiel voor woorden. Dat is niet in je video te zien overigens.
Die twitteraars moeten gewoon eens stoppen om iedereen die het niet met hen eens is een fascist te noemen. Da's nota bene een tactiek waar Poetin zich van bedient.
pi_203848407
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb het antwoord voor je opgezocht (bron):

Dan de andere vraag, over Oekraïne. Ja, ik heb vorige week gestemd tegen de motie over het steunen van de onvoorwaardelijke soevereiniteit van Oekraïne. Als er had gestaan "de soevereiniteit van Oekraïne" had ik ervoor gestemd. Maar "onvoorwaardelijk" is in de internationale politiek een zeer gevaarlijk woord. Dat betekent namelijk dat je in welk conflict dan ook met Oekraïne onvoorwaardelijk alles moet doen om het te steunen. En dat gaat te ver. Dan ga je Nederland verbinden aan iets waartoe je eigenlijk niet in staat bent en dan ga je belangen en mensen in gevaar brengen, wat je eigenlijk niet moet doen. Ik vind het dus zeer gevaarlijk om het woord "onvoorwaardelijk" te gebruiken in de internationale politiek.
Een beetje zoals Italië tijdens de Tweede Wereldoorlog dus. Eerst kijken wie aan de winnende hand is. Keert het daarna om, dan kunnen we altijd nog switchen van zijde.
pi_203848412
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:05 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik hoop zo dat die Zelensky dit lettterlijk gaat overleven.

Zou afschuwelijk zijn als die Russen hem over een week afschieten ;(
Ik vrees dat ie als martelaar gaat sterven :{
(maar snap wel dat vluchten voor hem geen optie is als je de burgers hoop wil laten houden en mee wil laten doen)
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:10:11 #143
65846 Bocaj
47th President.
pi_203848422
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:03 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Wachtwoord er ook nog bij? :+

https://9gag.com/gag/aBndD9A
[ afbeelding ]
_O-
pi_203848427
Slim wel.

twitter
pi_203848429
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:09 schreef KINGIEE het volgende:

[..]
Een beetje zoals Italië tijdens de Tweede Wereldoorlog dus. Eerst kijken wie aan de winnende hand is. Keert het daarna om, dan kunnen we altijd nog switchen van zijde.
Je leest erin wat je wil lezen. JA21 heeft heel duidelijk gezegd voor de soevereiniteit van Oekraïne te zijn. Bekijk ook gerust de twitterfeed van Nanninga om te zien of ze aan de goede kant van de geschiedenis staat. Of niet natuurlijk, als je je mening al klaar hebt.
pi_203848432
quote:
81s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
We vervallen allemaal in energiearmoede in Europa vanwege een gigantisch slechte samenloop van omstandigheden van Woke Climate propaganda en uitvoering + afschalen kolencentrales + afschalen Kernreactoren + geen vervanging voor die shit behalve dan inkoop van Gas in grote getalen van Rusland.
Als er in Europa gewoon 10-20 jaar eerder eens zaak was gemaakt van die 'woke climate propaganda' dan hadden we nu lang niet zo'n groot probleem gehad om sancties tegen deze oorlog uit te voeren :') :')
pi_203848434
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]
Er wordt BELACHELIJK veel propaganda vanuit twitter door Oekraïnes gezinde accounts verspreidt. En dat wordt hier zonder het te checken klakkeloos geplaatst.
Je kunt altijd nog RussiaToday volgen.
pi_203848435
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:08 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dus russen vechten qua manschappen op halve kracht. Daarnaast gaan ze nog niet all out om burgerdoden te vermijden. Kan dus nog veel erger worden. Hoop dat de Russen en Oekraine snel om tafel gaan en een oplossing onderhandelen.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:11:50 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203848436
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:09 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Ik vrees dat ie als martelaar gaat sterven :{
(maar snap wel dat vluchten voor hem geen optie is als je de burgers hoop wil laten houden en mee wil laten doen)
Ze zoeken hem en gaan hem geheid vinden, maar wat gaan ze dan in godsnaam doen... ;(

Ik kende de man hiervoor niet maar hij heeft zoiets bijzonders over zich. Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij hiervoor gewoon een komiek was.
pi_203848439
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')