Ze zeggen en schrijven the Netherlands. Maar Netherlands is de 'eigennaam' van ons land.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar wel The Netherlands in het Engels.
Eigenlijk is dat niet relevant. Als de VS solo betrokken zou raken is dat voor de NAVO helemaal geen reden om mee te doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het lijkt jou mooi als de NAVO lidstaten erbij betrokken raken?
Je kunt je afvragen of die cyberaanvallen over en weer ook niet al art 5 van de NAVO triggeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[ twitter ]
Ik kan het niet verifiren maar klinkt haast te mooi om waar te zijn
Sterker nog de fall-out van die invasie en die desastreuze speech van Colin Powell bij de VN hebben zelfs afgelopen weken nog hun effect gehad, in de zin dat de intelligence die Biden presenteerde door een deel van de Westerse wereld met scepsis en zelfs ongeloof werd ontvangen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Onder wat voor steen heb jij geleefd sinds 2003? Je moet toch wel echt goed je best doen om helemaal niks van de hopen kritiek die daar op is gekomen mee te krijgen.
Wellicht vinden ze dergelijke ingrepen toch teveel zelf een daad van oorlog, waar ze nogal wars van zijn sinds een kleine eeuw.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Het valt mij echt heel erg tegen van een land als Duitsland...
Liever naar Oekrane, zonder wapenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:01 schreef Aurelius het volgende:
JA21 is wel oke.
Thierry mogen ze op het vliegtuig naar Rusland zetten.
begrijp het wel die heeft natuurlijk niet echt positieve vooruitzichten als er een WW3 komt .. ze hebben bij de eerste twee al een hoop schulden en problemen gehad , dat willen ze echt gen 3de keerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Het valt mij echt heel erg tegen van een land als Duitsland...
Ik ben het niet eens met Geert Wilders, maar ook zijn standpunt kun je niet fascistode noemen (zoals de eerder aangehaalde twitteraar deed):quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Vlaardingerbroek vind ik ook meer een type voor BVNL(Van Haga) met haar coronacomplotten. Ik heb de indruk dat het wat betreft het erkennen en steunen van de soevereiniteit van Oekrane wel goed zit bij JA21, SGP en BBB.
Zie post #55.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Behalve dat JA21 wel tegen die motie had gestemd van vdPlas om de soevereiniteit te benadrukken. Ik weet niet in welke verwoordingen dat was, maar toch opvallend.
Ging me meer om het woord "rechts". SGP doet met dit soort dossiers meestal geen gekke dingen.quote:Oekrane is nog wel christelijk genoeg om steun te ontvangen vanuit de SGP.
Greet trekt weer veel te snel conclusies, die sancties gaat Putin wel voelen maar dat duurt even.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met Geert Wilders, maar ook zijn standpunt kun je niet fascistode noemen (zoals de eerder aangehaalde twitteraar deed):
[ twitter ]
Wachtwoord er ook nog bij?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:48 schreef Bocaj het volgende:
Heeft iemand het emailadres van Putin? (Wil hem een email zenden!)
Klopt wat betreft het niet-fascisme van die uitspraak, maar Geert blijft natuurlijk een racist en een harteloze lul die er geen problemen mee heeft om te scoren over de slachtoffers in Oekrane zodat hij nog weer wat langer uit zijn neus kan vreten in de TK.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met Geert Wilders, maar ook zijn standpunt kun je niet fascistode noemen (zoals de eerder aangehaalde twitteraar deed):
[ twitter ]
Hopelijk een boel Britse en Deutsche.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:03 schreef crystal_meth het volgende:
Weten we welke Europese banken en bedrijven in moeilijkheden komen wanneer Rusland van SWIFT afgesloten wordt?
vooral die lege tanks ...quote:
Ik hoop zo dat die Zelensky dit lettterlijk gaat overleven.quote:
Zijn er nog beelden van de 2 of 3 Russische troepen transportvliegtuigen die afgelopen nacht zijn neergehaald?quote:
Het gaat niet om het hebben van olie. Maar om het daar te krijgen waar je het nodig hebt. Hoe dieper ze het land in gaan hoe moeilijker het isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
vooral die lege tanks ...
en dat van een land die geloof ik de meeste olie in de grond heb zitten van de hele wereld ( ergens in de buurt van Alaska
Rape123123? Meneer Billy lijkt me geen gezellige gozer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wachtwoord er ook nog bij?
https://9gag.com/gag/aBndD9A
[ afbeelding ]
Kan ook gewoon propaganda zijn. Alle tweets, foto's, berichten moeten met een korrel zout worden genomenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
en dat van een land die geloof ik de meeste olie in de grond heb zitten van de hele wereld ( ergens in de buurt van Alaska
In theorie wel, de praktijk is helaas anders.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat niet relevant. Als de VS solo betrokken zou raken is dat voor de NAVO helemaal geen reden om mee te doen.
Maar de invasie vindt daar nou eenmaal niet plaatsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |