Jij zit veel te veel op de hand van Rusland om deze klacht serieus te nemen, sorry. Er wordt niet BELACHELIJK veel propaganda geplaatst, het is wel zaak om het een beetje in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Er wordt BELACHELIJK veel propaganda vanuit twitter door Oekraïnes gezinde accounts verspreidt. En dat wordt hier zonder het te checken klakkeloos geplaatst.
Hier kun je ook zien dat de Russen best wat belangrijke gebieden onder controle hebben. Het is zelfs zo dat Kiev moet uitkijken dat ze niet compleet afgesneden gaan worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:08 schreef Gebruikersnaam404 het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige situatie
Nee man, die hebben toch gewoon navigatie. Denk je nou werkelijk dat die naar de verkeersborden gaan kijkenquote:
Dit idd, het blijft oorlogquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan ook gewoon propaganda zijn. Alle tweets, foto's, berichten moeten met een korrel zout worden genomen
Bizar eigenlijk dat dat nog kan, er zijn wel eens mensen voor veel minder van YT of Facebook (en waar die verder ook uitzenden) gebonjourd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:11 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog RussiaToday volgen.
Worden de Russische aantallen onderschat of zou Putin niet doorhebben dat hij bij de invasie van Roemenie, Polen, Hongarije, Baltics, Finland etc ook nog troepen nodig heeft?quote:
Dat soort televisie kanalen, net zoals propaganda tweets vanuit Twitter, is meer iets voor jou. Dus nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:11 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog RussiaToday volgen.
Het precieze aantal weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Want? Hoe vaak is de NAVO betrokken geraakt bij internationale conflicten?
Als het waar is vind ik het juist wonderlijk dat ze met de helft van de beschikbare troepen niet al veel harder zijn doorgestoten. Als het klopt, dan is het een regelrecht fiasco dat ze met die aantallen niet al land Kiev hebben ingenomen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:11 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Dus russen vechten qua manschappen op halve kracht. Daarnaast gaan ze nog niet all out om burgerdoden te vermijden. Kas dus nog veel erger worden. Hoop dat de Russen en Oekraine snel om tafel gaan en een oplossing onderhandelen.
komen ze vanzelf wel achterquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
Niet slim om naast die brandbommen te lassen.
Deze Nanninga?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je leest erin wat je wil lezen. JA21 heeft heel duidelijk gezegd voor de soevereiniteit van Oekraïne te zijn. Bekijk ook gerust de twitterfeed van Nanninga om te zien of ze aan de goede kant van de geschiedenis staat. Of niet natuurlijk, als je je mening al klaar hebt.
Je moet het ook kunnen raffinerenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
vooral die lege tanks ...
en dat van een land die geloof ik de meeste olie in de grond heb zitten van de hele wereld ( ergens in de buurt van Alaska
Dan snap jij er dus helemaal geen jota van. Want in niet één van die situaties is de NAVO actief geweest. Niet één.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het precieze aantal weet ik niet.
Zo uit m'n hoofd even een paar.
Afghanistan.
Irak.
Libië.
Joegoslavië.
Hij is heel authentiek. Komt zeer integer over. Hopelijk blijft ie uit handen van de Russen. Zou een groot gemis voor de wereld zijn, als ie het loodje legt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze zoeken hem en gaan hem geheid vinden, maar wat gaan ze dan in godsnaam doen...![]()
Ik kende de man hiervoor niet maar hij heeft zoiets bijzonders over zich. Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij hiervoor gewoon een komiek was.
Misschien worden zij ook wel door Putin betaald om het land te verraden. Ze komen natuurlijk voort uit de FvD.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar dat ik me afvraag wat er achter de tegenstem van JA21 zit.
De vrjiheidminnende Eva Vlaardingerbroek is overigens opvallend stil op Twitter.
Trap er niet in, 1 filmpje is het maar maar voor de rest helemaal niet grootschalig te zien. Niet zo naïef zijn dat zrusland het zo simpel laat zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
vooral die lege tanks ...
en dat van een land die geloof ik de meeste olie in de grond heb zitten van de hele wereld ( ergens in de buurt van Alaska
Ehmmm...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee man, die hebben toch gewoon navigatie. Denk je nou werkelijk dat die naar de verkeersborden gaan kijken
Jep, die ja. Zoals ik al dacht: mening allang klaar.quote:
Ik heb 'm twee jaar lang genegeerd dus kan 'm nog even hebben, al zit ik pas op minuut 10.quote:
Ik volg al die twitter berichten niet eens. Swift zou ook geregeld zijn want Duitsland is om. Dat werd vermeld door een bron uit de Oekraïne en word gelijk overgenomen. Als iemand mij een Duitse bron kan geven of van een betrouwbaar persbureau dan hou ik mij aanbevolen. Ik kan het zelf niet vinden. Althans geen officieel bericht vanuit Duitsland.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat er vrij veel propaganda vanuit de Oekraïense kant wordt verspreid ja. Ook al die foto's en heldhaftige teksten. Ze doen maar, maar dat is wel iets om rekening mee te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |