zo die heeft niet een steekje los maar mist gewoon een hele kabelboomquote:
Nog een paar minuten en ook jij bent omquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:15 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik heb 'm twee jaar lang genegeerd dus kan 'm nog even hebben, al zit ik pas op minuut 10.
Als die verstoord wordt...dan moet je toch wat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee man, die hebben toch gewoon navigatie. Denk je nou werkelijk dat die naar de verkeersborden gaan kijken
dat is ook het probleemquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Je moet het ook kunnen raffineren
Sorry hoor maar het gros van die belangrijke gebieden die ze 'onder controle' hebben ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hier kun je ook zien dat de Russen best wat belangrijke gebieden onder controle hebben. Het is zelfs zo dat Kiev moet uitkijken dat ze niet compleet afgesneden gaan worden.
Maar hij kan onmogelijk uit handen van de Russen blijven. De jacht is uiteindelijk op hem; hij heeft de touwtjes in handen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hij is heel authentiek. Komt zeer integer over. Hopelijk blijft ie uit handen van de Russen. Zou een groot gemis voor de wereld zijn, als ie het loodje legt.
Het hele fvd clubje was al vanaf het begin pro Putin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien worden zij ook wel door Putin betaald om het land te verraden. Ze komen natuurlijk voort uit de FvD.
Ja, maar ze is geen fascist hoor. Joden vergassen, kapot rijden en raampje op en heil hitler roepen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
zo die heeft niet een steekje los maar mits gewoon een hele kabelboom
Schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:08 schreef Gebruikersnaam404 het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige situatie
Wierd "als je je bek houdt en je niet met politiek bemoeit is het prima vertoeven in Rusland" Dukquote:
80 % van de gele gebieden dat je op de kaart ziet is platteland of amper bewoond.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het gros van die belangrijke gebieden die ze 'onder controle' hebben ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Allemaal wel leuk en aardig dat ze de lokale kippenschuur veroverd hebben maar daar gaan ze de oorlog niet mee winnen.
Dat argument werd in Neurenberg ook gebruikt, daar trapte men niet in.quote:
Ze hebben ruim 24 uur rustig aan gedaan, ze gaat straks de strijd opvoeren.quote:
Naar het EuroSongfestival sturenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:01 schreef Aurelius het volgende:
JA21 is wel oke.
Thierry mogen ze op het vliegtuig naar Rusland zetten.
Je zou zo'n poll ook kunnen maken over een van de andere talloze deskundigen die dagelijks op tv te zien zijn.quote:
Geinig kulverhaal van de 'jurist'.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord voor je opgezocht (bron):
Dan de andere vraag, over Oekraïne. Ja, ik heb vorige week gestemd tegen de motie over het steunen van de onvoorwaardelijke soevereiniteit van Oekraïne. Als er had gestaan "de soevereiniteit van Oekraïne" had ik ervoor gestemd. Maar "onvoorwaardelijk" is in de internationale politiek een zeer gevaarlijk woord. Dat betekent namelijk dat je in welk conflict dan ook met Oekraïne onvoorwaardelijk alles moet doen om het te steunen. En dat gaat te ver. Dan ga je Nederland verbinden aan iets waartoe je eigenlijk niet in staat bent en dan ga je belangen en mensen in gevaar brengen, wat je eigenlijk niet moet doen. Ik vind het dus zeer gevaarlijk om het woord "onvoorwaardelijk" te gebruiken in de internationale politiek.
Duitsland had in 1945 ook een aantal dagen nodig + terreurbombardement.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als het waar is vind ik het juist wonderlijk dat ze met de helft van de beschikbare troepen niet al veel harder zijn doorgestoten. Als het klopt, dan is het een regelrecht fiasco dat ze met die aantallen niet al land Kiev hebben ingenomen.
Als we de zg. geitenwollensokkenrockers in de jaren 70 al serieus hadden genomen, dan hadden we al die verdomde olie en al dat gas misschien niet eens meer nodig gehad. En was er misschien niet eens Woke Climate propaganda nodig geweest in 2022.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
We vervallen allemaal in energiearmoede in Europa vanwege een gigantisch slechte samenloop van omstandigheden van Woke Climate propaganda en uitvoering + afschalen kolencentrales + afschalen Kernreactoren + geen vervanging voor die shit behalve dan inkoop van Gas in grote getalen van Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |