As Roma gaat de CFL niet winnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:25 schreef yats het volgende:
Voor ons is het na deze ronde wel klaar. Maar ik vlieg er liever uit tegen de (waarschijnlijke) winnaar dan tegen een Bodo Glimt. Ik zie AZ en PSV het best lastig krijgen.
Een diarree-user die het niet kan volgen, quelle surprise.quote:
Momenteel ?quote:
Nouja, ik vroeg me af of ze nou tegen Bodo of tegen Glimt moeten.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je je dat beter in je signature zetten.
Wow wat een aanvalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je je dat beter in je signature zetten.
Lazio uit. Roma thuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik vroeg me af of ze nou tegen Bodo of tegen Glimt moeten.
Feyenoord-PSV zou een mooie herhaling van twintig jaar terug zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:24 schreef El-Stinho het volgende:
Zou een kwartfinale tussen Nederlandse ploegen wel humor vinden.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord-PSV zou een mooie herhaling van twintig jaar terug zijn
Jup, net als tegen Anderlecht, Spurs en Rennes voor de reis naar Rome.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:52 schreef fetX het volgende:
Feyenoord gaat wel door. Tenminste, dat zou wel moeten. PSV en AZ wordt spannend. Vitesse kan inpakken. Wel mooie tegenstander.
Inderdaad, gewoon per direct uit de competitie gooien die Nederlandse clubs!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Allemaal door, volgende ronde de Nederlandse clubs in 1 pot en de andere in de andere pot, weer allemaal door en dan...volledig Nederlandse halve finales![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens denk ik ook niet dat de Conference League ontworpen is om 4 ploegen van een Europees subtopland zoals Nederland bij de laatste 16 te hebben. Bodo Glimt en LASK vind ik meer typische ploegen voor deze League, en misschien kun je ploegen als Partizan, PAOK, Slavia Praag en Kopenhagen daar nog in meenemen.
Dat was bij Ajax ook altijd zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze mat is er in de winterstop ingelegd.Echt heel chanant.
En Mourinho dekt zich nu al in.quote:
Deze rubriek is niets zonder foto's van het veld.quote:
Ik kan geen tweet met een video van de veldbestormer meer vindenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze rubriek is niets zonder foto's van het veld.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord
18:45 Vitesse - AS Roma
21:00 PSV - Kopenhagen
21:00 Bodo/glimt - AZ
Zeg het maar.
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:caland @:elan @:el-stinho @:tong80 @:dagoduck @:lenny_leonard @:fetx @:gurneyisbestoke
(en de rest)
18:45 Vitesse - AS Roma 1-2quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik hou rekening met een verliespot. 3-1 ofzo.
Slecht voorgevoel.
Lolquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Partizan - Feyenoord 1-1
Vitesse - Roma 0-4
PSV - Kopenhagen 2-0
Bodo - AZ 2-1 (Glimt - AZ overigens ook, haha!)
Jeetje, wat negatief zeg over Feyenoord,.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
18:45 Vitesse - AS Roma 1-2
21:00 PSV - Kopenhagen 3-0
21:00 Bodo/glimt - AZ 3-2
Ik was over AZ uit en Groningen thuis veel te positief, dus nu zegt mijn gevoel het tegenovergestelde. Ik hoop dat ik het mis heb!quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje, wat negatief zeg over Feyenoord,.
Partizan was in mijn ogen vrijwel de zwakste tegenstander en ze missen ook nog hun spits, ik eet spreekwoordelijk mijn schoen op als ze 3x scoren tegen een Feyenoord die in de regel verdedigend aardig hun zaakjes voor elkaar hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was over AZ uit en Groningen thuis veel te positief, dus nu zegt mijn gevoel het tegenovergestelde. Ik hoop dat ik het mis heb!
Dan hoop ik dat je mij uitlacht vanavond ipv Feyenoordquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Partizan was in mijn ogen vrijwel de zwakste tegenstander en ze missen ook nog hun spits, ik eet spreekwoordelijk mijn schoen op als ze 3x scoren tegen een Feyenoord die in de regel verdedigend aardig hun zaakjes voor elkaar hebben.
Ik volg het Europese voetbal altijd vrij matig. Ik kijk soms wat potjes als Nederlandse clubs moeten (waar ik dan voor de tegenstander juich @PSVCL ), en af en toe een keer een leuk affiche zoals gisteren Real - PSG.quote:
Het is een voetbalclub.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik volg het Europese voetbal altijd vrij matig. Ik kijk soms wat potjes als Nederlandse clubs moeten (waar ik dan voor de tegenstander juich @:psvcl ), en af en toe een keer een leuk affiche zoals gisteren Real - PSG.
Wat is het voor iets dan?
Wonnen met 6-1 van Roma in de groepsfase.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik volg het Europese voetbal altijd vrij matig. Ik kijk soms wat potjes als Nederlandse clubs moeten (waar ik dan voor de tegenstander juich @:psvcl ), en af en toe een keer een leuk affiche zoals gisteren Real - PSG.
Een voetbalclub uit Noorwegen die erg leuk voetbal speelt, vorige speelronde Celtic helemaal weggetikt en in de groepsfase thuis met 6-1 van AS Roma gewonnen o.a. Terwijl de competitie nog moet beginnen en ze ook weer wat kwijt zijn geraakt, dat vind ik vrij indrukwekkend.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb er zin in!quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je mij uitlacht vanavond ipv Feyenoord
Dank je. Als ik vanavond niks te doen heb, dan ga ik naar de grote Bodo Glimt show kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een voetbalclub uit Noorwegen die erg leuk voetbal speelt, vorige speelronde Celtic helemaal weggetikt en in de groepsfase thuis met 6-1 van AS Roma gewonnen o.a. Terwijl de competitie nog moet beginnen en ze ook weer wat kwijt zijn geraakt, dat vind ik vrij indrukwekkend.
Bazoer weer op het bankje dus?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:47 schreef Sked het volgende:
Vitesse speelt trouwens waarschijnlijk op dezelfde manier als tegen Rapid. Dus met Oroz en Domgjoni voor extra 'zekerheid'.
Ik probeer zoveel mogelijk te kijken maar AZ gaat op het hoofdscherm. PSV - Kopenhagen lijkt mij een vreselijke metsjup.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk vanavond naar Feyenoord en PSV.
Dit slechts ter toelichting!
Daar lijkt het wel op. Was defensief een stuk beter met Doekhi centraal, maar er wordt nauwelijks gevoetbald op het middenveld.quote:
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord 1-2quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar.
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:caland @:elan @:el-stinho @:tong80 @:dagoduck @:lenny_leonard @:fetx @:gurneyisbestoke
(en de rest)
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord 1-2quote:
Een kutloting voor AZ. Bodo speelt op een donker koud plastic veld ergens in de buurt van de Noordpool, werd twee keer kampioen in Noorwegen boven Molde wat het Europees prima doet altijd (en waar je voor Eredivisie-begrippen heerlijke spelers uit de budgetbak kan oppikken), maar daarnaast spelen ze ook gewoon lastig aanvallend voetbal. Jagen de boel goed af, en wonnen zo met 6-1 van Roma (uit werd het 2-2 maar waren ze ook beter). Ze hebben ook met speels gemak Celtic uitgeschakeld vorige ronde.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
0-2quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord 0-3
18:45 Vitesse - AS Roma 0-2
21:00 Bodo/glimt - AZ 1-2
Een beetje zoals de CL poule van Ajax inderdaad. Al hebben die het niet eens gered in de europa league.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:24 schreef Tarado het volgende:
Ik heb gisteren Benz zien schitteren, dat goeie gevoel gaan we niet verpesten met wat wedstrijden van de Afvoerputleague. Al schijnen bijna alle deelnemers minimaal van Europa League niveau te zijn heb ik uit betrouwbare bron.
Volledig aan me voorbij gegaan dat dit vandaag is. Ik denk dat de Vitesse-trein wel stopt vandaag, de rest lijkt me terecht door te gaan naar de volgende ronde. Kan me niet voorstellen dat AZ thuis niet eenvoudig wint en de rest heeft het al in de eerste wedstrijd geregeld lijkt me.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord 0-3
18:45 Vitesse - AS Roma 0-2
21:00 Bodo/glimt - AZ 1-2
Wat heeft dit forum anders voor nut???quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:36 schreef fetX het volgende:
Joepie! We gaan elkaars tegenstanders weer de maat nemen. Leuke rubriek.
Vermoeiend ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:36 schreef fetX het volgende:
Bodo wordt echt onderschat, ik zie ze als stevige favoriet eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volledig aan me voorbij gegaan dat dit vandaag is. Ik denk dat de Vitesse-trein wel stopt vandaag, de rest lijkt me terecht door te gaan naar de volgende ronde. Kan me niet voorstellen dat AZ thuis niet eenvoudig wint en de rest heeft het al in de eerste wedstrijd geregeld lijkt me.
Heel eerlijk, de poules van Feyenoord en Ajax waren best vergelijkbaar. Op dat moment de nr3 en 4 van Duitsland, Feyenoord en Lissabon zijn ongeveer even goed en allebei een Joodse club. Alleen Slavia is wel ietsje beter dan Besiktas, maar ach.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:36 schreef fetX het volgende:
Nou, dit lijkt me niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel eerlijk, de poules van Feyenoord en Ajax waren best vergelijkbaar. Op dat moment de nr3 en 4 van Duitsland, Feyenoord en Lissabon zijn ongeveer even goed en allebei een Joodse club. Alleen Slavia is wel ietsje beter dan Besiktas, maar ach.
Ik ben ook flink blij dat we Bodo niet hebben geloot. Er is een reden dat de Noorse competitie pas in april start.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bodo wordt echt onderschat, ik zie ze als stevige favoriet eigenlijk.
Uitgeblust vind ik een beetje opportunistisch, denk eerder dat het gebrek aan Midtsjo wel duur was. (en behalve dat potje tegen Ajax zijn ze een pot of 20 ongeslagen geleuf ik)quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ook flink blij dat we Bodo niet hebben geloot. Er is een reden dat de Noorse competitie pas in april start.
Plus AZ maakte afgelopen wedstrijden geen allerbeste indruk meer. Lijken weer een beetje uitgeraasd. Bij Bodo zullen ze gewoon fris zijn, en gebrek aan wedstrijdritme bleek tegen Celtic geen enkel probleem.
Tegen Nec wel erg moeizaam, tegen Feyenoord met een hele hoop geluk. Het lijkt wat in te kakken hoor (wat ook wel een typisch AZ-patroon is).quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uitgeblust vind ik een beetje opportunistisch, denk eerder dat het gebrek aan Midtsjo wel duur was. (en behalve dat potje tegen Ajax zijn ze een pot of 20 ongeslagen geleuf ik)
Ze winnen thuis van Feyenoord en winnen een lastige uitwedstrijd zonder Midtsjo en daarvoor wonnen ze nog met 1-4 bij GAE en uit bij PSV? Ik vind het helemaal niet inkakken eigenlijk, ze zijn aan een geweldige serie bezig.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Nec wel erg moeizaam, tegen Feyenoord met een hele hoop geluk. Het lijkt wat in te kakken hoor (wat ook wel een typisch AZ-patroon is).
het ging mij ook niet zozeer om Ajax hoor, meer dat na CL en zeker zo'n wedstrijd als gisteren het moeilijk kijken is naar dit soort wedstrijden als neutrale kijkerquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dit lijkt me niet.
Maar hoe dan ook, ik ga niet aan deze vermoeiende rubriek meedoen.
en ik denk persoonlijk dat die geweldige serie op het punt van afbreken staat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze winnen thuis van Feyenoord en winnen een lastige uitwedstrijd zonder Midtsjo? Ik vind het helemaal niet inkakken eigenlijk, ze zijn aan een geweldige serie bezig.
Wensdenken van Feyenoorders. Die denken dat hun superieure selectie en wondertrainer nog tweede worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze winnen thuis van Feyenoord en winnen een lastige uitwedstrijd zonder Midtsjo en daarvoor wonnen ze nog met 1-4 bij GAE en uit bij PSV? Ik vind het helemaal niet inkakken eigenlijk, ze zijn aan een geweldige serie bezig.
Denk eerder iets met vader en wens maar het zou kunnen, maakt ze niet per se uitgeblust overigens maar dit terzijde. Voor vanaaf zie ik ze zoals gezegd zeker niet als favoriet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en ik denk persoonlijk dat die geweldige serie op het punt van afbreken staat.
We gaan het zien.
Wordt een spannende strijd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wensdenken van Feyenoorders. Die denken dat hun superieure selectie en wondertrainer nog tweede worden.
Ik zie AZ eerder tweede worden dan Feyenoord.
Over het algemeen houdt zo’n kwalitatief matige selectie het nooit enorm lang vol om resultaten te blijven boeken, zodra de tegenslagen daar gaan komen zal het vanzelf minder worden. Uitgeblust is wat voorbarig verwoord inderdaad, maar de laatste wedstrijden loopt het niet meer zo goed bij AZ als de maanden ervoor, dat kan wel een voorbode zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk eerder iets met vader en wens maar het zou kunnen, maakt ze niet per se uitgeblust overigens maar dit terzijde. Voor vanaf zie ik ze zoals gezegd zeker niet als favoriet.
Wat een ontzettend domme post weer. Niemand heeft het over een tweede plek voor Feyenoord.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wensdenken van Feyenoorders. Die denken dat hun superieure selectie en wondertrainer nog tweede worden.
Ik zie AZ eerder tweede worden dan Feyenoord.
Jawel, ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een ontzettend domme post weer. Niemand heeft het over een tweede plek voor Feyenoord.
Misschien steekt het dan beter in elkaar dan op het eerste oog gedacht. (had ik ook niet verwacht trouwens, ik dacht dat dit seizoen een puinhoop zou worden met Jansen) Ze zijn zoals gezegd al maanden ongeslagen behoudens een bekerpotje tegen Ajax dus ze houden het vrij lang vol om resultaten te boeken. Ze hebben wel een probleempje bij blessures/schorsingen, zoals nu met Midtsjo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over het algemeen houdt zo’n kwalitatief matige selectie het nooit enorm lang vol om resultaten te blijven boeken, zodra de tegenslagen daar gaan komen zal het vanzelf minder worden. Uitgeblust is wat voorbarig verwoord inderdaad, maar de laatste wedstrijden loopt het niet meer zo goed bij AZ als de maanden ervoor, dat kan wel een voorbode zijn.
Als ze vanavond zouden winnen zou ik het bijzonder knap vinden. Ik vind het in ieder geval een interessante wedstrijd.
Die tegenslagen hebben ze in het begin van het seizoen al gehad, toen verloren ze 4 van de 5 wedstrijden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over het algemeen houdt zo’n kwalitatief matige selectie het nooit enorm lang vol om resultaten te blijven boeken, zodra de tegenslagen daar gaan komen zal het vanzelf minder worden. Uitgeblust is wat voorbarig verwoord inderdaad, maar de laatste wedstrijden loopt het niet meer zo goed bij AZ als de maanden ervoor, dat kan wel een voorbode zijn.
Als ze vanavond zouden winnen zou ik het bijzonder knap vinden. Ik vind het in ieder geval een interessante wedstrijd.
Alleen PSV gaat doorquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JansenGod. Heeft het echt uitstekend voor elkaar daar. Ik zeg Slot OUT en Jansen IN.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien steekt het dan beter in elkaar dan op het eerste oog gedacht. (had ik ook niet verwacht trouwens, ik dacht dat dit seizoen een puinhoop zou worden met Jansen) Ze zijn zoals gezegd al maanden ongeslagen behoudens een bekerpotje tegen Ajax dus ze houden het vrij lang vol om resultaten te boeken. Ze hebben wel een probleempje bij blessures/schorsingen, zoals nu met Midtsjo.
Ik dacht eigenlijk altijd dat ze vierde gingen worden met een gepaste afstand op de nr3 en nr5 en overigens sluit ik dat nog steeds niet uit. Het is een prima ploegje die in staat is van de meeste Eredivisie tegenstanders te winnen. Ook in de Kuip vond ik ze toen zeker niet slecht en na dat potje was ik wel overtuigd dat ze nog een flink eind zouden gaan klimmen. Deze reeks had ik ook weer niet verwacht natuurlijk maar het verbaast mij niet enorm.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien steekt het dan beter in elkaar dan op het eerste oog gedacht. (had ik ook niet verwacht trouwens, ik dacht dat dit seizoen een puinhoop zou worden met Jansen) Ze zijn zoals gezegd al maanden ongeslagen behoudens een bekerpotje tegen Ajax dus ze houden het vrij lang vol om resultaten te boeken. Ze hebben wel een probleempje bij blessures/schorsingen, zoals nu met Midtsjo.
Een reeks van 20 wedstrijden, dat lijkt mij wel redelijk representatief eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk altijd dat ze vierde gingen worden met een gepaste afstand op de nr3 en nr5 en overigens sluit ik dat nog steeds niet uit. Het is een prima ploegje die in staat is van de meeste Eredivisie tegenstanders te winnen. Ook in de Kuip vond ik ze toen zeker niet slecht en na dat potje was ik wel overtuigd dat ze nog een flink eind zouden gaan klimmen. Deze reeks had ik ook weer niet verwacht natuurlijk maar het verbaast mij niet enorm.
Maar zoals je zelf al met Midtsjo een beetje aangeeft, heel stabiel is het allemaal niet. De laatste maanden heeft het ze ook zeker niet tegengezeten, ook qua wedstrijdverloop. Alleen tegen de Eagles en Willem 2 (na rood voor Willem II bij 1-1 na 75 minuten) was het in de Eredivisie ruim, verder veel kleine zeges die laat beklonken werden, en ook wat geluk met Mvogo die blundert bij PSV-AZ en twee strafschoppen (die je zeker niet altijd krijgt) tegen Feyenoord. Nu compenseert het ook wel voor alle pech die ze hadden begin dit seizoen maar denk niet dat deze reeks heel representatief is voor hun niveau.
Je draait de redenatie nu wel om hequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een reeks van 20 wedstrijden, dat lijkt mij wel redelijk representatief eigenlijk.
Ja, niet maar ik ben ook al redelijk klaar met de discussie eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je draait de redenatie nu wel om he
Een inmiddels al afgebroken reeks van twintig wedstrijden betekent niet dat ze de komende maanden een hoog niveau blijven aantikken / blijven winnen. Zeker omdat er de afgelopen weken erg weinig flitsende wedstrijden tussen zaten. Net als dat hun dramastart niet representatief was voor de rest van het seizoen.
Anders kunnen we hetzelfde over Partizan zeggen.
Ik ook wel. Zijn we het toch weer eens geworden!quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, niet maar ik ben ook al redelijk klaar met de discussie eerlijk gezegd.
1-1quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord 1-1
18:45 Vitesse - AS Roma 1-2
21:00 PSV - Kopenhagen 2-0
21:00 Bodo/glimt - AZ 2-0
Knotsgek zou wel genot zijn zo op donderdagavond.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Partizano Bella Ciao - Feyenoord 1-1
Vitesse - AS Roma 0-3
PSV - København 0-0
Bodo/Glimt/Vennegoor/Hesselink - AZ 3-2 (KNOTSGEKKED)
Wat denk jij Dago?quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
Als iedereen denkt dat Boko/Haram wint kan het bijna niet tegenvallen.
Ik waag me niet aan voorspellingen. Zeker niet na gister.quote:
Dat is er niet. Ik kijk Vitesse - Roma op het hoofdscherm en Partizan - Feyenoord ernaast.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk mee
Welke potten gaan we kijken (of is er tóch een schakelkanaaltje)
Partizen - Feyenoord tenzij maxi-mus stelt dat Vitesse leuk is dan zap ik DIRECT.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk mee
Welke potten gaan we kijken (of is er tóch een schakelkanaaltje)
Dan zou ik even naar Veronica zappen!quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:42 schreef Tagliano het volgende:
Leo Oldenburger
Ik start vanuit Feyenoord
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zou ik even naar Veronica zappen!
In een hoop gifjes in dit topic.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:44 schreef Coco het volgende:
Ik begin ook bij Feyenoord.
Waar het gaat eindigen dat weet niemand.
Dit impliceert dat je een beeld hebt van een uitverkochte Gelredomequote:Op donderdag 10 maart 2022 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Het ziet er niet uitverkocht uit bij Vitesse.
Dat was sneu genoeg bij een Marco B concert.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit impliceert dat je een beeld hebt van een uitverkochte Gelredome
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was sneu genoeg bij een Marco B concert.
Wil je je trauma met ons delen of zullen we het hierbij latenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was sneu genoeg bij een Marco B concert.
Van foto's hoor, mijn pa was altijd de gelukkige die mee mocht.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je je trauma met ons delen of zullen we het hierbij laten
Die was geblesseerd. Maar Slot begon er vooraf zelf over dat hij sowieso moest gaan presteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:49 schreef Tagliano het volgende:
Waarom speelt Linssen niet @:klaasweetalles
Ik zit eerlijk gezegd ook nog aan mijn etenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat posten er weinig mensen mee zeg.
Ik kijk Sevilla v West Ham.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat eet je?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit eerlijk gezegd ook nog aan mijn eten
Wel fit maar gisteren niet meegetraind maar daar wilde slot zich inderdaad niet achter verschuilen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die was geblesseerd. Maar Slot begon er vooraf zelf over dat hij sowieso moest gaan presteren.
Al die proleten eten standaard hollandsche tijdquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Typisch Nederlands om zo een goal tegen te krijgen. Maar ze spelen erg leuk ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer een kans voor Vitesse.
Wordt het zo'n dag?
Eerst nog vrijdag en zaterdag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer een kans voor Vitesse.
Wordt het zo'n dag?
Dat is allang voorbij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Al die proleten eten standaard hollandsche tijd
Dat is al om 18:00, doen ze zo lang over hun eten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Al die proleten eten standaard hollandsche tijd
Ik kan deze post helaas geen like geven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:53 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Eerst nog vrijdag en zaterdag.
Doe nou niet die man in het weekend moeten aanhoren is wel afdoende.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:yats staat nu te schuimbekken dat Vitesse een penalty had moeten hebben.
''Alle schoten tegen ons gaan erin''quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef Coco het volgende:
Even een kort kijkje in het Feyenoord topic.
Famfaregenot.quote:
Ja mooi he.quote:
Bizar ja. Voor je het weet merkt hij doodsbedreigingen in de Feyenoordreeks op.quote:
Nee, PSV gaat winnen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stopt hier de coefficientenpolonaise?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar ja. Voor je het weet merkt hij doodsbedreigingen in de Feyenoordreeks op.
Drizzt logt uit.
Volgende week alle Nederlandse ploegen naar huis.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat Feyenoord na een kwartiertje achterstaat? Nee joh.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stoker!quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voel jij je niet in je eer aangetast dat @:ggmm gastmod terwijl jij er zo scherp opzit?
Dit is een van zijn oude uis tochquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan jij weer jouw oude ui nemen? Dank.
Dat eerste: jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben ik dom dat ik Vites - Roma aan het kijken ben?
Niet per se omdat je dat kijkt nee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mag beide.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:05 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Een aantal users heeft* voorspeld.
Nee, het is beide leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Deze lange rode paal staat op instorten. Hij kan alle steun gebruiken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan jij weer jouw oude ui nemen? Dank.
Iets minder oud dan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is een van zijn oude uis toch
Viagra nemenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze lange rode paal staat op instorten. Hij kan alle steun gebruiken.
[ afbeelding ]
De belg zei u?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:07 schreef Coco het volgende:
Laten we het niet ordinair maken.
Straks komen weer die crazy belgians.
Is dat niet een beetje dubbelop?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:07 schreef Coco het volgende:
Laten we het niet ordinair maken.
Straks komen weer die crazy belgians.
Zal het bij de volgende voorlichtingsavond met Rijkswaterstaat opperen.quote:
Rode Paal Belgradoquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze lange rode paal staat op instorten. Hij kan alle steun gebruiken.
[ afbeelding ]
Ik zie het ook niet zo in Chineesie, die ook niet bij de 45 koppige voorselectie zat trouwens.quote:
Hmm, ik zie kansen voor het lokale FC Bal op het dak.quote:
Als influencer moet je hier maar mee leren omgaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
donder is op met al die mentions
ik heb nog meer dingen te doen
Ik zit lekker aan mn bakje yoghurtquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Het is nog steeds roerig in het Feyenoord topic.
Dan hoef je niet gelijk in bad te schijtenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit meisje had anorexia en slikte laxeermiddelen.
Ik hoop dat het smaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan mn bakje yoghurt
Milde?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan mn bakje yoghurt
West Ham een grote kans, Sevilla een grote kans.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef Coco het volgende:
@:El-stinho hoe vergaat het Sevilla tot dusver?
Slim om daarna in een bubbelbad te gaan zitten dan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit meisje had anorexia en slikte laxeermiddelen.
Oh ik had hem net wel gementionedquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef Tagliano het volgende:
@:klaasweetalles wil geen mentions jongens
Gelieve hier rekening mee te houden
Ik wist persoonlijk ook niet dat het zo werkt hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slim om daarna in een bubbelbad te gaan zitten dan.
Misschien kun je uberhaupt gewoon stoppenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Misschien kunnen we stoppen met het mentionen van @:klaasweetalles
Kun je meteen even je bilnaad spoelen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slim om daarna in een bubbelbad te gaan zitten dan.
Nee hoor, mijn assistent GGMM doet het voortreffelijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voel jij je niet in je eer aangetast dat @:ggmm gastmod terwijl jij er zo scherp opzit?
West Ham ontsnapt. Te matige biljartstoot van Munir na prettig van Tecacito Corona.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
West Ham een grote kans, Sevilla een grote kans.
Sevilla probeert wat meer.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kun je uberhaupt gewoon stoppen
Nee er zijn toevallig meer mods deze avondquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is @:GGMM er?
Al mijn post worden weer weg gemodereerd. Kan er maar 1 zijn.
Ik schrik ervan dat je dit nog niet bent gezien je papieren en kennis.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
als ik voor alle mentions hier op fok 1 euro zo krijgen zou ik zo miljonair kunnen worden
Zet ze dan even op scherp. Slappe hapquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee er zijn toevallig meer mods deze avond
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk komt er nog een hond het veld op.
[ twitter ]
ik heb het alleen over miljonair worden van mentionsquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schrik ervan dat je dit nog niet bent gezien je papieren en kennis.
Waar denk jij persoonlijk dat het is misgelopen?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk komt er nog een hond het veld op.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zal vast wel eens een kat op het veld geweest zijn ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |