Denk eerder iets met vader en wens maar het zou kunnen, maakt ze niet per se uitgeblust overigens maar dit terzijde. Voor vanaaf zie ik ze zoals gezegd zeker niet als favoriet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en ik denk persoonlijk dat die geweldige serie op het punt van afbreken staat.
We gaan het zien.
Wordt een spannende strijd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wensdenken van Feyenoorders. Die denken dat hun superieure selectie en wondertrainer nog tweede worden.
Ik zie AZ eerder tweede worden dan Feyenoord.
Over het algemeen houdt zo’n kwalitatief matige selectie het nooit enorm lang vol om resultaten te blijven boeken, zodra de tegenslagen daar gaan komen zal het vanzelf minder worden. Uitgeblust is wat voorbarig verwoord inderdaad, maar de laatste wedstrijden loopt het niet meer zo goed bij AZ als de maanden ervoor, dat kan wel een voorbode zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk eerder iets met vader en wens maar het zou kunnen, maakt ze niet per se uitgeblust overigens maar dit terzijde. Voor vanaf zie ik ze zoals gezegd zeker niet als favoriet.
Wat een ontzettend domme post weer. Niemand heeft het over een tweede plek voor Feyenoord.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wensdenken van Feyenoorders. Die denken dat hun superieure selectie en wondertrainer nog tweede worden.
Ik zie AZ eerder tweede worden dan Feyenoord.
Jawel, ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een ontzettend domme post weer. Niemand heeft het over een tweede plek voor Feyenoord.
Misschien steekt het dan beter in elkaar dan op het eerste oog gedacht. (had ik ook niet verwacht trouwens, ik dacht dat dit seizoen een puinhoop zou worden met Jansen) Ze zijn zoals gezegd al maanden ongeslagen behoudens een bekerpotje tegen Ajax dus ze houden het vrij lang vol om resultaten te boeken. Ze hebben wel een probleempje bij blessures/schorsingen, zoals nu met Midtsjo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over het algemeen houdt zo’n kwalitatief matige selectie het nooit enorm lang vol om resultaten te blijven boeken, zodra de tegenslagen daar gaan komen zal het vanzelf minder worden. Uitgeblust is wat voorbarig verwoord inderdaad, maar de laatste wedstrijden loopt het niet meer zo goed bij AZ als de maanden ervoor, dat kan wel een voorbode zijn.
Als ze vanavond zouden winnen zou ik het bijzonder knap vinden. Ik vind het in ieder geval een interessante wedstrijd.
Die tegenslagen hebben ze in het begin van het seizoen al gehad, toen verloren ze 4 van de 5 wedstrijden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over het algemeen houdt zo’n kwalitatief matige selectie het nooit enorm lang vol om resultaten te blijven boeken, zodra de tegenslagen daar gaan komen zal het vanzelf minder worden. Uitgeblust is wat voorbarig verwoord inderdaad, maar de laatste wedstrijden loopt het niet meer zo goed bij AZ als de maanden ervoor, dat kan wel een voorbode zijn.
Als ze vanavond zouden winnen zou ik het bijzonder knap vinden. Ik vind het in ieder geval een interessante wedstrijd.
Alleen PSV gaat doorquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik volg het Europese voetbal altijd vrij matig. Ik kijk soms wat potjes als Nederlandse clubs moeten (waar ik dan voor de tegenstander juich @:psvcl ), en af en toe een keer een leuk affiche zoals gisteren Real - PSG.
Wat is het voor iets dan?
JansenGod. Heeft het echt uitstekend voor elkaar daar. Ik zeg Slot OUT en Jansen IN.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien steekt het dan beter in elkaar dan op het eerste oog gedacht. (had ik ook niet verwacht trouwens, ik dacht dat dit seizoen een puinhoop zou worden met Jansen) Ze zijn zoals gezegd al maanden ongeslagen behoudens een bekerpotje tegen Ajax dus ze houden het vrij lang vol om resultaten te boeken. Ze hebben wel een probleempje bij blessures/schorsingen, zoals nu met Midtsjo.
Ik dacht eigenlijk altijd dat ze vierde gingen worden met een gepaste afstand op de nr3 en nr5 en overigens sluit ik dat nog steeds niet uit. Het is een prima ploegje die in staat is van de meeste Eredivisie tegenstanders te winnen. Ook in de Kuip vond ik ze toen zeker niet slecht en na dat potje was ik wel overtuigd dat ze nog een flink eind zouden gaan klimmen. Deze reeks had ik ook weer niet verwacht natuurlijk maar het verbaast mij niet enorm.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien steekt het dan beter in elkaar dan op het eerste oog gedacht. (had ik ook niet verwacht trouwens, ik dacht dat dit seizoen een puinhoop zou worden met Jansen) Ze zijn zoals gezegd al maanden ongeslagen behoudens een bekerpotje tegen Ajax dus ze houden het vrij lang vol om resultaten te boeken. Ze hebben wel een probleempje bij blessures/schorsingen, zoals nu met Midtsjo.
Een reeks van 20 wedstrijden, dat lijkt mij wel redelijk representatief eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk altijd dat ze vierde gingen worden met een gepaste afstand op de nr3 en nr5 en overigens sluit ik dat nog steeds niet uit. Het is een prima ploegje die in staat is van de meeste Eredivisie tegenstanders te winnen. Ook in de Kuip vond ik ze toen zeker niet slecht en na dat potje was ik wel overtuigd dat ze nog een flink eind zouden gaan klimmen. Deze reeks had ik ook weer niet verwacht natuurlijk maar het verbaast mij niet enorm.
Maar zoals je zelf al met Midtsjo een beetje aangeeft, heel stabiel is het allemaal niet. De laatste maanden heeft het ze ook zeker niet tegengezeten, ook qua wedstrijdverloop. Alleen tegen de Eagles en Willem 2 (na rood voor Willem II bij 1-1 na 75 minuten) was het in de Eredivisie ruim, verder veel kleine zeges die laat beklonken werden, en ook wat geluk met Mvogo die blundert bij PSV-AZ en twee strafschoppen (die je zeker niet altijd krijgt) tegen Feyenoord. Nu compenseert het ook wel voor alle pech die ze hadden begin dit seizoen maar denk niet dat deze reeks heel representatief is voor hun niveau.
Je draait de redenatie nu wel om hequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een reeks van 20 wedstrijden, dat lijkt mij wel redelijk representatief eigenlijk.
Ja, niet maar ik ben ook al redelijk klaar met de discussie eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je draait de redenatie nu wel om he
Een inmiddels al afgebroken reeks van twintig wedstrijden betekent niet dat ze de komende maanden een hoog niveau blijven aantikken / blijven winnen. Zeker omdat er de afgelopen weken erg weinig flitsende wedstrijden tussen zaten. Net als dat hun dramastart niet representatief was voor de rest van het seizoen.
Anders kunnen we hetzelfde over Partizan zeggen.
Ik ook wel. Zijn we het toch weer eens geworden!quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, niet maar ik ben ook al redelijk klaar met de discussie eerlijk gezegd.
1-1quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord 1-1
18:45 Vitesse - AS Roma 1-2
21:00 PSV - Kopenhagen 2-0
21:00 Bodo/glimt - AZ 2-0
Knotsgek zou wel genot zijn zo op donderdagavond.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Partizano Bella Ciao - Feyenoord 1-1
Vitesse - AS Roma 0-3
PSV - København 0-0
Bodo/Glimt/Vennegoor/Hesselink - AZ 3-2 (KNOTSGEKKED)
Wat denk jij Dago?quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
Als iedereen denkt dat Boko/Haram wint kan het bijna niet tegenvallen.
Ik waag me niet aan voorspellingen. Zeker niet na gister.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |