Partizan was in mijn ogen vrijwel de zwakste tegenstander en ze missen ook nog hun spits, ik eet spreekwoordelijk mijn schoen op als ze 3x scoren tegen een Feyenoord die in de regel verdedigend aardig hun zaakjes voor elkaar hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was over AZ uit en Groningen thuis veel te positief, dus nu zegt mijn gevoel het tegenovergestelde. Ik hoop dat ik het mis heb!
Dan hoop ik dat je mij uitlacht vanavond ipv Feyenoordquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Partizan was in mijn ogen vrijwel de zwakste tegenstander en ze missen ook nog hun spits, ik eet spreekwoordelijk mijn schoen op als ze 3x scoren tegen een Feyenoord die in de regel verdedigend aardig hun zaakjes voor elkaar hebben.
Ik volg het Europese voetbal altijd vrij matig. Ik kijk soms wat potjes als Nederlandse clubs moeten (waar ik dan voor de tegenstander juich @PSVCL ), en af en toe een keer een leuk affiche zoals gisteren Real - PSG.quote:
Het is een voetbalclub.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik volg het Europese voetbal altijd vrij matig. Ik kijk soms wat potjes als Nederlandse clubs moeten (waar ik dan voor de tegenstander juich @:psvcl ), en af en toe een keer een leuk affiche zoals gisteren Real - PSG.
Wat is het voor iets dan?
Wonnen met 6-1 van Roma in de groepsfase.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik volg het Europese voetbal altijd vrij matig. Ik kijk soms wat potjes als Nederlandse clubs moeten (waar ik dan voor de tegenstander juich @:psvcl ), en af en toe een keer een leuk affiche zoals gisteren Real - PSG.
Een voetbalclub uit Noorwegen die erg leuk voetbal speelt, vorige speelronde Celtic helemaal weggetikt en in de groepsfase thuis met 6-1 van AS Roma gewonnen o.a. Terwijl de competitie nog moet beginnen en ze ook weer wat kwijt zijn geraakt, dat vind ik vrij indrukwekkend.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb er zin in!quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je mij uitlacht vanavond ipv Feyenoord
Dank je. Als ik vanavond niks te doen heb, dan ga ik naar de grote Bodo Glimt show kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een voetbalclub uit Noorwegen die erg leuk voetbal speelt, vorige speelronde Celtic helemaal weggetikt en in de groepsfase thuis met 6-1 van AS Roma gewonnen o.a. Terwijl de competitie nog moet beginnen en ze ook weer wat kwijt zijn geraakt, dat vind ik vrij indrukwekkend.
Bazoer weer op het bankje dus?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:47 schreef Sked het volgende:
Vitesse speelt trouwens waarschijnlijk op dezelfde manier als tegen Rapid. Dus met Oroz en Domgjoni voor extra 'zekerheid'.
Ik probeer zoveel mogelijk te kijken maar AZ gaat op het hoofdscherm. PSV - Kopenhagen lijkt mij een vreselijke metsjup.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk vanavond naar Feyenoord en PSV.
Dit slechts ter toelichting!
Daar lijkt het wel op. Was defensief een stuk beter met Doekhi centraal, maar er wordt nauwelijks gevoetbald op het middenveld.quote:
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord 1-2quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar.
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:caland @:elan @:el-stinho @:tong80 @:dagoduck @:lenny_leonard @:fetx @:gurneyisbestoke
(en de rest)
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord 1-2quote:
Een kutloting voor AZ. Bodo speelt op een donker koud plastic veld ergens in de buurt van de Noordpool, werd twee keer kampioen in Noorwegen boven Molde wat het Europees prima doet altijd (en waar je voor Eredivisie-begrippen heerlijke spelers uit de budgetbak kan oppikken), maar daarnaast spelen ze ook gewoon lastig aanvallend voetbal. Jagen de boel goed af, en wonnen zo met 6-1 van Roma (uit werd het 2-2 maar waren ze ook beter). Ze hebben ook met speels gemak Celtic uitgeschakeld vorige ronde.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
0-2quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord 0-3
18:45 Vitesse - AS Roma 0-2
21:00 PSV - Kopenhagen 3-0
21:00 Bodo/glimt - AZ 1-2
Een beetje zoals de CL poule van Ajax inderdaad. Al hebben die het niet eens gered in de europa league.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:24 schreef Tarado het volgende:
Ik heb gisteren Benz zien schitteren, dat goeie gevoel gaan we niet verpesten met wat wedstrijden van de Afvoerputleague. Al schijnen bijna alle deelnemers minimaal van Europa League niveau te zijn heb ik uit betrouwbare bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |