quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord-PSV zou een mooie herhaling van twintig jaar terug zijn
Jup, net als tegen Anderlecht, Spurs en Rennes voor de reis naar Rome.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:52 schreef fetX het volgende:
Feyenoord gaat wel door. Tenminste, dat zou wel moeten. PSV en AZ wordt spannend. Vitesse kan inpakken. Wel mooie tegenstander.
Inderdaad, gewoon per direct uit de competitie gooien die Nederlandse clubs!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Allemaal door, volgende ronde de Nederlandse clubs in 1 pot en de andere in de andere pot, weer allemaal door en dan...volledig Nederlandse halve finales![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens denk ik ook niet dat de Conference League ontworpen is om 4 ploegen van een Europees subtopland zoals Nederland bij de laatste 16 te hebben. Bodo Glimt en LASK vind ik meer typische ploegen voor deze League, en misschien kun je ploegen als Partizan, PAOK, Slavia Praag en Kopenhagen daar nog in meenemen.
Dat was bij Ajax ook altijd zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze mat is er in de winterstop ingelegd.Echt heel chanant.
En Mourinho dekt zich nu al in.quote:
Deze rubriek is niets zonder foto's van het veld.quote:
Ik kan geen tweet met een video van de veldbestormer meer vindenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze rubriek is niets zonder foto's van het veld.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord
18:45 Vitesse - AS Roma
21:00 PSV - Kopenhagen
21:00 Bodo/glimt - AZ
Zeg het maar.
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:caland @:elan @:el-stinho @:tong80 @:dagoduck @:lenny_leonard @:fetx @:gurneyisbestoke
(en de rest)
18:45 Vitesse - AS Roma 1-2quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik hou rekening met een verliespot. 3-1 ofzo.
Slecht voorgevoel.
Lolquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Partizan - Feyenoord 1-1
Vitesse - Roma 0-4
PSV - Kopenhagen 2-0
Bodo - AZ 2-1 (Glimt - AZ overigens ook, haha!)
Jeetje, wat negatief zeg over Feyenoord,.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
18:45 Vitesse - AS Roma 1-2
21:00 PSV - Kopenhagen 3-0
21:00 Bodo/glimt - AZ 3-2
Ik was over AZ uit en Groningen thuis veel te positief, dus nu zegt mijn gevoel het tegenovergestelde. Ik hoop dat ik het mis heb!quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje, wat negatief zeg over Feyenoord,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |