Ik dacht eigenlijk altijd dat ze vierde gingen worden met een gepaste afstand op de nr3 en nr5 en overigens sluit ik dat nog steeds niet uit. Het is een prima ploegje die in staat is van de meeste Eredivisie tegenstanders te winnen. Ook in de Kuip vond ik ze toen zeker niet slecht en na dat potje was ik wel overtuigd dat ze nog een flink eind zouden gaan klimmen. Deze reeks had ik ook weer niet verwacht natuurlijk maar het verbaast mij niet enorm.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien steekt het dan beter in elkaar dan op het eerste oog gedacht. (had ik ook niet verwacht trouwens, ik dacht dat dit seizoen een puinhoop zou worden met Jansen) Ze zijn zoals gezegd al maanden ongeslagen behoudens een bekerpotje tegen Ajax dus ze houden het vrij lang vol om resultaten te boeken. Ze hebben wel een probleempje bij blessures/schorsingen, zoals nu met Midtsjo.
Een reeks van 20 wedstrijden, dat lijkt mij wel redelijk representatief eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk altijd dat ze vierde gingen worden met een gepaste afstand op de nr3 en nr5 en overigens sluit ik dat nog steeds niet uit. Het is een prima ploegje die in staat is van de meeste Eredivisie tegenstanders te winnen. Ook in de Kuip vond ik ze toen zeker niet slecht en na dat potje was ik wel overtuigd dat ze nog een flink eind zouden gaan klimmen. Deze reeks had ik ook weer niet verwacht natuurlijk maar het verbaast mij niet enorm.
Maar zoals je zelf al met Midtsjo een beetje aangeeft, heel stabiel is het allemaal niet. De laatste maanden heeft het ze ook zeker niet tegengezeten, ook qua wedstrijdverloop. Alleen tegen de Eagles en Willem 2 (na rood voor Willem II bij 1-1 na 75 minuten) was het in de Eredivisie ruim, verder veel kleine zeges die laat beklonken werden, en ook wat geluk met Mvogo die blundert bij PSV-AZ en twee strafschoppen (die je zeker niet altijd krijgt) tegen Feyenoord. Nu compenseert het ook wel voor alle pech die ze hadden begin dit seizoen maar denk niet dat deze reeks heel representatief is voor hun niveau.
Je draait de redenatie nu wel om hequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een reeks van 20 wedstrijden, dat lijkt mij wel redelijk representatief eigenlijk.
Ja, niet maar ik ben ook al redelijk klaar met de discussie eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je draait de redenatie nu wel om he
Een inmiddels al afgebroken reeks van twintig wedstrijden betekent niet dat ze de komende maanden een hoog niveau blijven aantikken / blijven winnen. Zeker omdat er de afgelopen weken erg weinig flitsende wedstrijden tussen zaten. Net als dat hun dramastart niet representatief was voor de rest van het seizoen.
Anders kunnen we hetzelfde over Partizan zeggen.
Ik ook wel. Zijn we het toch weer eens geworden!quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, niet maar ik ben ook al redelijk klaar met de discussie eerlijk gezegd.
1-1quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
18:45 Partizan Belgrado - Feyenoord 1-1
18:45 Vitesse - AS Roma 1-2
21:00 PSV - Kopenhagen 2-0
21:00 Bodo/glimt - AZ 2-0
Knotsgek zou wel genot zijn zo op donderdagavond.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Partizano Bella Ciao - Feyenoord 1-1
Vitesse - AS Roma 0-3
PSV - København 0-0
Bodo/Glimt/Vennegoor/Hesselink - AZ 3-2 (KNOTSGEKKED)
Wat denk jij Dago?quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
Als iedereen denkt dat Boko/Haram wint kan het bijna niet tegenvallen.
Ik waag me niet aan voorspellingen. Zeker niet na gister.quote:
Dat is er niet. Ik kijk Vitesse - Roma op het hoofdscherm en Partizan - Feyenoord ernaast.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk mee
Welke potten gaan we kijken (of is er tóch een schakelkanaaltje)
Partizen - Feyenoord tenzij maxi-mus stelt dat Vitesse leuk is dan zap ik DIRECT.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk mee
Welke potten gaan we kijken (of is er tóch een schakelkanaaltje)
Dan zou ik even naar Veronica zappen!quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:42 schreef Tagliano het volgende:
Leo Oldenburger
Ik start vanuit Feyenoord
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zou ik even naar Veronica zappen!
In een hoop gifjes in dit topic.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:44 schreef Coco het volgende:
Ik begin ook bij Feyenoord.
Waar het gaat eindigen dat weet niemand.
Dit impliceert dat je een beeld hebt van een uitverkochte Gelredomequote:Op donderdag 10 maart 2022 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Het ziet er niet uitverkocht uit bij Vitesse.
Dat was sneu genoeg bij een Marco B concert.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit impliceert dat je een beeld hebt van een uitverkochte Gelredome
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was sneu genoeg bij een Marco B concert.
Wil je je trauma met ons delen of zullen we het hierbij latenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was sneu genoeg bij een Marco B concert.
Van foto's hoor, mijn pa was altijd de gelukkige die mee mocht.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je je trauma met ons delen of zullen we het hierbij laten
Die was geblesseerd. Maar Slot begon er vooraf zelf over dat hij sowieso moest gaan presteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:49 schreef Tagliano het volgende:
Waarom speelt Linssen niet @:klaasweetalles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |