Rode Paal Belgradoquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze lange rode paal staat op instorten. Hij kan alle steun gebruiken.
[ afbeelding ]
Ik zie het ook niet zo in Chineesie, die ook niet bij de 45 koppige voorselectie zat trouwens.quote:
Hmm, ik zie kansen voor het lokale FC Bal op het dak.quote:
Als influencer moet je hier maar mee leren omgaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
donder is op met al die mentions
ik heb nog meer dingen te doen
Ik zit lekker aan mn bakje yoghurtquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Het is nog steeds roerig in het Feyenoord topic.
Dan hoef je niet gelijk in bad te schijtenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit meisje had anorexia en slikte laxeermiddelen.
Ik hoop dat het smaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan mn bakje yoghurt
Milde?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan mn bakje yoghurt
West Ham een grote kans, Sevilla een grote kans.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef Coco het volgende:
@:El-stinho hoe vergaat het Sevilla tot dusver?
Slim om daarna in een bubbelbad te gaan zitten dan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit meisje had anorexia en slikte laxeermiddelen.
Oh ik had hem net wel gementionedquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef Tagliano het volgende:
@:klaasweetalles wil geen mentions jongens
Gelieve hier rekening mee te houden
Ik wist persoonlijk ook niet dat het zo werkt hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slim om daarna in een bubbelbad te gaan zitten dan.
Misschien kun je uberhaupt gewoon stoppenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Misschien kunnen we stoppen met het mentionen van @:klaasweetalles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |