As Roma gaat de CFL niet winnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:25 schreef yats het volgende:
Voor ons is het na deze ronde wel klaar. Maar ik vlieg er liever uit tegen de (waarschijnlijke) winnaar dan tegen een Bodo Glimt. Ik zie AZ en PSV het best lastig krijgen.
Een diarree-user die het niet kan volgen, quelle surprise.quote:
Momenteel ?quote:
Nouja, ik vroeg me af of ze nou tegen Bodo of tegen Glimt moeten.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je je dat beter in je signature zetten.
Wow wat een aanvalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je je dat beter in je signature zetten.
Lazio uit. Roma thuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik vroeg me af of ze nou tegen Bodo of tegen Glimt moeten.
Feyenoord-PSV zou een mooie herhaling van twintig jaar terug zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:24 schreef El-Stinho het volgende:
Zou een kwartfinale tussen Nederlandse ploegen wel humor vinden.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord-PSV zou een mooie herhaling van twintig jaar terug zijn
Jup, net als tegen Anderlecht, Spurs en Rennes voor de reis naar Rome.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:52 schreef fetX het volgende:
Feyenoord gaat wel door. Tenminste, dat zou wel moeten. PSV en AZ wordt spannend. Vitesse kan inpakken. Wel mooie tegenstander.
Inderdaad, gewoon per direct uit de competitie gooien die Nederlandse clubs!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Allemaal door, volgende ronde de Nederlandse clubs in 1 pot en de andere in de andere pot, weer allemaal door en dan...volledig Nederlandse halve finales![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens denk ik ook niet dat de Conference League ontworpen is om 4 ploegen van een Europees subtopland zoals Nederland bij de laatste 16 te hebben. Bodo Glimt en LASK vind ik meer typische ploegen voor deze League, en misschien kun je ploegen als Partizan, PAOK, Slavia Praag en Kopenhagen daar nog in meenemen.
Dat was bij Ajax ook altijd zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze mat is er in de winterstop ingelegd.Echt heel chanant.
En Mourinho dekt zich nu al in.quote:
Deze rubriek is niets zonder foto's van het veld.quote:
Ik kan geen tweet met een video van de veldbestormer meer vindenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze rubriek is niets zonder foto's van het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |