SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hij oogt best tof, maar ik vraag me af of ik me er mee zou vermaken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Straks even Elden Ring ophalen en vanavond platten.
Dit geldt ook voor mij eigenlijk. Maar het is behoorlijk wat jaar na Dark Souls en eindelijk is er iets nieuws te beleven in dat genre.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hij oogt best tof, maar ik vraag me af of ik me er mee zou vermaken.
Die Souls games waren mij simpelweg te moeilijk. Dan verlies ik de motivatie om echt dingen 100x te proberen en beter te worden![]()
Voorlopig heb ik overigens nog genoeg te doen in Horizon
Ik misschien ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mij eigenlijk. Maar het is behoorlijk wat jaar na Dark Souls en eindelijk is er iets nieuws te beleven in dat genre.
Dus ik wil het genre wel een nieuwe kans geven nu het een nieuwe opzet kent.
Moet makkelijk lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Straks even Elden Ring ophalen en vanavond platten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hij oogt best tof, maar ik vraag me af of ik me er mee zou vermaken.
Die Souls games waren mij simpelweg te moeilijk. Dan verlies ik de motivatie om echt dingen 100x te proberen en beter te worden![]()
Voorlopig heb ik overigens nog genoeg te doen in Horizon
Same. Beetje uitdaging vind ik wel leuk, maar niet 20x opnieuw proberen. Dan raak ik gefrustreerd en wil ik niet verder. Bij Kena ook af en toe de difficulty omlaag gezet bij een boss. Voelt als een zwaktebod, maar dan herinner ik mezelf er aan dat ik speel om te ontspannen, niet om de beste te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mij eigenlijk. Maar het is behoorlijk wat jaar na Dark Souls en eindelijk is er iets nieuws te beleven in dat genre.
Dus ik wil het genre wel een nieuwe kans geven nu het een nieuwe opzet kent.
Och wat een ellende om HFW te spelenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:40 schreef Jimbo het volgende:
nu uit ellende HFW maar spelen tot mn elden ring code er is, of misschien wel Spongebob ipv FW
Precies dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Same. Beetje uitdaging vind ik wel leuk, maar niet 20x opnieuw proberen. Dan raak ik gefrustreerd en wil ik niet verder. Bij Kena ook af en toe de difficulty omlaag gezet bij een boss. Voelt als een zwaktebod, maar dan herinner ik mezelf er aan dat ik speel om te ontspannen, niet om de beste te zijn.
We gaan allemaal gezellig Elden Ring spelen, gaan we samen huilenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och wat een ellende om HFW te spelen
Wel als je sinds gister ER al wil spelen en die code maar nooit komtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och wat een ellende om HFW te spelen
Ja voor een verhaal ga je maar een film kijken of een boekje lezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Same. Beetje uitdaging vind ik wel leuk, maar niet 20x opnieuw proberen. Dan raak ik gefrustreerd en wil ik niet verder. Bij Kena ook af en toe de difficulty omlaag gezet bij een boss. Voelt als een zwaktebod, maar dan herinner ik mezelf er aan dat ik speel om te ontspannen, niet om de beste te zijn.
1 uur gespeeldquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:40 schreef Jimbo het volgende:
nu uit ellende HFW maar spelen tot mn elden ring code er is, of misschien wel Spongebob ipv FW
tsja, ps5 hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:48 schreef wdn het volgende:
[..]
1 uur gespeeld
Elden Ring is nu 2x gecrashed. Melding over corrupte data en de PS5 schakelt zich uit
Ik ben al vaker dood gegaan dan in mijn hele demon's souls ps5 runquote:
ending aquote:Op zondag 27 februari 2022 21:12 schreef dud0r het volgende:
Ender lilies uitgespeeld! Door met alles verzamelen en meer bosses zoeken
Einde is eindequote:
quote:
nee, gewoon nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:37 schreef dud0r het volgende:
Vraag maar aan Roy die radiance nooit verslagen heeft
Ik ga toch ook gewoon door voor ending b en misschien cquote:
gewoon doen, is t waardquote:Op zondag 27 februari 2022 22:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga toch ook gewoon door voor ending b en misschien c
Try tonguequote:
Na ruim acht jaar sinds GT6 werd het wel weer tijd.quote:
Nog steeds kapoet?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Gamen via je iPad in bed met remote play.
Je moet iets als je tv niet meer wil en je in quarantaine zit.
Werk op zich nog best prima
Voor die drieënhalve kippenkop die hier nog rondloopt?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is er nog geen Gran Turismo 7 topic?
Zo teringveel zin in. Reviews zijn heel nice.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn 2 topics over Cyberpunk. En nog meer over de GTA-trilogie.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor die drieënhalve kippenkop die hier nog rondloopt?
Ending C ook in de pocket. Nog 3 trophies voor de platinumquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:34 schreef dud0r het volgende:
Ending B van Ender lilies ook gehaald. Door naar Ending C en ik ga misschien ook nog wel voor de platinum.
Naja, je kunt altijd zelf een topic aanmaken. Beetje interessante Op erbij.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn 2 topics over Cyberpunk. En nog meer over de GTA-trilogie.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
quote:
@ChevyCapricequote:
quote:
Mij nog niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja lach maar ! Het is een serieus probleem, het heeft mij ook een hoop geld gekost.
Ik zou zeggen "dat is een hobby, laat me". Maar ik heb dan weer nooit mensen over de vloer. Ik vind het zelf gewoon in de weg staan in m'n woonkamerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Overigens wel een reëel probleem wat in dat filmpje wordt aangekaart. De gemiddelde vrouw zal denken dat je compleet gek geworden bent wanneer je een of andere sim rig in de woning installeert. Ik speel dan ook altijd met een controller. Het lijkt me ook super ongemakkelijk en irritant dat je iedere keer als er mensen over de vloer komen je tekst en uitleg moet gaan geven over waarom je zo'n vreemde nerdy setup in je huis hebt staan. Vervolgens kun je dus uit de doeken gaan doen dat je 2/3k stukgeslagen hebt in een wanhopige poging een paar tienden van je rondetijden op virtuele circuits af te schaven. Ik zou dat oprecht niet kunnen. Te ongemakkelijk.
Jup. Steeds kapotter, want inmiddels doet ie t ook bij Netflix na een half uur en bij Apple TV.quote:
Ik vind een voliere met vogels in je tuin ook stomquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Overigens wel een reëel probleem wat in dat filmpje wordt aangekaart. De gemiddelde vrouw zal denken dat je compleet gek geworden bent wanneer je een of andere sim rig in de woning installeert. Ik speel dan ook altijd met een controller. Het lijkt me ook super ongemakkelijk en irritant dat je iedere keer als er mensen over de vloer komen je tekst en uitleg moet gaan geven over waarom je zo'n vreemde nerdy setup in je huis hebt staan. Vervolgens kun je dus uit de doeken gaan doen dat je 2/3k stukgeslagen hebt in een wanhopige poging een paar tienden van je rondetijden op virtuele circuits af te schaven. Ik zou dat oprecht niet kunnen. Te ongemakkelijk.
Knoop dit goed in je oren lieve kijkbuiskinderen. Ik heb zelden zulke belangrijke posts gelezen op FOK!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een voliere met vogels in je tuin ook stom
Ieder z'n ding. Je moet je niet schamen voor je hobbies.
15 jaar geleden welquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:00 schreef Nober het volgende:
Twee disks (installatie en spelen) bij GT7, komt dat vaker voor?
Ben de 42gb nog aan het downloaden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:06 schreef FlippingCoin het volgende:
GT7 zit vol micro transactions nu of zo of valt het wel mee?
Net even 2 uurtjes gespeeld maar nog niks tegengekomen. Wellicht voor extra credits om auto’s te kopen in game?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Horizon en ff7R hadden ook twee discsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:00 schreef Nober het volgende:
Dat had ik ook gelezen ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:58 schreef Kingside het volgende:
[..]
Net even 2 uurtjes gespeeld maar nog niks tegengekomen. Wellicht voor extra credits om auto’s te kopen in game?
PS4 dan? Ik heb maar 1 disc (PS5)quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:00 schreef Nober het volgende:
Vroegah... toen Duke Nukem nog op 7 floppies kwam.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger had je games op 3, 4 of zelfs 7 discs. Dan kon je tussendoor wisselen op vaste momenten in de story (zoals bij Final Fantasy) of bij bepaalde in game locaties (Myst). Dat laatste was ontzettend kut als je lange afstanden wilde afleggen.
Elden Ring is veel makkelijker dan elke Soulsborne game.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:23 schreef Dopekoe het volgende:
Als je niet goed bent met bloodborne of andere souls like games, is Elden ring dan volgens jullie een goede instap?
Ik hoor er heel veel goede dingen over
Lees ook overal dat het vrij verslavend is...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Elden Ring is veel makkelijker dan elke Soulsborne game.
Welke game?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:27 schreef Spyrodedraak het volgende:
Iemand ook pronlemen met die vechtkuilen? Ik heb ze allemaal op 1 na, het lukt gewoon niet.
Zo frustrerend
Heel even geprobeerd, maar het blijft gewoon niet mijn game.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Elden Ring is veel makkelijker dan elke Soulsborne game.
Verslavend is het zeker, ik heb in een week de platinum gehaald. Wat betreft de simpelheid, er zit geen Darkeater Midir in, of zo. Je kunt het zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt. Je kunt het spelen als een echte Souls game, je kunt het hele spel cheesen. Sommige weapons, die je al vanaf het moment van creation kunt halen, zijn zo ongelooflijk overpowered. Zoek maar op YouTube: Sword of Night and Flame. Als je nog verder wilt gaan kun je een mimic +10 oproepen die alle attributes en weapons hebt die jij ook equipped hebt. Dan wordt het wel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lees ook overal dat het vrij verslavend is...
Maar veel makkelijker als in: het is een simpel spelletje?
Ik snap ongeveer de helft van wat je schreefquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Verslavend is het zeker, ik heb in een week de platinum gehaald. Wat betreft de simpelheid, er zit geen Darkeater Midir in, of zo. Je kunt het zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt. Je kunt het spelen als een echte Souls game, je kunt het hele spel cheesen. Sommige weapons, die je al vanaf het moment van creation kunt halen, zijn zo ongelooflijk overpowered. Zoek maar op YouTube: Sword of Night and Flame. Als je nog verder wilt gaan kun je een mimic +10 oproepen die alle attributes en weapons hebt die jij ook equipped hebt. Dan wordt het wel erg makkelijk.
Wel echt een heel goede game, hoe je het ook wenst te spelen. 10/10.
1). Dit is cheesen. Kun je ook gelijk zien wat een Mimic is. Gewoon jij in NPC vorm. En dit is tegen Malenia, waarschijnlijk de moeilijkste boss in Elden Ring 2). Dit is Darkeater Midir, misschien de moeilijkste Souls boss ooit. 3). Moment van creation is wanneer je klaar bent met de cosmetics van je character en begint te spelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik snap ongeveer de helft van wat je schreef
Wat is cheesen?
Wat is een darkeater midir?
Wat is een mimic?
Moment van creation?
Ik ben echt een 0 in souls like games
Gran Turismo 7 bevat nu microtransacties, tot tientallen euro's per autoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Zoveel tijd is daar ook weer niet voor nodig toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Welke game?
[..]
Heel even geprobeerd, maar het blijft gewoon niet mijn game.
Ik snap dat het aantrekkelijk is verslagen te worden, beter te worden en de voldoening te voelen als je iets haalt wat je eerder niet haalde, maar ik heb gewoon niet de motivatie om er zoveel tijd in te steken om beter te worden.
Hm ja dat vind ik wel jammer, wel naar uitgekeken maar heb elden ring gekozen gt7 koop ik over een half jaar wel eens een keer of zo voor een leukere prijs.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gran Turismo 7 bevat nu microtransacties, tot tientallen euro's per auto
https://tweakers.net/nieu(...)-euros-per-auto.html
Wat een aids.
Dit boeit toch echt helemaal niks? Ik doe nooit microtransacties en als ik die dure auto’s wil moet ik die credits verdienen door te racen (zoals het hoort lijkt me). Dat andere lui dit kunnen doen door een paar tientjes neer te leggen maakt het voor mij niet minder leuk om het wel te doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gran Turismo 7 bevat nu microtransacties, tot tientallen euro's per auto
https://tweakers.net/nieu(...)-euros-per-auto.html
Wat een aids.
Probleem is vaak dat er een kunstmatige grind aan vast zit om mensen naar microtransacties te pushen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:02 schreef Kingside het volgende:
[..]
Dit boeit toch echt helemaal niks? Ik doe nooit microtransacties en als ik die dure auto’s wil moet ik die credits verdienen door te racen (zoals het hoort lijkt me). Dat andere lui dit kunnen doen door een paar tientjes neer te leggen maakt het voor mij niet minder leuk om het wel te doen.
Wel in mijn geval hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zoveel tijd is daar ook weer niet voor nodig toch.
Ik heb ook nog nooit een Souls gespeeld, en ik ben niet van de extreem moeilijke spellen... maar ik ben wel benieuwd!quote:Op maandag 7 maart 2022 09:29 schreef over_hedge het volgende:
Wat een rust hier.
Ik heb dus elder ring gekocht, en had nog nooit souls game gespeeld. En dacht dat het niks voor mij zou zijn. Maar fuck ik zat er naast. Dit spel is me tof
Ik kan het zeker aanraden. Het voordeel van deze is ook dat het open wereld is. Is een baas te sterk? Dan ga je gewoon ergens anders heen en dan kom je terug als je wat levels omhoog bentquote:Op maandag 7 maart 2022 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Souls gespeeld, en ik ben niet van de extreem moeilijke spellen... maar ik ben wel benieuwd!
Je kunt gewoon de homies uit dit topic erbij roepen als het je te heet onder de voeten wordt.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Souls gespeeld, en ik ben niet van de extreem moeilijke spellen... maar ik ben wel benieuwd!
Ik als damsel in distressquote:Op maandag 7 maart 2022 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt gewoon de homies uit dit topic erbij roepen als het je te heet onder de voeten wordt.
Ik krijg hier beelden bij.quote:
Ik ookquote:
Da's rapquote:Op maandag 7 maart 2022 21:14 schreef Spyrodedraak het volgende:
Horizon forbidden west geplat, en daarna even de ng+ van miles morales geknalt en toen die ook geplat![]()
Waar quarantaine allemaal niet goed voor is
Carnaval oléquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:48 schreef Ang3l het volgende:
LG belde, alle monteurs ziek, dus ze komen morgen niet.
Verzet naar volgende week. The story continues.
Ondertussen game ik dus nog steeds viua de iPad
Ik heb ook net een LG tv gekocht. O.a. op aanraden van mensen hier. Welke heb jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:48 schreef Ang3l het volgende:
LG belde, alle monteurs ziek, dus ze komen morgen niet.
Verzet naar volgende week. The story continues.
Ondertussen game ik dus nog steeds viua de iPad
Tot juni ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
GTA V SP Enhanced voor een tientje beschikbaar in de PS5 store.
Is dit dan een update waar je de PS4 versie voor moet hebben?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Volledig spel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:42 schreef Kingside het volgende:
[..]
Is dit dan een update waar je de PS4 versie voor moet hebben?
LG CX OLED65CX6LAquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook net een LG tv gekocht. O.a. op aanraden van mensen hier. Welke heb jij?
If only I knewquote:En wat is er mis mee?
Dat is wel mooi kut. Zit er niet iemand gewoon met een afstandsbediening die compatible is in de buurt te trollen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LG CX OLED65CX6LA
Ook vanuit hier. Prima TV verder.... als ie t doet
[..]
If only I knew
Hij krijgt steeds een soort overlead en schakelt uit.
Nog geen jaar oud.
Nee want hij wil echt pas weer aan als ie helemaal van de stroom af ius geweest. Dus ook niet met de afstandsbediening. De buurman zit niet te sniperenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel mooi kut. Zit er niet iemand gewoon met een afstandsbediening die compatible is in de buurt te trollen?
En een terug naar fabrieksinstellingen bijvoorbeeld helpt ook niks?
gewoon een smart plug installeren, dan hoef je niet op te staan om de stekker eruit te halenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want hij wil echt pas weer aan als ie helemaal van de stroom af ius geweest. Dus ook niet met de afstandsbediening. De buurman zit niet te sniperen
Prima prijs wel eigenlijk en helemaal als je het spel nog nooit hebt gespeeldquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb GTA V op pc maar ik ga denk de PS5 versie nemen, 10tje is prima. Scheelt weer gezeur met rockstar launcher en updates.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima prijs wel eigenlijk en helemaal als je het spel nog nooit hebt gespeeld![]()
GTA Online claim je volgens mij ook op deze manier.
Ja joh voor 10 euro geloof ik het wel. PC-gaming is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik heb GTA V op pc maar ik ga denk de PS5 versie nemen, 10tje is prima. Scheelt weer gezeur met rockstar launcher en updates.
PC markt is helaasch een teringzooi op dit moment door o.a. crypto. Ik heb een Xbox Series X (incl 3 jaar gamepass) en PS5 gekocht voor minder dan de prijs van een high end videokaartquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja joh voor 10 euro geloof ik het wel. PC-gaming is niet aan mij besteed
Series X en PS5 zijn top consoles. Fijn dat ze nu hebben gekozen voor wat meer power dan een goedkope console PS4 en Xbox One.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
PC markt is helaasch een teringzooi op dit moment door o.a. crypto. Ik heb een Xbox Series X (incl 3 jaar gamepass) en PS5 gekocht voor minder dan de prijs van een high end videokaart
co opquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu al meer Returnal content? Deze State of Play levert.
Dat wordt echt niet zomaar in een tussendoortje als State of Play getoond.quote:
Een hoop extra geld betalen. Anders gaat het voorlopig nog niet lukken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Iemand tips of adviezen om een ps5 te bemachtigen?
Telegram groepen. Daarmee lukt mij het vorig jaar binnen een maandje.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Nintendoquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
maar bijna niks heeft meer een demo tegenwoordig dus
ja maar daar heb ik geen kut aan nu hequote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nintendo
Afgelopen week de demo's van Kirby en Metroid Dread gespeeld, beide first party games.
Zit zelf sinds kort in meerdere groepen maar nog steeds niet gelukt. Ondanks direct reageren op de links om hem aan te schaffen. Echt hopeloos maar we hebben deze week eindelijk wel weer een paar drops gehad na weken van stilte.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Telegram groepen. Daarmee lukt mij het vorig jaar binnen een maandje.
Je kunt je ook aanmelden bij Sony (zorg wel dat je het ontvangen van mail aan hebt staan in je PSN profiel):quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Misschien moet de TV t gwoon DOEN!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
gewoon een smart plug installeren, dan hoef je niet op te staan om de stekker eruit te halen
Dank voor die tip over de mail, die optie stond uit bij mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:15 schreef Gehrman het volgende:
Je kunt je ook aanmelden bij Sony (zorg wel dat je het ontvangen van mail aan hebt staan in je PSN profiel):
https://tweakers.net/nieu(...)op-aanschaf-ps5.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar verder vond ik het maar een 13 in een dozijn filmpje.
Ik denk dat Wahlberg als Nathan Drake gecast had moeten worden en een oudere acteur als Sully.
Tom Selleck of Tom Skerrit ofzo.
2,5*
Niet slecht voor een game verfilming, maar zeker geen kaskraker.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Mooi dan kunnen die hierheen komen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het zal niet lang meer duren voordat Putin wordt afgezet of vermoord door iemand van de eigen bevolking:
https://www.ad.nl/tech/so(...)in-rusland~a37f03c9/
HDR is metadata dus er is geen hardware aanpassing nodig. Misschien dat de licentie gewoon te duur wasquote:Op maandag 14 maart 2022 12:47 schreef Spyrodedraak het volgende:
Heb ik een tv gekocht met hdr10+, zit dit niet op de ps5![]()
![]()
Ik voel een ps5pro aan komen
Word je daarin niet gestuurd? Zoals bv bij AC dat een gebied een level indicatie heeft.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Elden Ring krijgt terecht hoge beoordelingen. Het is ook zeker een goede game.
Echter is dit iets anders dan Dark Souls.
Ik ben er voor mijzelf achtergekomen dat een (te) open wereld niet mijn ding is. Je komt meestal of ergens te vroeg waardoor het te moeilijk is of te laat waardoor het veel te makkelijk is. Beiden is geen Souls ervaring. Want meestal is de uitdaging precies goed. Je bent sterk genoeg en de uitdaging zit in het doorkrijgen van een baas of een gebied.
Meer iets voor mij dusquote:Omdat het dus veel meer een RPG is dan de Souls games is de game makkelijker en zijn je skills minder belangrijk. Je stats bepalen je overwinning, niet je skills.
Nee gelukkig niet. Dit is veel toffer. Lekker exploreren en je komt er vanzelf wel achter of je er hoort te zijn of niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word je daarin niet gestuurd? Zoals bv bij AC dat een gebied een level indicatie heeft.
Wat is dat in NL tijd?quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:33 schreef CoExist het volgende:
Uncharted film zojuist gezien in de bios.
Fan van de games maar deze film was niet best. Gelukkig had ik niet een al te hoge verwachting.
Wel een paar leuke referenties naar de games en cameo vanDat soort dingen kunnen alleen maar verkeerd gaan. Die Assassins Creed film was ook verschrikkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar verder vond ik het maar een 13 in een dozijn filmpje.
Ik denk dat Wahlberg als Nathan Drake gecast had moeten worden en een oudere acteur als Sully.
Tom Selleck of Tom Skerrit ofzo.
2,5*
Niet slecht voor een game verfilming, maar zeker geen kaskraker.
Ben ook huiverig voor de The Last of Us serie.
Maarja, Hollywood vindt het nou een keer nodig om val alles wat ze niet zelf verzonnen hebben een remake te maken
A mind with a heart of it's own
Fantastisch spel jaquote:Op maandag 14 maart 2022 16:30 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen ben ik me enorm aan het verliezen in RDR2. De eerste keer kwam ik er niet doorheen, maar ik ben om. Spel is briljant, op wat controlldingetjes na.
Is zo'n coronabesmetfing/quarantaine nog ergens goed voor. Gewoon een uurtje of 10 per dag met je paard rondrijden omdat je toch de deur niet uit kunt
Je kon in Dark Souls 1 al in het eerste half uur in The Catacombs, Darkroot Garden/Basin, New Londo Ruins en zelfs Tomb of the Giants verzeild raken, waarvoor recommended level 60+ is. Dus ben het niet met je eens dat dit geen Souls-ervaring is in dat opzicht, je kon ook daar prima een 'verkeerde afslag' maken (zelfde geldt voor Dark Souls II, bijv. meteen naar Tower of Flame kunnen, Dark Souls III was nog het meest 'lineair' denk ik). Het is wel een bijzondere/aangepaste versie van de Souls-ervaring natuurlijk dankzij het open(er)wereldkarakter en het paardrijden.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Elden Ring krijgt terecht hoge beoordelingen. Het is ook zeker een goede game.
Echter is dit iets anders dan Dark Souls.
Ik ben er voor mijzelf achtergekomen dat een (te) open wereld niet mijn ding is. Je komt meestal of ergens te vroeg waardoor het te moeilijk is of te laat waardoor het veel te makkelijk is. Beiden is geen Souls ervaring.
Ook niet helemaal mee eens al moet ik toegeven dat er inderdaad meer mogelijkheden zijn om de ervaring wat minder meedogenloos te maken ('vluchten' uit bossfights, extra healing items, vechten vanaf paard, extra NPC summons, potions die hervullen na verslaan van mobs, Stake of Marika, summoning pools, etc. etc.). Maar dat zijn niet je stats, dat zijn gewoon hulpmiddelen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Omdat het dus veel meer een RPG is dan de Souls games is de game makkelijker en zijn je skills minder belangrijk. Je stats bepalen je overwinning, niet je skills.
Draakjes slachten met mijn 2 meter lange greatswordquote:
Ja die doe ik ook altijd horseback, zitten ook wel veel rehashes in (Glintstone dragon heeft echt 6 kloons ofzo, als je één kent ken je de meeste). Pas inquote:Op maandag 14 maart 2022 18:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Draakjes slachten met mijn 2 meter lange greatsword
SPOILER: late game locatie/field bossOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
zo ver ben ik nog niet. Ik heb net die 2e baas verslagen. Die in de bieb. Vond haar wel bizar makkelijk. Lukte na 2x. Die eerste baas duurde 3 uur bij mijquote:Op maandag 14 maart 2022 18:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja die doe ik ook altijd horseback, zitten ook wel veel rehashes in (Glintstone dragon heeft echt 6 kloons ofzo, als je één kent ken je de meeste). Pas in
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zo ver ben ik nog niet. Ik heb net die 2e baas verslagen. Die in de bieb. Vond haar wel bizar makkelijk. Lukte na 2x. Die eerste baas duurde 3 uur bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Briljante cutscenes weer bij beide bosses btw, moet ook gezegd wordenOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Nou als ik de internet reacties moet geloven van andere gedupeerden, dan dus niet.quote:
Het klinkt kut allemaal , maar ze moeten het toch echt oplossen lijkt me, al moet je er voor naar de rechter ofzoquote:Op maandag 14 maart 2022 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou als ik de internet reacties moet geloven van andere gedupeerden, dan dus niet.
Maar dan komt t alleen goed door een nieuwe TV weer te kopen
Ben heel benieuwd morgen.
Wanneer ben je bij boos te zien?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou als ik de internet reacties moet geloven van andere gedupeerden, dan dus niet.
Maar dan komt t alleen goed door een nieuwe TV weer te kopen
Ben heel benieuwd morgen.
Goeie reclame voor BOLquote:
Ja, ze willen Amazon nadoen maar daar heb je die issues niet. Gedoe met een third party verkoper? Amazon fixt het.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goeie reclame voor BOL
Verschuilen achter het feit dat je geen zaken meer doet met die leverancier is lekker makkelijk.
Eens. Het stealth element is voor mij ook een flinke game changer.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:06 schreef 2dope het volgende:
Het is wel een bijzondere/aangepaste versie van de Souls-ervaring natuurlijk dankzij het open(er)wereldkarakter en het paardrijden.
Amazon strooit dan ook ontzettend met geld. Overal.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ze willen Amazon nadoen maar daar heb je die issues niet. Gedoe met een third party verkoper? Amazon fixt het.
Uiteindelijk heb je Bol betaald, dus ga het daar maar uitvechten.
Ik ben begonnen als Prisoner en heb nu een DEX/INT build met magic Twinblade. In Dark Souls 1 t/m 3 was ik altijd STR build en met Demon’s Souls Remake magic build.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
Is dual sword trouwens viable in Elden Ring? Zit er aan te denken opnieuw te starten met shield + sword. En tips voor magic? Magic schijnt OP te zijn
Nee ze verschuilen zich achter hun concept dat ze niet de verkoper zijn, maar een facilitator. Net als marktplaats. En dat gebeurd dus steeds meer op Bol. Daar moet je dus echt op gaan letten.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goeie reclame voor BOL
Verschuilen achter het feit dat je geen zaken meer doet met die leverancier is lekker makkelijk.
Thanks!quote:
Na het fiksen even stokslobberen toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks!
De monteur belde, hij is er over 5 min.
Hopelijk is ie knap. Maar nog beter zou zijn als ie m direct kan fiksen
Ho even. No cure, no P!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Na het fiksen even stokslobberen toch?
Ah nice. Hopelijk eind goed al goedquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Nah, de monteur is weg. Hij deed niet moeilijk over missende factuur. Betalingsbewijs aan bol was voldoende.
Hij dacht dat t het moederbord was (a.h.v. mijn omschrijvingen) en die had ie meteen meegenomen ook. Dus nieuw bord er in ter plekke, TV geherinstalleerd etc. Doet het nu. Moet alleen alle apps er opnieuw opzetten, maar dat komt wel goed. Nu dus de vraag of dit het heeft verholpen. Dat merk ik pas als ik ga gamen of meer dan een uur TV kijk.
Monteur was super vriendelijk en ook een PS nerdHij zag de 5 en was jaloers
Had zelf verschillende 3 en 4's die hij zelf gemaakt had en gerepareerd en vanalles. Dus was nog een gezellig uurtje ook!
Fingers crossed!!
Gister getest met Cyberpunk PS5 versie, want daar klapte hij er altijd het snelste mee uit. Op t punt waar hij dat eerst deed..... ging hij verderquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah nice. Hopelijk eind goed al goed
quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister getest met Cyberpunk PS5 versie, want daar klapte hij er altijd het snelste mee uit. Op t punt waar hij dat eerst deed..... ging hij verderen daarna de gun tutorial ook, en een shoot out verderop ook (zelfs als ik m op ray tracing zette ipv performance). Dus het lijkt in orde te zijn nu
Die vond ik erg leuk ja. Zitten meer van dat soort grapjes in. Winnie de Poo bijv.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Ac Valhalla side quest over een bard groep, die the prodigy heet. Waarbij je een bisschop moet verslaan en iedereen roept “smack my bishop!” En ze me uiteindelijk complimenteren met “you’re a fire starter”.
:’)
Ja genieten is die gamequote:Op woensdag 16 maart 2022 17:10 schreef Sjemmert het volgende:
Nog GT7 spelers hier ? Laatste dagen goed vermaakt met Sport race C.
4K raytracing replay genot![]()
![]()
Ja ik liep er steeds tegenaan bij de PS4, maar nu na zo'n korte tijd ook al met de PS5 idd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:25 schreef CoExist het volgende:
Nou, ik heb dus net maar een WD_Black SN850 1TB Heatsink SSD gamedrive gekocht voor de PS5.
Dikke ¤ 189,- pegels weg maar het is mij de frustraties die ik had wel waard.
Ik werd het echt kotsbeu om steeds games te deïnstalleren en weer te installeren.
Vind dit echt een minpunt van Sony om zo’n high-end console maar uit te rusten waarbij je slechts 667,2GB tot je beschikking hebt.
Installatie van de SSD drive was gelukkig erg makkelijk.
Ik had een PS4 Pro met 1TB dus dat ging een lange tijd goed.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik liep er steeds tegenaan bij de PS4, maar nu na zo'n korte tijd ook al met de PS5 idd.
Ik moet hier eens een beetje verstand van gaan opbouwenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik had een PS4 Pro met 1TB dus dat ging een lange tijd goed.
Sinds ik de PS5 heb gebruik ik die Seagate GameDrive 2TB om mijn PS4 games te installeren. Gewoon een externe HDD met een USB aansluiting en een PlayStation logotje erop.
Werkt ook prima en snel en zo hield ik de console opslag alleen voor PS5 games.
Maar als games nu al 279GB zijn dan word 667,2GB erg weinig.
Tot nu toe erg tevreden met mijn WD_Black SSD. Gewoon jammer dat het zo'n investering is waar je weinig van ziet.
Heb nu ook die GTA V voor de PS5 gekocht. Ziet er wel gaaf uit. En betere laadtijden.
Zo'n SSD kopen, instructies volgen en gaan met die banaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet hier eens een beetje verstand van gaan opbouwen
Want gister wilde FF XIV een update installeren van 80Gb en dat ging dus niet meer. En ik speel vaak maar 1 groot spel tegelijk, maar iets als party games, of indies, of Mortal Kombat (voor ff een potje), of Avengers waar regelmatig nieuwe content aan toegevoegd wordt, die wil ik e rop laten staan zodat ik niet steeds hoef te herinstalleren als ik wil spelen.
Banaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n SSD kopen, instructies volgen en gaan met die banaan
Ik had laatst ruim 80GB vrij op de console opslag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet hier eens een beetje verstand van gaan opbouwen
Want gister wilde FF XIV een update installeren van 80Gb en dat ging dus niet meer. En ik speel vaak maar 1 groot spel tegelijk, maar iets als party games, of indies, of Mortal Kombat (voor ff een potje), of Avengers waar regelmatig nieuwe content aan toegevoegd wordt, die wil ik e rop laten staan zodat ik niet steeds hoef te herinstalleren als ik wil spelen.
Ja idd, dat heb ik bij sommige spellen ook. De download en installatie ruimte is vele malen groter dan de uiteindelijk gebruikte ruimte. Zeker ook met die PS5 upgrades. gaat ie eerst de hele 4 versie installeren, dan de hele 5, dan vervolgens de 4 versie er weer af. Dus dan zit je eerst met pijn en moeite spellen te deleten, en de uiteindelijk te gebruiken ruimte is veel minder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:25 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik had laatst ruim 80GB vrij op de console opslag.
Crash Bandicoot 4 gekocht voor ¤ 20,- met gratis PS5 upgrade.
Kon NIET geïnstalleerd worden want te weinig ruimte.
Games gedeinstalleerd en toen kon het wel. Uiteindelijke PS5 versie van CB4 nam slechts 20GB in beslag.
Unbefuckinglievable!
Daarom dus gister maar ¤ 189,- stuk gesmeten voor de extra SSD.
Het is een beetje erger dan dat. Die patch Update 1.07 moest niet alleen een aantal bugs verhelpen, maar ook de credits beloningen voor een aantal kampioenschappen nerfen. Blijkbaar wordt er teveel door spelers gegrind op sommige tracks en men wil die onverlaten dik aan de microtransacties krijgen. Er was vanmorgen 2 uur onderhoud, daarna een storm van kritiek na die nerfs en nu is de server idd offline. Ik vraag me alleen af of dat vanwege een gamebreaking bug in de patch is of omdat ze zijn geschrokken van die storm aan kritiek op hun nerfs en alles toch willen terugdraaien (ja ik weet het snowballs chance etc)quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:28 schreef Nober het volgende:
GT7 al sinds vanmorgen in onderhoud. Zit je dan met je fysieke game. Maakt dus niets uit of je wel of geen disk hebt.
[ twitter ]
Ook maar een paar auto's gekocht tot op heden met name een Porsche VGT van zo'n 1100pk die wel handig is bij een evenement waar je 50,000 credits pakt in ongeveer acht minuten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is een beetje erger dan dat. Die patch Update 1.07 moest niet alleen een aantal bugs verhelpen, maar ook de credits beloningen voor een aantal kampioenschappen nerfen. Blijkbaar wordt er teveel door spelers gegrind op sommige tracks en men wil die onverlaten dik aan de microtransacties krijgen. Er was vanmorgen 2 uur onderhoud, daarna een storm van kritiek na die nerfs en nu is de server idd offline. Ik vraag me alleen af of dat vanwege een gamebreaking bug in de patch is of omdat ze zijn geschrokken van die storm aan kritiek op hun nerfs en alles toch willen terugdraaien (ja ik weet het snowballs chance etc)
Tot gisteren ging het eigenlijk prima. Op de gratis GT Cafe auto's na heb ik slechts 5 auto's gekocht (een Skyline R 32, een Cayman Gt4, een Ford Gt3, een Corvette GT3 en een Mazda RX GT3 Vision) en daar vermaakte ik me prima mee. Paar online races gewonnen, de Skyline getuned tot ie in Godzilla modus de GT3 klasse kon bijhouden. Benieuwd of ik nog inlog na deze shitstorm
Ja hoor kan hier prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:08 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop dat ik hier in het juiste topic ben. Ik vroeg me af of er op de PS4 een c&c/red alert achtige game bestaat?
Tnx voor de tips! Sudden strike 4 heb ik wat maanden terug gespeeld en dat was wel een goede ja. Vond het een beetje een combinatie van c&c en commando's, omdat je veel meer moest overdenken wat je bijv met brandstof etc moest doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja hoor kan hier prima.
Sudden Strike 4 komt redelijk in de buurt, is een toffe RTS die ook goed speelbaar is op PS4. Niet helemaal vergelijkbaar want je hebt niet echt base-building zoals in C&C-games.
Ook zou je Iron Harvest kunnen proberen, is ook een beetje Company of Heroes-achtig maar echt games zoals de oude C&C-titels zijn er niet volgens mij. Er is wel veel keuze op gebied van RTT (real-time tactics), games als XCOM2, Shadow Tactics, War Mongrels, Desperados 3, Mutant Year Zero, Phantom Doctrine, Othercide.
Nou ja kan niet zeggen dat die kritiek niet terecht is. Ze mogen wel wat meer uitbetalen of meer dingen toevoegen die goed betalen. Vroeger had je nog zoiets als de daily login bonus, als ik het me goed herinner kreeg je elke dag dat achter elkaar inlogde 20% extra uitbetaald tot 100% extra. Dat mogen ze wel weer invoeren wmb.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is een beetje erger dan dat. Die patch Update 1.07 moest niet alleen een aantal bugs verhelpen, maar ook de credits beloningen voor een aantal kampioenschappen nerfen. Blijkbaar wordt er teveel door spelers gegrind op sommige tracks en men wil die onverlaten dik aan de microtransacties krijgen. Er was vanmorgen 2 uur onderhoud, daarna een storm van kritiek na die nerfs en nu is de server idd offline. Ik vraag me alleen af of dat vanwege een gamebreaking bug in de patch is of omdat ze zijn geschrokken van die storm aan kritiek op hun nerfs en alles toch willen terugdraaien (ja ik weet het snowballs chance etc)
Tot gisteren ging het eigenlijk prima. Op de gratis GT Cafe auto's na heb ik slechts 5 auto's gekocht (een Skyline R 32, een Cayman Gt4, een Ford Gt3, een Corvette GT3 en een Mazda RX GT3 Vision) en daar vermaakte ik me prima mee. Paar online races gewonnen, de Skyline getuned tot ie in Godzilla modus de GT3 klasse kon bijhouden. Benieuwd of ik nog inlog na deze shitstorm
Nu krijg je een ticket als je 42km racet, met dat ticket kun je 1 van de 5 prijzen winnen. Meestal is dat 5000 credits.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou ja kan niet zeggen dat die kritiek niet terecht is. Ze mogen wel wat meer uitbetalen of meer dingen toevoegen die goed betalen. Vroeger had je nog zoiets als de daily login bonus, als ik het me goed herinner kreeg je elke dag dat achter elkaar inlogde 20% extra uitbetaald tot 100% extra. Dat mogen ze wel weer invoeren wmb.
De graphics in t begin vielen me nog wat tegen (als je t ff vergelikt met pareltjes als Horizon). ZOu ook PS4 kunnen zijn. Maar verder ziet de gameplay, en vooral ook de varieteit van dingen die je doen kan, er ERG leuk uit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien, game of the year.
Met Justice Smith zo te zienquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:37 schreef 2dope het volgende:
Supermassive Games lijkt na het Dark Pictures Anthology-uitstapje weer terug te keren naar zijn Until Dawn-roots.
Promising![]()
Ik vond ze ook tof, vooral Man of Medan. Maar snap sommige kritiek wel, vooral dat soms die AI zo superdom/onnatuurlijk overkomt. Ze willen het superrealistisch maken met geloofwaardige stemacteurs en hoge kwaliteit gezichts-MoCap maar die gesprekken zijn dan vaak alsnog mega cringe/awkward (had Until Dawn ook al)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met Justice Smith zo te zien
Heb de laatste Dark Anthology nog niet gespeeld, maar die staat nog wel op de lijst.
Verder wel alles (Untill Dawn, en de eerste 2 delen van de DA).
Vond t ergens wel leuk dat die DA's kort waren.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:37 schreef 2dope het volgende:
Supermassive Games lijkt na het Dark Pictures Anthology-uitstapje weer terug te keren naar zijn Until Dawn-roots.
Promising![]()
Deze twee gamesquote:
Wat is de reden dat je BB stopte? Want Er doet veel anders maar ook veel hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:50 schreef Dopekoe het volgende:
Vandaag begonnen met bloodborne en na 20 min overgestapt op Deathloop, nog niet zo heel veel gespeeld maar wel erg leuk![]()
Bloodborne is echt niets voor mij, is Elden ring dan wel wat voor mij vraag ik me af?
Het voelde heel oud en clunky aan, en daarnaast had ik geen idee wat ik moest gaan doen, werd wakker na een transfusie en daarna ging ik bij het 1e de beste beest dood, ik respawn in een tuin en daar liep ik al vast....quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je BB stopte? Want Er doet veel anders maar ook veel hetzelfde.
Ja, het is anders dan je gewend bent. Elden Ring is hetzelfde. Voelt ook wat clunky, zeker de grotere wapens. Ik had (heb) ook veel moeite maar met wat hints en tips kom ik er wel doorheen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het voelde heel oud en clunky aan, en daarnaast had ik geen idee wat ik moest gaan doen, werd wakker na een transfusie en daarna ging ik bij het 1e de beste beest dood, ik respawn in een tuin en daar liep ik al vast....
En qua setting?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het is anders dan je gewend bent. Elden Ring is hetzelfde. Voelt ook wat clunky, zeker de grotere wapens. Ik had (heb) ook veel moeite maar met wat hints en tips kom ik er wel doorheen.
Prachtig. Je hebt alle bekende gebieden. Gras, sneeuw, woestijn, etc. Iets rauwer dan bijvoorbeeld Horizon maar nog altijd mooi. Het is overigens niet vrolijk, maar zeker niet zo deprimerend als Bloodborne.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En qua setting?
Bloodborne is nogal grauw aangelegd...
Present, maar latent.quote:Op zondag 20 maart 2022 03:11 schreef Uizichtloos het volgende:
Zijn er nog trophy hunters hier? Ik heb echt zin om m'n backlog eens goed aan te pakken.
Eindelijk mee gestopt na wat jaren, merk dat ik gamen opeens weer veel leuker vind ookquote:Op zondag 20 maart 2022 03:11 schreef Uizichtloos het volgende:
Zijn er nog trophy hunters hier? Ik heb echt zin om m'n backlog eens goed aan te pakken.
If you have to ask, it's not for you.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:50 schreef Dopekoe het volgende:
Vandaag begonnen met bloodborne en na 20 min overgestapt op Deathloop, nog niet zo heel veel gespeeld maar wel erg leuk![]()
Bloodborne is echt niets voor mij, is Elden ring dan wel wat voor mij vraag ik me af?
Niet echt meer, ging te veel tijd in zitten en lange grinds/RNG heeft sommige games achteraf echt verpest.quote:Op zondag 20 maart 2022 03:11 schreef Uizichtloos het volgende:
Ik begin nieuwsgierig te worden, al denk ik niet dat het de game voor mij is om meteen na AC Valhalla te spelen (die ik echt aan t uitwerken ben.... pffff). Meteen weer een enorme open wereld game is dan wellicht niet het handigste.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prachtig. Je hebt alle bekende gebieden. Gras, sneeuw, woestijn, etc. Iets rauwer dan bijvoorbeeld Horizon maar nog altijd mooi. Het is overigens niet vrolijk, maar zeker niet zo deprimerend als Bloodborne.
Als je het genre nog een kans wil geven is dit de game ervoor.
Yes, sowieso eerst ff iets anders gaan doen. Ik kwam rechtstreeks uit Aloy toen ik me in Elden Ring stortte. Dat is gek qua controls in het begin, wilde telkens de omgeving scannen maar dat gaat nietquote:Op maandag 21 maart 2022 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begin nieuwsgierig te worden, al denk ik niet dat het de game voor mij is om meteen na AC Valhalla te spelen (die ik echt aan t uitwerken ben.... pffff). Meteen weer een enorme open wereld game is dan wellicht niet het handigste.
Ik denk Life is Strange en Marvelk Avengers Spiderman uiytbreiding ff tussendoor, en dan weer zo'n groot spel in. Horizon of Elden.
Wat dat betreft is de overgang AC naar Horizon minder groot denk ikquote:Op maandag 21 maart 2022 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yes, sowieso eerst ff iets anders gaan doen. Ik kwam rechtstreeks uit Aloy toen ik me in Elden Ring stortte. Dat is gek qua controls in het begin, wilde telkens de omgeving scannen maar dat gaat niet
Kan echt van alles zijn. Ciri als protagonist is ook niet logisch voor sommige endings in W3...quote:
New Saga lijkt er niet op, maar ja met al die verschillende mogelijkheden met Ciri misschien een beetje tricky.quote:
Eerst mijn vertrouwen terugwinnen.quote:
Met ciri zonder kleding spelenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:46 schreef Drankster het volgende:
Ciri lijkt me niet leuk, alle Witchers zijn zo goed als dood en ik vind haar niet interessant genoeg voor een eigen game.
Doe maar iets van voor Geralt.
Wat een aids. En dan ook nog een kunstmatig lange grind om mensen naar MTX te pushen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:28 schreef Nober het volgende:
GT7 al sinds vanmorgen in onderhoud. Zit je dan met je fysieke game. Maakt dus niets uit of je wel of geen disk hebt.
[ twitter ]
Er is wel een clean race bonus (50% van prijzengeld) maar dat is ook maar telkens weer afwachten of je die krijgt.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat een aids. En dan ook nog een kunstmatig lange grind om mensen naar MTX te pushen.
Dit soort praktijken zou je van EA verwachten maar niet van een PS exclusive.
Beter en dezelfde tijd als de meeste 60-80 euro games.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de DLC erg goed was
@:dkup94 @:notorious_roy
Als het leuke trophies met een uitdaging zijn dan doe ik graag mijn best.quote:Op zondag 20 maart 2022 03:11 schreef Uizichtloos het volgende:
Dat valt wel meequote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de DLC erg goed was
@:dkup94 @:notorious_roy
Ik doe even een banaanvraag.quote:
Trol. Ik hoop dat je tv stuk gaat.quote:
Ah. Right in the heart.......quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trol. Ik hoop dat je tv stuk gaat.
Ik vind het maar niks.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:54 schreef Bolasie het volgende:
Ligt het aan mij of ziet het downloads-scherm op de PS5 na de update van vandaag er heel vreemd uit?
jij ziet er vreemd uitquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:54 schreef Bolasie het volgende:
Ligt het aan mij of ziet het downloads-scherm op de PS5 na de update van vandaag er heel vreemd uit?
Ach, het went vast snelquote:
VRR is coming to the PS5 in the coming monthsquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:13 schreef Divje het volgende:
Nog steeds geen VRR? Heb gudverdulleme net m'n TV een software update laten doen zodat die VRR ondersteunt. Bah Sony
Oh damn, co-op Returnal update zie ik nu pas. Noice
DELAYEDquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
VRR is coming to the PS5 in the coming months
Ik heb juist een enorme backlog.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ach, het went vast snel![]()
PS5 staat de laatste tijd een beetje in het stof, het wordt tijd voor een echt dikke game.
Ah ja, beetje zo;n Edith Finch spel?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:39 schreef Kaizen_ het volgende:
The Vanishing of Ethan Carter
Alom bekend en wat ouder spel, maar eindelijk zag ik een nette deal in de store, heb m voor 2 euro kunnen downloaden. Zeer tof spel, mag zeker meer van komen.
Edith Finch staat nog op mijn wishlist, maar inderdaad vergelijkbaar.quote:
1 miljoen erbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:55 schreef Gehrman het volgende:
Gran Turismo 7: An update from Polyphony Digital
https://blog.playstation.(...)digital/#sf254892831
Lol wat een klucht.
Ach we moeten altijd wat te zeiken hebben hequote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:55 schreef Gehrman het volgende:
Gran Turismo 7: An update from Polyphony Digital
https://blog.playstation.(...)digital/#sf254892831
Lol wat een klucht.
Niet mijn type games helaas. Ben een beetje saai wat dat betreft. De usuals zeg maar.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb juist een enorme backlog.
AC Valhalla afmaken
Avengers Spiderman uitbreiding
Life is Strange: true colors
Horizon Forbidden West
Elden Ring
Schijnbaar ook iets met Witcher 3 DLC's
De dikste game aller tijden is net een maand uit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ach, het went vast snel![]()
PS5 staat de laatste tijd een beetje in het stof, het wordt tijd voor een echt dikke game.
Nah dat valt wel mee. Je gaat nog veel betere summons tegenkomenquote:Op maandag 28 maart 2022 10:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
Die wolven spawn spell in Elden Ring is best wel OP
Wat wel opvalt, beloning voor custom races zijn gehalveerd. Zes rondjes op le mans tegen gt3 was vroeger 60000, nu net 30000. Wel is die cup race er nog voor 70000 dus zolang dat staat effe farmenquote:
Vond dat een tof stuk jaquote:Op maandag 28 maart 2022 11:18 schreef speknek het volgende:
Geinig al die Nederlandse kunst in Horizon FW. Zou dat een voorwaarde geweest zijn voor cultuursubsidie?
Je maakt me heel nieuwsgierig nu!quote:Op maandag 28 maart 2022 11:18 schreef speknek het volgende:
Geinig al die Nederlandse kunst in Horizon FW. Zou dat een voorwaarde geweest zijn voor cultuursubsidie?
Had gehoopt dat ze die beloning ook weer hersteld hadden.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat wel opvalt, beloning voor custom races zijn gehalveerd. Zes rondjes op le mans tegen gt3 was vroeger 60000, nu net 30000. Wel is die cup race er nog voor 70000 dus zolang dat staat effe farmen
Dus 20 miljoen is niet meer de max?quote:Increase the upper limit of non-paid credits in player wallets from 20M Cr. to 100M Cr.
Als het goed is moeten er binnenkort meer en beter betalende races komen.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat wel opvalt, beloning voor custom races zijn gehalveerd. Zes rondjes op le mans tegen gt3 was vroeger 60000, nu net 30000. Wel is die cup race er nog voor 70000 dus zolang dat staat effe farmen
https://kotaku.com/gt7-gr(...)-microtra-1848685849quote:Gran Turismo 7 Players Use AFK Exploit To Farm Millions Like Capitalism Intended
Players have found a way to bypass GT7’s microtransaction grind
Gran Turismo 7 is an excellent racing sim bogged down by microtransactions. Yet, instead of dialing back on that bit of the game, a recent update sees developer Polyphony Digital make progression even more grindy. Now, some players are turning to a new remote play exploit to farm millions of credits while not even playing the game.
All cars in GT7 can be bought for credits. Players can either earn credits by playing the game, or buy them outright, starting at $2.50 for 100,000 credits. Cars at the pricier end of the spectrum can cost 2,000,000 credits, which works out to roughly $20 in cash for those who want to skip the grind. But one player seems to have found a way to bypass this system, and others are following suit.
A player named Septomor over on the PSNProfiles forum (via VGC) developed a script that runs on PC to grind races for you. GT7 is a PS4 and PS5 game, but players can play it on PC using the Remote Play feature. The script runs races on particular settings to require minimal input, resulting in AFK farming for up to roughly 650,000 credits per hour. That’s about 15 million credits per day, or $150 worth of GT7 microtransactions, more than double the price of the game alone on PS4.
“Used it all night, it farmed a little over 5 mil in 10 hours. Had zero problems except the thoughts ‘What if my PC goes to sleep’,” wrote one player on the forum. “How ironic is this that the only method to get one of the high-end cars is to let an automatic script drive a sci-fi car around a fictional track? So much for The Real Driving Simulator.”
Klopt. Daar is al het gezeik om begonnen.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hm, zo ver ben ik nog niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:18 schreef speknek het volgende:
Ik heb hem geplat na 43 uurquote:Op maandag 28 maart 2022 15:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, zo ver ben ik nog niet.
Volgens mij heb ik 1x iets voorbij horen komen over iets nederlands.
Maar goed, ik heb er pas 50 uur inzitten, dus de kans is groot dat dat nog komt
Nicequote:
Gelukkig heb ik een paar mille van de miljoen 'afkoopsom' gebruikt voor dirt tires voor m'n Godzilla Nissan.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Had gehoopt dat ze die beloning ook weer hersteld hadden.
Je hebt ook nog Dirt Champions op Colorado Springs Lake en Sardegna Windmills levert dat 60,000 op in iets meer dan 4 minuten maar dat is wel rally racen.
[..]
Heel herkenbaar, ik was 11 toen Kingdom Hearts uit kwam dus ik kon wel iets Engels maar niet genoeg om het goed te volgen.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:05 schreef Spyrodedraak het volgende:
20 jaar geleden kwam de eerste Kingdom Hearts uit. Goh wat herinner ik het mij nog;
Ik had van de game gehoord maar had geen ps2 want ‘ dat was zonde van het geld’. Tot mijn oma een ps2 kocht en deze uiteindelijk aan mij schonk. ( RIP oma, bedankt voor alles <3 )
Ik stond bij de mediamarkt en had genoeg geld voor 2 spellen. Één van de twee was olympische spelen 2004, hierna had ik ‘madagaskar de game’, gepakt en aan mijn moeder gegeven. ik had altijd gehoord over een ‘spel met disney waar je door de disneywerelden liep’, maar toen was er nog geen goed internet, dus ik kon het niet opzoeken ( of uberhaupt weten dat ik dit op kon zoeken)
Toen ik nog een laatste rondje deed bij de spellen trok ik een fifa deel weg, en ineens stond daar Kingdom hearts. Ik wist gelijk wat het was. Ik was zo intens gelukkig.![]()
Toen s’avonds in de ps2 gedaan, het was snikheet en een zomerse avond, en toen liep ik ( ingame) op Destiny Islands, een betere timing was het niet![]()
Echter door mijn gebrekkige engels snapte ik er geen kloot van en was er een stuk waar je gewoon niet voor kon komen omdat er uberhaupt geen uitleg ofzo was. Ik heb een jaar lang het niet gespeeld, tot ik dacht ‘ wacht… misschien kan ik het opzoeken!’
Eindelijk kwam ik stapje voor stapje verder en heb ik hem uiteindelijk na 2.5 jaar uitgespeeld. Precies optijd voordat kingdom hearts 2 uit kwam.
Ik wist dat kh2 eraan kwam, inmiddels hadden we fatsoenlijk internet en had ik alle aankondigingen op de voet gevolgd. Ik liep met mijn ouders in de makro en daar lag een hele (!) pallet vol met KH2, ik wilde hem kopen maar het mocht niet van mijn ouders, god wat was ik verdrietig.
Toen ik een paar weken later jarig was - notabene op een studiedag van school- kreeg ik KH2. Ik was weer gelukkig, en nu ik beter engels kon, heb ik er ook meer van genoten. Uiteindelijk heb ik die ochtend de gehele tutorial van Roxas kunnen spelen en precies toen je voor het eerst overschakelde naar Sora, kwam de eerste verjaardag visite. ( en zoals moeder zei; je mag spelen tot de visite komt)
Oh de memories![]()
Its been far too long, friends
Saillant detail;
De PS2 is kapot gegaan op de dag dat mijn oma naar de hospice moest, ook toen speelde ik KH2.
Pijnlijk als ik eraan terugdenk..
PlayStation Plus Essentialquote:
Gisteren de 20 miljoen bereikt bleek toch de max.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klopt. Daar is al het gezeik om begonnen.
Maar de komende update gaat er weer wat aan doen, begin april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |