Is dit dan een update waar je de PS4 versie voor moet hebben?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
GTA V SP Enhanced voor een tientje beschikbaar in de PS5 store.
Volledig spel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:42 schreef Kingside het volgende:
[..]
Is dit dan een update waar je de PS4 versie voor moet hebben?
LG CX OLED65CX6LAquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook net een LG tv gekocht. O.a. op aanraden van mensen hier. Welke heb jij?
If only I knewquote:En wat is er mis mee?
Dat is wel mooi kut. Zit er niet iemand gewoon met een afstandsbediening die compatible is in de buurt te trollen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LG CX OLED65CX6LA
Ook vanuit hier. Prima TV verder.... als ie t doet
[..]
If only I knew
Hij krijgt steeds een soort overlead en schakelt uit.
Nog geen jaar oud.
Nee want hij wil echt pas weer aan als ie helemaal van de stroom af ius geweest. Dus ook niet met de afstandsbediening. De buurman zit niet te sniperenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel mooi kut. Zit er niet iemand gewoon met een afstandsbediening die compatible is in de buurt te trollen?
En een terug naar fabrieksinstellingen bijvoorbeeld helpt ook niks?
gewoon een smart plug installeren, dan hoef je niet op te staan om de stekker eruit te halenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want hij wil echt pas weer aan als ie helemaal van de stroom af ius geweest. Dus ook niet met de afstandsbediening. De buurman zit niet te sniperen
Prima prijs wel eigenlijk en helemaal als je het spel nog nooit hebt gespeeldquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
GTA V SP Enhanced voor een tientje beschikbaar in de PS5 store.
Ik heb GTA V op pc maar ik ga denk de PS5 versie nemen, 10tje is prima. Scheelt weer gezeur met rockstar launcher en updates.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima prijs wel eigenlijk en helemaal als je het spel nog nooit hebt gespeeld![]()
GTA Online claim je volgens mij ook op deze manier.
Ja joh voor 10 euro geloof ik het wel. PC-gaming is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik heb GTA V op pc maar ik ga denk de PS5 versie nemen, 10tje is prima. Scheelt weer gezeur met rockstar launcher en updates.
PC markt is helaasch een teringzooi op dit moment door o.a. crypto. Ik heb een Xbox Series X (incl 3 jaar gamepass) en PS5 gekocht voor minder dan de prijs van een high end videokaartquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja joh voor 10 euro geloof ik het wel. PC-gaming is niet aan mij besteed
Series X en PS5 zijn top consoles. Fijn dat ze nu hebben gekozen voor wat meer power dan een goedkope console PS4 en Xbox One.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
PC markt is helaasch een teringzooi op dit moment door o.a. crypto. Ik heb een Xbox Series X (incl 3 jaar gamepass) en PS5 gekocht voor minder dan de prijs van een high end videokaart
co opquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu al meer Returnal content? Deze State of Play levert.
Dat wordt echt niet zomaar in een tussendoortje als State of Play getoond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |