Is dit dan een update waar je de PS4 versie voor moet hebben?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
GTA V SP Enhanced voor een tientje beschikbaar in de PS5 store.
Volledig spel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:42 schreef Kingside het volgende:
[..]
Is dit dan een update waar je de PS4 versie voor moet hebben?
LG CX OLED65CX6LAquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook net een LG tv gekocht. O.a. op aanraden van mensen hier. Welke heb jij?
If only I knewquote:En wat is er mis mee?
Dat is wel mooi kut. Zit er niet iemand gewoon met een afstandsbediening die compatible is in de buurt te trollen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LG CX OLED65CX6LA
Ook vanuit hier. Prima TV verder.... als ie t doet
[..]
If only I knew
Hij krijgt steeds een soort overlead en schakelt uit.
Nog geen jaar oud.
Nee want hij wil echt pas weer aan als ie helemaal van de stroom af ius geweest. Dus ook niet met de afstandsbediening. De buurman zit niet te sniperenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel mooi kut. Zit er niet iemand gewoon met een afstandsbediening die compatible is in de buurt te trollen?
En een terug naar fabrieksinstellingen bijvoorbeeld helpt ook niks?
gewoon een smart plug installeren, dan hoef je niet op te staan om de stekker eruit te halenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want hij wil echt pas weer aan als ie helemaal van de stroom af ius geweest. Dus ook niet met de afstandsbediening. De buurman zit niet te sniperen
Prima prijs wel eigenlijk en helemaal als je het spel nog nooit hebt gespeeldquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
GTA V SP Enhanced voor een tientje beschikbaar in de PS5 store.
Ik heb GTA V op pc maar ik ga denk de PS5 versie nemen, 10tje is prima. Scheelt weer gezeur met rockstar launcher en updates.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima prijs wel eigenlijk en helemaal als je het spel nog nooit hebt gespeeld![]()
GTA Online claim je volgens mij ook op deze manier.
Ja joh voor 10 euro geloof ik het wel. PC-gaming is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik heb GTA V op pc maar ik ga denk de PS5 versie nemen, 10tje is prima. Scheelt weer gezeur met rockstar launcher en updates.
PC markt is helaasch een teringzooi op dit moment door o.a. crypto. Ik heb een Xbox Series X (incl 3 jaar gamepass) en PS5 gekocht voor minder dan de prijs van een high end videokaartquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja joh voor 10 euro geloof ik het wel. PC-gaming is niet aan mij besteed
Series X en PS5 zijn top consoles. Fijn dat ze nu hebben gekozen voor wat meer power dan een goedkope console PS4 en Xbox One.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
PC markt is helaasch een teringzooi op dit moment door o.a. crypto. Ik heb een Xbox Series X (incl 3 jaar gamepass) en PS5 gekocht voor minder dan de prijs van een high end videokaart
co opquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu al meer Returnal content? Deze State of Play levert.
Dat wordt echt niet zomaar in een tussendoortje als State of Play getoond.quote:
Een hoop extra geld betalen. Anders gaat het voorlopig nog niet lukken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Iemand tips of adviezen om een ps5 te bemachtigen?
Telegram groepen. Daarmee lukt mij het vorig jaar binnen een maandje.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Nintendoquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
maar bijna niks heeft meer een demo tegenwoordig dus
ja maar daar heb ik geen kut aan nu hequote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nintendo
Afgelopen week de demo's van Kirby en Metroid Dread gespeeld, beide first party games.
Zit zelf sinds kort in meerdere groepen maar nog steeds niet gelukt. Ondanks direct reageren op de links om hem aan te schaffen. Echt hopeloos maar we hebben deze week eindelijk wel weer een paar drops gehad na weken van stilte.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Telegram groepen. Daarmee lukt mij het vorig jaar binnen een maandje.
Je kunt je ook aanmelden bij Sony (zorg wel dat je het ontvangen van mail aan hebt staan in je PSN profiel):quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Misschien moet de TV t gwoon DOEN!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
gewoon een smart plug installeren, dan hoef je niet op te staan om de stekker eruit te halen
Dank voor die tip over de mail, die optie stond uit bij mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:15 schreef Gehrman het volgende:
Je kunt je ook aanmelden bij Sony (zorg wel dat je het ontvangen van mail aan hebt staan in je PSN profiel):
https://tweakers.net/nieu(...)op-aanschaf-ps5.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar verder vond ik het maar een 13 in een dozijn filmpje.
Ik denk dat Wahlberg als Nathan Drake gecast had moeten worden en een oudere acteur als Sully.
Tom Selleck of Tom Skerrit ofzo.
2,5*
Niet slecht voor een game verfilming, maar zeker geen kaskraker.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Mooi dan kunnen die hierheen komen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het zal niet lang meer duren voordat Putin wordt afgezet of vermoord door iemand van de eigen bevolking:
https://www.ad.nl/tech/so(...)in-rusland~a37f03c9/
HDR is metadata dus er is geen hardware aanpassing nodig. Misschien dat de licentie gewoon te duur wasquote:Op maandag 14 maart 2022 12:47 schreef Spyrodedraak het volgende:
Heb ik een tv gekocht met hdr10+, zit dit niet op de ps5![]()
![]()
Ik voel een ps5pro aan komen
Word je daarin niet gestuurd? Zoals bv bij AC dat een gebied een level indicatie heeft.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Elden Ring krijgt terecht hoge beoordelingen. Het is ook zeker een goede game.
Echter is dit iets anders dan Dark Souls.
Ik ben er voor mijzelf achtergekomen dat een (te) open wereld niet mijn ding is. Je komt meestal of ergens te vroeg waardoor het te moeilijk is of te laat waardoor het veel te makkelijk is. Beiden is geen Souls ervaring. Want meestal is de uitdaging precies goed. Je bent sterk genoeg en de uitdaging zit in het doorkrijgen van een baas of een gebied.
Meer iets voor mij dusquote:Omdat het dus veel meer een RPG is dan de Souls games is de game makkelijker en zijn je skills minder belangrijk. Je stats bepalen je overwinning, niet je skills.
Nee gelukkig niet. Dit is veel toffer. Lekker exploreren en je komt er vanzelf wel achter of je er hoort te zijn of niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word je daarin niet gestuurd? Zoals bv bij AC dat een gebied een level indicatie heeft.
Wat is dat in NL tijd?quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:33 schreef CoExist het volgende:
Uncharted film zojuist gezien in de bios.
Fan van de games maar deze film was niet best. Gelukkig had ik niet een al te hoge verwachting.
Wel een paar leuke referenties naar de games en cameo vanDat soort dingen kunnen alleen maar verkeerd gaan. Die Assassins Creed film was ook verschrikkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar verder vond ik het maar een 13 in een dozijn filmpje.
Ik denk dat Wahlberg als Nathan Drake gecast had moeten worden en een oudere acteur als Sully.
Tom Selleck of Tom Skerrit ofzo.
2,5*
Niet slecht voor een game verfilming, maar zeker geen kaskraker.
Ben ook huiverig voor de The Last of Us serie.
Maarja, Hollywood vindt het nou een keer nodig om val alles wat ze niet zelf verzonnen hebben een remake te maken
A mind with a heart of it's own
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |