Ho even. No cure, no P!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Na het fiksen even stokslobberen toch?
Ah nice. Hopelijk eind goed al goedquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Nah, de monteur is weg. Hij deed niet moeilijk over missende factuur. Betalingsbewijs aan bol was voldoende.
Hij dacht dat t het moederbord was (a.h.v. mijn omschrijvingen) en die had ie meteen meegenomen ook. Dus nieuw bord er in ter plekke, TV geherinstalleerd etc. Doet het nu. Moet alleen alle apps er opnieuw opzetten, maar dat komt wel goed. Nu dus de vraag of dit het heeft verholpen. Dat merk ik pas als ik ga gamen of meer dan een uur TV kijk.
Monteur was super vriendelijk en ook een PS nerdHij zag de 5 en was jaloers
Had zelf verschillende 3 en 4's die hij zelf gemaakt had en gerepareerd en vanalles. Dus was nog een gezellig uurtje ook!
Fingers crossed!!
Gister getest met Cyberpunk PS5 versie, want daar klapte hij er altijd het snelste mee uit. Op t punt waar hij dat eerst deed..... ging hij verderquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah nice. Hopelijk eind goed al goed
quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister getest met Cyberpunk PS5 versie, want daar klapte hij er altijd het snelste mee uit. Op t punt waar hij dat eerst deed..... ging hij verderen daarna de gun tutorial ook, en een shoot out verderop ook (zelfs als ik m op ray tracing zette ipv performance). Dus het lijkt in orde te zijn nu
Die vond ik erg leuk ja. Zitten meer van dat soort grapjes in. Winnie de Poo bijv.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Ac Valhalla side quest over een bard groep, die the prodigy heet. Waarbij je een bisschop moet verslaan en iedereen roept “smack my bishop!” En ze me uiteindelijk complimenteren met “you’re a fire starter”.
:’)
Ja genieten is die gamequote:Op woensdag 16 maart 2022 17:10 schreef Sjemmert het volgende:
Nog GT7 spelers hier ? Laatste dagen goed vermaakt met Sport race C.
4K raytracing replay genot![]()
![]()
Ja ik liep er steeds tegenaan bij de PS4, maar nu na zo'n korte tijd ook al met de PS5 idd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:25 schreef CoExist het volgende:
Nou, ik heb dus net maar een WD_Black SN850 1TB Heatsink SSD gamedrive gekocht voor de PS5.
Dikke ¤ 189,- pegels weg maar het is mij de frustraties die ik had wel waard.
Ik werd het echt kotsbeu om steeds games te deïnstalleren en weer te installeren.
Vind dit echt een minpunt van Sony om zo’n high-end console maar uit te rusten waarbij je slechts 667,2GB tot je beschikking hebt.
Installatie van de SSD drive was gelukkig erg makkelijk.
Ik had een PS4 Pro met 1TB dus dat ging een lange tijd goed.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik liep er steeds tegenaan bij de PS4, maar nu na zo'n korte tijd ook al met de PS5 idd.
Ik moet hier eens een beetje verstand van gaan opbouwenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik had een PS4 Pro met 1TB dus dat ging een lange tijd goed.
Sinds ik de PS5 heb gebruik ik die Seagate GameDrive 2TB om mijn PS4 games te installeren. Gewoon een externe HDD met een USB aansluiting en een PlayStation logotje erop.
Werkt ook prima en snel en zo hield ik de console opslag alleen voor PS5 games.
Maar als games nu al 279GB zijn dan word 667,2GB erg weinig.
Tot nu toe erg tevreden met mijn WD_Black SSD. Gewoon jammer dat het zo'n investering is waar je weinig van ziet.
Heb nu ook die GTA V voor de PS5 gekocht. Ziet er wel gaaf uit. En betere laadtijden.
Zo'n SSD kopen, instructies volgen en gaan met die banaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet hier eens een beetje verstand van gaan opbouwen
Want gister wilde FF XIV een update installeren van 80Gb en dat ging dus niet meer. En ik speel vaak maar 1 groot spel tegelijk, maar iets als party games, of indies, of Mortal Kombat (voor ff een potje), of Avengers waar regelmatig nieuwe content aan toegevoegd wordt, die wil ik e rop laten staan zodat ik niet steeds hoef te herinstalleren als ik wil spelen.
Banaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n SSD kopen, instructies volgen en gaan met die banaan
Ik had laatst ruim 80GB vrij op de console opslag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet hier eens een beetje verstand van gaan opbouwen
Want gister wilde FF XIV een update installeren van 80Gb en dat ging dus niet meer. En ik speel vaak maar 1 groot spel tegelijk, maar iets als party games, of indies, of Mortal Kombat (voor ff een potje), of Avengers waar regelmatig nieuwe content aan toegevoegd wordt, die wil ik e rop laten staan zodat ik niet steeds hoef te herinstalleren als ik wil spelen.
Ja idd, dat heb ik bij sommige spellen ook. De download en installatie ruimte is vele malen groter dan de uiteindelijk gebruikte ruimte. Zeker ook met die PS5 upgrades. gaat ie eerst de hele 4 versie installeren, dan de hele 5, dan vervolgens de 4 versie er weer af. Dus dan zit je eerst met pijn en moeite spellen te deleten, en de uiteindelijk te gebruiken ruimte is veel minder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:25 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik had laatst ruim 80GB vrij op de console opslag.
Crash Bandicoot 4 gekocht voor ¤ 20,- met gratis PS5 upgrade.
Kon NIET geïnstalleerd worden want te weinig ruimte.
Games gedeinstalleerd en toen kon het wel. Uiteindelijke PS5 versie van CB4 nam slechts 20GB in beslag.
Unbefuckinglievable!
Daarom dus gister maar ¤ 189,- stuk gesmeten voor de extra SSD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |