SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hij oogt best tof, maar ik vraag me af of ik me er mee zou vermaken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Straks even Elden Ring ophalen en vanavond platten.
Dit geldt ook voor mij eigenlijk. Maar het is behoorlijk wat jaar na Dark Souls en eindelijk is er iets nieuws te beleven in dat genre.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hij oogt best tof, maar ik vraag me af of ik me er mee zou vermaken.
Die Souls games waren mij simpelweg te moeilijk. Dan verlies ik de motivatie om echt dingen 100x te proberen en beter te worden![]()
Voorlopig heb ik overigens nog genoeg te doen in Horizon
Ik misschien ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mij eigenlijk. Maar het is behoorlijk wat jaar na Dark Souls en eindelijk is er iets nieuws te beleven in dat genre.
Dus ik wil het genre wel een nieuwe kans geven nu het een nieuwe opzet kent.
Moet makkelijk lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Straks even Elden Ring ophalen en vanavond platten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hij oogt best tof, maar ik vraag me af of ik me er mee zou vermaken.
Die Souls games waren mij simpelweg te moeilijk. Dan verlies ik de motivatie om echt dingen 100x te proberen en beter te worden![]()
Voorlopig heb ik overigens nog genoeg te doen in Horizon
Same. Beetje uitdaging vind ik wel leuk, maar niet 20x opnieuw proberen. Dan raak ik gefrustreerd en wil ik niet verder. Bij Kena ook af en toe de difficulty omlaag gezet bij een boss. Voelt als een zwaktebod, maar dan herinner ik mezelf er aan dat ik speel om te ontspannen, niet om de beste te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mij eigenlijk. Maar het is behoorlijk wat jaar na Dark Souls en eindelijk is er iets nieuws te beleven in dat genre.
Dus ik wil het genre wel een nieuwe kans geven nu het een nieuwe opzet kent.
Och wat een ellende om HFW te spelenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:40 schreef Jimbo het volgende:
nu uit ellende HFW maar spelen tot mn elden ring code er is, of misschien wel Spongebob ipv FW
Precies dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Same. Beetje uitdaging vind ik wel leuk, maar niet 20x opnieuw proberen. Dan raak ik gefrustreerd en wil ik niet verder. Bij Kena ook af en toe de difficulty omlaag gezet bij een boss. Voelt als een zwaktebod, maar dan herinner ik mezelf er aan dat ik speel om te ontspannen, niet om de beste te zijn.
We gaan allemaal gezellig Elden Ring spelen, gaan we samen huilenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och wat een ellende om HFW te spelen
Wel als je sinds gister ER al wil spelen en die code maar nooit komtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och wat een ellende om HFW te spelen
Ja voor een verhaal ga je maar een film kijken of een boekje lezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Same. Beetje uitdaging vind ik wel leuk, maar niet 20x opnieuw proberen. Dan raak ik gefrustreerd en wil ik niet verder. Bij Kena ook af en toe de difficulty omlaag gezet bij een boss. Voelt als een zwaktebod, maar dan herinner ik mezelf er aan dat ik speel om te ontspannen, niet om de beste te zijn.
1 uur gespeeldquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:40 schreef Jimbo het volgende:
nu uit ellende HFW maar spelen tot mn elden ring code er is, of misschien wel Spongebob ipv FW
tsja, ps5 hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:48 schreef wdn het volgende:
[..]
1 uur gespeeld
Elden Ring is nu 2x gecrashed. Melding over corrupte data en de PS5 schakelt zich uit
Ik ben al vaker dood gegaan dan in mijn hele demon's souls ps5 runquote:
ending aquote:Op zondag 27 februari 2022 21:12 schreef dud0r het volgende:
Ender lilies uitgespeeld! Door met alles verzamelen en meer bosses zoeken
Einde is eindequote:
quote:
nee, gewoon nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:37 schreef dud0r het volgende:
Vraag maar aan Roy die radiance nooit verslagen heeft
Ik ga toch ook gewoon door voor ending b en misschien cquote:
gewoon doen, is t waardquote:Op zondag 27 februari 2022 22:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga toch ook gewoon door voor ending b en misschien c
Try tonguequote:
Na ruim acht jaar sinds GT6 werd het wel weer tijd.quote:
Nog steeds kapoet?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Gamen via je iPad in bed met remote play.
Je moet iets als je tv niet meer wil en je in quarantaine zit.
Werk op zich nog best prima
Voor die drieënhalve kippenkop die hier nog rondloopt?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is er nog geen Gran Turismo 7 topic?
Zo teringveel zin in. Reviews zijn heel nice.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn 2 topics over Cyberpunk. En nog meer over de GTA-trilogie.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor die drieënhalve kippenkop die hier nog rondloopt?
Ending C ook in de pocket. Nog 3 trophies voor de platinumquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:34 schreef dud0r het volgende:
Ending B van Ender lilies ook gehaald. Door naar Ending C en ik ga misschien ook nog wel voor de platinum.
Naja, je kunt altijd zelf een topic aanmaken. Beetje interessante Op erbij.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn 2 topics over Cyberpunk. En nog meer over de GTA-trilogie.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
quote:
@ChevyCapricequote:
quote:
Mij nog niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja lach maar ! Het is een serieus probleem, het heeft mij ook een hoop geld gekost.
Ik zou zeggen "dat is een hobby, laat me". Maar ik heb dan weer nooit mensen over de vloer. Ik vind het zelf gewoon in de weg staan in m'n woonkamerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Overigens wel een reëel probleem wat in dat filmpje wordt aangekaart. De gemiddelde vrouw zal denken dat je compleet gek geworden bent wanneer je een of andere sim rig in de woning installeert. Ik speel dan ook altijd met een controller. Het lijkt me ook super ongemakkelijk en irritant dat je iedere keer als er mensen over de vloer komen je tekst en uitleg moet gaan geven over waarom je zo'n vreemde nerdy setup in je huis hebt staan. Vervolgens kun je dus uit de doeken gaan doen dat je 2/3k stukgeslagen hebt in een wanhopige poging een paar tienden van je rondetijden op virtuele circuits af te schaven. Ik zou dat oprecht niet kunnen. Te ongemakkelijk.
Jup. Steeds kapotter, want inmiddels doet ie t ook bij Netflix na een half uur en bij Apple TV.quote:
Ik vind een voliere met vogels in je tuin ook stomquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Overigens wel een reëel probleem wat in dat filmpje wordt aangekaart. De gemiddelde vrouw zal denken dat je compleet gek geworden bent wanneer je een of andere sim rig in de woning installeert. Ik speel dan ook altijd met een controller. Het lijkt me ook super ongemakkelijk en irritant dat je iedere keer als er mensen over de vloer komen je tekst en uitleg moet gaan geven over waarom je zo'n vreemde nerdy setup in je huis hebt staan. Vervolgens kun je dus uit de doeken gaan doen dat je 2/3k stukgeslagen hebt in een wanhopige poging een paar tienden van je rondetijden op virtuele circuits af te schaven. Ik zou dat oprecht niet kunnen. Te ongemakkelijk.
Knoop dit goed in je oren lieve kijkbuiskinderen. Ik heb zelden zulke belangrijke posts gelezen op FOK!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een voliere met vogels in je tuin ook stom
Ieder z'n ding. Je moet je niet schamen voor je hobbies.
15 jaar geleden welquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:00 schreef Nober het volgende:
Twee disks (installatie en spelen) bij GT7, komt dat vaker voor?
Ben de 42gb nog aan het downloaden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:06 schreef FlippingCoin het volgende:
GT7 zit vol micro transactions nu of zo of valt het wel mee?
Net even 2 uurtjes gespeeld maar nog niks tegengekomen. Wellicht voor extra credits om auto’s te kopen in game?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Horizon en ff7R hadden ook twee discsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:00 schreef Nober het volgende:
Dat had ik ook gelezen ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:58 schreef Kingside het volgende:
[..]
Net even 2 uurtjes gespeeld maar nog niks tegengekomen. Wellicht voor extra credits om auto’s te kopen in game?
PS4 dan? Ik heb maar 1 disc (PS5)quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:00 schreef Nober het volgende:
Vroegah... toen Duke Nukem nog op 7 floppies kwam.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger had je games op 3, 4 of zelfs 7 discs. Dan kon je tussendoor wisselen op vaste momenten in de story (zoals bij Final Fantasy) of bij bepaalde in game locaties (Myst). Dat laatste was ontzettend kut als je lange afstanden wilde afleggen.
Elden Ring is veel makkelijker dan elke Soulsborne game.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:23 schreef Dopekoe het volgende:
Als je niet goed bent met bloodborne of andere souls like games, is Elden ring dan volgens jullie een goede instap?
Ik hoor er heel veel goede dingen over
Lees ook overal dat het vrij verslavend is...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Elden Ring is veel makkelijker dan elke Soulsborne game.
Welke game?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:27 schreef Spyrodedraak het volgende:
Iemand ook pronlemen met die vechtkuilen? Ik heb ze allemaal op 1 na, het lukt gewoon niet.
Zo frustrerend
Heel even geprobeerd, maar het blijft gewoon niet mijn game.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Elden Ring is veel makkelijker dan elke Soulsborne game.
Verslavend is het zeker, ik heb in een week de platinum gehaald. Wat betreft de simpelheid, er zit geen Darkeater Midir in, of zo. Je kunt het zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt. Je kunt het spelen als een echte Souls game, je kunt het hele spel cheesen. Sommige weapons, die je al vanaf het moment van creation kunt halen, zijn zo ongelooflijk overpowered. Zoek maar op YouTube: Sword of Night and Flame. Als je nog verder wilt gaan kun je een mimic +10 oproepen die alle attributes en weapons hebt die jij ook equipped hebt. Dan wordt het wel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lees ook overal dat het vrij verslavend is...
Maar veel makkelijker als in: het is een simpel spelletje?
Ik snap ongeveer de helft van wat je schreefquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Verslavend is het zeker, ik heb in een week de platinum gehaald. Wat betreft de simpelheid, er zit geen Darkeater Midir in, of zo. Je kunt het zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt. Je kunt het spelen als een echte Souls game, je kunt het hele spel cheesen. Sommige weapons, die je al vanaf het moment van creation kunt halen, zijn zo ongelooflijk overpowered. Zoek maar op YouTube: Sword of Night and Flame. Als je nog verder wilt gaan kun je een mimic +10 oproepen die alle attributes en weapons hebt die jij ook equipped hebt. Dan wordt het wel erg makkelijk.
Wel echt een heel goede game, hoe je het ook wenst te spelen. 10/10.
1). Dit is cheesen. Kun je ook gelijk zien wat een Mimic is. Gewoon jij in NPC vorm. En dit is tegen Malenia, waarschijnlijk de moeilijkste boss in Elden Ring 2). Dit is Darkeater Midir, misschien de moeilijkste Souls boss ooit. 3). Moment van creation is wanneer je klaar bent met de cosmetics van je character en begint te spelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik snap ongeveer de helft van wat je schreef
Wat is cheesen?
Wat is een darkeater midir?
Wat is een mimic?
Moment van creation?
Ik ben echt een 0 in souls like games
Gran Turismo 7 bevat nu microtransacties, tot tientallen euro's per autoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Zoveel tijd is daar ook weer niet voor nodig toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Welke game?
[..]
Heel even geprobeerd, maar het blijft gewoon niet mijn game.
Ik snap dat het aantrekkelijk is verslagen te worden, beter te worden en de voldoening te voelen als je iets haalt wat je eerder niet haalde, maar ik heb gewoon niet de motivatie om er zoveel tijd in te steken om beter te worden.
Hm ja dat vind ik wel jammer, wel naar uitgekeken maar heb elden ring gekozen gt7 koop ik over een half jaar wel eens een keer of zo voor een leukere prijs.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gran Turismo 7 bevat nu microtransacties, tot tientallen euro's per auto
https://tweakers.net/nieu(...)-euros-per-auto.html
Wat een aids.
Dit boeit toch echt helemaal niks? Ik doe nooit microtransacties en als ik die dure auto’s wil moet ik die credits verdienen door te racen (zoals het hoort lijkt me). Dat andere lui dit kunnen doen door een paar tientjes neer te leggen maakt het voor mij niet minder leuk om het wel te doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gran Turismo 7 bevat nu microtransacties, tot tientallen euro's per auto
https://tweakers.net/nieu(...)-euros-per-auto.html
Wat een aids.
Probleem is vaak dat er een kunstmatige grind aan vast zit om mensen naar microtransacties te pushen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:02 schreef Kingside het volgende:
[..]
Dit boeit toch echt helemaal niks? Ik doe nooit microtransacties en als ik die dure auto’s wil moet ik die credits verdienen door te racen (zoals het hoort lijkt me). Dat andere lui dit kunnen doen door een paar tientjes neer te leggen maakt het voor mij niet minder leuk om het wel te doen.
Wel in mijn geval hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zoveel tijd is daar ook weer niet voor nodig toch.
Ik heb ook nog nooit een Souls gespeeld, en ik ben niet van de extreem moeilijke spellen... maar ik ben wel benieuwd!quote:Op maandag 7 maart 2022 09:29 schreef over_hedge het volgende:
Wat een rust hier.
Ik heb dus elder ring gekocht, en had nog nooit souls game gespeeld. En dacht dat het niks voor mij zou zijn. Maar fuck ik zat er naast. Dit spel is me tof
Ik kan het zeker aanraden. Het voordeel van deze is ook dat het open wereld is. Is een baas te sterk? Dan ga je gewoon ergens anders heen en dan kom je terug als je wat levels omhoog bentquote:Op maandag 7 maart 2022 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Souls gespeeld, en ik ben niet van de extreem moeilijke spellen... maar ik ben wel benieuwd!
Je kunt gewoon de homies uit dit topic erbij roepen als het je te heet onder de voeten wordt.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Souls gespeeld, en ik ben niet van de extreem moeilijke spellen... maar ik ben wel benieuwd!
Ik als damsel in distressquote:Op maandag 7 maart 2022 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt gewoon de homies uit dit topic erbij roepen als het je te heet onder de voeten wordt.
Ik krijg hier beelden bij.quote:
Ik ookquote:
Da's rapquote:Op maandag 7 maart 2022 21:14 schreef Spyrodedraak het volgende:
Horizon forbidden west geplat, en daarna even de ng+ van miles morales geknalt en toen die ook geplat![]()
Waar quarantaine allemaal niet goed voor is
Carnaval oléquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:48 schreef Ang3l het volgende:
LG belde, alle monteurs ziek, dus ze komen morgen niet.
Verzet naar volgende week. The story continues.
Ondertussen game ik dus nog steeds viua de iPad
Ik heb ook net een LG tv gekocht. O.a. op aanraden van mensen hier. Welke heb jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:48 schreef Ang3l het volgende:
LG belde, alle monteurs ziek, dus ze komen morgen niet.
Verzet naar volgende week. The story continues.
Ondertussen game ik dus nog steeds viua de iPad
Tot juni ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
GTA V SP Enhanced voor een tientje beschikbaar in de PS5 store.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |