abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204077527
Ondertussen ben ik me enorm aan het verliezen in RDR2. De eerste keer kwam ik er niet doorheen, maar ik ben om. Spel is briljant, op wat controlldingetjes na.
Is zo'n coronabesmetfing/quarantaine nog ergens goed voor. Gewoon een uurtje of 10 per dag met je paard rondrijden omdat je toch de deur niet uit kunt :D
A mind with a heart of it's own
  maandag 14 maart 2022 @ 17:55:39 #152
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204078566
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:30 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen ben ik me enorm aan het verliezen in RDR2. De eerste keer kwam ik er niet doorheen, maar ik ben om. Spel is briljant, op wat controlldingetjes na.
Is zo'n coronabesmetfing/quarantaine nog ergens goed voor. Gewoon een uurtje of 10 per dag met je paard rondrijden omdat je toch de deur niet uit kunt :D
Fantastisch spel ja _O_
Zitten wel trage dingen in maar voor de rest echt fantastisch.
SOONY
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2022 @ 18:06:17 #153
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204078690
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Elden Ring krijgt terecht hoge beoordelingen. Het is ook zeker een goede game.

Echter is dit iets anders dan Dark Souls.

Ik ben er voor mijzelf achtergekomen dat een (te) open wereld niet mijn ding is. Je komt meestal of ergens te vroeg waardoor het te moeilijk is of te laat waardoor het veel te makkelijk is. Beiden is geen Souls ervaring.
Je kon in Dark Souls 1 al in het eerste half uur in The Catacombs, Darkroot Garden/Basin, New Londo Ruins en zelfs Tomb of the Giants verzeild raken, waarvoor recommended level 60+ is. Dus ben het niet met je eens dat dit geen Souls-ervaring is in dat opzicht, je kon ook daar prima een 'verkeerde afslag' maken (zelfde geldt voor Dark Souls II, bijv. meteen naar Tower of Flame kunnen, Dark Souls III was nog het meest 'lineair' denk ik). Het is wel een bijzondere/aangepaste versie van de Souls-ervaring natuurlijk dankzij het open(er)wereldkarakter en het paardrijden.
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Omdat het dus veel meer een RPG is dan de Souls games is de game makkelijker en zijn je skills minder belangrijk. Je stats bepalen je overwinning, niet je skills.
Ook niet helemaal mee eens al moet ik toegeven dat er inderdaad meer mogelijkheden zijn om de ervaring wat minder meedogenloos te maken ('vluchten' uit bossfights, extra healing items, vechten vanaf paard, extra NPC summons, potions die hervullen na verslaan van mobs, Stake of Marika, summoning pools, etc. etc.). Maar dat zijn niet je stats, dat zijn gewoon hulpmiddelen.

"Stats bepalen overwinning" zou je ook kunnen toepassen op de Souls-games. Als je maar lang genoeg grind voor punten in Vitality/Vigor en Endurance dan heb je op den duur een reusachtige HP bar én kun je dikke armor dragen. Vooral in Dark Souls III vond ik dat je vrij eenvoudig 'overleveled' kon raken als tank.

Ik kan me tot op zekere hoogte wel vinden in de strekking van je post, het open-wereld concept druist een klein beetje in tegen het beklemmende principe dat we kennen uit de oudere games, hoewel alle dungeons die sfeer natuurlijk wel weer hebben. Toch zie ik het wel als een soort evolutie van het SoulsBorne-genre, het is een beetje Souls meets Skyrim en dat is toch wel heel vet. Ook vind ik horseback vechten echt tof gedaan/goed uitgewerkt, beetje á la Witcher 3
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!fotograaf maandag 14 maart 2022 @ 18:08:55 #154
364681 over_hedge
pi_204078717
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:06 schreef 2dope het volgende:
Ook vind ik horseback vechten echt tof
Draakjes slachten met mijn 2 meter lange greatsword :9
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2022 @ 18:14:02 #155
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204078787
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Draakjes slachten met mijn 2 meter lange greatsword :9
Ja die doe ik ook altijd horseback, zitten ook wel veel rehashes in (Glintstone dragon heeft echt 6 kloons ofzo, als je één kent ken je de meeste). Pas in
SPOILER: late game locatie/field boss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  FOK!fotograaf maandag 14 maart 2022 @ 18:16:41 #156
364681 over_hedge
pi_204078823
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:14 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja die doe ik ook altijd horseback, zitten ook wel veel rehashes in (Glintstone dragon heeft echt 6 kloons ofzo, als je één kent ken je de meeste). Pas in
zo ver ben ik nog niet. Ik heb net die 2e baas verslagen. Die in de bieb. Vond haar wel bizar makkelijk. Lukte na 2x. Die eerste baas duurde 3 uur bij mij
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2022 @ 18:23:29 #157
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204078917
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]
zo ver ben ik nog niet. Ik heb net die 2e baas verslagen. Die in de bieb. Vond haar wel bizar makkelijk. Lukte na 2x. Die eerste baas duurde 3 uur bij mij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljante cutscenes weer bij beide bosses btw, moet ook gezegd worden
  maandag 14 maart 2022 @ 18:38:24 #158
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204079098
Sorry, ik moet ff klagen hier. Maar ik ben echt zo klaar met de hele kut tv!!!!!!
Ben al weken aan t kloten met dat kut ding.

Februari ging dat ding stuk, in de garantie periode. Bij LG zelf aangemeld. Eerst hoop telefonisch contact met tips en trucs om te zien waar t aan ligt (steeds een paar dagen nadat ze zeiden dat ze zouden bellen....). Ben je inmiddels zo'n ruim 2 weken verder, maar helaas. Niks hielp. Monteur ingepland. Maar ze hebben dan een factuur nodig. Die zat er niet bij. Wel een pakbon, wel een contact formulier. Geen factuur. Dus op jacht naar een factuur.

1 maart: Bol site. Geenfactuur. Alleen pakbon en betaaloberzicht. Da's niet hetzelfde. Wel ene knop "BTW factuur opvragen".

1 maart: factuur opgevraagd via m;n account biij bol bij derde leverancier. Helpdesk zegt “Binnen 2 dagen in je mail”. Niks.

7 maart: Weer via de chat functie in de bestelling opgevraagd. Weer “O sorry, we gaan er voor zorgen! Binnen 2 dagen”. Niks. Aangemeld bij service desk bol, met een klacht.

9 maart: Wordt gebeld door service desk bol vanwege de klacht. "Factuur sturen wij alleen naar bedrijven. Geen particulieren. Neem rechtstreeks contact op met de derde partij. Reageren die niet, bel dan terug."

Ondertussen mail service monteur, ingeschakeld door LG: we komen 9 maart niet. Al onze monteurs hebben Corona. We komen 15 maart. Leg de factuur klaar. We bedoelen echt factuur en niet aankoop bewijs. (Maar ik heb dus geen factuuuuuuur! Di probeer ik al een week te krijgen!)

9 maart: Contactformulier bij TV vermeld e-mail adres van de derde partij, waarbij staat "wij reageren binnen 6u op werkdagen". Dus die maar gemaild met de vraag naar factuur. Niks nada geen reactie.

14 maart: Nog steeds niks in m'n mail. Dus weer bol gebeld. “Ja, wij doen niets meer met deze leverancier, maar betaal overzicht zou voldoende moeten zijn. Wij zijn overigens niet de verkoper. We adviseren ook dit te regelen met de fabrikant ipv met die winkel, want dat is in uw geval verstandiger” Nou dat vermoedde ik al, dus dat had ik al gedaan, maar dan heb ik wel de factuur nodig zeggen ze. "Nee ons betaaloverzicht zou ook echt voldoende moeten zijn, anders belt u ons maar weer op".

14 Maart: Nogmaals TV Online gemaild. Weer niks. Het nummer gebeld wat er bij stond, niet bereikbaar. Via het KVK nummer achterhaald welk bedrijf er achter zit. Telefoonnummer opgezocht, gebeld, geen gehoor. Mail adres van die service desk gemaild, en eindelijk reactie. Heb nu een soort van factuur die ze vandaag gemaakt hebben volgens mij, maar die vermeld een ander TV serienummer dan de mijne.

Dus....
Morgen komt de monteur, als t goed is.
En hopelijk doet ie iets met de garantie met het betaaloverzicht (zoals bol zegt) of anders met dat frutje van een handmatig gemaakte factuur die de hoofdmaatschappij me vandaag mailde (met ander serienummer).

Ik ben t zo zo zo ZO zat en zit nu dus al weken zonder..................

Maar leuk jongens, Elderring! Horizon! Lijkt me vet! O+

:D

:{

:'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 14 maart 2022 @ 18:41:49 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204079146
Komt goed schatje :*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 14 maart 2022 @ 18:44:00 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204079160
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:41 schreef HeatWave het volgende:
Komt goed schatje :*.
Nou als ik de internet reacties moet geloven van andere gedupeerden, dan dus niet.
Maar dan komt t alleen goed door een nieuwe TV weer te kopen :{

Ben heel benieuwd morgen.
L'Amour menaçant:
  maandag 14 maart 2022 @ 18:45:38 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204079178
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou als ik de internet reacties moet geloven van andere gedupeerden, dan dus niet.

Het klinkt kut allemaal , maar ze moeten het toch echt oplossen lijkt me, al moet je er voor naar de rechter ofzo ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!fotograaf maandag 14 maart 2022 @ 18:46:55 #162
364681 over_hedge
pi_204079201
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wanneer ben je bij boos te zien?
  maandag 14 maart 2022 @ 18:50:35 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204079255
Fucking LG. De pakbon is echt voldoende bewijs hoor.

Bol is de laatste tijd ook een drama qua service. Al die bedrijven hebben last van de ggd die alle fatsoenlijke callcenter medewerkers in gebruik heeft.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204079630
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:38 schreef Ang3l het volgende:
-knip-
Goeie reclame voor BOL :X

Verschuilen achter het feit dat je geen zaken meer doet met die leverancier is lekker makkelijk.
A mind with a heart of it's own
  maandag 14 maart 2022 @ 19:38:43 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204079806
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 19:20 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Verschuilen achter het feit dat je geen zaken meer doet met die leverancier is lekker makkelijk.
Ja, ze willen Amazon nadoen maar daar heb je die issues niet. Gedoe met een third party verkoper? Amazon fixt het.

Uiteindelijk heb je Bol betaald, dus ga het daar maar uitvechten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_204080968
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:06 schreef 2dope het volgende:
Het is wel een bijzondere/aangepaste versie van de Souls-ervaring natuurlijk dankzij het open(er)wereldkarakter en het paardrijden.
Eens. Het stealth element is voor mij ook een flinke game changer.
pi_204081007
quote:
19s.gif Op maandag 14 maart 2022 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ja, ze willen Amazon nadoen maar daar heb je die issues niet. Gedoe met een third party verkoper? Amazon fixt het.

Uiteindelijk heb je Bol betaald, dus ga het daar maar uitvechten.
Amazon strooit dan ook ontzettend met geld. Overal.

Niet tevreden over product? Je krijgt een nieuwe + oude mag je houden.

Dat is bij Bol etc. ondenkbaar
pi_204081017
Is dual sword trouwens viable in Elden Ring? Zit er aan te denken opnieuw te starten met shield + sword. En tips voor magic? Magic schijnt OP te zijn
  maandag 14 maart 2022 @ 23:52:39 #169
269692 Divje
brr brr patapim
pi_204083332
17 Maart om 22.00 Hogwarts Legacy in State of Play
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_204083602
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
Is dual sword trouwens viable in Elden Ring? Zit er aan te denken opnieuw te starten met shield + sword. En tips voor magic? Magic schijnt OP te zijn
Ik ben begonnen als Prisoner en heb nu een DEX/INT build met magic Twinblade. In Dark Souls 1 t/m 3 was ik altijd STR build en met Demon’s Souls Remake magic build.

Heb nu een combinatie van beide en wil nooit meer terug. Ik heb dus geen schild, dat was even wennen maar gewoon genoeg blijven rollen je haalt het wel.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 09:14:17 #171
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204084794
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 19:20 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nee ze verschuilen zich achter hun concept dat ze niet de verkoper zijn, maar een facilitator. Net als marktplaats. En dat gebeurd dus steeds meer op Bol. Daar moet je dus echt op gaan letten.

Maar ze geven wel aan dat ze t dan doorschuiven naar een andere (juridische) afdeling. Want ik ben niet de eerste.

We zullen zien of vandaag de monteur komt, en of ie de pakbon en t betaaloverzicht van Bol accepteert. Fingers crossed.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 maart 2022 @ 09:17:05 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204084818
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wanneer ben je bij boos te zien?
Tim :9
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 maart 2022 @ 15:26:24 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204089075
Pray for @Ang3l
  dinsdag 15 maart 2022 @ 16:48:37 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204090113
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pray for @:ang3l
Thanks!

De monteur belde, hij is er over 5 min.
Hopelijk is ie knap. Maar nog beter zou zijn als ie m direct kan fiksen ;)
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 maart 2022 @ 17:08:13 #175
269692 Divje
brr brr patapim
pi_204090300
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 16:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Thanks!

De monteur belde, hij is er over 5 min.
Hopelijk is ie knap. Maar nog beter zou zijn als ie m direct kan fiksen ;)
Na het fiksen even stokslobberen toch?
oh ah toma toma vem vem vem vem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')