Die vond ik erg leuk ja. Zitten meer van dat soort grapjes in. Winnie de Poo bijv.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Ac Valhalla side quest over een bard groep, die the prodigy heet. Waarbij je een bisschop moet verslaan en iedereen roept “smack my bishop!” En ze me uiteindelijk complimenteren met “you’re a fire starter”.
:’)
Ja genieten is die gamequote:Op woensdag 16 maart 2022 17:10 schreef Sjemmert het volgende:
Nog GT7 spelers hier ? Laatste dagen goed vermaakt met Sport race C.
4K raytracing replay genot![]()
![]()
Ja ik liep er steeds tegenaan bij de PS4, maar nu na zo'n korte tijd ook al met de PS5 idd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:25 schreef CoExist het volgende:
Nou, ik heb dus net maar een WD_Black SN850 1TB Heatsink SSD gamedrive gekocht voor de PS5.
Dikke ¤ 189,- pegels weg maar het is mij de frustraties die ik had wel waard.
Ik werd het echt kotsbeu om steeds games te deïnstalleren en weer te installeren.
Vind dit echt een minpunt van Sony om zo’n high-end console maar uit te rusten waarbij je slechts 667,2GB tot je beschikking hebt.
Installatie van de SSD drive was gelukkig erg makkelijk.
Ik had een PS4 Pro met 1TB dus dat ging een lange tijd goed.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik liep er steeds tegenaan bij de PS4, maar nu na zo'n korte tijd ook al met de PS5 idd.
Ik moet hier eens een beetje verstand van gaan opbouwenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik had een PS4 Pro met 1TB dus dat ging een lange tijd goed.
Sinds ik de PS5 heb gebruik ik die Seagate GameDrive 2TB om mijn PS4 games te installeren. Gewoon een externe HDD met een USB aansluiting en een PlayStation logotje erop.
Werkt ook prima en snel en zo hield ik de console opslag alleen voor PS5 games.
Maar als games nu al 279GB zijn dan word 667,2GB erg weinig.
Tot nu toe erg tevreden met mijn WD_Black SSD. Gewoon jammer dat het zo'n investering is waar je weinig van ziet.
Heb nu ook die GTA V voor de PS5 gekocht. Ziet er wel gaaf uit. En betere laadtijden.
Zo'n SSD kopen, instructies volgen en gaan met die banaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet hier eens een beetje verstand van gaan opbouwen
Want gister wilde FF XIV een update installeren van 80Gb en dat ging dus niet meer. En ik speel vaak maar 1 groot spel tegelijk, maar iets als party games, of indies, of Mortal Kombat (voor ff een potje), of Avengers waar regelmatig nieuwe content aan toegevoegd wordt, die wil ik e rop laten staan zodat ik niet steeds hoef te herinstalleren als ik wil spelen.
Banaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n SSD kopen, instructies volgen en gaan met die banaan
Ik had laatst ruim 80GB vrij op de console opslag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet hier eens een beetje verstand van gaan opbouwen
Want gister wilde FF XIV een update installeren van 80Gb en dat ging dus niet meer. En ik speel vaak maar 1 groot spel tegelijk, maar iets als party games, of indies, of Mortal Kombat (voor ff een potje), of Avengers waar regelmatig nieuwe content aan toegevoegd wordt, die wil ik e rop laten staan zodat ik niet steeds hoef te herinstalleren als ik wil spelen.
Ja idd, dat heb ik bij sommige spellen ook. De download en installatie ruimte is vele malen groter dan de uiteindelijk gebruikte ruimte. Zeker ook met die PS5 upgrades. gaat ie eerst de hele 4 versie installeren, dan de hele 5, dan vervolgens de 4 versie er weer af. Dus dan zit je eerst met pijn en moeite spellen te deleten, en de uiteindelijk te gebruiken ruimte is veel minder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:25 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik had laatst ruim 80GB vrij op de console opslag.
Crash Bandicoot 4 gekocht voor ¤ 20,- met gratis PS5 upgrade.
Kon NIET geïnstalleerd worden want te weinig ruimte.
Games gedeinstalleerd en toen kon het wel. Uiteindelijke PS5 versie van CB4 nam slechts 20GB in beslag.
Unbefuckinglievable!
Daarom dus gister maar ¤ 189,- stuk gesmeten voor de extra SSD.
Het is een beetje erger dan dat. Die patch Update 1.07 moest niet alleen een aantal bugs verhelpen, maar ook de credits beloningen voor een aantal kampioenschappen nerfen. Blijkbaar wordt er teveel door spelers gegrind op sommige tracks en men wil die onverlaten dik aan de microtransacties krijgen. Er was vanmorgen 2 uur onderhoud, daarna een storm van kritiek na die nerfs en nu is de server idd offline. Ik vraag me alleen af of dat vanwege een gamebreaking bug in de patch is of omdat ze zijn geschrokken van die storm aan kritiek op hun nerfs en alles toch willen terugdraaien (ja ik weet het snowballs chance etc)quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:28 schreef Nober het volgende:
GT7 al sinds vanmorgen in onderhoud. Zit je dan met je fysieke game. Maakt dus niets uit of je wel of geen disk hebt.
[ twitter ]
Ook maar een paar auto's gekocht tot op heden met name een Porsche VGT van zo'n 1100pk die wel handig is bij een evenement waar je 50,000 credits pakt in ongeveer acht minuten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is een beetje erger dan dat. Die patch Update 1.07 moest niet alleen een aantal bugs verhelpen, maar ook de credits beloningen voor een aantal kampioenschappen nerfen. Blijkbaar wordt er teveel door spelers gegrind op sommige tracks en men wil die onverlaten dik aan de microtransacties krijgen. Er was vanmorgen 2 uur onderhoud, daarna een storm van kritiek na die nerfs en nu is de server idd offline. Ik vraag me alleen af of dat vanwege een gamebreaking bug in de patch is of omdat ze zijn geschrokken van die storm aan kritiek op hun nerfs en alles toch willen terugdraaien (ja ik weet het snowballs chance etc)
Tot gisteren ging het eigenlijk prima. Op de gratis GT Cafe auto's na heb ik slechts 5 auto's gekocht (een Skyline R 32, een Cayman Gt4, een Ford Gt3, een Corvette GT3 en een Mazda RX GT3 Vision) en daar vermaakte ik me prima mee. Paar online races gewonnen, de Skyline getuned tot ie in Godzilla modus de GT3 klasse kon bijhouden. Benieuwd of ik nog inlog na deze shitstorm
Ja hoor kan hier prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:08 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop dat ik hier in het juiste topic ben. Ik vroeg me af of er op de PS4 een c&c/red alert achtige game bestaat?
Tnx voor de tips! Sudden strike 4 heb ik wat maanden terug gespeeld en dat was wel een goede ja. Vond het een beetje een combinatie van c&c en commando's, omdat je veel meer moest overdenken wat je bijv met brandstof etc moest doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja hoor kan hier prima.
Sudden Strike 4 komt redelijk in de buurt, is een toffe RTS die ook goed speelbaar is op PS4. Niet helemaal vergelijkbaar want je hebt niet echt base-building zoals in C&C-games.
Ook zou je Iron Harvest kunnen proberen, is ook een beetje Company of Heroes-achtig maar echt games zoals de oude C&C-titels zijn er niet volgens mij. Er is wel veel keuze op gebied van RTT (real-time tactics), games als XCOM2, Shadow Tactics, War Mongrels, Desperados 3, Mutant Year Zero, Phantom Doctrine, Othercide.
Nou ja kan niet zeggen dat die kritiek niet terecht is. Ze mogen wel wat meer uitbetalen of meer dingen toevoegen die goed betalen. Vroeger had je nog zoiets als de daily login bonus, als ik het me goed herinner kreeg je elke dag dat achter elkaar inlogde 20% extra uitbetaald tot 100% extra. Dat mogen ze wel weer invoeren wmb.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is een beetje erger dan dat. Die patch Update 1.07 moest niet alleen een aantal bugs verhelpen, maar ook de credits beloningen voor een aantal kampioenschappen nerfen. Blijkbaar wordt er teveel door spelers gegrind op sommige tracks en men wil die onverlaten dik aan de microtransacties krijgen. Er was vanmorgen 2 uur onderhoud, daarna een storm van kritiek na die nerfs en nu is de server idd offline. Ik vraag me alleen af of dat vanwege een gamebreaking bug in de patch is of omdat ze zijn geschrokken van die storm aan kritiek op hun nerfs en alles toch willen terugdraaien (ja ik weet het snowballs chance etc)
Tot gisteren ging het eigenlijk prima. Op de gratis GT Cafe auto's na heb ik slechts 5 auto's gekocht (een Skyline R 32, een Cayman Gt4, een Ford Gt3, een Corvette GT3 en een Mazda RX GT3 Vision) en daar vermaakte ik me prima mee. Paar online races gewonnen, de Skyline getuned tot ie in Godzilla modus de GT3 klasse kon bijhouden. Benieuwd of ik nog inlog na deze shitstorm
Nu krijg je een ticket als je 42km racet, met dat ticket kun je 1 van de 5 prijzen winnen. Meestal is dat 5000 credits.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou ja kan niet zeggen dat die kritiek niet terecht is. Ze mogen wel wat meer uitbetalen of meer dingen toevoegen die goed betalen. Vroeger had je nog zoiets als de daily login bonus, als ik het me goed herinner kreeg je elke dag dat achter elkaar inlogde 20% extra uitbetaald tot 100% extra. Dat mogen ze wel weer invoeren wmb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |