Hij wilde iedere dinsdag z'n kloten door een andere lokale schone laten likken op Ibiza?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu weet ik dus niet wat zijn reden was.
Dat is haram.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wilde iedere dinsdag z'n kloten door een andere lokale schone laten likken op Ibiza?
Een mannelijke schone lijkt mijquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wilde iedere dinsdag z'n kloten door een andere lokale schone laten likken op Ibiza?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een mannelijke schone lijkt mij
Het zal ook weer eens niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:31 schreef B00STER het volgende:
Thanks @:ToT ik zat niet op te letten!
Zat je met je vingers tussen de castagnetten?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:31 schreef B00STER het volgende:
Thanks @:ToT ik zat niet op te letten!
Zie je Foshi veel posten momenteel?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat je met je vingers tussen de castagnetten?
Ik had tenminste door dat we in een nieuw topic zatenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zie je Foshi veel posten momenteel?
Ik zit ff vol met THC en whisky. Is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zie je Foshi veel posten momenteel?
Als jij ook al niet aan mijn kant staat geef ik het op.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik had tenminste door dat we in een nieuw topic zaten
Zo ken ik je nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als jij ook al niet aan mijn kant staat geef ik het op.
Je beetje vreemde spanning in de lucht hè? 🤔quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is sowieso een beetje een Twilight Zone avond qua users, maar goed.
Ja, heel apart. Maar goed.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je beetje vreemde spanning in de lucht hè? 🤔
quote:
Evy?quote:
Motorblokjequote:Op woensdag 23 februari 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Evy?Ik ben haar naam even kwijt.
Ceedeetjequote:
Jammer, nu kan die niet goed berecht wordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
De Apple gijzelnemer is een beetje dood.
Beetje hetzelfdequote:Op woensdag 23 februari 2022 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moe maar weekend in zicht....en met jou?
Ha ha als echte brabantse geef ik echt totaal niks om carnavalquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde
Ga je carnavallen?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Evy?Ik ben haar naam even kwijt.
Ja ik eigenlijk ook niet. Maar ga het dit jaar toch maar weer een keer proberen denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha als echte brabantse geef ik echt totaal niks om carnaval
Zoonlief ook, maar vriendlief hou ik zo lang mogelijk in bedquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook niet. Maar ga het dit jaar toch maar weer een keer proberen denk ik.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief ook, maar vriendlief hou ik zo lang mogelijk in bed
Ik lig gewoon onschuldig in het grasquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee deze stuurde je vanmiddag
van homijn zijn ze
ietwat ja hoe zal ik het zeggen
grafischer
Heer GG.quote:
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.![]()
@:Engine
@:Schakeltopia
[ afbeelding ]
Belgen.quote:
Lijk me hearlik.quote:
Ah ja dat welquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Belgen.![]()
Ik ben wel benieuwd.
Bonzai.quote:
Goedemorgen Sneupke.quote:
ga je naar Luxemburg??quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Vanavond even goedkoop de tank vol gooien.
Ik riep het al langer. Heeft nog lang geduurd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:31 schreef Nattekat het volgende:
De oorlog die je wist dat zou komen
Nee, naar de lokale tankstation. Olie zal wel de lucht in schieten nu.quote:
goed excuus om nog meer geld naar de staatskas te sluizenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, naar de lokale tankstation. Olie zal wel de lucht in schieten nu.
Zeg dat niet te hard.quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed excuus om nog meer geld naar de staatskas te sluizen![]()
![]()
![]()
maar je vergeet dat de benzine in NL al taffes duur is
Joh straks krijg je nog een invasie van oude Russiche omaatjes met hoofddoeken en houtkloofbijlen op fucking grizzlyberen!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Putin gaat geen navo landen aanvallen.
Ja dat vind ik idd ook wel ietwat bijzonder, hoewel "radicaal-rechts" wel weer erg goedkoop verwoord is.quote:
Volkskrant style,jammer dat ik het artikel niet kan lezen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vind ik idd ook wel ietwat bijzonder, hoewel "radicaal-rechts" wel weer erg goedkoop verwoord is.
Ja als je tegenwoordig geen islamitische transgender van kleur bent, ben je al een neo-nazi.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volkskrant style,jammer dat ik het artikel niet kan lezen.
Wat zeg je het weer treffend.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je tegenwoordig geen islamitische transgender van kleur bent, ben je al een neo-nazi.
wat hebben wij als NL in hemelsnaam te zoeken in Oekraine?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:58 schreef ToT het volgende:
Ik wilde nog een nieuwe tong80-paintje maken vandaag, maar heb er ff de puf niet voor.
Iemand had het over zijn hersenscheten, dus wilde ik een schetende kont uit zijn kop laten komen!
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of juist een vergrootglas bij zijn hoofd houden waar een piepklein windje uit komt, met de juiste verhoudingen ten opzichte van zijn hersenen dus!
quote:
Ga jij even lekker spuiten knul.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef ToT het volgende:
Moet ik ff met een luchtverfrisser gaan spuiten?
Insert Daffy Duckquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij even lekker spuiten knul.
Die doet het niet meer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op Encyclopediadramatica heb/had je ook zo'n epilepsie-pagina!Met redelijk wat banwaardige plaatjes er tussen!
Ik heb dat linkje toen van jou gehad weet ik nog.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat linkje toen van jou gehad weet ik nog.
Mensen in DTS ook booswoest.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe, idd!
Ja was toen idd wel gedoe mee.
neequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie al zin in de opening van dts?
Krijgen we een opening feest?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
Interesseert me geen ene neuk, maar voor de mensen daar is het natuurlijk wel weer fijn. Hopelijk zonder al te veel boosheid voorlopig. En hopen dat het hier niet leeg gaat stromen dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
Geen ideequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijgen we een opening feest?
Dat is maar afwachten hoe lang t duurt voor er weer gezeik isquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Interesseert me geen ene neuk, maar voor de mensen daar is het natuurlijk wel weer fijn. Hopelijk zonder al te veel boosheid voorlopig. En hopen dat het hier niet leeg gaat stromen dan.
Ik blijf scouten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Interesseert me geen ene neuk, maar voor de mensen daar is het natuurlijk wel weer fijn. Hopelijk zonder al te veel boosheid voorlopig. En hopen dat het hier niet leeg gaat stromen dan.
Zolang er maar iet meteen weer pimmels geputzt werden enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten hoe lang t duurt voor er weer gezeik is
Dat dus.Kan heel snel gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten hoe lang t duurt voor er weer gezeik is
Ik blijf wel zo nu en dan hier gluren en wat droppen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang er maar iet meteen weer pimmels geputzt werden enzo.
Inderdaad, vlucht dan meteen weer wegquote:
Ik moet m'n pimmel wel schoonhouden, dus die moet wel zo nu en dan geputzt wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang er maar iet meteen weer pimmels geputzt werden enzo.
Ik wel hem tegenwoordig in kammillethee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet m'n pimmel wel schoonhouden, dus die moet wel zo nu en dan geputzt worden
en dan uitserverenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel hem tegenwoordig in kammillethee.
De pimmel?quote:
Is dat rustgevend voor je pimmelquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel hem tegenwoordig in kammillethee.
Een storm in een glas kammillethee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt opeens stormachtig hier
Oneequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt opeens stormachtig hier
En het scrotum.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat rustgevend voor je pimmel
Wordt tijdquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Onee![]()
Ik zie dat begin maart eindelijk zon meer gaat schijnen
Beetje thea-bagging.quote:
tea*quote:
Zolang je Theo er maar niet bij gaat slepen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tea*
M'n Engels docent had het altijd over z'n buurvrouw Thea als je de fout maakte tussen tea en thea
Gaat het hier ook de hele godganse dag over oorlog en corona?quote:
Neinquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat het hier ook de hele godganse dag over oorlog en corona?
Theo Theequote:Op donderdag 24 februari 2022 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je Theo er maar niet bij gaat slepen.
Oorlog nu vandaag eventjes, en corona is een redelijk taboe onderwerp om gezeik te voorkomen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, Theo die z'n lippen tegen Thea aan zet enzo.
[ [url=https://assets-www.npo3.nl/uploads/media(...)98138.jpg]afbeelding[/url] ]
Uit welk jaar komt hetquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo!
Wat een grafprogramma was dat zeg!!!
Buiten een hoop irritatie heb je er echt niks aan gemist!quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet ken
Dat mag hier niet tot nauwelijks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag hier niet tot nauwelijks.
Idd, wat een grafprogramma was dat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten een hoop irritatie heb je er echt niks aan gemist!
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:02 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niveau![]()
![]()
@:Haags
Het is beter voor iedereen als je gewoon kapt met politieke posts plaatsen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:02 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niveau![]()
![]()
@:Haags
want?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is beter voor iedereen als je gewoon kapt met politieke posts plaatsen.
Zomaar. Het is ook beter voor iedereen als ik de reden niet geef.quote:
ik zou niet weten waaromquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zomaar. Het is ook beter voor iedereen als ik de reden niet geef.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zomaar. Het is ook beter voor iedereen als ik de reden niet geef.
Heuj, daar heb ik m'n plantjes naar vernoemd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, Theo die z'n lippen tegen Thea aan zet enzo.
[ [url=https://assets-www.npo3.nl/uploads/media(...)98138.jpg]afbeelding[/url] ]
Draakjequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heuj, daar heb ik m'n plantjes naar vernoemd.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heuj, daar heb ik m'n plantjes naar vernoemd.
maaruh KSC gaat dus enkel over Corona en de oorlog??quote:
Ik lees vooral alle NOS updates over de oorlog ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
maaruh KSC gaat dus enkel over Corona en de oorlog??
als het een hij/zij is dan Billiequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:11 schreef Ama het volgende:
Misschien moet ik mijn monstera ook een naam geven maar weet niks leuks. Na 2 jaar in leven houden mag hij/zij best een naam.
Zo ongeveer ja, liveblogcopypastegenot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oke deal ik ga mijn plant Billie noemen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het een hij/zij is dan Billie![]()
hebben ze een liveblog dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees vooral alle NOS updates over de oorlog ja.
NOS heeft een liveblog ja en de KSC nu ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze een liveblog dan?![]()
ok
nee bedoeling is vooral gezellig
maar @:Nattekat is ongesteld ofzo
gezelligquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
NOS heeft een liveblog ja en de KSC nu ook.
Nee zeker niet dus dat ik nu 2 planten hier heb staan die nog steeds leven is een godswonder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
gezellig
ben je een planten mens Ama?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee zeker niet dus dat ik nu 2 planten hier heb staan die nog steeds leven is een godswonder.
Hoe is het met je kneusje eigenlijk? Beetje opgeknapt al?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee zeker niet dus dat ik nu 2 planten hier heb staan die nog steeds leven is een godswonder.
Ja ik heb paar maanden terug mijn mooiste plant van de 2 verpot dus die kan weer een tijdje eraan tegenaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb ook van die planten die je bijna niet dood kunt krijgen
maar als je ze niet verpoot dus wel![]()
Ik heb hem kwartiertje in plasje water gezet, blad lijkt minder te hangen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe is het met je kneusje eigenlijk? Beetje opgeknapt al?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb paar maanden terug mijn mooiste plant van de 2 verpot dus die kan weer een tijdje eraan tegenaan.
Scheelt dat ik een vriendin heb die gek is op planten en ik was bijna jarig dus ik kreeg van haar een grotere pot (en potgrond enz) dus toen moest ik wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik ben meestal te laat
dan zitten ze al vast in de pot
wat een 'lief' cadeauquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een vriendin heb die gek is op planten en ik was bijna jarig dus ik kreeg van haar een grotere pot (en potgrond enz) dus toen moest ik wel.
Ik vond het wel chill want ik had geen zin om een pot te halen.quote:
zo las ik het ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
Ja gewoon een vriendin he, ben niet lesbisch (niet dat daar iets mis mee is hoor).
In kweekpot in sierpot zetten, die kan je in het ergste geval gewoon openknippen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik ben meestal te laat
dan zitten ze al vast in de pot
Ja deze staat nu ook weer in een kweekpot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In kweekpot in sierpot zetten, die kan je in het ergste geval gewoon openknippen.
ja goede optiequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In kweekpot in sierpot zetten, die kan je in het ergste geval gewoon openknippen.
Monstera is best een hufterproof plant ben ik achter gekomen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja goede optie
maar ben meestal al blij dat ze het de eerste maand overleven
ik weet niet eens meer hoe die van mij hetenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Monstera is best een hufterproof plant ben ik achter gekomen.
Die zijn wel leuk.quote:
Die uit je link zeker.quote:
En over vakanties en zulks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ijsdraakjesgenotjes in de meest Vivantastische SC van heel het interwebsquote:
Oh hai.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijsdraakjesgenotjes in de meest Vivantastische SC van heel het interwebs![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijsdraakjesgenotjes in de meest Vivantastische SC van heel het interwebs![]()
Ik heb je bericht even aangepast naar de juiste spellingquote:
Jammer dat je zo ver weg woont anders kon je mijn lamp lenen. Kan je weer helemaal zen worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:39 schreef ToT het volgende:
Zo, weer ff kalmeren.
Dit topic helpt daar altijd wel mee!
Ook als ik er ben?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:39 schreef ToT het volgende:
Zo, weer ff kalmeren.
Dit topic helpt daar altijd wel mee!
Haha!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont anders kon je mijn lamp lenen. Kan je weer helemaal zen worden.
Ja ach, af en toe een beetje over politiek lullen levert hier eigenlijk geen problemen op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig. Moet greys niet over politiek beginnen
als jij nu eens niet zo zeurtquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig. Moet greys niet over politiek beginnen
Bierrrrrrrquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, af en toe een beetje over politiek lullen levert hier eigenlijk geen problemen op.
Iemand dumpt ff wat of zegt even iets, wordt ff 3 - 4 posts op in gegaan en daarna hebben we het weer gewoon over bier en tieten zoals het hoort.
Ik denk dat het verstandig is dat Natte kat hier niet over Alcohol komt pratenquote:
En waarom mag dat niet?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is dat Natte kat hier niet over Alcohol komt praten
ik denk dat het beter is als ik de reden daarvoor niet onthulquote:
Okquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het beter is als ik de reden daarvoor niet onthul
Je bedoelt "het ligt voor de hand"quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het beter is als ik de reden daarvoor niet onthul
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt "het ligt voor de hand"
Alleen thee en koffiequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Alcohol hoort ook niet op de werkvloer
Toen ik modje was, was er een user die een lijst eisen voor modjes had opgesteld, waaronder dat moderators voor en tijdens werktijd geen druppel alcohol mochten drinken!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Niet op de vloer nee. Da's zonde.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Ja je kunt idd onmogelijk echt ALLES er van weer oplikken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet op de vloer nee. Da's zonde.
En dan gaat 't zo plakken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je kunt idd onmogelijk echt ALLES er van weer oplikken.
Radler vind ik wel lekker, alleen is dat niet echt bier te noemenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Biertjes.
Maar alleen in het weekend of in de vakantie.
Och, als ze kriek onder de noemer bier gooien, mag radler er ook bij hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Radler vind ik wel lekker, alleen is dat niet echt bier te noemen
Gersthoudende limonade idd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Radler vind ik wel lekker, alleen is dat niet echt bier te noemen
Ja toch, vooral in de zomer vind ik dat lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, als ze kriek onder de noemer bier gooien, mag radler er ook bij hoor.
Mwa, maar bier is niet voor mij weg gelegd probeer t wel eens..quote:
Oh, dan zou ik eens een kriek proberen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch, vooral in de zomer vind ik dat lekkeroh en rosé bier
Speciaalbiertjes kunnen wel lekker zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa, maar bier is niet voor mij weg gelegd probeer t wel eens..
Ga ik die eens proberen, thnx voor de tipquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik eens een kriek proberen.![]()
Ik hou van dingen uitproberen, maar sommige dingen zijn gewoon niet zo mijn ding. Waaronder kriek, radler en rosébier.
Misschien dan ook eens proberenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Speciaalbiertjes kunnen wel lekker zijn.
Heineken oud bruin, of Kasteel donker; beiden prima biertjes voor mensen die niet van bier houden. Met name die van Heineken, die is lekker zoet en mild.
Pepsi ook wel veel gedronken en dr pepperquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
ook hou ook wel van speciale cola
pepsi max
pepsi cherry
pepsi lemon
Sommige zijn wel wat zuur, maar verschilt nogal per bier geloof ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga ik die eens proberen, thnx voor de tip
lekkerrrrrrrrrquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pepsi ook wel veel gedronken en dr pepper
Kriek is vaak zo zuur!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik eens een kriek proberen.![]()
Ik hou van dingen uitproberen, maar sommige dingen zijn gewoon niet zo mijn ding. Waaronder kriek, radler en rosébier.
AH heeft alleen dezequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige zijn wel wat zuur, maar verschilt nogal per bier geloof ik.
Mwa maar drink t echt bijna nooit meerquote:
Het is een love it or hate it-bier, maar als radler en rosébier ok zijn, lijkt het me geen heel rare poging.quote:
ik drink water of Colaquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa maar drink t echt bijna nooit meer
Voordat de radlers er waren, kende ik iemand die echt fucking pissed kon worden als iemand het over kriekenbier had. "Je gaat geen fruit met bier mengen en het dan nog steeds bier noemen!"quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een love it or hate it-bier, maar als radler en rosébier ok zijn, lijkt het me geen heel rare poging.
Ik limonade/ranje in t weekend ijsthee andere fris drinkenquote:
Water drink ik niet.quote:
Daar heb ik alleen de Pecheresse van op geloof ik. Is met perzik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
AH heeft alleen deze
Lindeman's Kriek
Klinkt ook wel lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen de Pecheresse van op geloof ik. Is met perzik.
Ik heb duingefilterd water, veel lekkerder dan Bar-Le-Duc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:41 schreef ToT het volgende:
Je zult trouwens maar in regio Utrecht wonen; zomaar gefilterde Bar-Le-Duc uit de kraan krijgen!
Ik vind water gewoon wat te sterk. Heb het liever verdund met wat ethanol en granen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb duingefilterd water, veel lekkerder dan Bar-Le-Duc.
Den Haag?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb duingefilterd water, veel lekkerder dan Bar-Le-Duc.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
het waait en regent hier weer
![]()
![]()
![]()
ben zo klaar met dit shit weer
die zon was zoooo lekker
Jumbo heeft pas echt speciale colaquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
ook hou ook wel van speciale cola
pepsi max
pepsi cherry
pepsi lemon
ja die marshmellow shizzlequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jumbo heeft pas echt speciale cola
De marshmellow is geen aanrader.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jumbo heeft pas echt speciale cola
Die met kaneel ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De marshmellow is geen aanrader.
Whehe!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink nauwelijks cola. Laatste cola die ik heb gehad zat er rum in
Ik hou sowieso niet van vanille, maar wilde het wel proberen, we kregen het gratis om het uit te proberen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
Hou ik ook niet van Vanille Cola
wie verzint het![]()
hier ook hoor Pepsi is me veel te duurquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik heb altijd die Jumbo cola. Dat drink ik overdag altijd.
Naja, de laatste keer was dus zo'n beetje mallesmaakjescola.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink nauwelijks cola. Laatste cola die ik heb gehad zat er rum in
Pepsi vind ik niet slecht, maar Coca Cola vind ik lekkerder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook hoor Pepsi is me veel te duur
Er is ook een foute Engelstalige over vrouwen, whisky en coke.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoef geen coke als ik pepsi
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoef geen coke als ik pepsi
Ken ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is ook een foute Engelstalige over vrouwen, whisky en coke.
Over dat gesproken.Ik weet dat een MOD hier behoorlijk zat aan het posten was laatst.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik modje was, was er een user die een lijst eisen voor modjes had opgesteld, waaronder dat moderators voor en tijdens werktijd geen druppel alcohol mochten drinken!![]()
Ik heb direct op hem geproost!
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vertel, ik weet het nog steeds niet
Ah fijn......quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over dat gesproken.Ik weet dat een MOD hier behoorlijk zat aan het posten was laatst.
Een borrel van Florein.quote:
quote:
True! Maar de rest ben je het wel mee eens dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
ik ga toch geen prijzige whisky van 12 jaar mixen met cola
lulquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
True! Maar de rest ben je het wel mee eens dan?
Hij is veel ouder zelfs.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:03 schreef ToT het volgende:
Beetje uit deze tijd:
Dit zou in de huidige tijd ook echt niet meer kunnen, zo'n bekend personage voor kinderen die een liedje over alcohol zingt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |