Is dat rustgevend voor je pimmelquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel hem tegenwoordig in kammillethee.
Een storm in een glas kammillethee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt opeens stormachtig hier
Oneequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt opeens stormachtig hier
En het scrotum.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat rustgevend voor je pimmel
Wordt tijdquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Onee![]()
Ik zie dat begin maart eindelijk zon meer gaat schijnen
Beetje thea-bagging.quote:
tea*quote:
Zolang je Theo er maar niet bij gaat slepen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tea*
M'n Engels docent had het altijd over z'n buurvrouw Thea als je de fout maakte tussen tea en thea
Gaat het hier ook de hele godganse dag over oorlog en corona?quote:
Neinquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat het hier ook de hele godganse dag over oorlog en corona?
Theo Theequote:Op donderdag 24 februari 2022 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je Theo er maar niet bij gaat slepen.
Oorlog nu vandaag eventjes, en corona is een redelijk taboe onderwerp om gezeik te voorkomen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat het hier ook de hele godganse dag over oorlog en corona?
Ken ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, Theo die z'n lippen tegen Thea aan zet enzo.
[ [url=https://assets-www.npo3.nl/uploads/media(...)98138.jpg]afbeelding[/url] ]
Uit welk jaar komt hetquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo!
Wat een grafprogramma was dat zeg!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |