Die doet het niet meer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op Encyclopediadramatica heb/had je ook zo'n epilepsie-pagina!Met redelijk wat banwaardige plaatjes er tussen!
Ik heb dat linkje toen van jou gehad weet ik nog.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat linkje toen van jou gehad weet ik nog.
Mensen in DTS ook booswoest.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe, idd!
Ja was toen idd wel gedoe mee.
neequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie al zin in de opening van dts?
Krijgen we een opening feest?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
Interesseert me geen ene neuk, maar voor de mensen daar is het natuurlijk wel weer fijn. Hopelijk zonder al te veel boosheid voorlopig. En hopen dat het hier niet leeg gaat stromen dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
Geen ideequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijgen we een opening feest?
Dat is maar afwachten hoe lang t duurt voor er weer gezeik isquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Interesseert me geen ene neuk, maar voor de mensen daar is het natuurlijk wel weer fijn. Hopelijk zonder al te veel boosheid voorlopig. En hopen dat het hier niet leeg gaat stromen dan.
Ik blijf scouten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Interesseert me geen ene neuk, maar voor de mensen daar is het natuurlijk wel weer fijn. Hopelijk zonder al te veel boosheid voorlopig. En hopen dat het hier niet leeg gaat stromen dan.
Zolang er maar iet meteen weer pimmels geputzt werden enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten hoe lang t duurt voor er weer gezeik is
Dat dus.Kan heel snel gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten hoe lang t duurt voor er weer gezeik is
Ik blijf wel zo nu en dan hier gluren en wat droppen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang er maar iet meteen weer pimmels geputzt werden enzo.
Inderdaad, vlucht dan meteen weer wegquote:
Ik moet m'n pimmel wel schoonhouden, dus die moet wel zo nu en dan geputzt wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang er maar iet meteen weer pimmels geputzt werden enzo.
Ik wel hem tegenwoordig in kammillethee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet m'n pimmel wel schoonhouden, dus die moet wel zo nu en dan geputzt worden
en dan uitserverenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel hem tegenwoordig in kammillethee.
De pimmel?quote:
Is dat rustgevend voor je pimmelquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel hem tegenwoordig in kammillethee.
Een storm in een glas kammillethee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt opeens stormachtig hier
Oneequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt opeens stormachtig hier
En het scrotum.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat rustgevend voor je pimmel
Wordt tijdquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Onee![]()
Ik zie dat begin maart eindelijk zon meer gaat schijnen
Beetje thea-bagging.quote:
tea*quote:
Zolang je Theo er maar niet bij gaat slepen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tea*
M'n Engels docent had het altijd over z'n buurvrouw Thea als je de fout maakte tussen tea en thea
Gaat het hier ook de hele godganse dag over oorlog en corona?quote:
Neinquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat het hier ook de hele godganse dag over oorlog en corona?
Theo Theequote:Op donderdag 24 februari 2022 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je Theo er maar niet bij gaat slepen.
Oorlog nu vandaag eventjes, en corona is een redelijk taboe onderwerp om gezeik te voorkomen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, Theo die z'n lippen tegen Thea aan zet enzo.
[ [url=https://assets-www.npo3.nl/uploads/media(...)98138.jpg]afbeelding[/url] ]
Uit welk jaar komt hetquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo!
Wat een grafprogramma was dat zeg!!!
Buiten een hoop irritatie heb je er echt niks aan gemist!quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet ken
Dat mag hier niet tot nauwelijks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag hier niet tot nauwelijks.
Idd, wat een grafprogramma was dat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten een hoop irritatie heb je er echt niks aan gemist!
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:02 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niveau![]()
![]()
@:Haags
Het is beter voor iedereen als je gewoon kapt met politieke posts plaatsen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:02 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niveau![]()
![]()
@:Haags
want?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is beter voor iedereen als je gewoon kapt met politieke posts plaatsen.
Zomaar. Het is ook beter voor iedereen als ik de reden niet geef.quote:
ik zou niet weten waaromquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zomaar. Het is ook beter voor iedereen als ik de reden niet geef.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zomaar. Het is ook beter voor iedereen als ik de reden niet geef.
Heuj, daar heb ik m'n plantjes naar vernoemd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, Theo die z'n lippen tegen Thea aan zet enzo.
[ [url=https://assets-www.npo3.nl/uploads/media(...)98138.jpg]afbeelding[/url] ]
Draakjequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heuj, daar heb ik m'n plantjes naar vernoemd.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heuj, daar heb ik m'n plantjes naar vernoemd.
maaruh KSC gaat dus enkel over Corona en de oorlog??quote:
Ik lees vooral alle NOS updates over de oorlog ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
maaruh KSC gaat dus enkel over Corona en de oorlog??
als het een hij/zij is dan Billiequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:11 schreef Ama het volgende:
Misschien moet ik mijn monstera ook een naam geven maar weet niks leuks. Na 2 jaar in leven houden mag hij/zij best een naam.
Zo ongeveer ja, liveblogcopypastegenot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oke deal ik ga mijn plant Billie noemen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het een hij/zij is dan Billie![]()
hebben ze een liveblog dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees vooral alle NOS updates over de oorlog ja.
NOS heeft een liveblog ja en de KSC nu ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze een liveblog dan?![]()
ok
nee bedoeling is vooral gezellig
maar @:Nattekat is ongesteld ofzo
gezelligquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
NOS heeft een liveblog ja en de KSC nu ook.
Nee zeker niet dus dat ik nu 2 planten hier heb staan die nog steeds leven is een godswonder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
gezellig
ben je een planten mens Ama?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee zeker niet dus dat ik nu 2 planten hier heb staan die nog steeds leven is een godswonder.
Hoe is het met je kneusje eigenlijk? Beetje opgeknapt al?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee zeker niet dus dat ik nu 2 planten hier heb staan die nog steeds leven is een godswonder.
Ja ik heb paar maanden terug mijn mooiste plant van de 2 verpot dus die kan weer een tijdje eraan tegenaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb ook van die planten die je bijna niet dood kunt krijgen
maar als je ze niet verpoot dus wel![]()
Ik heb hem kwartiertje in plasje water gezet, blad lijkt minder te hangen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe is het met je kneusje eigenlijk? Beetje opgeknapt al?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb paar maanden terug mijn mooiste plant van de 2 verpot dus die kan weer een tijdje eraan tegenaan.
Scheelt dat ik een vriendin heb die gek is op planten en ik was bijna jarig dus ik kreeg van haar een grotere pot (en potgrond enz) dus toen moest ik wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik ben meestal te laat
dan zitten ze al vast in de pot
wat een 'lief' cadeauquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een vriendin heb die gek is op planten en ik was bijna jarig dus ik kreeg van haar een grotere pot (en potgrond enz) dus toen moest ik wel.
Ik vond het wel chill want ik had geen zin om een pot te halen.quote:
zo las ik het ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
Ja gewoon een vriendin he, ben niet lesbisch (niet dat daar iets mis mee is hoor).
In kweekpot in sierpot zetten, die kan je in het ergste geval gewoon openknippen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik ben meestal te laat
dan zitten ze al vast in de pot
Ja deze staat nu ook weer in een kweekpot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In kweekpot in sierpot zetten, die kan je in het ergste geval gewoon openknippen.
ja goede optiequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In kweekpot in sierpot zetten, die kan je in het ergste geval gewoon openknippen.
Monstera is best een hufterproof plant ben ik achter gekomen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja goede optie
maar ben meestal al blij dat ze het de eerste maand overleven
ik weet niet eens meer hoe die van mij hetenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Monstera is best een hufterproof plant ben ik achter gekomen.
Die zijn wel leuk.quote:
Die uit je link zeker.quote:
En over vakanties en zulks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |