Die doet het niet meer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op Encyclopediadramatica heb/had je ook zo'n epilepsie-pagina!Met redelijk wat banwaardige plaatjes er tussen!
Ik heb dat linkje toen van jou gehad weet ik nog.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat linkje toen van jou gehad weet ik nog.
Mensen in DTS ook booswoest.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe, idd!
Ja was toen idd wel gedoe mee.
neequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie al zin in de opening van dts?
Krijgen we een opening feest?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
Interesseert me geen ene neuk, maar voor de mensen daar is het natuurlijk wel weer fijn. Hopelijk zonder al te veel boosheid voorlopig. En hopen dat het hier niet leeg gaat stromen dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
Geen ideequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijgen we een opening feest?
Dat is maar afwachten hoe lang t duurt voor er weer gezeik isquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Interesseert me geen ene neuk, maar voor de mensen daar is het natuurlijk wel weer fijn. Hopelijk zonder al te veel boosheid voorlopig. En hopen dat het hier niet leeg gaat stromen dan.
Ik blijf scouten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Interesseert me geen ene neuk, maar voor de mensen daar is het natuurlijk wel weer fijn. Hopelijk zonder al te veel boosheid voorlopig. En hopen dat het hier niet leeg gaat stromen dan.
Zolang er maar iet meteen weer pimmels geputzt werden enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten hoe lang t duurt voor er weer gezeik is
Dat dus.Kan heel snel gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten hoe lang t duurt voor er weer gezeik is
Ik blijf wel zo nu en dan hier gluren en wat droppen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang er maar iet meteen weer pimmels geputzt werden enzo.
Ik moet m'n pimmel wel schoonhouden, dus die moet wel zo nu en dan geputzt wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang er maar iet meteen weer pimmels geputzt werden enzo.
Ik wel hem tegenwoordig in kammillethee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet m'n pimmel wel schoonhouden, dus die moet wel zo nu en dan geputzt worden
en dan uitserverenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel hem tegenwoordig in kammillethee.
De pimmel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |