Hij wilde iedere dinsdag z'n kloten door een andere lokale schone laten likken op Ibiza?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu weet ik dus niet wat zijn reden was.
Dat is haram.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wilde iedere dinsdag z'n kloten door een andere lokale schone laten likken op Ibiza?
Een mannelijke schone lijkt mijquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wilde iedere dinsdag z'n kloten door een andere lokale schone laten likken op Ibiza?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een mannelijke schone lijkt mij
Het zal ook weer eens niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:31 schreef B00STER het volgende:
Thanks @:ToT ik zat niet op te letten!
Zat je met je vingers tussen de castagnetten?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:31 schreef B00STER het volgende:
Thanks @:ToT ik zat niet op te letten!
Zie je Foshi veel posten momenteel?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat je met je vingers tussen de castagnetten?
Ik had tenminste door dat we in een nieuw topic zatenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zie je Foshi veel posten momenteel?
Ik zit ff vol met THC en whisky. Is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zie je Foshi veel posten momenteel?
Als jij ook al niet aan mijn kant staat geef ik het op.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik had tenminste door dat we in een nieuw topic zaten
Zo ken ik je nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als jij ook al niet aan mijn kant staat geef ik het op.
Je beetje vreemde spanning in de lucht hè? 🤔quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is sowieso een beetje een Twilight Zone avond qua users, maar goed.
Ja, heel apart. Maar goed.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je beetje vreemde spanning in de lucht hè? 🤔
quote:
Evy?quote:
Motorblokjequote:Op woensdag 23 februari 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Evy?Ik ben haar naam even kwijt.
Ceedeetjequote:
Jammer, nu kan die niet goed berecht wordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
De Apple gijzelnemer is een beetje dood.
Beetje hetzelfdequote:Op woensdag 23 februari 2022 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moe maar weekend in zicht....en met jou?
Ha ha als echte brabantse geef ik echt totaal niks om carnavalquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde
Ga je carnavallen?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Evy?Ik ben haar naam even kwijt.
Ja ik eigenlijk ook niet. Maar ga het dit jaar toch maar weer een keer proberen denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha als echte brabantse geef ik echt totaal niks om carnaval
Zoonlief ook, maar vriendlief hou ik zo lang mogelijk in bedquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook niet. Maar ga het dit jaar toch maar weer een keer proberen denk ik.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief ook, maar vriendlief hou ik zo lang mogelijk in bed
Ik lig gewoon onschuldig in het grasquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee deze stuurde je vanmiddag
van homijn zijn ze
ietwat ja hoe zal ik het zeggen
grafischer
Heer GG.quote:
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.![]()
@:Engine
@:Schakeltopia
[ afbeelding ]
Belgen.quote:
Lijk me hearlik.quote:
Ah ja dat welquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Belgen.![]()
Ik ben wel benieuwd.
Bonzai.quote:
Goedemorgen Sneupke.quote:
ga je naar Luxemburg??quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Vanavond even goedkoop de tank vol gooien.
Ik riep het al langer. Heeft nog lang geduurd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:31 schreef Nattekat het volgende:
De oorlog die je wist dat zou komen
Nee, naar de lokale tankstation. Olie zal wel de lucht in schieten nu.quote:
goed excuus om nog meer geld naar de staatskas te sluizenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, naar de lokale tankstation. Olie zal wel de lucht in schieten nu.
Zeg dat niet te hard.quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed excuus om nog meer geld naar de staatskas te sluizen![]()
![]()
![]()
maar je vergeet dat de benzine in NL al taffes duur is
Joh straks krijg je nog een invasie van oude Russiche omaatjes met hoofddoeken en houtkloofbijlen op fucking grizzlyberen!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Putin gaat geen navo landen aanvallen.
Ja dat vind ik idd ook wel ietwat bijzonder, hoewel "radicaal-rechts" wel weer erg goedkoop verwoord is.quote:
Volkskrant style,jammer dat ik het artikel niet kan lezen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vind ik idd ook wel ietwat bijzonder, hoewel "radicaal-rechts" wel weer erg goedkoop verwoord is.
Ja als je tegenwoordig geen islamitische transgender van kleur bent, ben je al een neo-nazi.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volkskrant style,jammer dat ik het artikel niet kan lezen.
Wat zeg je het weer treffend.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je tegenwoordig geen islamitische transgender van kleur bent, ben je al een neo-nazi.
wat hebben wij als NL in hemelsnaam te zoeken in Oekraine?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:58 schreef ToT het volgende:
Ik wilde nog een nieuwe tong80-paintje maken vandaag, maar heb er ff de puf niet voor.
Iemand had het over zijn hersenscheten, dus wilde ik een schetende kont uit zijn kop laten komen!
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of juist een vergrootglas bij zijn hoofd houden waar een piepklein windje uit komt, met de juiste verhoudingen ten opzichte van zijn hersenen dus!
quote:
Ga jij even lekker spuiten knul.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef ToT het volgende:
Moet ik ff met een luchtverfrisser gaan spuiten?
Insert Daffy Duckquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij even lekker spuiten knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |