Dat laatste kan ik beamen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
jij hebt me uitgelokt![]()
![]()
plus FF en ik hebben er een zware COS dag opzitten
ook waarquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja dat eerste is waar. Dat tweede zou ik niet weten.
saaaaiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Rellen? Ik volg het niet vaak meer omdat ik door teveel posts moet heenwerken.
We waren fier en als zo sterk.Schouder aan schouder hebben we gestreden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
we hebben er ons dapper doorheen geslagen he FF
we hebben gevochten tot de laatste snikquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We waren fier en als zo sterk.Schouder aan schouder hebben we gestreden.
Mja maar dat komt overeen met de inhoud van het programma zelf helaas.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
saaaaiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
maar met COSSERS is wel leuk
Met Greys is het altijd lachen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Rellen? Ik volg het niet vaak meer omdat ik door teveel posts moet heenwerken.
En met FFquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met Greys is het altijd lachen.
Jij hield dapper stand.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben gevochten tot de laatste snik
dat twitter verhaal was wel de doodssteekquote:
Echt hoor.Een uur naar BS zitten kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat twitter verhaal was wel de doodssteek
wat een slecht verhaal was datquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor.Een uur naar BS zitten kijken.
Ik heb wel met @Suzi gelachen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een slecht verhaal was dat
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel met @:Suzi gelachen.
je bent dus cirkeltjerondquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, van mijn dagelijkse calorieën inname en dat dan vermenigvuldigd met 3,14
Echt wel.quote:
Volgens verwar je @Homijn zijn nudes nu met die wat ik je stuurdequote:Op woensdag 23 februari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:DerRabbit
ik vond deze foto wel leuk van je
die je had gedeeld
of mocht ik ze hier niet delen?>
eh nee deze stuurde je vanmiddagquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens verwar je @:homijn zijn nudes nu met die wat ik je stuurde
Mag die bij je langskomen voor een lapdance?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:DerRabbit
ik vond deze foto wel leuk van je
die je had gedeeld
of mocht ik ze hier niet delen?>
Zoals ik ook al tegen onze rookworst van de Hema zei, ik ben volslank en niet moddertje vetquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee deze stuurde je vanmiddag
van homijn zijn ze
ietwat ja hoe zal ik het zeggen
grafischer
neequote:Op woensdag 23 februari 2022 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag die bij je langskomen voor een lapdance?
Deze blijft mooiquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals ik ook al tegen onze rookworst van de Hema zei, ik ben volslank en niet moddertje vet![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze blijft mooi
[ afbeelding ]
Ik had daar dus niks mee.Kutmuziek,bagger.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
RIP Mark Lanegan, en ook Layne Staley natuurlijk nog...2 van de meest indrukwekkende stemmen van de Seattle (grunge) scene imo 🖤
En RIP Gary Brookerquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
RIP Mark Lanegan, en ook Layne Staley natuurlijk nog...2 van de meest indrukwekkende stemmen van de Seattle (grunge) scene imo 🖤
Prima, lekker agree to disagreequote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had daar dus niks mee.Kutmuziek,bagger.
Wat is iedereen offensief joh deze week. De spanningen zijn in Rusland en Oekraïne hoor, niet hier.quote:
Mijn broertje wel soort van.The Posies is ook grunge?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Prima, lekker agree to disagree![]()
Ken die band niet goed genoeg om daarop te kunnen antwoordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje wel soort van.The Posies is ook grunge?
Les 1 .Neem mij vooral niet serieus.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is iedereen offensief joh deze week. De spanningen zijn in Rusland en Oekraïne hoor, niet hier.
Ik heb liever spanning in mijn broekje, maar zelfs dat is afwezigquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is iedereen offensief joh deze week. De spanningen zijn in Rusland en Oekraïne hoor, niet hier.
Misschien moet je juist eens een keer serieus genómen wordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Les 1 .Neem mij vooral niet serieus.
De enige die ik serieus neem is Foshiquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Les 1 .Neem mij vooral niet serieus.
Heb even gevoeld,en idd slappe hap.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb liever spanning in mijn broekje, maar zelfs dat is afwezig
@Soulravenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien moet je juist eens een keer serieus genómen worden
Wie filmt?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien moet je juist eens een keer serieus genómen worden
Komt ook waarschijnlijk omdat je "broekJE" zegt...klinkt voor niemand echt opwindendquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb liever spanning in mijn broekje, maar zelfs dat is afwezig
zeg dat maar tegen de gasten in de kelder van haagsquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komt ook waarschijnlijk omdat je "broekJE" zegt...klinkt voor niemand echt opwindend
Ja wat maakt uiterlijk nog uit in een darkroomquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen de gasten in de kelder van haags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |