Dat snap ik in jouw gevalquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig geloof ik daar ook niet in![]()
![]()
ik weet wel weer wanneer ik niet gewenst benquote:
Ik al 6 keer oom en nog wat losse aanhang kids.Stuk of 5quote:
Stayyyyyy!!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet wel weer wanneer ik niet gewenst ben
Wat leuk, fruitje als oomquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik al 6 keer oom en nog wat losse aanhang kids.Stuk of 5
Heer BOOSTER.quote:
Dat is mijn motto bij plekken waar ik ongewenst benquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet wel weer wanneer ik niet gewenst ben
Goeie instelling!quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is mijn motto bij plekken waar ik ongewenst ben
Ik heb 2 favo`s , Kleine boedha en Bram.quote:
Dat klinkt lekker vrolijk.quote:
Ik hoop het met je mee en dan vooral dat vandaag een voorproefje was op wat ons nog te wachten staat in de lentequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar.. hopen dat t dit jaar niet zo is.. omdat al genoeg regen hebben gehad
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te overwegen of Greys nou een grapje maakte of niet.
Greys en grapjes lijkt me slechte combi.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te overwegen of Greys nou een grapje maakte of niet.
ben heel slecht in grappen makenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Greys en grapjes lijkt me slechte combi.
ftfyquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Greys Vrouwen en grapjes lijkt me slechte combi extreem onwaarschijnlijk want voor grapjes heb en een gemiddeld tot bovengemiddeld IQ nodig.
Ja ik dacht serieus dat ik je gekwetst had en dat zou ik serieus heel erg vinden.quote:
dit is geen zin meer zoquote:
Echt hoor,Je bent de Jinek van Viv.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben heel slecht in grappen maken
immer serieus
Ja..zó sááiiii...quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben heel slecht in grappen maken
immer serieus
ik ben fokhard gemaakt door DTSquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik dacht serieus dat ik je gekwetst had en dat zou ik serieus heel erg vinden.
Ik maakte maar een grapje
Classic case in point. Ze snapt de grap nietquote:
ik zou nooit Jinek willen zijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,Je bent de Jinek van Viv.
aah er zat een grap inquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Classic case in point. Ze snapt de grap niet
Ik lees iedere dag wel minimaal 1 reden om nooit te gaan opzoeken wat dat is. Voor mij is DTS gewoon iets van Dolby.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben fokhard gemaakt door DTS![]()
Wat is jouw IQ dan ?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik lees iedere dag wel minimaal 1 reden om nooit te gaan opzoeken dat dat is. Voor mij is DTS gewoon iets van Dolby.
Van wat? Je schoenmaat?quote:
Ik heb best vaak gewonnen.quote:
is dit een poging om ook interessant te doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Welnee, al lang achterhaald door ATMOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |