Feli Tante Moon.quote:
Dit is wel een leuke link. https://www.alletop10lijs(...)die-ons-eten-zitten/quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn zoveel dingen waar wat inzit wat je niet wil weten
Urine en musk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit is wel een leuke link. https://www.alletop10lijs(...)die-ons-eten-zitten/
En niet alleen eten, van parfum bv wil je ook niet weten wat erin zit.
Heb haar net lekker geknuffeldquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
geef je marley even knuffeltje van mij
[ afbeelding ]
Toen mijn zusje vermoedde dat ze zwanger was wou ze mij niet zien want ik had dat soort dingen altijd meteen van haar door.quote:
Wat grappigquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn zusje vermoedde dat ze zwanger was wou ze mij niet zien want ik had dat soort dingen altijd meteen van haar door.
Ze wou er eerst zeker van zijn en dan eerst aan mijn moeder vertellen.
Visserslatijn zeker.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ook latijn ken ik wel iets van![]()
![]()
Zekers, ik werkte toen in de avonddienst en werd vaak ingezet als oppas.quote:
Nous loopt op een balletje te kauwen die ze 10 minuten daarvoor in haar navel hadquote:
BOOSTER!quote:
Ik hoop zo voor jou dat er geen hiernamaals isquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous loopt op een balletje te kauwen die ze 10 minuten daarvoor in haar navel had![]()
![]()
krijg je daar beeld bij?
aawh!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik werkte toen in de avonddienst en werd vaak ingezet als oppas.
gelukkig geloof ik daar ook niet inquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hoop zo voor jou dat er geen hiernamaals is
Dat snap ik in jouw gevalquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig geloof ik daar ook niet in![]()
![]()
ik weet wel weer wanneer ik niet gewenst benquote:
Ik al 6 keer oom en nog wat losse aanhang kids.Stuk of 5quote:
Stayyyyyy!!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet wel weer wanneer ik niet gewenst ben
Wat leuk, fruitje als oomquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik al 6 keer oom en nog wat losse aanhang kids.Stuk of 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |