Dat statement is een contradictio in terminisquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben vrij goed in engels
geen zin om er nu over na te denken
Lesbianbakeryquote:
Fuck you.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn kennis van m'n Engels is 1% op school en de rest buiten school
Dat heeft hij dagelijks. Het zou pas TT waardig zijn als hij eens niet door 450 negers genomen zou wordenquote:
en ook latijn ken ik wel iets vanquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat statement is een contradictio in terminis![]()
quote:
Hooggeleidquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ook latijn ken ik wel iets van![]()
![]()
veni vidi vaginaliquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
dochter die latijn hadquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook(dankzij mn katholieke opvoeding
nee ben een keizerkindquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij kwam jij zag en het was niet kut?
kun je ook niks aan doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben een kut kind.. en verschrikkelijk ipv schrikkel..
dan was je een schrikkeling?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
mn ma zat wel in de stress als het 15 minuten later zo ver was
Ook veel voor Boudewijn geschreven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft ook een leuke historie. Lennaert Nijgh.![]()
![]()
Ik vind je eerder een stom kindquote:
Dus als je 15 minuten later was geweest dan had je nooit seks kunnen hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Daarom ben ik juist een laat winterkindjequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind je eerder een stom kind
Verhip ja.quote:
Zijn vaste schrijver, malle Babbe was ook voor Boudewijn bedoeld. Die had toen er geen tijd voor en toen heeft Adele Bloemendaal hem gezongen alleen dan in de ik vorm.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook veel voor Boudewijn geschreven.
Ik een lentekindquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist een laat winterkindje
In de lente kun je nog steeds stom weer hebben, in de late winter is iedereen juist blij en vrolijk want de lente is er bijnaquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus als je 15 minuten later was geweest dan had je nooit seks kunnen hebben![]()
uhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar.. hopen dat t dit jaar niet zo is.. omdat al genoeg regen hebben gehadquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de lente kun je nog steeds stom weer hebben, in de late winter is iedereen juist blij en vrolijk want de lente is er bijna
Moet je ruzie?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind je eerder een stom kind
10 Juni is geen lente.quote:
late winter is bijna gelijk aan lentequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de lente kun je nog steeds stom weer hebben, in de late winter is iedereen juist blij en vrolijk want de lente is er bijna
Kom vechten danquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je ruzie? [ afbeelding ]
Stil.quote:
de meteorologische zomer begint wel op 1 juniquote:
Volgens mijn moeder schoot mijn vader raak toen ze op Duinrel kampeerden.quote:
Knus in een tentjequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder schoot mijn vader raak toen ze op Duinrel kampeerden.
Ik denk niet dat ze het koud hebben gehad die nacht.quote:
Buurtkinderen zaten dat hier 2 jaar geleden of zo continu de hele tijd door de straten te gillen!quote:
Lul.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mrsloveable
https://www.amazon.com/Vi(...)ssager/dp/B001KT1L4E
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mrsloveable
https://www.amazon.com/Vi(...)ssager/dp/B001KT1L4E
Altijd lachen met Schakel.quote:
Grappenmakerquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd lachen met Schakel.
Een grapjas en lolbroek in één.quote:
Avond Moon.quote:
wie is er zwangerquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:01 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb zin in beschuit met muisjes.
Heb je dat in huis?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:01 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb zin in beschuit met muisjes.
Volgens mij geen muisjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je dat in huis?
Vind ze best wel hard die dingen,maar wel lekker
Die ff fijn makenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Volgens mij geen muisjeswel anijsstaafjes
De roze muisjes worden van luizen gemaakt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je dat in huis?
Vind ze best wel hard die dingen,maar wel lekker
En die roze glacékoeken ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De roze muisjes worden van luizen gemaakt.
Ohquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Die zijn al fijn, zijn van die zakjes
Dat wist ikquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De roze muisjes worden van luizen gemaakt.
Ja joh, gewoon niet bij nadenken, in vanille zit ook bevergeilquote:
er zijn zoveel dingen waar wat inzit wat je niet wil wetenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon niet bij nadenken, in vanille zit ook bevergeil![]()
Feli Tante Moon.quote:
Dit is wel een leuke link. https://www.alletop10lijs(...)die-ons-eten-zitten/quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn zoveel dingen waar wat inzit wat je niet wil weten
Urine en musk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit is wel een leuke link. https://www.alletop10lijs(...)die-ons-eten-zitten/
En niet alleen eten, van parfum bv wil je ook niet weten wat erin zit.
Heb haar net lekker geknuffeldquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
geef je marley even knuffeltje van mij
[ afbeelding ]
Toen mijn zusje vermoedde dat ze zwanger was wou ze mij niet zien want ik had dat soort dingen altijd meteen van haar door.quote:
Wat grappigquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn zusje vermoedde dat ze zwanger was wou ze mij niet zien want ik had dat soort dingen altijd meteen van haar door.
Ze wou er eerst zeker van zijn en dan eerst aan mijn moeder vertellen.
Visserslatijn zeker.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Zekers, ik werkte toen in de avonddienst en werd vaak ingezet als oppas.quote:
Nous loopt op een balletje te kauwen die ze 10 minuten daarvoor in haar navel hadquote:
BOOSTER!quote:
Ik hoop zo voor jou dat er geen hiernamaals isquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous loopt op een balletje te kauwen die ze 10 minuten daarvoor in haar navel had![]()
![]()
krijg je daar beeld bij?
aawh!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik werkte toen in de avonddienst en werd vaak ingezet als oppas.
gelukkig geloof ik daar ook niet inquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hoop zo voor jou dat er geen hiernamaals is
Dat snap ik in jouw gevalquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig geloof ik daar ook niet in![]()
![]()
ik weet wel weer wanneer ik niet gewenst benquote:
Ik al 6 keer oom en nog wat losse aanhang kids.Stuk of 5quote:
Stayyyyyy!!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet wel weer wanneer ik niet gewenst ben
Wat leuk, fruitje als oomquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik al 6 keer oom en nog wat losse aanhang kids.Stuk of 5
Heer BOOSTER.quote:
Dat is mijn motto bij plekken waar ik ongewenst benquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet wel weer wanneer ik niet gewenst ben
Goeie instelling!quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is mijn motto bij plekken waar ik ongewenst ben
Ik heb 2 favo`s , Kleine boedha en Bram.quote:
Dat klinkt lekker vrolijk.quote:
Ik hoop het met je mee en dan vooral dat vandaag een voorproefje was op wat ons nog te wachten staat in de lentequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar.. hopen dat t dit jaar niet zo is.. omdat al genoeg regen hebben gehad
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te overwegen of Greys nou een grapje maakte of niet.
Greys en grapjes lijkt me slechte combi.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te overwegen of Greys nou een grapje maakte of niet.
ben heel slecht in grappen makenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Greys en grapjes lijkt me slechte combi.
ftfyquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Greys Vrouwen en grapjes lijkt me slechte combi extreem onwaarschijnlijk want voor grapjes heb en een gemiddeld tot bovengemiddeld IQ nodig.
Ja ik dacht serieus dat ik je gekwetst had en dat zou ik serieus heel erg vinden.quote:
Echt hoor,Je bent de Jinek van Viv.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben heel slecht in grappen maken
immer serieus
Ja..zó sááiiii...quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben heel slecht in grappen maken
immer serieus
ik ben fokhard gemaakt door DTSquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik dacht serieus dat ik je gekwetst had en dat zou ik serieus heel erg vinden.
Ik maakte maar een grapje
Classic case in point. Ze snapt de grap nietquote:
ik zou nooit Jinek willen zijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,Je bent de Jinek van Viv.
aah er zat een grap inquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Classic case in point. Ze snapt de grap niet
Ik lees iedere dag wel minimaal 1 reden om nooit te gaan opzoeken wat dat is. Voor mij is DTS gewoon iets van Dolby.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben fokhard gemaakt door DTS![]()
Wat is jouw IQ dan ?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik lees iedere dag wel minimaal 1 reden om nooit te gaan opzoeken dat dat is. Voor mij is DTS gewoon iets van Dolby.
Van wat? Je schoenmaat?quote:
Ik heb best vaak gewonnen.quote:
is dit een poging om ook interessant te doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Welnee, al lang achterhaald door ATMOS
Nee, van mijn dagelijkse calorieën inname en dat dan vermenigvuldigd met 3,14quote:
Ik doe geen pogingen, ik slaag.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit een poging om ook interessant te doen
Dolby Atmos wordt mogelijk gemaakt door hypermoderne geluidstechnologieën waarbij elke speaker in de zaal afzonderlijk geluiden kan weergeven. Hierdoor wil je bijna echt bukken voor een overvliegende helikopter of probeer je te schuilen voor een regenbui in de film!quote:
Maatjequote:Op woensdag 23 februari 2022 20:47 schreef B00STER het volgende:
Goed, even opnieuw.
Heeee @:freshfruit !![]()
![]()
![]()
![]()
Ooit een carrière in de politiek geambieerd?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, van mijn dagelijkse calorieën inname en dat dan vermenigvuldigd met 3,14
Ik denk niet dat ik Foshi daar heel warm mee krijg haha, maar dat klopt. Is meer voor theaters dan in je huiskamer overigens.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dolby Atmos wordt mogelijk gemaakt door hypermoderne geluidstechnologieën waarbij elke speaker in de zaal afzonderlijk geluiden kan weergeven. Hierdoor wil je bijna echt bukken voor een overvliegende helikopter of probeer je te schuilen voor een regenbui in de film!
2017/2018 vond ik eigenlijk nog het leukst om eerlijk te zijn. Ondanks dat haags toen vrijwel altijd won was het toen wel nog echt echt echt een SC maar dan lichtelijk versnelt.quote:
BOOSTER!quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik Foshi daar heel warm mee krijg haha, maar dat klopt. Is meer voor theaters dan in je huiskamer overigens.
Je zit dichterbij dan je denktquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ooit een carrière in de politiek geambieerd?
Geweldig nu jij er bentquote:
quote:
Ik denk nou die is de weg kwijtquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik was mijn SBE gif aan het zoeken
maar staat denk ik op mijn mobiel
Hoezo eigenlijk, zit ie weer klem in de dustsuckersnake?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik was mijn SBE gif aan het zoeken
maar staat denk ik op mijn mobiel
nee een gifje dat SBE speciaal heeft gemaaktquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk, zit ie weer klem in de dustsuckersnake?
mario al klaar met zijn vakantiequote:Op woensdag 23 februari 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.facebook.com/hardcoreradio/videos/4812268205557705
Ik heb grootheidswaanzin.Wat doe je er aan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
we
* greysbones kijkt om zich heen
Welke?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee een gifje dat SBE speciaal heeft gemaakt
Bijna,mitwoch abend zover ik weet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
mario al klaar met zijn vakantie
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb grootheidswaanzin.Wat doe je er aan.
nee nuquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna,mitwoch abend zover ik weet.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je een kopje kleiner maken
(dit was wel een inkoppertjehe)
Gisteren SBE die met zijn harem tegen me tekeer ging, nou jij weer, is het mijn week?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb de blauwe band in Karate![]()
![]()
Ik een bruine in Taekwondo.Mooie sport.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb de blauwe band in Karate![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gisteren SBE die met zijn harem tegen me tekeer ging, nou jij weer, is het mijn week?
Ja dat eerste is waar. Dat tweede zou ik niet weten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
jij hebt me uitgelokt![]()
![]()
plus FF en ik hebben er een zware COS dag opzitten
Dat laatste kan ik beamen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
jij hebt me uitgelokt![]()
![]()
plus FF en ik hebben er een zware COS dag opzitten
ook waarquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja dat eerste is waar. Dat tweede zou ik niet weten.
saaaaiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Rellen? Ik volg het niet vaak meer omdat ik door teveel posts moet heenwerken.
We waren fier en als zo sterk.Schouder aan schouder hebben we gestreden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
we hebben er ons dapper doorheen geslagen he FF
we hebben gevochten tot de laatste snikquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We waren fier en als zo sterk.Schouder aan schouder hebben we gestreden.
Mja maar dat komt overeen met de inhoud van het programma zelf helaas.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
saaaaiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
maar met COSSERS is wel leuk
Met Greys is het altijd lachen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Rellen? Ik volg het niet vaak meer omdat ik door teveel posts moet heenwerken.
En met FFquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met Greys is het altijd lachen.
Jij hield dapper stand.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben gevochten tot de laatste snik
Echt hoor.Een uur naar BS zitten kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat twitter verhaal was wel de doodssteek
wat een slecht verhaal was datquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor.Een uur naar BS zitten kijken.
Ik heb wel met @Suzi gelachen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een slecht verhaal was dat
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel met @:Suzi gelachen.
je bent dus cirkeltjerondquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, van mijn dagelijkse calorieën inname en dat dan vermenigvuldigd met 3,14
Echt wel.quote:
Volgens verwar je @Homijn zijn nudes nu met die wat ik je stuurdequote:Op woensdag 23 februari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:DerRabbit
ik vond deze foto wel leuk van je
die je had gedeeld
of mocht ik ze hier niet delen?>
eh nee deze stuurde je vanmiddagquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens verwar je @:homijn zijn nudes nu met die wat ik je stuurde
Mag die bij je langskomen voor een lapdance?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:DerRabbit
ik vond deze foto wel leuk van je
die je had gedeeld
of mocht ik ze hier niet delen?>
Zoals ik ook al tegen onze rookworst van de Hema zei, ik ben volslank en niet moddertje vetquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee deze stuurde je vanmiddag
van homijn zijn ze
ietwat ja hoe zal ik het zeggen
grafischer
neequote:Op woensdag 23 februari 2022 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag die bij je langskomen voor een lapdance?
Deze blijft mooiquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals ik ook al tegen onze rookworst van de Hema zei, ik ben volslank en niet moddertje vet![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze blijft mooi
[ afbeelding ]
Ik had daar dus niks mee.Kutmuziek,bagger.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
RIP Mark Lanegan, en ook Layne Staley natuurlijk nog...2 van de meest indrukwekkende stemmen van de Seattle (grunge) scene imo 🖤
En RIP Gary Brookerquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
RIP Mark Lanegan, en ook Layne Staley natuurlijk nog...2 van de meest indrukwekkende stemmen van de Seattle (grunge) scene imo 🖤
Prima, lekker agree to disagreequote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had daar dus niks mee.Kutmuziek,bagger.
Wat is iedereen offensief joh deze week. De spanningen zijn in Rusland en Oekraïne hoor, niet hier.quote:
Mijn broertje wel soort van.The Posies is ook grunge?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Prima, lekker agree to disagree![]()
Ken die band niet goed genoeg om daarop te kunnen antwoordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje wel soort van.The Posies is ook grunge?
Les 1 .Neem mij vooral niet serieus.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is iedereen offensief joh deze week. De spanningen zijn in Rusland en Oekraïne hoor, niet hier.
Ik heb liever spanning in mijn broekje, maar zelfs dat is afwezigquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is iedereen offensief joh deze week. De spanningen zijn in Rusland en Oekraïne hoor, niet hier.
Misschien moet je juist eens een keer serieus genómen wordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Les 1 .Neem mij vooral niet serieus.
De enige die ik serieus neem is Foshiquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Les 1 .Neem mij vooral niet serieus.
Heb even gevoeld,en idd slappe hap.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb liever spanning in mijn broekje, maar zelfs dat is afwezig
@Soulravenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien moet je juist eens een keer serieus genómen worden
Wie filmt?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien moet je juist eens een keer serieus genómen worden
Komt ook waarschijnlijk omdat je "broekJE" zegt...klinkt voor niemand echt opwindendquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb liever spanning in mijn broekje, maar zelfs dat is afwezig
zeg dat maar tegen de gasten in de kelder van haagsquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komt ook waarschijnlijk omdat je "broekJE" zegt...klinkt voor niemand echt opwindend
Ja wat maakt uiterlijk nog uit in een darkroomquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen de gasten in de kelder van haags
hoe kleiner het broekje hoe meer huid je voelt volgens haagsquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja wat maakt uiterlijk nog uit in een darkroom
Hoe minder er ook opzij hoeft te worden geschovenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe kleiner het broekje hoe meer huid je voelt volgens haags
En bedankt hèquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
De enige die ik serieus neem is Foshi
Er zijn ergere beelden te bedenkenquote:
Hè hè...quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
En is het serieus neem
Of serieus neem
Ik weet hoe jij er uit zietquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er zijn ergere beelden te bedenken
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij er uit ziet
Niks mis mee
Sterker nog
Knappe dame
Ik denk dat je mijn klemtoon verkeerd interpreteertquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat je alleen fo serieus neemt
Right?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er zijn ergere beelden te bedenken
Ehhh kijk even een paar posten terug 😜quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn klemtoon verkeerd interpreteert
Ik ga toch niet eerst op een latere post reagerenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh kijk even een paar posten terug 😜
Je moet dus nog werken aan je post scan skillsquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ga toch niet eerst op een latere post reagerenMaar het is die ene ja.
Oh ok.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet dus nog werken aan je post scan skills
Genoteerd
quote:
Wat? je kon haar zien toch? En logisch dat ik weg haal.quote:
Oh gemist, nu welquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat? je kon haar zien toch? En logisch dat ik weg haal.
Zolang je alles maar kunt zien toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Over languit liggen gesproken, ik zag vandaag iemand zo'n beetje languit liggend achter het stuur met een rotvaart rijden![]()
z'n ogen kwamen nog net boven de stuur uit
Hij reed iets te hard over de drempel dus ik twijfelquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zolang je alles maar kunt zien toch?
Zat ie daarna meteen weer een stukje hoger.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij reed iets te hard over de drempel dus ik twijfel
Hij lag laag in die 7quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Over languit liggen gesproken, ik zag vandaag iemand zo'n beetje languit liggend achter het stuur met een rotvaart rijden![]()
z'n ogen kwamen nog net boven de stuur uit
Krijg net ook de alert inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
De Apple gijzelnemer is een beetje dood.
Opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
Die auto die hij in zijn oog heeft gekregen is dus toch een beetje hard aangekomen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
Nu weet ik dus niet wat zijn reden was.quote:
Dat is het lekkere van Albert Heijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu weet ik dus niet wat zijn reden was.
Dat was een flinke stuiter.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Die auto die hij in zijn oog heeft gekregen is dus toch een beetje hard aangekomen?
Een Bonus?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is het lekkere van Albert Heijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |