Dat statement is een contradictio in terminisquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben vrij goed in engels
geen zin om er nu over na te denken
Lesbianbakeryquote:
Fuck you.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn kennis van m'n Engels is 1% op school en de rest buiten school
Dat heeft hij dagelijks. Het zou pas TT waardig zijn als hij eens niet door 450 negers genomen zou wordenquote:
en ook latijn ken ik wel iets vanquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat statement is een contradictio in terminis![]()
quote:
Hooggeleidquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ook latijn ken ik wel iets van![]()
![]()
veni vidi vaginaliquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
dochter die latijn hadquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook(dankzij mn katholieke opvoeding
nee ben een keizerkindquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij kwam jij zag en het was niet kut?
kun je ook niks aan doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben een kut kind.. en verschrikkelijk ipv schrikkel..
dan was je een schrikkeling?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
mn ma zat wel in de stress als het 15 minuten later zo ver was
Ook veel voor Boudewijn geschreven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft ook een leuke historie. Lennaert Nijgh.![]()
![]()
Ik vind je eerder een stom kindquote:
Dus als je 15 minuten later was geweest dan had je nooit seks kunnen hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Daarom ben ik juist een laat winterkindjequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind je eerder een stom kind
Verhip ja.quote:
Zijn vaste schrijver, malle Babbe was ook voor Boudewijn bedoeld. Die had toen er geen tijd voor en toen heeft Adele Bloemendaal hem gezongen alleen dan in de ik vorm.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook veel voor Boudewijn geschreven.
Ik een lentekindquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist een laat winterkindje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |