Ja of juist een vergrootglas bij zijn hoofd houden waar een piepklein windje uit komt, met de juiste verhoudingen ten opzichte van zijn hersenen dus!quote:
ik wacht met smartquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of juist een vergrootglas bij zijn hoofd houden waar een piepklein windje uit komt, met de juiste verhoudingen ten opzichte van zijn hersenen dus!
neuuhhhquote:
Als ze dat zegt moet je rennenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuuhhh
zij zei
even aan mijn moeder vragen
Dankjewel voor me eraan herinneren dat dit ontiegelijke kutnummer bestaatquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze dat zegt moet je rennen
Met Malle Babbe doen ze jou zeker ook geen plezier?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dankjewel voor me eraan herinneren dat dit ontiegelijke kutnummer bestaat![]()
Dat vind ik dan wel weer een leuk liedquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Malle Babbe doen ze jou zeker ook geen plezier?
your welcomequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dankjewel voor me eraan herinneren dat dit ontiegelijke kutnummer bestaat![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een leuk lied![]()
nee ToTquote:
Had je maar beter moeten opletten tijdens de lessen engelsquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ToT
diep diep diep beledigd nu
ben vrij goed in engelsquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten opletten tijdens de lessen engels
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ToT
diep diep diep beledigd nu
Heeft ook een leuke historie. Lennaert Nijgh.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een leuk lied![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben vrij goed in engels
geen zin om er nu over na te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |